quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
Daarnaast zijn de prijzen meestal onder voorbehoud waardoor je alsnog de volle mep moet betalen.
Nope.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijgt iemand dit werkend?
Ze hebben een foutje gemaakt waardoor deze nu heel erg goedkoop is , maar kan deze niet in de winkelmand leggen omdat ik een maat moet invoeren maar krijg het met firefox en edge niet voor elkaar, dus hier iemand misschien met een andere brouwser die het proberen wil?
http://www.vd.nl/koffers/(...)441055_color=D.Bruin
Nee, dat ben ik zelden. Ik heb net nasi gemaakt.quote:
Ik moet echt nog even wennen aan PSV in de Champions League.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt nog even wennen dat voetbal niet meer bij de NPO is.
haha dat ook ja. Zij zelf ook lijkt het.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet echt nog even wennen aan PSV in de Champions League.
Ik heb al veel animal planet gekeken, maar een tijger zoals jij ben ik nog niet tegen gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb al veel animal planet gekeken, maar een tijger zoals jij ben ik nog niet tegen gekomen.
Die is tequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb al veel animal planet gekeken, maar een tijger zoals jij ben ik nog niet tegen gekomen.
Mijn god.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rembrandt en mij, is dat ik geen nacht wacht
Ik vond die kaart 'truc' nog wel het beste.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rembrandt en mij, is dat ik geen nacht wacht
Of die met masturbeer je? WAT?!, wat studeer jequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vond die kaart 'truc' nog wel het beste.
sinterklaas bestaat nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mag ik je foto, dan weet ik wat ik voor Sinterklaas wil vragen
Ook al eens succes gehad met die (on)zinnen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mag ik je foto, dan weet ik wat ik voor Sinterklaas wil vragen
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Genoeg gehaat trouwens
Lekker douchen![]()
![]()
Nee hoor, was na m'n puberteit pasquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je er overheen groeit, gebeurt dat volgens mij meestal in je puberteit al wel.
Maargoed, t is nu ook al wel beter. Had er vroeger heel het jaar rond last van, nu alleen nog maar in m'n gezicht. Rest blijft beperkt tot een paar weken per jaar.
Er is hoopquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, was na m'n puberteit pasRond m'n 25e ofzo denk ik
Echt niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jazeker
Het was me nooit opgevallen trouwens
Nope, is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik vind t echt super obviousMaar dat is fijn.
Schijnt goed te zijn jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, is me nooit opgevallen![]()
Weet je wat ook goed helpt?
Zeewater
Niet als het al opengekrabd is, dan doet zoutwater pijn. Alleen die fase ervoor wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, is me nooit opgevallen![]()
Weet je wat ook goed helpt?
Zeewater
Ja, gezellig met een leuke kerel pootje baden aan de kustquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn ja
Weekje aan de dode zee is ideale therapie
Maar jij bedoelt t Zeeuwse kustwater natuurlijk.
Ontsmet lekker johquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als het al opengekrabd is, dan doet zoutwater pijn. Alleen die fase ervoor wel ja
Yupquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als het al opengekrabd is, dan doet zoutwater pijn. Alleen die fase ervoor wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |