Vooringenomen, gekleurde linkse journalistiek.quote:Op maandag 2 november 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De boodschap was voor tokkie Nederland nog niet goed aangekomen. LUISTER DAN STELLETJE PLEBS.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Herhaling is het beste propagandamiddel denken ze waarschijnlijk.
Z'n uitwoonbootje huehuequote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Kom maar even m'n bootje vanavond huehue
quote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooringenomen, gekleurde linkse journalistiek.
Nou ze hebben die bezorgde burger net zo veel tijd gegevenquote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooringenomen, gekleurde linkse journalistiek.
Even de procedure door en je krijgt een huurwoning met uitkering.quote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit beleid zorgt ervoor dat Nederland niet aantrekkelijk is voor de import.
Misschien gewoon eens stoppen met dat beleidsdenken en al dat gezeik wat de kern niet raakt.quote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Prima ontmoedigingsbeleid dit. Nog een maand en ze gaan zelf weg
Er wordt al uitzichtloos geschreeuwd zodra iemand de grens overstapt.quote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Hadden ze verwacht direct werk en woning te hebben?
Wekenlang hetzelfde domme gelul.quote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef bascross het volgende:
Bizar dat zulke rommel wordt uitgezonden.
Die mbo'er van Groenlinks.quote:Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maaarrrrrrrr wie stelde ook al weer voor dat we die vluchtelingen massaal met vliegtuig op moeten halen?
Pff, 15quote:Op maandag 2 november 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Die opmerkingen over niet verkracht worden zijn natuurlijk ook bizar. Natuurlijk gaan asielzoekers niet de hulpverleners lastigvallen. Dat doen ze op andere plekken, buiten het centrum. Dit soort grappen: Syriërs filmen meisje (15) in zwembad
Een hele verstandige oproep vond ik dat.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een hele verstandige oproep vond ik dat.
Vliegen ze dan om, via de Sinai?
Dit!quote:Op maandag 2 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het kaf moet van het koren worden gescheiden, dat als eerste. Alleen mensen uit oorlogsgebied moeten hier tijdelijk mogen blijven. De rest is economisch vluchteling en moet onmiddellijk dit land worden uitgezet.
Dan krijg je weer dat gezeik met homo"s en bekeerlingen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het kaf moet van het koren worden gescheiden, dat als eerste. Alleen mensen uit oorlogsgebied moeten hier tijdelijk mogen blijven. De rest is economisch vluchteling en moet onmiddellijk dit land worden uitgezet.
Tijdelijk, na vijf jaar, met kinderen die Nederlands spreken, die gaan echt niet meer weg hoor.quote:Op maandag 2 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is haar fantasie.quote:Op maandag 2 november 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat blondje is nog niet verkracht
Ze ontmoet tot nu toe alleen de kinderen. Die 90% wat man is, laten ze niet zien. Waar zitten die uberhaupt nu?quote:Op maandag 2 november 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat blondje is nog niet verkracht
Je mag geen onderscheid maken, is racisme!!einzquote:Op maandag 2 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
echt he. ik word hier zo misselijk vanquote:Op maandag 2 november 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg jeuk van dat wijf. "Die mensen gaan hier integreren. Ze worden onze buren"
Flikker op man. De insteek moet gewoon zijn dat die mensen zo snel als mogelijk weer teruggaan naar Syrië.
Zitten allemaal in de kelder van Alexandertje Mussertquote:Op maandag 2 november 2015 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze ontmoet tot nu toe alleen de kinderen. Die 90% wat man is, laten ze niet zien. Waar zitten die uberhaupt nu?
Ben je ook een beetje mad en sad?quote:Op maandag 2 november 2015 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
echt he. ik word hier zo misselijk van
quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Henk is het ergens weer eens niet mee eens
Wat een taal.quote:Op maandag 2 november 2015 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee Henk Spaan, lul dat je bent. Barazite heeft een voorbeeldfunctie. Hij hoort gewoon netjes de hand te schudden.
We lachen nu al om de knotjescultuur.quote:Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
In de toekomst lachen we net zo om het opgeschoren kaspeltje van Jody nu, als de 80's look van De Zwart.
Minachting van de Nederlandse namen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
George Baker heet geen George Baker
Al die stomme pseudoniempjes.
En jij heet ook geen Ajacied422.quote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
In het buitenland hebben ze ook weer hun stokpaardjes.quote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom willen we in Nederland toch altijd hetzelfde steeds weer horen en zien? Vanavond Una Paloma Blanca én 3 voetbaldoelpunten die we tot vervelens toe hebben gezien.
Van voetbal krijgen we nooit genoeg Elf.quote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom willen we in Nederland toch altijd hetzelfde steeds weer horen en zien? Vanavond Una Paloma Blanca én 3 voetbaldoelpunten die we tot vervelens toe hebben gezien.
In een item over de kwaliteiten van Van Persie snap ik werkelijk niet de relevantie van het laten zien van goals van Van Basten en Bergkamp.quote:Op maandag 2 november 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van voetbal krijgen we nooit genoeg Elf.
gelukkig heet lee towers gewoon lee towersquote:Op maandag 2 november 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Spaanquote:Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een item over de kwaliteiten van Van Persie snap ik werkelijk niet de relevantie van het laten zien van goals van Van Basten en Bergkamp.
Leuk toch?quote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Dat seniele liedje van Jody Bernal is één van de grootste Top 40-hits ooit.
Ook lid van FOK! toevallig?quote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef luxerobots het volgende:
Jody woonde toen op een zoldertje in Den Haag, niet dat het iemand wat boeit.
Denk het niet.quote:Op maandag 2 november 2015 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook lid van FOK! toevallig?
In het openbaar en publiek gaat toch ook geen Marco van Basten zich opeens Karel de Vlam noemen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Post dan ook onder je echte naam, flapdrol
ja, op erik de zwart dusquote:Op maandag 2 november 2015 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Angela draagt een leren pakje. Heeft ze ook leren pijpen?
Hij heeft nog veel meer kutnummersquote:Op maandag 2 november 2015 23:50 schreef Djoetma het volgende:
Over Jody wordt gedaan alsof het een soort van ster is, maar hij heeft toch alleen maar dat ene kutnummer?
quote:Op maandag 2 november 2015 23:50 schreef Djoetma het volgende:
Over Jody wordt gedaan alsof het een soort van ster is, maar hij heeft toch alleen maar dat ene kutnummer?
ALLES FRIS, ALLES FLEURIG, MENEER KAKTUS IS TEVREEquote:Op maandag 2 november 2015 23:50 schreef Coco98 het volgende:
Angela Groothuizen was met Peter Jan Rens.
Dit spreekt voor zich.
Ach, Adele is in vergelijking met Bieber niet zo erg.quote:Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Adele en Bieber, wat een arremoei.
Hard op weg om de grootste popartiest ooit in Nederland te worden.quote:
Huub?quote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Simone liep iets te hard van stapel.
Ik vind dat nieuwe nummer van Adele goed te pruimen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Adele en Bieber, wat een arremoei.
Een paar hits scoren is wat anders dan de grootste popartiest ooit zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hard op weg om de grootste popartiest ooit in Nederland te worden.
Ik kan Anke Laterveer nog steeds niet serieus nemen na dat verhaal van vorige week.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we hiervan Stijn?
quote:Erica Terpstra is terug op televisie
Erica Terpstra is terug! Ze is bijna een jaar uit de roulatie geweest door een bacteriële infectie. In Pauw spreekt ze over de ziekte die voor een heftige periode in haar leven zorgde, maar ook kijkt ze vooruit. Wat zijn haar plannen en wanneer is haar Omroep Max-televisiehit ‘Erica op reis’ weer op de buis?
Zure vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we hiervan Stijn?
Ah de man van de smoezelige wollen truienquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, J0kkie.
SPEKTRUI ZIT ER.
En even vertellen dat PvdA op de goede weg is met maar liefst elf zetels!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah de man van de smoezelige wollen truien
Dat trekken doen die dames wel.quote:
Pauw, vergeet de vluchtelingen niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja.. ja.... ja...... vluchtelingen...![]()
oeh.. bijna...
Ja, zo kan je het ook zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
Erica ziet er wel beter uit dan eerst.
Bezorgde burger, Spec!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Kritisch inwoner Benno Wilmink mocht niet komen omdat hij alles van de PvdA voor zijn bek wil slaan.
Net weer met hardlopen.... een fietser die me bijna frontaal aanrijdt omdat ze continu met haar neus op die smartphone zat.quote:
Niet in haar opgekomen zei ze, verdomme logisch toch!!!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Die vrouw had gewoon de politie moeten bellen toen die man sliep.
En dan zeggen ze dat wij niet met de tijd mee gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Net weer met hardlopen.... een fietser die me bijna frontaal aanrijdt omdat ze continu met haar neus op die smartphone zat.
Bij aangifte moet je je eerst twee dagen bedenken, las ik laatst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Die vrouw had gewoon de politie moeten bellen toen die man sliep.
Wie zeggen dat en waarom?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wij niet met de tijd mee gaan![]()
Je bent me d'r eentje HAHAquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doet Erica daarbij? Is ze ook aangerand?
Ze had de politie kunnen bellen omdat die man zonder toestemming nog in haar huis was. Huisvredebreuk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Bij aangifte moet je je eerst twee dagen bedenken, las ik laatst.
Elke avond hoopt ze erop.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Pedroso het volgende:
Zal Erica ook last hebben van ongewenste intimiteiten ?
Aha... ach... ze rijden zich nog weleens kapot.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Diezelfde smartphonestaarders omdat je erover klaagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 23:20:55 ]
Loopt iedere avond door donkere steegjes maar helaas..quote:
Op dat punt dus niet meer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, daar ben je toch zelf bij.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Kees van der Staaij niet aan tafel zit. Lekker vrouwen achter het fornuis duwen.
Zijn weinig vrouwelijke aanranders...helaas.quote:
Mannen zijn of blij of schamen zich.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn weinig vrouwelijke aanranders...helaas.
Als er eenmaal 300 euro uitgegeven is aan drank ligt het ietwat anders jaquote:
Het is heel erg, maar ze brengen het alleen verrot.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn weinig vrouwelijke aanranders...helaas.
Dat zal dan wel in de YabYum geweest zijn, wel lullig als ze dan niet mee naar boven willen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er eenmaal 300 euro uitgegeven is aan drank ligt het ietwat anders ja
Minachting van de man ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zal dan wel in de YabYum geweest zijn, wel lullig als ze dan niet mee naar boven willen.
Die is al 40 jaar dicht.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zal dan wel in de YabYum geweest zijn, wel lullig als ze dan niet mee naar boven willen.
En, wat gekocht?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
Het enige wat ik ooit heb meegemaakt is een potloodventer toen ik 12 was of zo.
Karina maagdquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
Gaf hij je nog tips?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
Nu zou je d'r in het water moeten rollen, wellicht zwemt ze dan weer een record.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
Erica zit met haar oren te klapperen, nooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is voornamelijk een probleem onder islamisten maar dat mag niet besproken worden bij de Vara.
Dan zou het "Goesting om te poepen" zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Goesting om te neuken."
Prachtige taal dat Belgisch.
Best grappig dat vunzige toontje zo in deze context.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Een kwartiertje onzin op een vunzige toon. Op zijn tijd is daar niks mis mee.
Totdat een vrouw je vraagt of je wilt poepen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Goesting om te neuken."
Prachtige taal dat Belgisch.
Zo spreek je dat uit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |