abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:28:35 #1
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157288404
Dirk gaat het scholletje overleven. :7
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 12:39:01 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157289722
Nijhuis scheids zondag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_157290014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Gert het volgende:
Nijhuis scheids zondag.
Dat had iemand in dit topic al voorspeld. Ben benieuwd. Iets strenger volgens mij, maar het is in ieder geval geen Gozubulul of Blom.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157290034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat had iemand in dit topic al voorspeld. Ben benieuwd. Iets strenger volgens mij, maar het is in ieder geval geen Gozubulul of Blom.
Vergat hij niet in januari rood te geven aan Van Rhijn na het neerhalen van Boëtius?
pi_157290116
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vergat hij niet in januari rood te geven aan Van Rhijn na het neerhalen van Boëtius?
Zou best kunnen, ik kan het allemaal niet meer bijhouden. De fouten van anderen zitten beter in mijn geheugen. Kuipers bijvoorbeeld, die tegen PSV vorig jaar bijzonder pijnlijk in de fout ging tegen ons, en volgens mij dit jaar ook niet best floot (los van het feit dat we zelf ook slecht speelden, uiteraard).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157290197

Wij ook van jou Joel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157290229
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Wij ook van jou Joel.
Wat een ongelofelijk lelijk design van de cover zeg. :')
pi_157290390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou best kunnen, ik kan het allemaal niet meer bijhouden. De fouten van anderen zitten beter in mijn geheugen. Kuipers bijvoorbeeld, die tegen PSV vorig jaar bijzonder pijnlijk in de fout ging tegen ons, en volgens mij dit jaar ook niet best floot (los van het feit dat we zelf ook slecht speelden, uiteraard).
Ach, ik ben nooit zo van het complotdenken tussen de KNVB, Clubs en scheidsrechters. Het enige wat ik weet is dat Ajax regelmatig punten verspeelt onder leiding van Basje Nijhuis. Gaat toch uiteindelijk allemaal om de spelers zelf. Derksen bijvoorbeeld met zijn vermoeiende geschreeuw dat Pol van Boekel een duidelijke rol had in de winst van Feyenoord woensdag.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:13:45 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157290439
Nu alweer zin in zondag. *O* :@
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157290471
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef MPC60 het volgende:
Nu alweer zin in zondag. *O* :@
Ik ook, maar heb er geen vertrouwen in.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:18:45 #12
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157290541
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ook, maar heb er geen vertrouwen in.
Had ik vorige week ook al niet, word weer heerlijk 90 minuten billen knijpen
pi_157290864
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Niets nieuws dus. Elke wedstrijd is billenknijpen.
pi_157291312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Gert het volgende:
Nijhuis scheids zondag.
Die laat meestal wel lekker door voetballen.
pi_157291314
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, ik ben nooit zo van het complotdenken tussen de KNVB, Clubs en scheidsrechters. Het enige wat ik weet is dat Ajax regelmatig punten verspeelt onder leiding van Basje Nijhuis. Gaat toch uiteindelijk allemaal om de spelers zelf. Derksen bijvoorbeeld met zijn vermoeiende geschreeuw dat Pol van Boekel een duidelijke rol had in de winst van Feyenoord woensdag.
Laatste 3 potjes onder hem waren allemaal gelijk tussen ons. Hij kan niet kiezen :)
pi_157291441
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Daar zou ik op dit moment zelfs voor tekenen. 90 minuten lang billenknijpen betekent immers dat we dan de gehele wedstrijd nog hoop mogen koesteren, terwijl ik eerlijk gezegd een kansloze nederlaag verwacht, waarbij de laatste 20 minuten er niet eens meer toedoen bij wijze van spreken. :@
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157291520
'Van Boekel deed het in de broek voor De Kuip en besliste de Klassieker'

quote:
De KNVB maakte dinsdag bekend dat Bas Nijhuis zondag zijn vierde Klassieker mag fluiten en Sjaak Swart hoopt dat de scheidsrechter niet te veel onder de indruk zal zijn van de sfeer in De Kuip. Volgens ‘Mister Ajax’ was Pol van Boekel dat afgelopen woensdag, toen Feyenoord en Ajax in Rotterdam tegenover elkaar stonden in de strijd om de KNVB Beker, wel.

De spelers van Feyenoord grepen in de bekerwedstrijd een paar keer spijkerhard in, maar Van Boekel trad niet op. “De scheidsrechter is heel belangrijk, dat hebben we vorige week woensdag wel kunnen zien”, zegt Swart in het Algemeen Dagblad. “Pol van Boekel besliste die bekerwedstrijd in het voordeel van Feyenoord. Hij deed het in de broek voor De Kuip.”

“Ik wil gewoon dat er eerlijk gefloten wordt”, vervolgt Swart. “Ajax is voetballend beter, dat was vroeger ook zo. Maar ik mis tegenwoordig het respect voor elkaar. Ik hoop dat het een goede wedstrijd wordt, met enthousiasme. En dan mag het best een gevecht zijn, maar niet zo dat spelers elkaar proberen te beschadigen. Dat vind ik helemaal niets." Ajax heeft momenteel drie punten meer dan Feyenoord en is de koploper van de Eredivisie.
Wel echt kansloos, dat gejank over de scheids.
Feyenoord Rotterdam
pi_157291850
Vorig jaar speelde Ajax in de Kuip toch nogal op of over het randje met Wiedemeijer (als ik het me goed herinner) als scheids? Toen werd Wiedemeijer nog zo opgehemeld dat ie er een echte wedstrijd van maakte door zo weinig te fluiten. Nu valt het kwartje de verkeerde kant op en is het een grote schande :')

Kansloos geouwehoer. Ik geloof wel dat scheidsrechters wel eens beïnvloed worden, en wellicht ook wel iets meer in de Kuip, maar je hebt er ook die extra snel rood geven om die angst te overcompenseren. Ze fluiten gewoon niet vaak goed in die entourage :P

Polletje van Boekel deed echt niet zo veel fout, had wmb 2 extra gele kaarten moeten trekken (Vilhena en die kerel die Gustafson hard neerhaalde op randje 16) en 1 rode voor Elia. Tsja, gebeurd is gebeurd. Er worden wel meer kaarten niet gegeven, of mensen onterecht het veld af gestuurd...

Die vrije trap kun je prima geven, en die goal kun je prima goedkeuren. Dat de zure druiven nou al een week lang de media ingeslingerd moeten worden is dan wel erg triest :')

Nog even aanhouden en komende vrijdag/zaterdag Nijhuis nog even uitlichten en uitgebreid interviewen dat het echt niet kon, en Ajax zo hard is benadeeld afgelopen Klassieker en de propaganda/manipulatie is compleet :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157291910
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'Van Boekel deed het in de broek voor De Kuip en besliste de Klassieker'

[..]

Wel echt kansloos, dat gejank over de scheids.
Het houdt niet op, niet vanzelf.....

Ze blijven er maar over doorgaan hé. We zijn nu bijna een week verder. :')

Als je de reacties zo leest zou je denken dat het een schandalige wedstrijd is geweest waar minimaal 13 gele kaarten had moeten vallen en een aantal rode kaarten, maar zo grof was de wedstrijd toch ook weer niet?

Verder heeft de scheidsrechter niet echt een doorslaggevende rol gehad in de wedstrijd. Hij heeft geen strafschoppen onthouden of een aandeel gehad in de uitslag door een omstreden beslissing naar mijn mening.

Verder wordt er altijd gezegd dat het Nederlands voetbal in internationaal opzicht mannelijker moet en professioneler, en dat dat begint in de Eredivisie. Dan wordt er een keer zo gespeeld en dan is het weer niet goed.

Ik krijg ook sterk de indruk dat deze media-aandacht de hele week de scheidsrechter van komende zondag (on)bewust moet beïnvloeden in zijn beoordelingen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157292608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik krijg ook sterk de indruk dat deze media-aandacht de hele week de scheidsrechter van komende zondag (on)bewust moet beïnvloeden in zijn beoordelingen. :')
Amai, een complot. Iedereen is tegen Feijenoord!
pi_157292636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen, want dat zeg ik dus niet. :')

Maar het kan best een poging zijn van bekende analisten met een Ajax voorkeur om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe je het wendt of keert, dat kan bewust of onbewust ook invloed hebben op de zienswijze van de scheidsrechter aanstaande zondag.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 14:55:05 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157292640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Neu, veel zijn voor ajax.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:56:05 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157292665
Volgens mij neemt niemand in dit land Sjaak Swart serieus, behalve Sjaak Swart zelf dan natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157292671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen, want dat zeg ik dus niet. :')

Maar het kan best een poging zijn van bekende analisten met een Ajax voorkeur om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe je het wendt of keert, dat kan bewust of onbewust ook invloed hebben op de zienswijze van de scheidsrechter aanstaande zondag.
Dat gebeurt zeker en is ook al vaker gedaan. Hopelijk kan Nijhuis daar gewoon mee omgaan.
pi_157292706
quote:
Bilal Basacikoglu moet het ontgelden in de buitenlandse media. De aanvaller van Feyenoord wordt met de grond gelijk gemaakt met zijn overdreven reactie. Duplan maakte een gemene overtreding op Bilal, maar zijn overdreven rollen over het veld zorgde voor veel woede bij de journalisten. ''Dit laat je bloed koken, afschuwelijk,'' schrijft Mirror.

Was het gerol al eerder aanleiding voor creatieve photoshoppers om aan de slag te gaan, nu spreekt ook de internationale pers schande van de actie van de Turk. Zo vindt de grote Italiaanse krant La Gazzetta Dello Sport dat Basacikoglu een Oscar verdient. Het Duitse N24 schrijft dat Leonardo DiCaprio concurrentie heeft, terwijl het Franse Metro de actie 'een tragikomische scène' noemt.

De redactie van de Britse tabloid Mirror laat in niet mis te verstane woorden weten wat hij van het theaterstukje van Basacikoglu vindt. Het artikel begint met: 'Get up. GET UP. GET THE HELL UP YOU ABSOLUTE BUFFOON!' Later spreekt de krant van een absoluut belachelijke, absurde reactie van de aanvaller.
Hoe komt dit nou weer de grens over? Het is notabene een doodnormaal potje Ado - Feyenoord. Geen topper, geen vooraf opgeblazen wedstrijd, niks van dat alles.
pi_157293005
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoe komt dit nou weer de grens over? Het is notabene een doodnormaal potje Ado - Feyenoord. Geen topper, geen vooraf opgeblazen wedstrijd, niks van dat alles.
Waarschijnlijk omdat het achterlijk/debiel genoeg was.

Beelden van de Turkse lagere liga's waar ambulances tijdens de wedstrijd over het veld crossen krijgen we hier ook gewoon te zien.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157293384
quote:

[..]

Als je de reacties zo leest zou je denken dat het een schandalige wedstrijd is geweest waar minimaal 13 gele kaarten had moeten vallen en een aantal rode kaarten, maar zo grof was de wedstrijd toch ook weer niet?

Verder heeft de scheidsrechter niet echt een doorslaggevende rol gehad in de wedstrijd. Hij heeft geen strafschoppen onthouden of een aandeel gehad in de uitslag door een omstreden beslissing naar mijn mening.

Verder wordt er altijd gezegd dat het Nederlands voetbal in internationaal opzicht mannelijker moet en professioneler, en dat dat begint in de Eredivisie. Dan wordt er een keer zo gespeeld en dan is het weer niet goed.

Alleen de overtrading van Elia, was een pittige waar je misschien rood voor kan geven, voor de rest viel het reuze mee
pi_157293626
Is toch genieten, die Bilal die doorrolt. Kan er zelf wel om lachen omdat het zo kansloos is.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:00:35 #29
277865 Sejt
Ondertitel
pi_157293948
100 Feyenoorders, staat in het artikel. Zet er maar een paar extra nullen achter.

I love my mispoken words.
pi_157294200
Pim Verbeek naar Sparta.
Mijn vader en vele oudere feyenoordsupporters worden snachts nog wel eens badend in het zweet wakker van deze man.
Hell To The Liars
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:14:36 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157294217
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef Sejt het volgende:
100 Feyenoorders, staat in het artikel. Zet er maar een paar extra nullen achter.

[ afbeelding ]
Mag hopen dat die dingen een hoge tolerantiegrens hebben dan.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:23:06 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_157294371
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De hulpdiensten kunnen in ieder geval sneller in actie komen als het misgaat ^O^
pi_157294692
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Fox gaat er ook mee aan de haal voor in de uitzending.
pi_157294729
quote:
Scheidsrechter Pol van Boekel kreeg na de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Ajax de nodige kritiek. Vooral Frank de Boer was niet te spreken over de scheidsrechter. ''De scheidsrechter en zijn maatjes hebben de tweede helft niet gedaan wat ze moesten doen'', vertelde de oefenmeester vorige week.

Pol van Boekel laat weten zich niet druk te maken over de berichtgeving."Lekker gefloten,'' vindt hij zelf. ''Wel zag ik kritische noten in de krant. Het hoort erbij. En ik lig er niet meer wakker van. Je weet je dat in dit vak onder een vergrootglas ligt", zegt Van Boekel tegen het Boxmeers Weekblad.

Bas Nijhuis is aangesteld als scheidsrechter tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajax van aanstaande zondag. Beide ploegen trappen aanstaande zondag om 14.30 uur af.
pi_157296217
Wat een droeftoeters, als Veltman er twee weken eerder tegen PSV hard in gaat. Dan wordt dat betiteld als een lekkere ingreep en nu zijn ze al 8 dagen aan het klagen over de scheidsrechter :')
#12 is not for sale!
pi_157297495
quote:
'Feyenoord legde bod van 1,5 miljoen euro neer bij Rode Ster Belgrado'

Feyenoord zou interesse hebben in Aleksandar Katai, zo schrijft FiorentinaNews.com. De 24-jarige middenvelder speelt momenteel bij Rode Ster Belgrado. De Rotterdammers zouden een bod van 1,5 miljoen euro hebben neergelegd in Servië, maar dit bod is afgeslagen.

Fr-fans.
Middenvelders _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:21:14 #37
262211 hhh38
pi_157297513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Middenvelders _O_
FiorentinaNews.com _O_
pi_157297529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

FiorentinaNews.com _O_
:D
pi_157297534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

FiorentinaNews.com _O_
Fr-fans _O_ Ik weet het, maar vond het kansloos genoeg om te delen :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:29:17 #40
262211 hhh38
pi_157297678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Fr-fans _O_ Ik weet het, maar vond het kansloos genoeg om te delen :)
Altijd leuk om geruchten te lezen over vage buitenlandse spelers die naar De Kuip hadden kunnen komen inderdaad. Helemaal feest als er dan ook nog termen als 'de Servische Pirlo' of 'de Egyptische Zidane' voorbij komen.
pi_157297715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Altijd leuk om geruchten te lezen over vage buitenlandse spelers die naar De Kuip hadden kunnen komen inderdaad. Helemaal feest als er dan ook nog termen als 'de Servische Pirlo' of 'de Egyptische Zidane' voorbij komen.
Spelers die vervolgens niet komen, naar het buitenland gaan en daar opeens fantastisch blijken te kunnen voetballen. Of spelers die wel komen er echt helemaal niks van bakken, tot ze naar een andere club gaan _O_ Onze scouting _O_
pi_157297899
Kuytgod Weigergenot _O_

Scholletje vangt bot bij Katwijker Dirk. _O_
pi_157298385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Spelers die vervolgens niet komen, naar het buitenland gaan en daar opeens fantastisch blijken te kunnen voetballen. Of spelers die wel komen er echt helemaal niks van bakken, tot ze naar een andere club gaan _O_ Onze scouting _O_
En dan lekker godveren op van Geel _O_
pi_157298439
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

En dan lekker godveren op van Geel _O_
En dan met z'n allen voor het Maasgebouw flink schelden en robbertjes matten vanwege van Geel en dan achteraf applaudisseren als hij met een speech naar buiten komt _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-11-2015 19:58:20 ]
pi_157298677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kuytgod Weigergenot _O_

Scholletje vangt bot bij Katwijker Dirk. _O_
Ik weet dat het lastig is, maar misschien moet het competitievoetbal en het Nederlands Elftal los van elkaar gezien worden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_157299026
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik weet dat het lastig is, maar misschien moet het competitievoetbal en het Nederlands Elftal los van elkaar gezien worden.
Wie zegt dat dat niet gebeurt? Volgens mij lopen de (meeste) Feyenoorders in dit topic altijd te kankeren op het Nederlands Elftal, ongeacht wie er bondscoach is. Als Hiddink bondscoach was geweest en Kuyt had geweigerd was het nog steeds (voor mij dan) Kuyt Weigergenot geweest, alleen had het dan niet over Scholletje gegaan.

Wellicht moet je je eigen suggestie eens opvolgen en niet meteen gaan denken bij alles wat Feyenoorders zeggen dat jouw club erbij betrokken is, zo belangrijk zijn jullie nou ook weer niet hoor
pi_157299549
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Polgod
Ik ben inmiddels overleden.
pi_157300388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bedankt voor je tip, maar dat heeft er in deze toch vrij weinig mee te maken? Eerder dat een Feyenoord speler een bondscoach die zichzelf qua selectie-keuzes volstrekt belachelijk maakt de uitgestoken hand weigert.
pi_157300855
quote:

[..]

Ik heb sterk het idee dat GGMM tegenwoordig voor de Telegraaf werkt.
Waar is die eeuwige trol eigenlijk?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_157301599
quote:

[..]

Gaat helemaal nergens over!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157305486
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef eight het volgende:

[..]

Ik heb sterk het idee dat GGMM tegenwoordig voor de Telegraaf werkt.
Waar is die eeuwige trol eigenlijk?
Heeft een ban tot eind december.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_157305595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Heerlijk
Moeten zij weten
pi_157305769
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Heerlijk
:)
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:46:03 #54
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_157306014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:13 schreef Haringkop het volgende:
Wat een droeftoeters, als Veltman er twee weken eerder tegen PSV hard in gaat. Dan wordt dat betiteld als een lekkere ingreep en nu zijn ze al 8 dagen aan het klagen over de scheidsrechter :')
Dat valt wel mee hoor
pi_157306227
quote:

[..]

Mooi.Het werd de hoogste tijd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 08:34:57 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157307859
Dat ging niet goed :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 08:39:19 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157307896
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Heerlijk
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:59 schreef eight het volgende:

[..]

Mooi.Het werd de hoogste tijd.
Wat doen jullie onaardig tegen GGMM :o

GGMM is een vermakelijke user sinds ie mod af is. Man man man wat een beroerde mod was dat :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 4 november 2015 @ 08:48:05 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_157307970
Ik heb reactie over de van zandvliet zaal, je moet seizoenkaart hebben voor vak a, maar dat zijn alleen maar aandeelhouders.

volgens mij super duur :D
pi_157309076
Tonny Vilhena mocht maandag potje met Jong Feyenoord overslaan. Alles wijst erop dat hij zondag weer aan de bak moet tegen Ajax. #feyaja
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 november 2015 @ 10:18:20 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157309152
Vilhena die gratis de kuip uitwandelt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157309744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:12 schreef Caland het volgende:
Tonny Vilhena mocht maandag potje met Jong Feyenoord overslaan. Alles wijst erop dat hij zondag weer aan de bak moet tegen Ajax. #feyaja
quote:
Komende zondag wordt in De Kuip de tweede Klassieker in twee weken tijd gespeeld. Feyenoord won in het kader van de KNVB Beker de eerste ontmoeting (1-0), maar nu aast Ajax op revanche in de competitie. Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst lijkt zijn speciale Ajax-strijdplan weer uit de kast te halen.

De oefenmeester verraste bij de eerste Klassieker van dit seizoen door Tonny Vilhena een basisplaats te gunnen. Dat ging ten koste van Marko Vejinovic en was bedoeld om meer power op het middenveld te hebben. Vilhena vulde die rol uitstekend in, maar belandde afgelopen zondag tegen ADO Den Haag (1-0 verlies) toch weer op de bank.

Vejinovic speelde 'gewoon', maar voor de Klassieker van komende zondag lijken de rollen weer omgedraaid te worden. Vilhena hoefde maandagavond niet op te draven voor Jong Feyenoord en lijkt te worden klaargestoomd voor de ontmoeting met aartsrivaal Ajax.
pi_157309780
Blijft toch apart dat Blind Veijnovic in z'n voorlopige selectie opneemt terwijl Van Bronckhorst hem niet durft op te stellen in een van de zwaardere wedstrijden, dit seizoen.
Overigens na afgelopen zondag ben ik er ook niet heel rouwig om.
#12 is not for sale!
pi_157309860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:03 schreef Haringkop het volgende:
Blijft toch apart dat Blind Veijnovic in z'n voorlopige selectie opneemt terwijl Van Bronckhorst hem niet durft op te stellen in een van de zwaardere wedstrijden, dit seizoen.
Zeker apart dat hij is opgenomen in de selectie. Heeft weinig goede potjes gespeeld. Al is het pas de voorselectie natuurlijk.
pi_157309916
quote:
Volgens mij gewoon om twee redenen: ten eerste om niet weer het risico te lopen dat wanneer hij zijn draai gaat vinden bij Feyenoord, hij met Bosnië naar het EK gaat en ten tweede een poging om gedeeltelijk van zijn Ajax-stigma af te komen.

Want het blijft natuurlijk een vreemde selectie.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:15:51 #65
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157309935
quote:
Blind is toch gewoon totaal van de leg man. Ook die actie met Kuyt, hem vragen om een beetje de nestor uit te hangen, terwijl Kuyt zelf als de beste weet dat niemand hem in die rol serieus neemt met zijn standaard zinnenbraak.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 11:21:07 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157310018
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef Oldground het volgende:

[..]
poging om gedeeltelijk van zijn Ajax-stigma af te komen.

Dit dus.
En daarom lekte hij ook over zijn benadering van Kuyt.
pi_157310264
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef Oldground het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon om twee redenen: ten eerste om niet weer het risico te lopen dat wanneer hij zijn draai gaat vinden bij Feyenoord, hij met Bosnië naar het EK gaat en ten tweede een poging om gedeeltelijk van zijn Ajax-stigma af te komen.

Want het blijft natuurlijk een vreemde selectie.
En als derde punt: de spoeling qua verdedigende middenvelders is dun
  woensdag 4 november 2015 @ 11:53:30 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157310529
Vejinovic is momenteel niet goed genoeg. Misschien ontwikkelt hij zich nog.
2000 light years from home
pi_157310551
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

[..]

Dan slechts Botteghin nog inbrengen voor Jan-Arie en dan hebben we gewoon weer een elftal staan dat prima weerstand kan bieden. Ik hoop dat De Staaf iets beter geacclimatiseerd is aan de entourage rondom zo een pot,en zich kan onderscheiden :9
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157310746
Hmm... Vermeer al 2 dagen afwezig op het trainngsveld,k waarschijnlijk door een liesblessure. Zondag dus wellicht Hahn :o
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 12:20:54 #71
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157311034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan slechts Botteghin nog inbrengen voor Jan-Arie en dan hebben we gewoon weer een elftal staan dat prima weerstand kan bieden. Ik hoop dat De Staaf iets beter geacclimatiseerd is aan de entourage rondom zo een pot,en zich kan onderscheiden :9
Kramer ben ik ook al een klein beetje klaar mee. Hij hangt steeds de 'echte' uit. Kijk mij eens gewoon, leuk en Rotterdams zijn. Prima, maar voetballen kan ie niet, totaal geen Feyenoord-niveau. Van Geel had in eerste instantie terechte twijfels.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:21:57 #72
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157311047
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:04 schreef ace_eleven het volgende:
Hmm... Vermeer al 2 dagen afwezig op het trainngsveld,k waarschijnlijk door een liesblessure. Zondag dus wellicht Hahn :o
:o
  woensdag 4 november 2015 @ 12:22:55 #73
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157311072
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kramer ben ik ook al een klein beetje klaar mee. Hij hangt steeds de 'echte' uit. Kijk mij eens gewoon, leuk en Rotterdams zijn. Prima, maar voetballen kan ie niet, totaal geen Feyenoord-niveau. Van Geel had in eerste instantie terechte twijfels.
Jij had met liefde nog een jaar naar Kazim gekeken? Ananas heeft van Geel z'n wijf geneukt dus die krijgt nooit meer een basisplaats.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:22:57 #74
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157311074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Elk elftal heeft zijn zwakke broeders. De uefa cup werd ook gewonnen met Tomasz Rasza en die Volendamse coltrui op de goal.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157311102
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef avotar het volgende:

[..]

Elk elftal heeft zijn zwakke broeders. De uefa cup werd ook gewonnen met Tomasz Rasza en die Volendamse coltrui op de goal.
En Gyan _O_

Het probleem met zwakke broeder vd Heijden is dat hij op een cruciale positie staat, waardoor de meesten extra huiverig zijn.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 12:28:49 #76
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157311162
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij had met liefde nog een jaar naar Kazim gekeken? Ananas heeft van Geel z'n wijf geneukt dus die krijgt nooit meer een basisplaats.
Nee, hoor je me dat zeggen?
pi_157311165
quote:
Die kan er al helemaal niks van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157311174
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157311204
quote:
Dat zou wel een groot verlies zijn. Dat uitkomen van Vermeer tegen Den Haag was ook weer perfect.
pi_157311807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:25 schreef K.offie het volgende:

[..]

En Gyan _O_

Het probleem met zwakke broeder vd Heijden is dat hij op een cruciale positie staat, waardoor de meesten extra huiverig zijn.
Is het dan niet beter om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
pi_157311824
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Is het dan niet beter om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
Wat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 13:03:21 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157311836
quote:

[..]

beter voor wie.. voor ajax wel ja.
pi_157312251
Ik ben ook nog steeds wel overtuigd van de CV-kwaliteiten van Kongolo, al is dat wellicht wel een beetje ongegrond. Zeg maar tussen zijn fouten door heeft hij echt wel extreem belangrijke ingrepen die vrij typisch voor een CV zijn. Verder voldoende (start)snelheid, kan best ok koppen, en heeft een behoorlijk uitschuifbaar been.

Maar ja, ik moet ook gewoon eerlijk toegeven dat hij op LB veel minder fouten maakt en we hem daar misschien maar gewoon moeten laten staan :P
pi_157312332
quote:

[..]

Doe dan Gio zelf maar... is net zo een bizarre oplossing. :+
BFF met GGMM
pi_157312391
Ik hoop echt dat Vermeer zondag kan keepen.

Ik heb toch nog wat twijfels over Hahn, zeker als hij voor de leeuwen gegooid wordt en er in één keer moet staan.

Ook al deed hij het vrij goed bij PEC Zwolle, bij Jong Feyenoord vind ik hem niet bijzonder goed bijvoorbeeld.
pi_157312402
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe dan Gio zelf maar... is net zo een bizarre oplossing. :+
Zullen we het serieus houden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 13:37:12 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157312577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:22 schreef ace_eleven het volgende:

Maar ja, ik moet ook gewoon eerlijk toegeven dat hij op LB veel minder fouten maakt en we hem daar misschien maar gewoon moeten laten staan :P
Dit. En hij schijnt er zelf ook steeds meer lol in te krijgen. Of op z'n minst vrede mee te hebben.
Voor het probleem J. Arie zijn andere oplossingen.
pi_157312708
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Caland het volgende:
Wat
Of het dan niet beter is om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
pi_157312780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:43 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Of het dan niet beter is om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
_O-
pi_157312930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:43 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Gaat steeds beter Pietertje.
pi_157313306
Kuyt is gewoon een hartstikke veelzijdige voetballer die het ook gewoon goed zou doen op linksback. Zou echt een sta in de weg zijn voor el Ghazi, met dat opstormen van hem.
pi_157313480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Ramboetan het volgende:
Kuyt is gewoon een hartstikke veelzijdige voetballer die het ook gewoon goed zou doen op linksback. Zou echt een sta in de weg zijn voor el Ghazi, met dat opstormen van hem.
Ik vond Kuyt tegen Veltman leuker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157313532
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond Kuyt tegen Veltman leuker.
Ja was zeker leuk. Over een paar dagen weer als ik me niet vergis.
pi_157313551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:23 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ja was zeker leuk. Over een paar dagen weer als ik me niet vergis.
Wat goed dat je dat weet Pietertje. Gaat echt steeds beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157313687
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat goed dat je dat weet Pietertje. Gaat echt steeds beter.
Dankjewel!
pi_157314926
quote:
Feyenoord trok afgelopen zomer vier nieuwe spelers aan voor bijna tien miljoen euro. Naast Marko Vejinovic (3,5 miljoen), Eric Botteghin (2,5 miljoen), Michiel Kramer (2,5 miljoen) en Simon Gustafson (1,5 miljoen), werden Eljero Elia, Jan-Arie van der Heijden, Dirk Kuyt en Colin-Kazim Richards transfervrij aangetrokken. De Rotterdammers spelen momenteel mee in de bovenste regionen van de Eredivisie en wanneer dit in de winterstop nog steeds het geval is, zullen opnieuw spelers aangetrokken worden.

"Technisch directeur Martin van Geel heeft gezorgd voor een uitstekende spelersgroep die op tijd werd samengesteld en die vol voor de titel hoort te gaan. Dat is intern ook echt wel de doelstelling”, schrijft Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, in de nieuwste editie van het voetbalblad. "Mocht Feyenoord in de winterstop nog steeds verwikkeld zijn in een nek-aan-nekrace met Ajax en PSV, is de club zelfs bereid de selectie tussentijds te versterken.”
Dan mogen er ook wel wat vertrekken.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:37:22 #97
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157315083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Immers en Vilhena zullen wel vertrekken. Zou mooi zijn als we een speler van het kaliber Elia kunnen halen. Ik heb toch liever iemand met ervaring en iets versleten(Elia, Kuyt) ipv die spelers die net zijn uitgeblonken in de Mickey Mouse competitie (Vejinovic, Kramer, vd Heijden).

De Guzman?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:51:08 #98
262211 hhh38
pi_157315364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Immers en Vilhena zullen wel vertrekken. Zou mooi zijn als we een speler van het kaliber Elia kunnen halen. Ik heb toch liever iemand met ervaring en iets versleten(Elia, Kuyt) ipv die spelers die net zijn uitgeblonken in de Mickey Mouse competitie (Vejinovic, Kramer, vd Heijden).

De Guzman?
Dubbel gevoel wb De Guzman.

Hij zal zeker niet duur zijn, aangezien hij compleet uit de gratie geraakt is in Napoli. Hij heeft ook genoeg kwaliteit om een versterking te zijn.

Maar als ie al wil komen zal hij net als Elia Feyenoord vooral willen gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij de Europese subtop. Ik weet niet of je twee van die spelers kan gebruiken in je selectie, die ook beiden zeker 1 miljoen verdienen op jaarbasis.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:59:14 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157315545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij zal zeker niet duur zijn, aangezien hij compleet uit de gratie geraakt is in Napoli. Hij heeft ook genoeg kwaliteit om een versterking te zijn.

Maar als ie al wil komen zal hij net als Elia Feyenoord vooral willen gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij de Europese subtop. Ik weet niet of je twee van die spelers kan gebruiken in je selectie, die ook beiden zeker 1 miljoen verdienen op jaarbasis.
M.u.v. Kuyt probeert elke speler van Feyenoord zich in de kijker te spelen bij een Europese subtopper. Ik zie daar geen probleem in.
pi_157315615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Of hij voetbalt gratis voor ons als compensatie voor de overstap naar Mallorca toendertijd.... })
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_157315639
Ik zie De Guzman wel zitten, maar zou hij wel fit zijn? Wel lekker middenveld met El Ahmadi - De Guzman - Gustafson
pi_157315763
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:03 schreef H.FR het volgende:
Ik zie De Guzman wel zitten, maar zou hij wel fit zijn? Wel lekker middenveld met El Ahmadi - De Guzman - Gustafson
2x de Gus - maar goed dat we Gustafson 'de Staaf' noemen hier :o

Vooral heel veel voetbal met dit middenveld. Ik mis eigenlijk wel iemand met body. En ik denk dat allen El ahmadi een bal kan af pakken.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 16:25:51 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157316099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Of nog even wachten met namen toevoegen en doorstrepen. Heb zo'n vermoeden dat het a.s. zondagmiddag om 16:15 geen nek-aan-nekrace meer is.
pi_157316107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:10 schreef K.offie het volgende:

[..]

Vooral heel veel voetbal met dit middenveld. Ik mis eigenlijk wel iemand met body. En ik denk dat allen El ahmadi een bal kan af pakken.
Tja, Vejinovic kan ook niet echt een bal afpakken. En volgens mij is Guzman de laatste jaren steeds verdedigender gaan spelen.
pi_157316410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Of nog even wachten met namen toevoegen en doorstrepen. Heb zo'n vermoeden dat het a.s. zondagmiddag om 16:15 geen nek-aan-nekrace meer is.
Stel het verschil is 6 punten en met psv 2 ofzo. Dan vind ik nog steeds dat je er dicht genoeg bij zit en er vol voor moet gaan.

Laten we ook niet vergeten dat de bron hier Krabby is :') Maar speculeren (en dromen :7 ) is leuk

En ik ben het er mee eens dat er dan (eerst!) ook wel een paar mogen vertrekken. Buiten Vilhena zie ik dat niet zo snel gebeuren
  woensdag 4 november 2015 @ 16:40:41 #106
262211 hhh38
pi_157316449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:10 schreef K.offie het volgende:

[..]

Dat is nu toch ook al zo? De Guzman is zeker beter dan Vejinovic.

Maar misschien dat een speler met meer verdedigende kwaliteiten wel belangrijker zou zijn inderdaad. Geen idee wie dat dan zou moeten zijn. Er lopen genoeg aanvallende middenvelders rond buiten de top 3 in de eredivisie die ik wel zou zien zitten bij Feyenoord (bijvoorbeeld Qazaishvili, Henriksen), maar geen verdedigende middenvelders.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 16:45:43 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157316550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:38 schreef K.offie het volgende:

[..]

Stel het verschil is 6 punten en met psv 2 ofzo. Dan vind ik nog steeds dat je er dicht genoeg bij zit en er vol voor moet gaan.

Laten we ook niet vergeten dat de bron hier Krabby is :')
Ja, is beide ook zo. :)
Maar ik moet aan zondag denken als ik dingen over titel dit dat lees.
pi_157317272
http://www.bild.de/video/(...)e-43256048.bild.html

Als je zelfs doorbreekt in het land wat gezien wordt als bakermat van de schwalbe, ben je een hele grote. _O_
  woensdag 4 november 2015 @ 17:35:28 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157317679

Gudde probeert het tegenwoordig niet eens meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157317846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij doet de fotograaf het er ook gewoon om. Hij zal toch wel een stuk of wat foto's hebben geschoten, waarop hij heus wel een keer kijkt.
pi_157318464
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij doet de fotograaf het er ook gewoon om. Hij zal toch wel een stuk of wat foto's hebben geschoten, waarop hij heus wel een keer kijkt.
Om hier nu ook al weer complotten in te zien, vind ik wel erg ver gaan. Volgens mij heeft Feyenoord - die het naar buiten brengt en dus niet de fotograaf - er gewoon schijt aan dat Gudde niet kijkt. En terecht, als dit de leukste foto is.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:30:55 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157320113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:12 schreef K.offie het volgende:

[..]

Om hier nu ook al weer complotten in te zien, vind ik wel erg ver gaan. Volgens mij heeft Feyenoord - die het naar buiten brengt en dus niet de fotograaf - er gewoon schijt aan dat Gudde niet kijkt. En terecht, als dit de leukste foto is.
Neem het effe serieus joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157321642
quote:
[ afbeelding ]

Die wil gewoon toosten en drinken, geef hem eens ongelijk
pi_157324100
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Graag gedaan :o
pi_157324595
quote:
[ afbeelding ]

Wie is die kampertokkie met dat verschrikkelijke shirt?
  woensdag 4 november 2015 @ 22:28:26 #116
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_157325325
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:06 schreef exile79 het volgende:

[..]

Wie is die kampertokkie met dat verschrikkelijke shirt?
Karsdorp.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_157326309
Ongelofelijk dat al die transfers van deze zomer allemaal van het geld zijn van de transfer van dat kleine mannetje Jordy Clasie.
pi_157329135
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:30 schreef Caland het volgende:

[..]

pi_157331111
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 07:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Jaja, zelfs ik lees ook wel eens over sarcasme heen c_/
  donderdag 5 november 2015 @ 14:16:54 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157335152
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157335331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:16 schreef Caland het volgende:
http://m.metronieuws.nl/b(...)-mensen-kwellen-ajax

Het houdt niet op, niet vanzelf _O-
Haha, wat een ontzettend triest stuk. Dacht eerst dat het een ingezonden brief was, maar het is gewoon een redactioneel stuk uit Binnenland :r
pi_157335935
quote:

Goed stuk, volledig mee eens.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:02:54 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157336096
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:56 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Goed stuk, volledig mee eens.
Heb er ook hardop om moeten lachen. Zo een column beginnen en dan het grootste calimerostuk ooit uit je vingers krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 november 2015 @ 15:05:25 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157336152
quote:

Geniaal stuk, die man is sarcastisch toch hè?
pi_157336161
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Heb er ook hardop om moeten lachen. Zo een column beginnen en dan het grootste calimerostuk ooit uit je vingers krijgen.
Je weet zeker dat het geen sarcasme is?
pi_157336170
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:53 schreef K.offie het volgende:

[..]

Jaja, zelfs ik lees ook wel eens over sarcasme heen c_/
Zeker je koffie vergeten vanochtend.
pi_157336184
quote:

pi_157336225
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor mijn idee niet.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:08:27 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157336229
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan ken je de gemiddelde ajacied nog niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157336392
quote:
9s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zeker je koffie vergeten vanochtend.
Nee dat vergeet ik dus nooit c_/ En mijn (eerste) reactie kwam van gisteravond toen de koffie was uitgewerkt |:(
pi_157336539
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef K.offie het volgende:

[..]

Nee dat vergeet ik dus nooit c_/ En mijn (eerste) reactie kwam van gisteravond toen de koffie was uitgewerkt |:(
Oh ik zie het inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157336563
Dit soort verhalen over Elia zijn al vaker langsgekomen, maar toch maar even:

quote:
Feyenoord draait dit seizoen vooralsnog er goed, en dat komt voor een groot gedeelte op het conto van Eljero Elia. Aanvankelijk leek de rappe buitenspeler in de afgelopen transferzomer onhaalbaar, maar de oud-vleugelspits van onder meer Werder Bremen en Juventus verrast door toch voor de Rotterdamse Kuip te kiezen. Op donderdag vertelt hij hoe hij tot die keuze is gekomen.

Elia zegt tegen het medium ELF Voetbal: "Mijn eerste reactie was: daar gaan we financieel nooit uitkomen. Aan de andere kant dacht ik waarom niet? Ik heb Feyenoord altijd een mooie club gevonden. De passie van de fans, de emotie, daar ben ik gevoelig voor. Hoe langer ik erover nadacht, hoe beter ik het plaatje bij mij vond passen. de ambities, de aankopen die al waren gedaan, het feit dat ze dit seizoen écht zo hoog mogelijk willen eindigen. Het vooruitzicht dat ik iedere week weer kon spelen. Ik zag mezelf wel in De Kuip spelen."

De zaakwaarnemer van de Feyenoorder, Rodger Linse, dacht aanvankelijk dat Feyenoord een onhaalbare kaart zou zijn: "Die schrok zich kapot. Rodger meldde dat er interesse vanuit Engeland was. En dat Feyenoord mij nooit kon betalen. Waarop ik antwoordde dat ik bereid was om salaris in te leveren en dat ik gewoon lekker wilde voetballen. Toen heb ik Feyenoord gebeld en gezegd dat ik graag bij ze wilden komen voetballen. Binnen een paar dagen was het rond.''
pi_157337769
Mogen we Vejinovic al een miskoop noemen? 3,5 miljoen man wtf.
pi_157337980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:17 schreef Kerftminister het volgende:
Nee, we zijn pas 11 wedstrijden onderweg. Hij heeft nu opeens een nieuw iemand naast zich (de Staaf). Ook is hij nog relatief jong en zal waarschijnlijk een doorverkoop waarde overhouden.

vooralsnog mag je hem (relatief) duur noemen
pi_157338016
quote:
Nee. Al zie ik liever Vilhena nu we met De Staaf ook wat meer voetbal hebben gekregen, maar die gaat weg.
pi_157338355
quote:
Dat is wel heel vlug, maar het was inderdaad mooi geweest als we Clasie nu al konden vergeten.
pi_157338390

_O_
pi_157338414
quote:
Hoor ik nou dat Kuyt Van Persie heeft overgehaald deze winter al naar ons toe te komen? Ruildealtje met Kazim begrijp ik.
pi_157338457
quote:
6s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoor ik nou dat Kuyt Van Persie heeft overgehaald deze winter al naar ons toe te komen? Ruildealtje met Kazim begrijp ik.
Denk persoonlijk niet dat Van Persie als speler ooit nog terug komt bij Feyenoord en ik vind hem ook geen type om coach te worden. :+

Die zit, net als Kuyt, daar zijn contract uit en gaat dan eens kijken waar hij of nog meer kan cashen of kan afbouwen denk ik.
pi_157338504
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Denk persoonlijk niet dat Van Persie als speler ooit nog terug komt bij Feyenoord en ik vind hem ook geen type om coach te worden. :+

Die zit, net als Kuyt, daar zijn contract uit en gaat dan eens kijken waar hij of nog meer kan cashen of kan afbouwen denk ik.
Denk het ook niet hoor. Maar dat zou wel een leuke winteraanwinst zijn.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:04:33 #141
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157338799
quote:
Een miskoop die voor het eerst in de voorselectie van Oranje zit? Nee, dat het beter moet lijkt me duidelijk maar een miskoop is het nog niet.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:20:47 #142
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157339141
Blind _O_ dankzij hem is Vejonivoc geen miskoop.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 5 november 2015 @ 18:38:28 #143
269692 Divje
brr brr patapim
  donderdag 5 november 2015 @ 18:43:47 #144
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157342121
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die gaat eerder afbouwen bij excelsior dan bij ons :Y
pi_157342151
quote:
Was hier al gepost, maar ik vind het helemaal niet erg dat je dat nog een keer doet :7

Ik ben ook heel benieuwd naar hoe ze die hartslagen in beeld gaan brengen
  donderdag 5 november 2015 @ 19:26:44 #147
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157342284
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:22 schreef K.offie het volgende:

[..]

Was hier al gepost, maar ik vind het helemaal niet erg dat je dat nog een keer doet :7

Ik ben ook heel benieuwd naar hoe ze die hartslagen in beeld gaan brengen
Was dat niet alleen de opkomst ?
  donderdag 5 november 2015 @ 19:28:05 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157342316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat was een andere ja. Deze is gemaakt door Feyenoord zelf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157342547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Sorry dat had ik niet door

Off: el ghazi moest zojuist gewisseld worden. Hij verstapte zich: of enkel of Kuyt :)
pi_157342939
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:20 schreef Divje het volgende:
Blind _O_ dankzij hem is Vejonivoc geen miskoop.
In Blind we trust _O_
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:16:45 #151
22565 asco
Los in deze tent
pi_157354735
Hopelijk zondag eens een uitslag als 4-3 ofzo met chaos, strijd en emotie.
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:43:20 #152
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_157356282
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:16 schreef asco het volgende:
Hopelijk zondag eens een uitslag als 4-3 ofzo met chaos, strijd en emotie.
Nee joh, gewoon in de slotfase 1-0 scoren met een handsbal van Kramer of zo. Ik denk dat ze dan een heleboel Ajacieden op suicide watch kunnen zetten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_157356531
quote:
Opa-trui van Kuyt. _O_
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:16:37 #154
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157356939
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:43 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon in de slotfase 1-0 scoren met een handsbal van Kramer of zo. Ik denk dat ze dan een heleboel Ajacieden op suicide watch kunnen zetten.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:06:25 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157357789
Vejinovic in definitieve selectie van Oranje http://www.fr12.nl/nieuws(...)ctie-van-oranje.html

_O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157357914
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:06 schreef Caland het volgende:
Vejinovic in definitieve selectie van Oranje http://www.fr12.nl/nieuws(...)ctie-van-oranje.html

Ja, hahahaha. Leuk. Mij troll je hier niet mee, die link is sowieso een grap.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:13:31 #157
277865 Sejt
Ondertitel
pi_157357933
quote:

Mooi man, gaat 'ie omhoog in waarde.
pi_157357935
Wacht, het staat ook op VI zie ik nu. Maar dan....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
pi_157357950
quote:

Blindgod.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:15:07 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157357963
Over een half jaar verkopen voor 8 miljoen want international.

Danny Blind _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157358508
Dit kan niet kloppen toch :')
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 13:46:36 #162
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157358630
Vejinogod gaat waarschijnlijk spelen zondag, zegt Gio.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:56:37 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157358873
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:46 schreef Slobeend het volgende:
Vejinogod gaat waarschijnlijk spelen zondag, zegt Gio.
Dan zou De Staaf wel ernaast staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:00:13 #164
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157358957
HAHAHAHAHAHA Vejinovic _O_ Blindgod _O_ _O_

SPOILER
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:08:34 #165
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157359154
Godverdomme zeg _O-
pi_157359162
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan zou De Staaf wel ernaast staan.
Dat denk ik ook, El Ahmadi is wel lekker bezig de laatste tijd.

Ben naar Rijnmond aan het luisteren, als het goed is gaan ze het zo over de persconferentie hebben

Update: Dennis werd geïnterviewd. Hij gaat er zeker vanuit dat Vilhena speelt. Wie er dan uit gaat gingen ze dan weer niet op in.. Maar ik denk de Staaf.
Verder speelt El ghazi definitief niet (wisten we al). En het zou kunnen dat v/d Hoorn speelt, maar ik kreeg even niet mee, wie er dan achterin niet zou spelen.

[ Bericht 20% gewijzigd door K.offie op 06-11-2015 14:26:14 ]
pi_157359432
Hoe doen boëtius en manu het eigenlijk? Zijn ze al klaar voor een topclub?
pi_157360771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:08 schreef K.offie het volgende:

[..]

Ben naar Rijnmond aan het luisteren, als het goed is gaan ze het zo over de persconferentie hebben

Update: Dennis werd geïnterviewd. Hij gaat er zeker vanuit dat Vilhena speelt. Wie er dan uit gaat gingen ze dan weer niet op in.. Maar ik denk de Staaf.
Verder speelt El ghazi definitief niet (wisten we al). En het zou kunnen dat v/d Hoorn speelt, maar ik kreeg even niet mee, wie er dan achterin niet zou spelen.
Zal Gustafson wel worden dan inderdaad.
pi_157360844
Op transfermarkt.de staat dat Manu 52 minuten heeft gespeeld NM.
pi_157361292
quote:

[..]

Dijks is geblesseerd dus dan zal Riedewald wel linksback staan en Van der Hoorn centrum
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:38:57 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157361308
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157361344
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dijks is geblesseerd dus dan zal Riedewald wel linksback staan en Van der Hoorn centrum
Hoop op Viergever.
pi_157361401
quote:
pi_157361637
quote:

[..]

Of een versterkt middenveld:
--------------------------------Vermeer ---------------------------------------------
----Karsdorp - Beek - Botteghin (Van de Heijden ;( ) - Kongolo-------
---------------------------------Vejinovic--------------------------------------------
---------------El Ahmadi ---------------- Vilhena--------------------------------
------------------------------Gustafson---------------------------------------------
--------------------- Kuijt------------------------------ Elia -------------------------
pi_157361717
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Of een versterkt middenveld:
--------------------------------Vermeer ---------------------------------------------
----Karsdorp - Beek - Botteghin (Van de Heijden ;( ) - Kongolo-------
---------------------------------Vejinovic--------------------------------------------
---------------El Ahmadi ---------------- Vilhena--------------------------------
------------------------------Gustafson---------------------------------------------
--------------------- Kuijt------------------------------ Elia -------------------------
Lijkt me sterk, Ajax heeft laten zien dat ze daar goed mee om kunnen gaan.
pi_157361723
quote:
:D :')
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:08:33 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157361966
quote:
Godver _O- :D
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:19:13 #178
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157362170
Godverdomme ik moet draaien zondagmiddag. :(
pi_157363528
Vilhena genomineerd voor de Golden Boy lol
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:54:50 #180
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_157365221
quote:
Lefgozert :D

Denk niet dat je het er zo vanaf brengt als je 'kanker kakkerlakken' gaat lopen te roepen op een willekeurig vak in de Kuip.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_157365642
quote:
Aanstaande zondag staat voor de tweede keer in een korte periode de Klassieker op het programma. In de afgelopen editie kregen Ajacied Riechedly Bazoer en Feyenoorder Tonny Vilhena het met elkaar aan de stok. Vilhena maakte een harde overtreding op de Ajax-middenvelder.
"Het was een smerige overtreding, maar die heeft Vilhena wel vaker. Ik vind het jammer dat hij me zo uit de wedstrijd probeerde te halen", vertelt de jonge voetballer aan Ajax TV. "Ik probeer het zelf altijd voetballend op te lossen, maar als de beuk erin gegooid moet worden, dan doe ik dat."
Komende weekend zal het er waarschijnlijk ook weer hard aan toe gaan in De Kuip. De jeugdinternational zal dat niet uit de weg gaan. "Het echte mannenvoetbal ken ik wel, daar ligt het zeker niet aan", aldus Bazoer.
Gewoon Tonny op Bazoer zetten zondag. Hij zit nu al in die kop van Bazoer.
pi_157366048
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:43 schreef KillemWieft het volgende:
Ik denk dat ze dan een heleboel Ajacieden op suicide watch kunnen zetten.
Hoeveel van die hartslagmeters zullen al gestopt zijn tegen die tijd?
pi_157367010
quote:
_O-
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:33:57 #184
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157367220
quote:
Bazoer: ‘Vilhena had smerige overtredingen, dat vond ik jammer’

Zondag staat de tweede ontmoeting tussen Feyenoord en Ajax in korte tijd op het programma. Nadat de strijd tussen de twee rivalen in de beker laat in 1-0 voor Feyenoord eindigde, treffen ze elkaar nu voor de competitie. Riechedly Bazoer zegt dat Ajax moet proberen voetballend de drie punten op te halen in De Kuip, maar als het moet, kan de koploper net als Feyenoord ‘de beuk’ erin gooien.

Bazoer speelde in de vorige ontmoeting met Feyenoord negentig minuten mee, maar ontbrak vervolgens tegen Roda JC. Hij is nu weer geheel fit en speelde donderdag alweer de complete wedstrijd tegen Fenerbahçe. Nu is het vizier van Ajax en Bazoer gericht op de nieuwe ontmoeting met Feyenoord. “We willen natuurlijk revanche halen, daar in Rotterdam. Ik denk dat we dat ook kunnen doen: voor rust speelden we ze eigenlijk van de mat”, aldus Bazoer.
“Als we op dezelfde voet doorgaan als in die eerste helft, dan kunnen we daar een mooi resultaat behalen”, zegt de middenvelder, die opgaat voor zijn 28ste wedstrijd in de Eredivisie. Feyenoord won in de beker op strijdlust en onverzettelijkheid en liet Ajax beteuterd achter. Op de vraag wat Ajax tegenover het ‘grote mannen-voetbal’ moet zetten zoals Feyenoord dat in de beker toonde, zegt Bazoer dat Ajax dan te allen tijde moet blijven voetballen.
“En dan zoveel mogelijk uit de duels blijven. Dan kun je het Feyenoord lastig maken. En als de eindpass goed is, kun je Feyenoord pijn doen”, aldus Bazoer. Als hij speelt, komt hij waarschijnlijk weer oog in oog te staan met Vilhena. Giovanni van Bronckhorst was goed te spreken over de felheid die Vilhena toonde in de Klassieker in de beker en zinspeelde deze week al op een nieuwe bassplaats voor de middenvelder, die vooralsnog alleen dienst deed als invaller in de competitie dit seizoen.

“Hij had wel een paar smerige overtredingen”, zegt Bazoer. “Vilhena heeft wel van dat soort overtredingen, ik vond het jammer dat hij me zo uit de wedstrijd probeerde te halen. Maar goed, ik probeer het altijd voetballend op te lossen. Als de beuk er in moet, zal ik dat zeker doen. Of ik dat ‘echte mannen-voetbal’ ook kan? Ja, zeker. Daar ligt het echt niet aan”, verzekert de Ajacied in gesprek met Ajax TV.
Heerlijk! Het is inmiddels 10 dagen verder en ze janken nog steeds die Joodjes. Zo'n zin om ze zondag weer te slachten. Zullen ze dan een maand lang om over overtredingen zeuren? Wanneer zou Bazoer of Veltman melden dat Younes voor die schwalbe zijn tweede geel had moeten krijgen?
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:58:25 #185
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_157367968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:33 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heerlijk! Het is inmiddels 10 dagen verder en ze janken nog steeds die Joodjes. Zo'n zin om ze zondag weer te slachten. Zullen ze dan een maand lang om over overtredingen zeuren? Wanneer zou Bazoer of Veltman melden dat Younes voor die schwalbe zijn tweede geel had moeten krijgen?

Jammer, direct na de wedstrijd deed hij er niet zo moeilijk over.

quote:
Bazoer neemt het Vilhena echter niet kwalijk dat hij mogelijk een blessure overhoudt aan zijn eerste Klassieker op Rotterdamse bodem. "Zo’n overtreding gebeurt in het heetst van de strijd, hij wilde alleen de bal veroveren."

Toch stonden de twee middenvelders, die meer harde duels uitvochten, in het veld even met de hoofden tegenover elkaar.

"Toen ik ook nog een knietje van hem in mijn rug kreeg, zei ik: doe eens even rustig. We keken elkaar boos aan, maar daarna waren we al snel weer vrienden. Ik ken Tonny ook van Jong Oranje. Het is een goede jongen."
-bron: http://www.nu.nl/voetbal/(...)-pijnlijke-knie.html
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:23:01 #186
268260 Dr.Mikey
pi_157371371
quote:
Haha held.
R.I.P DTS.
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:25:55 #187
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157371469
4-0 zondag
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:30:27 #188
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157371615
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:33 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Mad?
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:42:06 #189
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_157371981
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mad?
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 23:50:41 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157373851
quote:
:D bij die tweede "joduuh" liep het bier door m'n eh... neus. :D
pi_157376675
Is er nou nog iets van een kans dat Vilhena gaat bijtekenen?
pi_157377007
quote:

En dit staat in de krant van de media partner van Feyenoord, belachelijk!
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:40:46 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157377774
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:24 schreef Luni het volgende:

[..]

En dit staat in de krant van de media partner van Feyenoord, belachelijk!
wie is Tjerk de Vries?
pi_157378677
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:42 schreef Tortugal het volgende:
Is er nou nog iets van een kans dat Vilhena gaat bijtekenen?
Ik zou er maar niet op rekenen, hij is internationaal al meerdere malen genoteerd als talent, mocht hij dit seizoen geod spelen, speelt ie zich in de kijker, speelt ie zwak/niet, is het een gratis gokje, en zal ie wel naar Southampton gaan ;)

Ik weet niet hoe het momenteel met zijn moeder gaat, maar hij gaf zelf wel al aan dat ie nu wel klaar zou zijn om een (internationale) stap te gaan maken, dus OF het gaat beter, OF hij heeft het beter een plaats kunnen geven OF hij heeft Feyenoord gewoon gepiepeld en wilt liever tekengeld ontvangen dan een transfersom opleveren :Y)
pi_157379324
Zo, Feyenoord heeft de laatste-training-traditie even de kop ingedrukt ;(

Vak_W twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 11:49:38 Vandaag was de druppel, @Feyenoord breekt met clubtradities. DIT IS ONZE LAATSTE TRAINING GEWEEST! reageer retweet
Moeten ze eigenlijk gewoon weer terugbrengen naar Varkenoord natuurlijk -O-
pi_157379352
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:46 schreef ace_eleven het volgende:
Zo, Feyenoord heeft de laatste-training-traditie even de kop ingedrukt ;(

Vak_W twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 11:49:38 Vandaag was de druppel, @Feyenoord breekt met clubtradities. DIT IS ONZE LAATSTE TRAINING GEWEEST! reageer retweet
Moeten ze eigenlijk gewoon weer terugbrengen naar Varkenoord natuurlijk -O-
Shit, nu vak W niet meer komt kijken bij de training wordt het wel heel erg lastig. :{
pi_157379417
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Shit, nu vak W niet meer komt kijken bij de training wordt het wel heel erg lastig. :{
Nja, in een paar jaar tijd de hoeveelheid supporters in deze traditie decimeren, terwijl het stadion wekelijks is uitverkocht (er is dus wel animo), is wel een duidelijk en mijn inziens een onwenselijk signaal. Bij Cambuur zaten/stonden er bij de laatste training voor Heerenveen nog meer mensen op de tribune. Je moet dat toch blijven faciliteren man? -O-
pi_157379440
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nja, in een paar jaar tijd de hoeveelheid supporters in deze traditie decimeren, terwijl het stadion wekelijks is uitverkocht (er is dus wel animo), is wel een duidelijk en mijn inziens een onwenselijk signaal. Bij Cambuur zaten/stonden er bij de laatste training voor Heerenveen nog meer mensen op de tribune. Je moet dat toch blijven faciliteren man? -O-
Jawel, maar wat ik vooral lees is dat het komt omdat ze geen vuurwerkjes meer af mogen steken. Ik snap wel dat Feyenoord dat niet meer wil bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 12:55:20 ]
pi_157379673
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jawel, maar wat ik vooral lees is dat het komt omdat ze geen vuurwerkjes meer af mogen steken. Ik snap wel dat Feyenoord dat niet meer wil bijvoorbeeld.
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:13:23 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157379709
quote:
Dapper hoor, in de kids corner.
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:19:47 #201
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157379829
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dapper hoor, in de kids corner.
Het gebeurde niet bij 410.
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:23:01 #202
268260 Dr.Mikey
pi_157379895
Persoonlijk had ik Vilhena terug naar de jeugd gezet.
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 13:45:18 #203
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157380340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer gesnoven Mikey?
pi_157380559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Absoluut, weg laten rotten op de bank van de reserves met zo'n instelling. Zo'n jood dat mannetje.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:02:23 #205
268260 Dr.Mikey
pi_157380648
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:45 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Weer gesnoven Mikey?
Hij loopt straks gewoon gratis de kuip uit richting Southampton stel dan iemand op waar je nog mee door moet.
R.I.P DTS.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:09:11 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157380774
Hoezo? Snap Vilhena volkomen.
pi_157381057
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:09 schreef Merkie het volgende:
Hoezo? Snap Vilhena volkomen.
Ja? Je hele jeugd bij Feyenoord voetballen, ze hebben alles voor je gedaan, en je loopt de deur uit voor een extra miljoentje tekengeld?
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:34:51 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157381220
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Ja? Je hele jeugd bij Feyenoord voetballen, ze hebben alles voor je gedaan, en je loopt de deur uit voor een extra miljoentje tekengeld?
Ja, dus? Waarom zou hij bijtekenen als et weinig perspectief is op een basisplaats? Als jij op je werk geen doorgroeimogelijkheden meer hebt ga je toch ook om je heen kijken. Snap niet waarom er voor voetballers ineens andere standaarden gelden. Daarnaast zet hij zich altijd 100% in voor Feyenoord als hij speelt.

En een miljoen is veel geld, ook voor Vilhena.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:38:11 #209
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157381269
Ik snap Vilhena en Feyenoord beide. Vilhena ziet geen perspectief en Feyenoord kan hem geen perspectief bieden want hij is gewoon niet goed genoeg. En al helemaal niet voor Southampton of Sampdoria. Kijk naar Boetius die bakte er niets van bij ons en bij Basel speelt hij ook niet.

Lekker afscheid van elkaar nemen en door.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:51:03 #210
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157381477
Na Veltman en Bazoer begint nu de Joodse krant ook al te janken:

eusroovers twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 14:46:32 @telegraaf, de krant voor Amsterdamse juffertjes, is nu al bang voor een potje mannelijk voetbal #FEYaja https://t.co/uCpQ5zJtPM reageer retweet
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:03:53 #211
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157381723
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Dat heet stappen maken in je leven. Andersom werkt het toch hetzelfde?
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:44:55 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157382407
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:51 schreef Sunri5e het volgende:

eusroovers twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 14:46:32 @telegraaf, de krant voor Amsterdamse juffertjes, is nu al bang voor een potje mannelijk voetbal #FEYaja https://t.co/uCpQ5zJtPM reageer retweet
Wat intens zielig zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:50:06 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157382499
VIDEO - Mister @AFCAjax is duidelijk: "Morgen weer een thuisfluiter in De Kuip!" #FEYAJA http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/8029

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Kijken op eigen risico.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:51:19 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157382524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat intens zielig zeg.
Men doet net alsof er anderhalve week geleden een ware veldslag heeft plaatsgevonden, ik vond het allemaal wel meevallen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:00:45 #215
53267 TC03
pi_157382671
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Men doet net alsof er anderhalve week geleden een ware veldslag heeft plaatsgevonden, ik vond het allemaal wel meevallen :')
Eens. Mikos zegt hetzelfde:
MikosGouka twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 14:54:49 Opvallend. Inmiddels lijkt t alsof Klassieker anderhalve week geleden schandalige slachtpartij is geweest. Viel allemaal wel mee... #feyaja reageer retweet
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:03:24 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157382718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Eens. Mikos zegt hetzelfde:
MikosGouka twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 14:54:49 Opvallend. Inmiddels lijkt t alsof Klassieker anderhalve week geleden schandalige slachtpartij is geweest. Viel allemaal wel mee... #feyaja reageer retweet
Vind het sowieso altijd maar een wat milde wedstrijd. Zal ermee te maken hebben dat veel van die spelers elkaar kennen enzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157382921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:50 schreef Caland het volgende:
VIDEO - Mister @AFCAjax is duidelijk: "Morgen weer een thuisfluiter in De Kuip!" #FEYAJA http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/8029

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Kijken op eigen risico.
Wow wat een calimero zeg. Toch wel grappig om te zien hoe dat verandert daar.
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 16:22:57 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157383188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:51 schreef Sunri5e het volgende:

Die zijn echt alle schaamte voorbij hè, en manifesteren zich gewoon als clubblaadje. De sneuheid :D
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:42:23 #219
268260 Dr.Mikey
pi_157383586
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, dus? Waarom zou hij bijtekenen als et weinig perspectief is op een basisplaats? Als jij op je werk geen doorgroeimogelijkheden meer hebt ga je toch ook om je heen kijken. Snap niet waarom er voor voetballers ineens andere standaarden gelden. Daarnaast zet hij zich altijd 100% in voor Feyenoord als hij speelt.

En een miljoen is veel geld, ook voor Vilhena.
Zo weinig perspectief heeft hij niet. Het is niet voor niks dat Gio hem al weer opstelt
R.I.P DTS.
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:42:39 #220
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157383591
Klassieker is sowieso een tamme bende vergeleken met de meeste Europese wedstrijden.

Wanneer vond er eigenlijk voor het laatst een uitbraak plaats op de tribunes tijdens een Eredivisie wedstrijd?
Mijn gedacht!
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:58:43 #221
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_157383926
quote:

[..]

Het viel ook wel mee, er waren een paar overtredingen die wellicht bestraft moesten worden maar dat heb je in iedere wedstrijd wel
  zaterdag 7 november 2015 @ 17:23:23 #222
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157384338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:58 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het viel ook wel mee, er waren een paar overtredingen die wellicht bestraft moesten worden maar dat heb je in iedere wedstrijd wel
En dat was van beide kanten. Younes had natuurlijk nooit de 90 minuten vol mogen maken.
  zaterdag 7 november 2015 @ 17:46:53 #223
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157384798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:42 schreef Boma het volgende:
Klassieker is sowieso een tamme bende vergeleken met de meeste Europese wedstrijden.

Wanneer vond er eigenlijk voor het laatst een uitbraak plaats op de tribunes tijdens een Eredivisie wedstrijd?
Heeft ook niet zo veel zin als er maar van één club supporters zitten, hè Tinus.
pi_157384937
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heeft ook niet zo veel zin als er maar van één club supporters zitten, hè Tinus.
_O-
pi_157384964
quote:

[..]

Ik vond het eerlijk gezegd ook wel meevallen.
pi_157384973
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

En dat was van beide kanten. Younes had natuurlijk nooit de 90 minuten vol mogen maken.
Mwa, ik zou een tweede gele kaart voor een schwalbe best zwaar vinden. Snap wel dat hij hem niet gaf.

Maar goed, wat een gezeik van die gasten. Ze verliezen een keer en lopen anderhalve week te janken over alles behalve de onkunde van hun eigen spelers. Als ze morgen weer verliezen dan overleeft de helft van die kneuzen dat echt niet. :')
pi_157384997
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:58 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Mwa, ik zou een tweede gele kaart voor een schwalbe best zwaar vinden. Snap wel dat hij hem niet gaf.

Maar goed, wat een gezeik van die gasten. Ze verliezen een keer en lopen anderhalve week te janken over alles behalve de onkunde van hun eigen spelers. Als ze morgen weer verliezen dan overleeft de helft van die kneuzen dat echt niet. :')
jullie moeten gewoon eens stoppen met het omkopen van de scheidsrechters jullie verpesten het spelletje ik snap dat het anders lastig winnen is maar stop ermee bedankt
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:01:39 #228
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157385013
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sinds wanneer speelt Feyenoord alle wedstrijden zonder uitpubliek, Hans?
Mijn gedacht!
pi_157385231
Bizar die telegraaf en over paar jaar staat cruyff met een analyse in dezelfde krant over waarom nederlandse clubs verliezen van portugese clubs.

Hell To The Liars
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:37:00 #230
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157385518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:17 schreef Droopie het volgende:
Bizar die telegraaf en over paar jaar staat cruyff met een analyse in dezelfde krant over waarom nederlandse clubs verliezen van portugese clubs.

Optimist.
Mijn gedacht!
pi_157385643
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:37 schreef Boma het volgende:

[..]

Optimist.
  zaterdag 7 november 2015 @ 19:24:25 #232
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157386399
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:01 schreef Boma het volgende:

[..]

Sinds wanneer speelt Feyenoord alle wedstrijden zonder uitpubliek, Hans?
Je had het over de tamme sfeer bij de klassieker, Harry.
pi_157386969
quote:

[..]

In de geest van de wedstrijd was het inderdaad logisch.
  zaterdag 7 november 2015 @ 20:01:53 #234
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_157387352
quote:

[..]

:?

Op een paar mafkezen na is iedereen in het Ajax topic het erover eens dat we verloren hebben omdat we gewoon niet goed genoeg waren, of dat nou komt door de vorm van die dag, de halve B-opstelling of de instelling van de spelers verschillen de meningen dan wel weer over
pi_157387983
Vind het nog steeds jammer dat Ziyech toen niet voor ons heeft gekozen. Geweldige voetballer en kijk waar hij nu staat met Twente :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_157388201
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat Ziyech toen niet voor ons heeft gekozen. Geweldige voetballer en kijk waar hij nu staat met Twente :')
Maar hij heeft geen spijt, zegt hij. :D
pi_157388437
quote:
Twente moet het eigenlijk eens zonder hem proberen. Kan best eens veel betee voor dat team zijn.
pi_157391313
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Twente moet het eigenlijk eens zonder hem proberen. Kan best eens veel betee voor dat team zijn.
In de jaren van Pelle speelde we met 5-3-2 in de slotfase vh seizoen ook beter als team. Maarja je moet toch iemand hebben die doelpunten maakt he.
pi_157391361
Heracles wint gewoon wéér. :')

Begint irritant te worden.
pi_157391466
Goed zo, m'n jinx heeft gewerkt. :)
  zaterdag 7 november 2015 @ 22:40:25 #241
262211 hhh38
pi_157391522
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed zo, m'n jinx heeft gewerkt. :)
pi_157391745
JODEN GAAN ER AAN!
blablablabla
pi_157391810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:

Het is natuurlijk wel vervelend als een concurrent voor de playoffs maar punten blijft pakken.
pi_157392215
quote:
Die vertrekt in de winter naar het buitenland en dan hoor je er nooit meer iets van. Wij blijven zitten met Bilal die geen fatsoenlijke voorzet kan geven en bij een tikkie een half uur lang over de grond rolt. Jammer wel.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_157392251
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:50 schreef Elan het volgende:
JODEN GAAN ER AAN!
Kalm
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:23:47 #246
405257 Fred0w
Life is Music
pi_157392546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:

Gelijkspel 90+4
pi_157393060
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:50 schreef Elan het volgende:
JODEN GAAN ER AAN!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_157395175
MATCHDAY!!!!!! JODEN GAAN ERAAN OLE OLE!!!!!

SPOILER
  zondag 8 november 2015 @ 02:47:07 #249
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157395199
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 02:39 schreef Irritatie100 het volgende:
MATCHDAY!!!!!! JODEN GAAN ERAAN OLE OLE!!!!!

SPOILER
QFT

Doorzuipen toch _O_
  zondag 8 november 2015 @ 03:10:21 #250
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157395266
joden hebben katers
Mijn gedacht!
  zondag 8 november 2015 @ 03:11:35 #251
262211 hhh38
pi_157395268
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 03:10 schreef Boma het volgende:
joden hebben katers
pi_157395374
Jongeren Harde Kern.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_157395505
Jezus, hoe klote. Weer geen parkeerplek.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157395577
Nachtmerrie gehad vannacht. We wonnen niet en kregen een rode kaart.
pi_157395613
Goftedomme zenuwen goftedomme
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 8 november 2015 @ 08:32:33 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157395705
John het kanon
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157395818
Wat gaan jullie doen vandaaaaag?
pi_157395847
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:02 schreef Intellectueel het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
  zondag 8 november 2015 @ 09:11:03 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157395859
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:02 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker snuiven natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157395861
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 09:08 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
We zullen ze laten beven,
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_157396685
Ik vind het gejank vanuit 020 wel aandoenlijk... Laten ze heel goed mee zien dat ze zijn afgedaald naar het niveau PSV :')
pi_157396801
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik vind het gejank vanuit 020 wel aandoenlijk... Laten ze heel goed mee zien dat ze zijn afgedaald naar het niveau PSV :')
Dat is het ook, maar jankers heb je overal zitten. Bijvoorbeeld Koeman _O-
pi_157396820
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 10:50 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Dat is het ook, maar jankers heb je overal zitten. Bijvoorbeeld Koeman _O-
Klopt, maar Koeman heb ik nooit 1,5 week na dato nog steeds terug horen komen op een wedstrijd. Vinden ze in 020 blijkbaar wel nodig :')
pi_157396888
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt, maar Koeman heb ik nooit 1,5 week na dato nog steeds terug horen komen op een wedstrijd. Vinden ze in 020 blijkbaar wel nodig :')
Tja, die zijn er overal wel, en blijft triest. Net als kinderen die netnummers gebruiken om hun rivaal te beschrijven.
  zondag 8 november 2015 @ 10:59:04 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157396913
Doelpuntje Pelle blijft geniaal hoor. Wat een speler was dat toch ;( . RIP.
  zondag 8 november 2015 @ 11:12:02 #266
438851 Oldground
El Poderoso
pi_157397057
Laatste traning bij Schalke is zoals hij bij Feyenoord weer moet zijn. Niet meer in het stadion, maar gewoon op Varkenoord.
  zondag 8 november 2015 @ 11:14:16 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157397074
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:12 schreef Oldground het volgende:
Laatste traning bij Schalke is zoals hij bij Feyenoord weer moet zijn. Niet meer in het stadion, maar gewoon op Varkenoord.
Snapte wel dat ze het niet meer op varkenoord deden, veel te weinig plek voor zoveel mensen, elke keer veel schade aan het terrein.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157397110
Jeeej Heb Kaarten
  zondag 8 november 2015 @ 11:19:30 #269
438851 Oldground
El Poderoso
pi_157397122
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 11:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Snapte wel dat ze het niet meer op varkenoord deden, veel te weinig plek voor zoveel mensen, elke keer veel schade aan het terrein.
En die schade heb je dan niet in De Kuip? Laat ze er dan in ieder geval rekening mee houden bij het nieuwe trainscomplex.
pi_157397148
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 11:19 schreef Oldground het volgende:

[..]

En die schade heb je dan niet in De Kuip? Laat ze er dan in ieder geval rekening mee houden bij het nieuwe trainscomplex.
De Kuip is wel gebouwd om iets meer man te hebben hé.
pi_157397172
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:59 schreef Merkie het volgende:
Doelpuntje Pelle blijft geniaal hoor. Wat een speler was dat toch ;( . RIP.
Zeg eens eerlijk, zou je Kazim omruilen voor Guidetti?
pi_157397199
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk, zou je Kazim omruilen voor Guidetti?
Nee.
pi_157397221
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 11:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee.
  zondag 8 november 2015 @ 11:29:01 #274
277865 Sejt
Ondertitel
pi_157397248
Ik kan me de laatste goede actie van Kazim niet meer herinneren. Guidetti en Pellè wel, en die spelen al een tijdje ergens anders.
  zondag 8 november 2015 @ 11:30:50 #275
438851 Oldground
El Poderoso
pi_157397275
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 11:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

De Kuip is wel gebouwd om iets meer man te hebben hé.
Dat heb ik ook eens ergens gelezen ja. ;)

Maar ik nam aan dat het om schade door vuurwerk/fakkels ging in plaats van door overbevolking/verdrukking (?).
  zondag 8 november 2015 @ 11:34:44 #276
438851 Oldground
El Poderoso
pi_157397342
quote:
15s.gif Op zondag 8 november 2015 11:29 schreef Sejt het volgende:
Ik kan me de laatste goede actie van Kazim niet meer herinneren. Guidetti en Pellè wel, en die spelen al een tijdje ergens anders.
Ik die van Guidetti ook.

'Karma is a bitch.. As they say :)'
pi_157397359
quote:
9s.gif Op zondag 8 november 2015 11:26 schreef Vasion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die bal moet Vilhena (?) gewoon zelf inkoppen.
pi_157397375
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:35 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Die bal moet Vilhena (?) gewoon zelf inkoppen.
Boetius.
pi_157397402
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oud zeer. Normaal had je daar gewoon met 3 punten moeten vertrekken.
pi_157397427
quote:
15s.gif Op zondag 8 november 2015 11:29 schreef Sejt het volgende:
Maakte eens een mooie goal in Heerenveen, verder weet ik het niet.
  zondag 8 november 2015 @ 11:41:49 #281
262211 hhh38
pi_157397459
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:39 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maakte eens een mooie goal in Heerenveen, verder weet ik het niet.
En in Deventer.
pi_157397675
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 09:11 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

We zullen ze laten beven,
Ze zullen wat beleven!
  zondag 8 november 2015 @ 12:06:11 #283
53267 TC03
pi_157397840
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_157397847
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 11:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En in Deventer.
Die zat er inderdaad mooi in ja. Verder zou ik het ook niet weten.
pi_157397853
Weinig van gemerkt dat deze wedstrijd er aan kwam, maar nu begint de gezonde spanning toch wel aardig op te komen.
  zondag 8 november 2015 @ 12:09:09 #286
53267 TC03
pi_157397867
Gustafson speelt niet. :{
  zondag 8 november 2015 @ 12:34:36 #287
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157398252
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:09 schreef TC03 het volgende:
Was de afgelopen wedstrijden dan ook totaal onzichtbaar.
Mijn gedacht!
  zondag 8 november 2015 @ 12:39:20 #288
268260 Dr.Mikey
pi_157398345
R.I.P DTS.
  zondag 8 november 2015 @ 12:39:51 #289
268260 Dr.Mikey
pi_157398355
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:09 schreef TC03 het volgende:
Schuurman _O_ ? of een van onze haagse pips
Nog beter Karsdorp op die plek.
R.I.P DTS.
  zondag 8 november 2015 @ 12:45:13 #290
262211 hhh38
pi_157398430
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Schuurman _O_ ? of een van onze haagse pips
Nog beter Karsdorp op die plek.
El Ahmadi, Vejinovic en Vilhena spelen waarschijnlijk.
pi_157398996
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:38 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Oud zeer. Normaal had je daar gewoon met 3 punten moeten vertrekken.
Zeker, maar dat moment vatte toch zijn hele kut seizoen samen.
pi_157399074
Botteghin voor vd heijden, en vilhena voor gustafson.
pi_157399155
Tijd om richting De Kuip te gaan.

Feyenoordgod. O+
pi_157399179
Kazim in de spits.....
pi_157399204
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:23 schreef macca728 het volgende:
Kazim in de spits.....
1 april?
pi_157399213
quote:
15s.gif Op zondag 8 november 2015 13:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

1 april?
Nee meldt RR net
pi_157399218
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:23 schreef macca728 het volgende:
Kazim in de spits.....
Tsja..achteraf zullen we zien of het goed is

Bottegin positief
Hell To The Liars
pi_157399221
Botteghin in de basis ipv Van der Heijden _O_
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 13:25:09 #299
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157399228
Ik wilde net zeggen, op Kramer na is dit zo'n beetje de beste opstelling. Kazim _O-
pi_157399238
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee meldt RR net
Klopt
Hell To The Liars
pi_157399258
Bottegooood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: