quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
Daarnaast zijn de prijzen meestal onder voorbehoud waardoor je alsnog de volle mep moet betalen.
Nope.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijgt iemand dit werkend?
Ze hebben een foutje gemaakt waardoor deze nu heel erg goedkoop is , maar kan deze niet in de winkelmand leggen omdat ik een maat moet invoeren maar krijg het met firefox en edge niet voor elkaar, dus hier iemand misschien met een andere brouwser die het proberen wil?
http://www.vd.nl/koffers/(...)441055_color=D.Bruin
Nee, dat ben ik zelden. Ik heb net nasi gemaakt.quote:
Ik moet echt nog even wennen aan PSV in de Champions League.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt nog even wennen dat voetbal niet meer bij de NPO is.
haha dat ook ja. Zij zelf ook lijkt het.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet echt nog even wennen aan PSV in de Champions League.
Ik heb al veel animal planet gekeken, maar een tijger zoals jij ben ik nog niet tegen gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb al veel animal planet gekeken, maar een tijger zoals jij ben ik nog niet tegen gekomen.
Die is tequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb al veel animal planet gekeken, maar een tijger zoals jij ben ik nog niet tegen gekomen.
Mijn god.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rembrandt en mij, is dat ik geen nacht wacht
Ik vond die kaart 'truc' nog wel het beste.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rembrandt en mij, is dat ik geen nacht wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |