Hij zal het wel begrijpen. Het was immers bij beiden uit voorzorg, onzinnige stop in zekere zin, maar dan moet je dat wel bij allebei doen. Tijdens de race zal hij het idee hebben gehad dat hij ook naar binnen moest puur omdat Rosberg zijn banden had verneukt. Maar dat was niet het geval, dus ontevreden zal Hamilton niet zijn, vermoed ik.quote:Op zondag 1 november 2015 22:04 schreef JimmyManna het volgende:
Zal Hamilton nou tevreden zijn? Had toch echt het idee dat hij die tweede stop helemaal niet had willen maken.
Hulk misschien, Perez niet.quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Izzy73 het volgende:
Als er geen SC was geweest hadden Perez en Hulkenberg misschien nog een keer moeten pitten.
Misschien wel, misschien niet.quote:
Vorige week mocht Rob wel iets tegen Jos zeggen en hij zei nog iets terug ookquote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Justevo het volgende:
Dit blijft zo awkward elke keer.. Rob die niet met Jos praat, die man is presentator van het programma!
Zegt ook wel iets natuurlijk over hoe goed Max is dat we nu al die resultaten verwachten aan de hand van vorige week.quote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft Max inprincipe het maximale eruit gehaald. En tevens de verwachtingen die iedereen heeft zijn ook gewoon kansloos als je zijn auto vergelijkt met die andere 8. Ik hoorde Team Torro Rosso nog aan het begin van het seizoen zeggen, als Max af en toe wat punten pakt zijn wat hartstikke tevreden. Nu al zit iedereen te denken dat Max minimaal P6 pakt...
Die lagen al te ver (> 21 sec) voor, dus zouden er voor gebleven zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.Of wellicht ook een Williams, denk wel dat Max daarop gokte door zijn lange 1e stint.
Zulke conclusies zijn dan wel weer triest als we weten dat Verstappen alle vier coureurs tijdens de kwalificatie achter hem stonden. En dat was niet de eerste keer.quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder die pitstop hadden Perez en Hulkenberg hem om de oren gereden en hadden de Lotussen hem ook onder druk gezet denk ik.
Team is in dit soort situaties meestal lijdend omdat zij beter zicht hebben op wat andere doen.
Die Toro Rosso zit qua snelheid rond plek 10/12 afhankelijk van het circuit. Normaliter mag je ervan uit gaan dat Mercedes, Ferrari, Williams en Red Bull ervoor zitten. Force India en Lotus zitten qua snelheid in de buurt van de TR's. FI had het voordeel van het lange rechte stuk, dus P9 was maximale in deze race.quote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft Max inprincipe het maximale eruit gehaald. En tevens de verwachtingen die iedereen heeft zijn ook gewoon kansloos als je zijn auto vergelijkt met die andere 8. Ik hoorde Team Torro Rosso nog aan het begin van het seizoen zeggen, als Max af en toe wat punten pakt zijn wat hartstikke tevreden. Nu al zit iedereen te denken dat Max minimaal P6 pakt...
Racen is wat anders dan de kwalificatie. Ze zaten binnen DRS en zijn op het rechte stuk sneller. Dat hebben we eerder in het seizoen ook al gezien dat ze dan voorbij komen na een goede kwalificatie.quote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zulke conclusies zijn dan wel weer triest als we weten dat Verstappen alle vier coureurs tijdens de kwalificatie achter hem stonden.
dat is het pijnpunt van team rosso, het team presteert beter tijdens de kwalificaties dan met de race.quote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Racen is wat anders dan de kwalificatie. Ze zaten binnen DRS en zijn op het rechte stuk sneller. Dat hebben we eerder in het seizoen ook al gezien dat ze dan voorbij komen.
hij reed op zacht....quote:Op zondag 1 november 2015 22:18 schreef KingRadler het volgende:
Jos Verstappen was blij met de negende plaats van Max. De vader van Max Verstappen gaf in een interview met Sport 1 aan dat er niet meer in zat. Tijdens de laatste fase van de race moest Verstappen zijn auto sparen omdat de motortemperatuur te hoog oplipe.
“De bedoeling was om een stop te doen, maar de safetycar gooide roet in het eten die kwam op een slecht moment. Hierdoor maakte we een tweede stop, waarbij Max koos voor de hardere banden waarop hij zich het prettigst voelt.” analyseert Jos.
“De motortemperatuur liep te hoog op waardoor Max van zijn gas moest. Op het einde van het rechte stuk moest Max een gat laten vallen om te koelen. Het team had Max verteld dat hij van het gas moest en de auto thuis moest brengen.” De oververhitting zorgde ervoor dat Verstappen niet meer aan kon vallen, waarmee een negende plaats het maximaal haalbare was.
De volgende GP is de GP van Brazilië waar Jos Verstappen zelf niet al te succesvol was. De Nederlander kende er drie grote klappers, waaronder de Salto Mortale bij zijn debuutrace in de Benetton in 1994. “Brazilië wordt lastig voor Max vanwege het lange rechte stuk, maar de rest van het circuit ligt de Toro Rosso wel. We hebben als doel om meer punten te scoren dan Lotus.”
bron racingnews
STR sowieso niet.quote:Op zondag 1 november 2015 22:14 schreef Izzy73 het volgende:
Het zou wat zijn als STR en RBR volgend jaar met een Honda motor gaan rijden zeg.
Dat wil ik dan wel eens feitelijk van je zien.quote:Op zondag 1 november 2015 22:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat is het pijnpunt van team rosso, het team presteert beter tijdens de kwalificaties dan met de race.
Er is nog gewoon een contract met Renault voor volgend jaar...quote:Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef alwaysonhold het volgende:
Christian Horner zegt dat het nog wel even kan duren, de Red Bull motoren situatie. Slecht nieuws voor ze.
nee, dat denk ik niet. Die man wil winnenquote:Op zondag 1 november 2015 22:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach z'n WK titel is binnen..zou het hem niet een beetje worst wezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |