abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:28:35 #1
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157288404
Dirk gaat het scholletje overleven. :7
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 12:39:01 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157289722
Nijhuis scheids zondag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_157290014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Gert het volgende:
Nijhuis scheids zondag.
Dat had iemand in dit topic al voorspeld. Ben benieuwd. Iets strenger volgens mij, maar het is in ieder geval geen Gozubulul of Blom.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157290034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat had iemand in dit topic al voorspeld. Ben benieuwd. Iets strenger volgens mij, maar het is in ieder geval geen Gozubulul of Blom.
Vergat hij niet in januari rood te geven aan Van Rhijn na het neerhalen van Boëtius?
pi_157290116
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vergat hij niet in januari rood te geven aan Van Rhijn na het neerhalen van Boëtius?
Zou best kunnen, ik kan het allemaal niet meer bijhouden. De fouten van anderen zitten beter in mijn geheugen. Kuipers bijvoorbeeld, die tegen PSV vorig jaar bijzonder pijnlijk in de fout ging tegen ons, en volgens mij dit jaar ook niet best floot (los van het feit dat we zelf ook slecht speelden, uiteraard).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157290197

Wij ook van jou Joel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157290229
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Wij ook van jou Joel.
Wat een ongelofelijk lelijk design van de cover zeg. :')
pi_157290390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou best kunnen, ik kan het allemaal niet meer bijhouden. De fouten van anderen zitten beter in mijn geheugen. Kuipers bijvoorbeeld, die tegen PSV vorig jaar bijzonder pijnlijk in de fout ging tegen ons, en volgens mij dit jaar ook niet best floot (los van het feit dat we zelf ook slecht speelden, uiteraard).
Ach, ik ben nooit zo van het complotdenken tussen de KNVB, Clubs en scheidsrechters. Het enige wat ik weet is dat Ajax regelmatig punten verspeelt onder leiding van Basje Nijhuis. Gaat toch uiteindelijk allemaal om de spelers zelf. Derksen bijvoorbeeld met zijn vermoeiende geschreeuw dat Pol van Boekel een duidelijke rol had in de winst van Feyenoord woensdag.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:13:45 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157290439
Nu alweer zin in zondag. *O* :@
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157290471
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef MPC60 het volgende:
Nu alweer zin in zondag. *O* :@
Ik ook, maar heb er geen vertrouwen in.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:18:45 #12
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157290541
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ook, maar heb er geen vertrouwen in.
Had ik vorige week ook al niet, word weer heerlijk 90 minuten billen knijpen
pi_157290864
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Niets nieuws dus. Elke wedstrijd is billenknijpen.
pi_157291312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Gert het volgende:
Nijhuis scheids zondag.
Die laat meestal wel lekker door voetballen.
pi_157291314
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, ik ben nooit zo van het complotdenken tussen de KNVB, Clubs en scheidsrechters. Het enige wat ik weet is dat Ajax regelmatig punten verspeelt onder leiding van Basje Nijhuis. Gaat toch uiteindelijk allemaal om de spelers zelf. Derksen bijvoorbeeld met zijn vermoeiende geschreeuw dat Pol van Boekel een duidelijke rol had in de winst van Feyenoord woensdag.
Laatste 3 potjes onder hem waren allemaal gelijk tussen ons. Hij kan niet kiezen :)
pi_157291441
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Daar zou ik op dit moment zelfs voor tekenen. 90 minuten lang billenknijpen betekent immers dat we dan de gehele wedstrijd nog hoop mogen koesteren, terwijl ik eerlijk gezegd een kansloze nederlaag verwacht, waarbij de laatste 20 minuten er niet eens meer toedoen bij wijze van spreken. :@
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157291520
'Van Boekel deed het in de broek voor De Kuip en besliste de Klassieker'

quote:
De KNVB maakte dinsdag bekend dat Bas Nijhuis zondag zijn vierde Klassieker mag fluiten en Sjaak Swart hoopt dat de scheidsrechter niet te veel onder de indruk zal zijn van de sfeer in De Kuip. Volgens ‘Mister Ajax’ was Pol van Boekel dat afgelopen woensdag, toen Feyenoord en Ajax in Rotterdam tegenover elkaar stonden in de strijd om de KNVB Beker, wel.

De spelers van Feyenoord grepen in de bekerwedstrijd een paar keer spijkerhard in, maar Van Boekel trad niet op. “De scheidsrechter is heel belangrijk, dat hebben we vorige week woensdag wel kunnen zien”, zegt Swart in het Algemeen Dagblad. “Pol van Boekel besliste die bekerwedstrijd in het voordeel van Feyenoord. Hij deed het in de broek voor De Kuip.”

“Ik wil gewoon dat er eerlijk gefloten wordt”, vervolgt Swart. “Ajax is voetballend beter, dat was vroeger ook zo. Maar ik mis tegenwoordig het respect voor elkaar. Ik hoop dat het een goede wedstrijd wordt, met enthousiasme. En dan mag het best een gevecht zijn, maar niet zo dat spelers elkaar proberen te beschadigen. Dat vind ik helemaal niets." Ajax heeft momenteel drie punten meer dan Feyenoord en is de koploper van de Eredivisie.
Wel echt kansloos, dat gejank over de scheids.
Feyenoord Rotterdam
pi_157291850
Vorig jaar speelde Ajax in de Kuip toch nogal op of over het randje met Wiedemeijer (als ik het me goed herinner) als scheids? Toen werd Wiedemeijer nog zo opgehemeld dat ie er een echte wedstrijd van maakte door zo weinig te fluiten. Nu valt het kwartje de verkeerde kant op en is het een grote schande :')

Kansloos geouwehoer. Ik geloof wel dat scheidsrechters wel eens beïnvloed worden, en wellicht ook wel iets meer in de Kuip, maar je hebt er ook die extra snel rood geven om die angst te overcompenseren. Ze fluiten gewoon niet vaak goed in die entourage :P

Polletje van Boekel deed echt niet zo veel fout, had wmb 2 extra gele kaarten moeten trekken (Vilhena en die kerel die Gustafson hard neerhaalde op randje 16) en 1 rode voor Elia. Tsja, gebeurd is gebeurd. Er worden wel meer kaarten niet gegeven, of mensen onterecht het veld af gestuurd...

Die vrije trap kun je prima geven, en die goal kun je prima goedkeuren. Dat de zure druiven nou al een week lang de media ingeslingerd moeten worden is dan wel erg triest :')

Nog even aanhouden en komende vrijdag/zaterdag Nijhuis nog even uitlichten en uitgebreid interviewen dat het echt niet kon, en Ajax zo hard is benadeeld afgelopen Klassieker en de propaganda/manipulatie is compleet :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157291910
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'Van Boekel deed het in de broek voor De Kuip en besliste de Klassieker'

[..]

Wel echt kansloos, dat gejank over de scheids.
Het houdt niet op, niet vanzelf.....

Ze blijven er maar over doorgaan hé. We zijn nu bijna een week verder. :')

Als je de reacties zo leest zou je denken dat het een schandalige wedstrijd is geweest waar minimaal 13 gele kaarten had moeten vallen en een aantal rode kaarten, maar zo grof was de wedstrijd toch ook weer niet?

Verder heeft de scheidsrechter niet echt een doorslaggevende rol gehad in de wedstrijd. Hij heeft geen strafschoppen onthouden of een aandeel gehad in de uitslag door een omstreden beslissing naar mijn mening.

Verder wordt er altijd gezegd dat het Nederlands voetbal in internationaal opzicht mannelijker moet en professioneler, en dat dat begint in de Eredivisie. Dan wordt er een keer zo gespeeld en dan is het weer niet goed.

Ik krijg ook sterk de indruk dat deze media-aandacht de hele week de scheidsrechter van komende zondag (on)bewust moet beïnvloeden in zijn beoordelingen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157292608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik krijg ook sterk de indruk dat deze media-aandacht de hele week de scheidsrechter van komende zondag (on)bewust moet beïnvloeden in zijn beoordelingen. :')
Amai, een complot. Iedereen is tegen Feijenoord!
pi_157292636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen, want dat zeg ik dus niet. :')

Maar het kan best een poging zijn van bekende analisten met een Ajax voorkeur om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe je het wendt of keert, dat kan bewust of onbewust ook invloed hebben op de zienswijze van de scheidsrechter aanstaande zondag.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 14:55:05 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157292640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Neu, veel zijn voor ajax.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:56:05 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157292665
Volgens mij neemt niemand in dit land Sjaak Swart serieus, behalve Sjaak Swart zelf dan natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157292671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen, want dat zeg ik dus niet. :')

Maar het kan best een poging zijn van bekende analisten met een Ajax voorkeur om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe je het wendt of keert, dat kan bewust of onbewust ook invloed hebben op de zienswijze van de scheidsrechter aanstaande zondag.
Dat gebeurt zeker en is ook al vaker gedaan. Hopelijk kan Nijhuis daar gewoon mee omgaan.
pi_157292706
quote:
Bilal Basacikoglu moet het ontgelden in de buitenlandse media. De aanvaller van Feyenoord wordt met de grond gelijk gemaakt met zijn overdreven reactie. Duplan maakte een gemene overtreding op Bilal, maar zijn overdreven rollen over het veld zorgde voor veel woede bij de journalisten. ''Dit laat je bloed koken, afschuwelijk,'' schrijft Mirror.

Was het gerol al eerder aanleiding voor creatieve photoshoppers om aan de slag te gaan, nu spreekt ook de internationale pers schande van de actie van de Turk. Zo vindt de grote Italiaanse krant La Gazzetta Dello Sport dat Basacikoglu een Oscar verdient. Het Duitse N24 schrijft dat Leonardo DiCaprio concurrentie heeft, terwijl het Franse Metro de actie 'een tragikomische scène' noemt.

De redactie van de Britse tabloid Mirror laat in niet mis te verstane woorden weten wat hij van het theaterstukje van Basacikoglu vindt. Het artikel begint met: 'Get up. GET UP. GET THE HELL UP YOU ABSOLUTE BUFFOON!' Later spreekt de krant van een absoluut belachelijke, absurde reactie van de aanvaller.
Hoe komt dit nou weer de grens over? Het is notabene een doodnormaal potje Ado - Feyenoord. Geen topper, geen vooraf opgeblazen wedstrijd, niks van dat alles.
pi_157293005
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoe komt dit nou weer de grens over? Het is notabene een doodnormaal potje Ado - Feyenoord. Geen topper, geen vooraf opgeblazen wedstrijd, niks van dat alles.
Waarschijnlijk omdat het achterlijk/debiel genoeg was.

Beelden van de Turkse lagere liga's waar ambulances tijdens de wedstrijd over het veld crossen krijgen we hier ook gewoon te zien.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157293384
quote:

[..]

Als je de reacties zo leest zou je denken dat het een schandalige wedstrijd is geweest waar minimaal 13 gele kaarten had moeten vallen en een aantal rode kaarten, maar zo grof was de wedstrijd toch ook weer niet?

Verder heeft de scheidsrechter niet echt een doorslaggevende rol gehad in de wedstrijd. Hij heeft geen strafschoppen onthouden of een aandeel gehad in de uitslag door een omstreden beslissing naar mijn mening.

Verder wordt er altijd gezegd dat het Nederlands voetbal in internationaal opzicht mannelijker moet en professioneler, en dat dat begint in de Eredivisie. Dan wordt er een keer zo gespeeld en dan is het weer niet goed.

Alleen de overtrading van Elia, was een pittige waar je misschien rood voor kan geven, voor de rest viel het reuze mee
pi_157293626
Is toch genieten, die Bilal die doorrolt. Kan er zelf wel om lachen omdat het zo kansloos is.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:00:35 #29
277865 Sejt
Ondertitel
pi_157293948
100 Feyenoorders, staat in het artikel. Zet er maar een paar extra nullen achter.

I love my mispoken words.
pi_157294200
Pim Verbeek naar Sparta.
Mijn vader en vele oudere feyenoordsupporters worden snachts nog wel eens badend in het zweet wakker van deze man.
Hell To The Liars
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:14:36 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157294217
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef Sejt het volgende:
100 Feyenoorders, staat in het artikel. Zet er maar een paar extra nullen achter.

[ afbeelding ]
Mag hopen dat die dingen een hoge tolerantiegrens hebben dan.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:23:06 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_157294371
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De hulpdiensten kunnen in ieder geval sneller in actie komen als het misgaat ^O^
pi_157294692
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Fox gaat er ook mee aan de haal voor in de uitzending.
pi_157294729
quote:
Scheidsrechter Pol van Boekel kreeg na de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Ajax de nodige kritiek. Vooral Frank de Boer was niet te spreken over de scheidsrechter. ''De scheidsrechter en zijn maatjes hebben de tweede helft niet gedaan wat ze moesten doen'', vertelde de oefenmeester vorige week.

Pol van Boekel laat weten zich niet druk te maken over de berichtgeving."Lekker gefloten,'' vindt hij zelf. ''Wel zag ik kritische noten in de krant. Het hoort erbij. En ik lig er niet meer wakker van. Je weet je dat in dit vak onder een vergrootglas ligt", zegt Van Boekel tegen het Boxmeers Weekblad.

Bas Nijhuis is aangesteld als scheidsrechter tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajax van aanstaande zondag. Beide ploegen trappen aanstaande zondag om 14.30 uur af.
pi_157296217
Wat een droeftoeters, als Veltman er twee weken eerder tegen PSV hard in gaat. Dan wordt dat betiteld als een lekkere ingreep en nu zijn ze al 8 dagen aan het klagen over de scheidsrechter :')
#12 is not for sale!
pi_157297495
quote:
'Feyenoord legde bod van 1,5 miljoen euro neer bij Rode Ster Belgrado'

Feyenoord zou interesse hebben in Aleksandar Katai, zo schrijft FiorentinaNews.com. De 24-jarige middenvelder speelt momenteel bij Rode Ster Belgrado. De Rotterdammers zouden een bod van 1,5 miljoen euro hebben neergelegd in Servië, maar dit bod is afgeslagen.

Fr-fans.
Middenvelders _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:21:14 #37
262211 hhh38
pi_157297513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Middenvelders _O_
FiorentinaNews.com _O_
pi_157297529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

FiorentinaNews.com _O_
:D
pi_157297534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

FiorentinaNews.com _O_
Fr-fans _O_ Ik weet het, maar vond het kansloos genoeg om te delen :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:29:17 #40
262211 hhh38
pi_157297678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Fr-fans _O_ Ik weet het, maar vond het kansloos genoeg om te delen :)
Altijd leuk om geruchten te lezen over vage buitenlandse spelers die naar De Kuip hadden kunnen komen inderdaad. Helemaal feest als er dan ook nog termen als 'de Servische Pirlo' of 'de Egyptische Zidane' voorbij komen.
pi_157297715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Altijd leuk om geruchten te lezen over vage buitenlandse spelers die naar De Kuip hadden kunnen komen inderdaad. Helemaal feest als er dan ook nog termen als 'de Servische Pirlo' of 'de Egyptische Zidane' voorbij komen.
Spelers die vervolgens niet komen, naar het buitenland gaan en daar opeens fantastisch blijken te kunnen voetballen. Of spelers die wel komen er echt helemaal niks van bakken, tot ze naar een andere club gaan _O_ Onze scouting _O_
pi_157297899
Kuytgod Weigergenot _O_

Scholletje vangt bot bij Katwijker Dirk. _O_
pi_157298385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Spelers die vervolgens niet komen, naar het buitenland gaan en daar opeens fantastisch blijken te kunnen voetballen. Of spelers die wel komen er echt helemaal niks van bakken, tot ze naar een andere club gaan _O_ Onze scouting _O_
En dan lekker godveren op van Geel _O_
pi_157298439
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

En dan lekker godveren op van Geel _O_
En dan met z'n allen voor het Maasgebouw flink schelden en robbertjes matten vanwege van Geel en dan achteraf applaudisseren als hij met een speech naar buiten komt _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-11-2015 19:58:20 ]
pi_157298677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kuytgod Weigergenot _O_

Scholletje vangt bot bij Katwijker Dirk. _O_
Ik weet dat het lastig is, maar misschien moet het competitievoetbal en het Nederlands Elftal los van elkaar gezien worden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_157299026
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik weet dat het lastig is, maar misschien moet het competitievoetbal en het Nederlands Elftal los van elkaar gezien worden.
Wie zegt dat dat niet gebeurt? Volgens mij lopen de (meeste) Feyenoorders in dit topic altijd te kankeren op het Nederlands Elftal, ongeacht wie er bondscoach is. Als Hiddink bondscoach was geweest en Kuyt had geweigerd was het nog steeds (voor mij dan) Kuyt Weigergenot geweest, alleen had het dan niet over Scholletje gegaan.

Wellicht moet je je eigen suggestie eens opvolgen en niet meteen gaan denken bij alles wat Feyenoorders zeggen dat jouw club erbij betrokken is, zo belangrijk zijn jullie nou ook weer niet hoor
pi_157299549
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Polgod
Ik ben inmiddels overleden.
pi_157300388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bedankt voor je tip, maar dat heeft er in deze toch vrij weinig mee te maken? Eerder dat een Feyenoord speler een bondscoach die zichzelf qua selectie-keuzes volstrekt belachelijk maakt de uitgestoken hand weigert.
pi_157300855
quote:

[..]

Ik heb sterk het idee dat GGMM tegenwoordig voor de Telegraaf werkt.
Waar is die eeuwige trol eigenlijk?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_157301599
quote:

[..]

Gaat helemaal nergens over!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157305486
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef eight het volgende:

[..]

Ik heb sterk het idee dat GGMM tegenwoordig voor de Telegraaf werkt.
Waar is die eeuwige trol eigenlijk?
Heeft een ban tot eind december.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_157305595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Heerlijk
Moeten zij weten
pi_157305769
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Heerlijk
:)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:46:03 #54
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_157306014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:13 schreef Haringkop het volgende:
Wat een droeftoeters, als Veltman er twee weken eerder tegen PSV hard in gaat. Dan wordt dat betiteld als een lekkere ingreep en nu zijn ze al 8 dagen aan het klagen over de scheidsrechter :')
Dat valt wel mee hoor
pi_157306227
quote:

[..]

Mooi.Het werd de hoogste tijd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 08:34:57 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157307859
Dat ging niet goed :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 08:39:19 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157307896
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Heerlijk
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:)
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:59 schreef eight het volgende:

[..]

Mooi.Het werd de hoogste tijd.
Wat doen jullie onaardig tegen GGMM :o

GGMM is een vermakelijke user sinds ie mod af is. Man man man wat een beroerde mod was dat :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 4 november 2015 @ 08:48:05 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_157307970
Ik heb reactie over de van zandvliet zaal, je moet seizoenkaart hebben voor vak a, maar dat zijn alleen maar aandeelhouders.

volgens mij super duur :D
pi_157309076
Tonny Vilhena mocht maandag potje met Jong Feyenoord overslaan. Alles wijst erop dat hij zondag weer aan de bak moet tegen Ajax. #feyaja
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 november 2015 @ 10:18:20 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157309152
Vilhena die gratis de kuip uitwandelt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157309744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:12 schreef Caland het volgende:
Tonny Vilhena mocht maandag potje met Jong Feyenoord overslaan. Alles wijst erop dat hij zondag weer aan de bak moet tegen Ajax. #feyaja
quote:
Komende zondag wordt in De Kuip de tweede Klassieker in twee weken tijd gespeeld. Feyenoord won in het kader van de KNVB Beker de eerste ontmoeting (1-0), maar nu aast Ajax op revanche in de competitie. Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst lijkt zijn speciale Ajax-strijdplan weer uit de kast te halen.

De oefenmeester verraste bij de eerste Klassieker van dit seizoen door Tonny Vilhena een basisplaats te gunnen. Dat ging ten koste van Marko Vejinovic en was bedoeld om meer power op het middenveld te hebben. Vilhena vulde die rol uitstekend in, maar belandde afgelopen zondag tegen ADO Den Haag (1-0 verlies) toch weer op de bank.

Vejinovic speelde 'gewoon', maar voor de Klassieker van komende zondag lijken de rollen weer omgedraaid te worden. Vilhena hoefde maandagavond niet op te draven voor Jong Feyenoord en lijkt te worden klaargestoomd voor de ontmoeting met aartsrivaal Ajax.
pi_157309780
Blijft toch apart dat Blind Veijnovic in z'n voorlopige selectie opneemt terwijl Van Bronckhorst hem niet durft op te stellen in een van de zwaardere wedstrijden, dit seizoen.
Overigens na afgelopen zondag ben ik er ook niet heel rouwig om.
#12 is not for sale!
pi_157309860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:03 schreef Haringkop het volgende:
Blijft toch apart dat Blind Veijnovic in z'n voorlopige selectie opneemt terwijl Van Bronckhorst hem niet durft op te stellen in een van de zwaardere wedstrijden, dit seizoen.
Zeker apart dat hij is opgenomen in de selectie. Heeft weinig goede potjes gespeeld. Al is het pas de voorselectie natuurlijk.
pi_157309916
quote:
Volgens mij gewoon om twee redenen: ten eerste om niet weer het risico te lopen dat wanneer hij zijn draai gaat vinden bij Feyenoord, hij met Bosnië naar het EK gaat en ten tweede een poging om gedeeltelijk van zijn Ajax-stigma af te komen.

Want het blijft natuurlijk een vreemde selectie.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:15:51 #65
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157309935
quote:
Blind is toch gewoon totaal van de leg man. Ook die actie met Kuyt, hem vragen om een beetje de nestor uit te hangen, terwijl Kuyt zelf als de beste weet dat niemand hem in die rol serieus neemt met zijn standaard zinnenbraak.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 11:21:07 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157310018
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef Oldground het volgende:

[..]
poging om gedeeltelijk van zijn Ajax-stigma af te komen.

Dit dus.
En daarom lekte hij ook over zijn benadering van Kuyt.
pi_157310264
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef Oldground het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon om twee redenen: ten eerste om niet weer het risico te lopen dat wanneer hij zijn draai gaat vinden bij Feyenoord, hij met Bosnië naar het EK gaat en ten tweede een poging om gedeeltelijk van zijn Ajax-stigma af te komen.

Want het blijft natuurlijk een vreemde selectie.
En als derde punt: de spoeling qua verdedigende middenvelders is dun
  woensdag 4 november 2015 @ 11:53:30 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157310529
Vejinovic is momenteel niet goed genoeg. Misschien ontwikkelt hij zich nog.
2000 light years from home
pi_157310551
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

[..]

Dan slechts Botteghin nog inbrengen voor Jan-Arie en dan hebben we gewoon weer een elftal staan dat prima weerstand kan bieden. Ik hoop dat De Staaf iets beter geacclimatiseerd is aan de entourage rondom zo een pot,en zich kan onderscheiden :9
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157310746
Hmm... Vermeer al 2 dagen afwezig op het trainngsveld,k waarschijnlijk door een liesblessure. Zondag dus wellicht Hahn :o
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 12:20:54 #71
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157311034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan slechts Botteghin nog inbrengen voor Jan-Arie en dan hebben we gewoon weer een elftal staan dat prima weerstand kan bieden. Ik hoop dat De Staaf iets beter geacclimatiseerd is aan de entourage rondom zo een pot,en zich kan onderscheiden :9
Kramer ben ik ook al een klein beetje klaar mee. Hij hangt steeds de 'echte' uit. Kijk mij eens gewoon, leuk en Rotterdams zijn. Prima, maar voetballen kan ie niet, totaal geen Feyenoord-niveau. Van Geel had in eerste instantie terechte twijfels.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:21:57 #72
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157311047
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:04 schreef ace_eleven het volgende:
Hmm... Vermeer al 2 dagen afwezig op het trainngsveld,k waarschijnlijk door een liesblessure. Zondag dus wellicht Hahn :o
:o
  woensdag 4 november 2015 @ 12:22:55 #73
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157311072
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kramer ben ik ook al een klein beetje klaar mee. Hij hangt steeds de 'echte' uit. Kijk mij eens gewoon, leuk en Rotterdams zijn. Prima, maar voetballen kan ie niet, totaal geen Feyenoord-niveau. Van Geel had in eerste instantie terechte twijfels.
Jij had met liefde nog een jaar naar Kazim gekeken? Ananas heeft van Geel z'n wijf geneukt dus die krijgt nooit meer een basisplaats.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:22:57 #74
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157311074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Elk elftal heeft zijn zwakke broeders. De uefa cup werd ook gewonnen met Tomasz Rasza en die Volendamse coltrui op de goal.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157311102
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef avotar het volgende:

[..]

Elk elftal heeft zijn zwakke broeders. De uefa cup werd ook gewonnen met Tomasz Rasza en die Volendamse coltrui op de goal.
En Gyan _O_

Het probleem met zwakke broeder vd Heijden is dat hij op een cruciale positie staat, waardoor de meesten extra huiverig zijn.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 12:28:49 #76
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157311162
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij had met liefde nog een jaar naar Kazim gekeken? Ananas heeft van Geel z'n wijf geneukt dus die krijgt nooit meer een basisplaats.
Nee, hoor je me dat zeggen?
pi_157311165
quote:
Die kan er al helemaal niks van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157311174
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157311204
quote:
Dat zou wel een groot verlies zijn. Dat uitkomen van Vermeer tegen Den Haag was ook weer perfect.
pi_157311807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:25 schreef K.offie het volgende:

[..]

En Gyan _O_

Het probleem met zwakke broeder vd Heijden is dat hij op een cruciale positie staat, waardoor de meesten extra huiverig zijn.
Is het dan niet beter om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
pi_157311824
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Is het dan niet beter om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
Wat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 13:03:21 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157311836
quote:

[..]

beter voor wie.. voor ajax wel ja.
pi_157312251
Ik ben ook nog steeds wel overtuigd van de CV-kwaliteiten van Kongolo, al is dat wellicht wel een beetje ongegrond. Zeg maar tussen zijn fouten door heeft hij echt wel extreem belangrijke ingrepen die vrij typisch voor een CV zijn. Verder voldoende (start)snelheid, kan best ok koppen, en heeft een behoorlijk uitschuifbaar been.

Maar ja, ik moet ook gewoon eerlijk toegeven dat hij op LB veel minder fouten maakt en we hem daar misschien maar gewoon moeten laten staan :P
pi_157312332
quote:

[..]

Doe dan Gio zelf maar... is net zo een bizarre oplossing. :+
BFF met GGMM
pi_157312391
Ik hoop echt dat Vermeer zondag kan keepen.

Ik heb toch nog wat twijfels over Hahn, zeker als hij voor de leeuwen gegooid wordt en er in één keer moet staan.

Ook al deed hij het vrij goed bij PEC Zwolle, bij Jong Feyenoord vind ik hem niet bijzonder goed bijvoorbeeld.
pi_157312402
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe dan Gio zelf maar... is net zo een bizarre oplossing. :+
Zullen we het serieus houden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 13:37:12 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157312577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:22 schreef ace_eleven het volgende:

Maar ja, ik moet ook gewoon eerlijk toegeven dat hij op LB veel minder fouten maakt en we hem daar misschien maar gewoon moeten laten staan :P
Dit. En hij schijnt er zelf ook steeds meer lol in te krijgen. Of op z'n minst vrede mee te hebben.
Voor het probleem J. Arie zijn andere oplossingen.
pi_157312708
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Caland het volgende:
Wat
Of het dan niet beter is om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
pi_157312780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:43 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Of het dan niet beter is om Kongolo door te schuiven en Nelom op Linksback. Of Kuyt linksback.
_O-
pi_157312930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:43 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Gaat steeds beter Pietertje.
pi_157313306
Kuyt is gewoon een hartstikke veelzijdige voetballer die het ook gewoon goed zou doen op linksback. Zou echt een sta in de weg zijn voor el Ghazi, met dat opstormen van hem.
pi_157313480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Ramboetan het volgende:
Kuyt is gewoon een hartstikke veelzijdige voetballer die het ook gewoon goed zou doen op linksback. Zou echt een sta in de weg zijn voor el Ghazi, met dat opstormen van hem.
Ik vond Kuyt tegen Veltman leuker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157313532
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond Kuyt tegen Veltman leuker.
Ja was zeker leuk. Over een paar dagen weer als ik me niet vergis.
pi_157313551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:23 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ja was zeker leuk. Over een paar dagen weer als ik me niet vergis.
Wat goed dat je dat weet Pietertje. Gaat echt steeds beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157313687
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat goed dat je dat weet Pietertje. Gaat echt steeds beter.
Dankjewel!
pi_157314926
quote:
Feyenoord trok afgelopen zomer vier nieuwe spelers aan voor bijna tien miljoen euro. Naast Marko Vejinovic (3,5 miljoen), Eric Botteghin (2,5 miljoen), Michiel Kramer (2,5 miljoen) en Simon Gustafson (1,5 miljoen), werden Eljero Elia, Jan-Arie van der Heijden, Dirk Kuyt en Colin-Kazim Richards transfervrij aangetrokken. De Rotterdammers spelen momenteel mee in de bovenste regionen van de Eredivisie en wanneer dit in de winterstop nog steeds het geval is, zullen opnieuw spelers aangetrokken worden.

"Technisch directeur Martin van Geel heeft gezorgd voor een uitstekende spelersgroep die op tijd werd samengesteld en die vol voor de titel hoort te gaan. Dat is intern ook echt wel de doelstelling”, schrijft Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, in de nieuwste editie van het voetbalblad. "Mocht Feyenoord in de winterstop nog steeds verwikkeld zijn in een nek-aan-nekrace met Ajax en PSV, is de club zelfs bereid de selectie tussentijds te versterken.”
Dan mogen er ook wel wat vertrekken.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:37:22 #97
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157315083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan mogen er ook wel wat vertrekken.
Immers en Vilhena zullen wel vertrekken. Zou mooi zijn als we een speler van het kaliber Elia kunnen halen. Ik heb toch liever iemand met ervaring en iets versleten(Elia, Kuyt) ipv die spelers die net zijn uitgeblonken in de Mickey Mouse competitie (Vejinovic, Kramer, vd Heijden).

De Guzman?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:51:08 #98
262211 hhh38
pi_157315364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Immers en Vilhena zullen wel vertrekken. Zou mooi zijn als we een speler van het kaliber Elia kunnen halen. Ik heb toch liever iemand met ervaring en iets versleten(Elia, Kuyt) ipv die spelers die net zijn uitgeblonken in de Mickey Mouse competitie (Vejinovic, Kramer, vd Heijden).

De Guzman?
Dubbel gevoel wb De Guzman.

Hij zal zeker niet duur zijn, aangezien hij compleet uit de gratie geraakt is in Napoli. Hij heeft ook genoeg kwaliteit om een versterking te zijn.

Maar als ie al wil komen zal hij net als Elia Feyenoord vooral willen gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij de Europese subtop. Ik weet niet of je twee van die spelers kan gebruiken in je selectie, die ook beiden zeker 1 miljoen verdienen op jaarbasis.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:59:14 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157315545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij zal zeker niet duur zijn, aangezien hij compleet uit de gratie geraakt is in Napoli. Hij heeft ook genoeg kwaliteit om een versterking te zijn.

Maar als ie al wil komen zal hij net als Elia Feyenoord vooral willen gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij de Europese subtop. Ik weet niet of je twee van die spelers kan gebruiken in je selectie, die ook beiden zeker 1 miljoen verdienen op jaarbasis.
M.u.v. Kuyt probeert elke speler van Feyenoord zich in de kijker te spelen bij een Europese subtopper. Ik zie daar geen probleem in.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_157315615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Of hij voetbalt gratis voor ons als compensatie voor de overstap naar Mallorca toendertijd.... })
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')