Nou nou nou...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Hopelijk was dit het laatste item met kinderen van dit jaar.
We zijn allemaal blij dat je nog onder ons bent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:51 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd mani, maar zo'n klappertjespistool is beduidend minder effectief.
Ik heb extreemrechts haar.quote:
Je bent kaal?quote:
Wat mensen buiten Amsterdam interesseert, interesseert de redactie van DWDD niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze lokale politiek interesseert toch niemand buiten Amsterdam?
Het ligt er maar net aan waar je woont.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef JaneDoe het volgende:
sinds wanneer krijgen gasten zoveel tijd?
quote:Op woensdag 4 november 2015 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik wil met haar wel marinebiologie doen.
Ha ha haquote:Op woensdag 4 november 2015 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik wil met haar wel marinebiologie doen.
Kom Kom Tom Tom.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:48 schreef marcodej het volgende:
Wat zit Tom steeds raar de gniffelen.
so he claimsquote:Op donderdag 5 november 2015 19:09 schreef YazooW het volgende:
Republikeinen afzeiken.![]()
Noemt Ben Carson een idioot terwijl die man neurochirurg is geweest.
Stereotype voorbeeld van iemand die verandert in een volstrekte malloot als hij zich buiten zijn eigen vakgebied begeeft. De man is ook gewoon grotendeels knettergek.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:09 schreef YazooW het volgende:
Republikeinen afzeiken.![]()
Noemt Ben Carson een idioot terwijl die man neurochirurg is geweest.
TIjd niet gezienquote:
Aha, ik post hier wel heel af en toe iets, maar niet meer standaard neequote:Op donderdag 5 november 2015 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
TIjd niet gezienAl post ik hier ook veel minder omdat ik tegenwoordig Masterchef kijk tot half 8.
Nou zou wel leuk zijn als je weer wat vaker posttequote:Op donderdag 5 november 2015 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Aha, ik post hier wel heel af en toe iets, maar niet meer standaard nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |