Nou nou nou...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Hopelijk was dit het laatste item met kinderen van dit jaar.
We zijn allemaal blij dat je nog onder ons bent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:51 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd mani, maar zo'n klappertjespistool is beduidend minder effectief.
Ik heb extreemrechts haar.quote:
Je bent kaal?quote:
Wat mensen buiten Amsterdam interesseert, interesseert de redactie van DWDD niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze lokale politiek interesseert toch niemand buiten Amsterdam?
Het ligt er maar net aan waar je woont.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef JaneDoe het volgende:
sinds wanneer krijgen gasten zoveel tijd?
quote:Op woensdag 4 november 2015 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik wil met haar wel marinebiologie doen.
Ha ha haquote:Op woensdag 4 november 2015 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik wil met haar wel marinebiologie doen.
Kom Kom Tom Tom.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:48 schreef marcodej het volgende:
Wat zit Tom steeds raar de gniffelen.
so he claimsquote:Op donderdag 5 november 2015 19:09 schreef YazooW het volgende:
Republikeinen afzeiken.![]()
Noemt Ben Carson een idioot terwijl die man neurochirurg is geweest.
Stereotype voorbeeld van iemand die verandert in een volstrekte malloot als hij zich buiten zijn eigen vakgebied begeeft. De man is ook gewoon grotendeels knettergek.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:09 schreef YazooW het volgende:
Republikeinen afzeiken.![]()
Noemt Ben Carson een idioot terwijl die man neurochirurg is geweest.
TIjd niet gezienquote:
Aha, ik post hier wel heel af en toe iets, maar niet meer standaard neequote:Op donderdag 5 november 2015 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
TIjd niet gezienAl post ik hier ook veel minder omdat ik tegenwoordig Masterchef kijk tot half 8.
Nou zou wel leuk zijn als je weer wat vaker posttequote:Op donderdag 5 november 2015 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Aha, ik post hier wel heel af en toe iets, maar niet meer standaard nee
#JesuisPinoquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al een Nationale Dag van Rouw uitgeroepen?
#Sesamstraatstaywithus
Stelt niks voor op een groot tournooi.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef DrDentz het volgende:
DIe Belg moet niet zeuren, ze hebben een voetbalelftal waar wij alleen likkebaardend naar kunnen kijken en nog voelt hij zich een calimero
Meen je dit, Le Tongue?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stelt niks voor op een groot tournooi.
Jaquote:
Nr 1 deze keer kwam uit Belgiëquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:31 schreef Groby het volgende:
Volgens mij komen de beste dj's uit nederland, marc marie
Gorkie TC Matic en Deus.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Joke Joke haal het spinnenrag uit je haren.
Dat is godverdomme diepe muziek.
Bij Peter van der Vorst verandert iedereen in een aaibaar figuur waar ze allemaal uit je hand kunnen eten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond hem wel sympathiek overkomen in Van der Vorst ziet sterren, maar ik moest er doorheen komen om bij het Johan deel te komen.
Tis nu Andrew Hayzes hequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dré Hazes begint echt een enorm debiel karikatuurtje te worden. Enge vent. Rare vent. Jostiband.
Zo is de oude Hazes ook begonnen, als DJ Andrew.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Tis nu Andrew Hayzes he![]()
![]()
https://www.facebook.com/profile.php?id=713477913&ref=ts&fref=ts
Mooie titel voor SBS, "Lachen om downvideos"quote:
Homo'squote:Op vrijdag 6 november 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De opvolgers van Sinterklaas zitten nu aan tafel.
Staat lullig idd als je geen ballen hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb niks tegen een baardje bij een man, maar dit is gewoon vies
Het zijn wel best veel knopjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Snap je alle knopjes? Werkt hij nog voor de schoolkrant?
Is dat de 2e van rechts?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat loopt die derde vent van links er een kutshow van te maken.
Oh jammer ik zit Pauw te kijkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dentzie, hij zit nu bij late night
Daar zit wel een aardige laag plamuur op hoor.quote:Op maandag 9 november 2015 19:07 schreef schoolstudent het volgende:
Ze ziet er nog prima uit voor haar leeftijd.
Ik ben 53 en leg m'n maatstaven hogerquote:Op maandag 9 november 2015 19:07 schreef schoolstudent het volgende:
Ze ziet er nog prima uit voor haar leeftijd.
En wat botoxquote:Op maandag 9 november 2015 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zit wel een aardige laag plamuur op hoor.
Alles beter dan Halina.quote:Op maandag 9 november 2015 19:18 schreef marcodej het volgende:
Zeg het maar jongens: Beatrice of Halina?
I Don't Care Anymorequote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef tong80 het volgende:
Wat is het op één na beste nummer van hem ?
Wat mij betreft Another day in paradise.quote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef tong80 het volgende:
Dat wilde ze eerst zeggen volgens mij ja, toen maakte ze er maar 'surpriseparty' van.quote:
maar blijf ook een zwak hebben voor one more nightquote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef tong80 het volgende:
Heeft wel gewoon ooit eens MJ nagedaan live in de show. Kan niet meer stuk.quote:Op maandag 9 november 2015 19:48 schreef DeeBee het volgende:
En Matthijs is weer lekker bang dat hij iets moet doen zelf, man man man.
Take me home.quote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef tong80 het volgende:
Against All Odds.quote:
Ben deze al voor de zoveelste keer aan het luisteren, thanks hiervoor. Die drums op het begin.quote:
Botox en fillers, komt ze ook eerlijk voor uit. Ik vind haar er mooi uitzien.quote:Op maandag 9 november 2015 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zit wel een aardige laag plamuur op hoor.
Vast wel. Maar zo systematisch als dit, met steun van de staat enzo?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Athlete
Verder komt dopinggebruik natuurlijk veel meer voor. Ik sluit niet uit dat het in vrijwel iedere topsport schering en inslag is.
Best grappig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:11 schreef Martinello het volgende:
Ze heeft het kapsel van Margriet van der Linden.
Je bent te oud geworden. Tijd voor een nieuw station.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:19 schreef tralalala het volgende:
Zijn dit niet gewoon de enige 3 dj's die nog over zijn bij 3fm?
Wat ga jij doen tijdens de kerstdagenquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een enorme kut zooi is dit zeg
Boxing Day BPL kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ga jij doen tijdens de kerstdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |