abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:28:35 #1
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157288404
Dirk gaat het scholletje overleven. :7
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 12:39:01 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157289722
Nijhuis scheids zondag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_157290014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Gert het volgende:
Nijhuis scheids zondag.
Dat had iemand in dit topic al voorspeld. Ben benieuwd. Iets strenger volgens mij, maar het is in ieder geval geen Gozubulul of Blom.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157290034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat had iemand in dit topic al voorspeld. Ben benieuwd. Iets strenger volgens mij, maar het is in ieder geval geen Gozubulul of Blom.
Vergat hij niet in januari rood te geven aan Van Rhijn na het neerhalen van Boëtius?
pi_157290116
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vergat hij niet in januari rood te geven aan Van Rhijn na het neerhalen van Boëtius?
Zou best kunnen, ik kan het allemaal niet meer bijhouden. De fouten van anderen zitten beter in mijn geheugen. Kuipers bijvoorbeeld, die tegen PSV vorig jaar bijzonder pijnlijk in de fout ging tegen ons, en volgens mij dit jaar ook niet best floot (los van het feit dat we zelf ook slecht speelden, uiteraard).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157290197

Wij ook van jou Joel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157290229
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Wij ook van jou Joel.
Wat een ongelofelijk lelijk design van de cover zeg. :')
pi_157290390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou best kunnen, ik kan het allemaal niet meer bijhouden. De fouten van anderen zitten beter in mijn geheugen. Kuipers bijvoorbeeld, die tegen PSV vorig jaar bijzonder pijnlijk in de fout ging tegen ons, en volgens mij dit jaar ook niet best floot (los van het feit dat we zelf ook slecht speelden, uiteraard).
Ach, ik ben nooit zo van het complotdenken tussen de KNVB, Clubs en scheidsrechters. Het enige wat ik weet is dat Ajax regelmatig punten verspeelt onder leiding van Basje Nijhuis. Gaat toch uiteindelijk allemaal om de spelers zelf. Derksen bijvoorbeeld met zijn vermoeiende geschreeuw dat Pol van Boekel een duidelijke rol had in de winst van Feyenoord woensdag.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:13:45 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157290439
Nu alweer zin in zondag. *O* :@
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157290471
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef MPC60 het volgende:
Nu alweer zin in zondag. *O* :@
Ik ook, maar heb er geen vertrouwen in.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:18:45 #12
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157290541
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ook, maar heb er geen vertrouwen in.
Had ik vorige week ook al niet, word weer heerlijk 90 minuten billen knijpen
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157290864
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Niets nieuws dus. Elke wedstrijd is billenknijpen.
pi_157291312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Gert het volgende:
Nijhuis scheids zondag.
Die laat meestal wel lekker door voetballen.
pi_157291314
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, ik ben nooit zo van het complotdenken tussen de KNVB, Clubs en scheidsrechters. Het enige wat ik weet is dat Ajax regelmatig punten verspeelt onder leiding van Basje Nijhuis. Gaat toch uiteindelijk allemaal om de spelers zelf. Derksen bijvoorbeeld met zijn vermoeiende geschreeuw dat Pol van Boekel een duidelijke rol had in de winst van Feyenoord woensdag.
Laatste 3 potjes onder hem waren allemaal gelijk tussen ons. Hij kan niet kiezen :)
pi_157291441
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Daar zou ik op dit moment zelfs voor tekenen. 90 minuten lang billenknijpen betekent immers dat we dan de gehele wedstrijd nog hoop mogen koesteren, terwijl ik eerlijk gezegd een kansloze nederlaag verwacht, waarbij de laatste 20 minuten er niet eens meer toedoen bij wijze van spreken. :@
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157291520
'Van Boekel deed het in de broek voor De Kuip en besliste de Klassieker'

quote:
De KNVB maakte dinsdag bekend dat Bas Nijhuis zondag zijn vierde Klassieker mag fluiten en Sjaak Swart hoopt dat de scheidsrechter niet te veel onder de indruk zal zijn van de sfeer in De Kuip. Volgens ‘Mister Ajax’ was Pol van Boekel dat afgelopen woensdag, toen Feyenoord en Ajax in Rotterdam tegenover elkaar stonden in de strijd om de KNVB Beker, wel.

De spelers van Feyenoord grepen in de bekerwedstrijd een paar keer spijkerhard in, maar Van Boekel trad niet op. “De scheidsrechter is heel belangrijk, dat hebben we vorige week woensdag wel kunnen zien”, zegt Swart in het Algemeen Dagblad. “Pol van Boekel besliste die bekerwedstrijd in het voordeel van Feyenoord. Hij deed het in de broek voor De Kuip.”

“Ik wil gewoon dat er eerlijk gefloten wordt”, vervolgt Swart. “Ajax is voetballend beter, dat was vroeger ook zo. Maar ik mis tegenwoordig het respect voor elkaar. Ik hoop dat het een goede wedstrijd wordt, met enthousiasme. En dan mag het best een gevecht zijn, maar niet zo dat spelers elkaar proberen te beschadigen. Dat vind ik helemaal niets." Ajax heeft momenteel drie punten meer dan Feyenoord en is de koploper van de Eredivisie.
Wel echt kansloos, dat gejank over de scheids.
Feyenoord Rotterdam
pi_157291850
Vorig jaar speelde Ajax in de Kuip toch nogal op of over het randje met Wiedemeijer (als ik het me goed herinner) als scheids? Toen werd Wiedemeijer nog zo opgehemeld dat ie er een echte wedstrijd van maakte door zo weinig te fluiten. Nu valt het kwartje de verkeerde kant op en is het een grote schande :')

Kansloos geouwehoer. Ik geloof wel dat scheidsrechters wel eens beïnvloed worden, en wellicht ook wel iets meer in de Kuip, maar je hebt er ook die extra snel rood geven om die angst te overcompenseren. Ze fluiten gewoon niet vaak goed in die entourage :P

Polletje van Boekel deed echt niet zo veel fout, had wmb 2 extra gele kaarten moeten trekken (Vilhena en die kerel die Gustafson hard neerhaalde op randje 16) en 1 rode voor Elia. Tsja, gebeurd is gebeurd. Er worden wel meer kaarten niet gegeven, of mensen onterecht het veld af gestuurd...

Die vrije trap kun je prima geven, en die goal kun je prima goedkeuren. Dat de zure druiven nou al een week lang de media ingeslingerd moeten worden is dan wel erg triest :')

Nog even aanhouden en komende vrijdag/zaterdag Nijhuis nog even uitlichten en uitgebreid interviewen dat het echt niet kon, en Ajax zo hard is benadeeld afgelopen Klassieker en de propaganda/manipulatie is compleet :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157291910
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'Van Boekel deed het in de broek voor De Kuip en besliste de Klassieker'

[..]

Wel echt kansloos, dat gejank over de scheids.
Het houdt niet op, niet vanzelf.....

Ze blijven er maar over doorgaan hé. We zijn nu bijna een week verder. :')

Als je de reacties zo leest zou je denken dat het een schandalige wedstrijd is geweest waar minimaal 13 gele kaarten had moeten vallen en een aantal rode kaarten, maar zo grof was de wedstrijd toch ook weer niet?

Verder heeft de scheidsrechter niet echt een doorslaggevende rol gehad in de wedstrijd. Hij heeft geen strafschoppen onthouden of een aandeel gehad in de uitslag door een omstreden beslissing naar mijn mening.

Verder wordt er altijd gezegd dat het Nederlands voetbal in internationaal opzicht mannelijker moet en professioneler, en dat dat begint in de Eredivisie. Dan wordt er een keer zo gespeeld en dan is het weer niet goed.

Ik krijg ook sterk de indruk dat deze media-aandacht de hele week de scheidsrechter van komende zondag (on)bewust moet beïnvloeden in zijn beoordelingen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157292608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik krijg ook sterk de indruk dat deze media-aandacht de hele week de scheidsrechter van komende zondag (on)bewust moet beïnvloeden in zijn beoordelingen. :')
Amai, een complot. Iedereen is tegen Feijenoord!
pi_157292636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen, want dat zeg ik dus niet. :')

Maar het kan best een poging zijn van bekende analisten met een Ajax voorkeur om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe je het wendt of keert, dat kan bewust of onbewust ook invloed hebben op de zienswijze van de scheidsrechter aanstaande zondag.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 14:55:05 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157292640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Neu, veel zijn voor ajax.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:56:05 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157292665
Volgens mij neemt niemand in dit land Sjaak Swart serieus, behalve Sjaak Swart zelf dan natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157292671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen, want dat zeg ik dus niet. :')

Maar het kan best een poging zijn van bekende analisten met een Ajax voorkeur om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe je het wendt of keert, dat kan bewust of onbewust ook invloed hebben op de zienswijze van de scheidsrechter aanstaande zondag.
Dat gebeurt zeker en is ook al vaker gedaan. Hopelijk kan Nijhuis daar gewoon mee omgaan.
pi_157292706
quote:
Bilal Basacikoglu moet het ontgelden in de buitenlandse media. De aanvaller van Feyenoord wordt met de grond gelijk gemaakt met zijn overdreven reactie. Duplan maakte een gemene overtreding op Bilal, maar zijn overdreven rollen over het veld zorgde voor veel woede bij de journalisten. ''Dit laat je bloed koken, afschuwelijk,'' schrijft Mirror.

Was het gerol al eerder aanleiding voor creatieve photoshoppers om aan de slag te gaan, nu spreekt ook de internationale pers schande van de actie van de Turk. Zo vindt de grote Italiaanse krant La Gazzetta Dello Sport dat Basacikoglu een Oscar verdient. Het Duitse N24 schrijft dat Leonardo DiCaprio concurrentie heeft, terwijl het Franse Metro de actie 'een tragikomische scène' noemt.

De redactie van de Britse tabloid Mirror laat in niet mis te verstane woorden weten wat hij van het theaterstukje van Basacikoglu vindt. Het artikel begint met: 'Get up. GET UP. GET THE HELL UP YOU ABSOLUTE BUFFOON!' Later spreekt de krant van een absoluut belachelijke, absurde reactie van de aanvaller.
Hoe komt dit nou weer de grens over? Het is notabene een doodnormaal potje Ado - Feyenoord. Geen topper, geen vooraf opgeblazen wedstrijd, niks van dat alles.
pi_157293005
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoe komt dit nou weer de grens over? Het is notabene een doodnormaal potje Ado - Feyenoord. Geen topper, geen vooraf opgeblazen wedstrijd, niks van dat alles.
Waarschijnlijk omdat het achterlijk/debiel genoeg was.

Beelden van de Turkse lagere liga's waar ambulances tijdens de wedstrijd over het veld crossen krijgen we hier ook gewoon te zien.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157293384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het houdt niet op, niet vanzelf.....

Ze blijven er maar over doorgaan hé. We zijn nu bijna een week verder. :')

Als je de reacties zo leest zou je denken dat het een schandalige wedstrijd is geweest waar minimaal 13 gele kaarten had moeten vallen en een aantal rode kaarten, maar zo grof was de wedstrijd toch ook weer niet?

Verder heeft de scheidsrechter niet echt een doorslaggevende rol gehad in de wedstrijd. Hij heeft geen strafschoppen onthouden of een aandeel gehad in de uitslag door een omstreden beslissing naar mijn mening.

Verder wordt er altijd gezegd dat het Nederlands voetbal in internationaal opzicht mannelijker moet en professioneler, en dat dat begint in de Eredivisie. Dan wordt er een keer zo gespeeld en dan is het weer niet goed.

Alleen de overtrading van Elia, was een pittige waar je misschien rood voor kan geven, voor de rest viel het reuze mee
pi_157293626
Is toch genieten, die Bilal die doorrolt. Kan er zelf wel om lachen omdat het zo kansloos is.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:00:35 #29
277865 Sejt
Ondertitel
pi_157293948
100 Feyenoorders, staat in het artikel. Zet er maar een paar extra nullen achter.

I love my mispoken words.
pi_157294200
Pim Verbeek naar Sparta.
Mijn vader en vele oudere feyenoordsupporters worden snachts nog wel eens badend in het zweet wakker van deze man.
Hell To The Liars
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:14:36 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157294217
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef Sejt het volgende:
100 Feyenoorders, staat in het artikel. Zet er maar een paar extra nullen achter.

[ afbeelding ]
Mag hopen dat die dingen een hoge tolerantiegrens hebben dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')