Kan Max niet veel aan doen.quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij had nooit naar binnen moeten gaan tijdens de SC.
FP2...quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan geef je de auto dus een cijfer en niet Max zelf. Hij heeft immers het hele weekend geen fout gemaakt, op eentje na in de race. In dat geval heeft Button dus een 4.
Hij lag in de muur hoor tijdens P2quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan geef je de auto dus een cijfer en niet Max zelf. Hij heeft immers het hele weekend geen fout gemaakt, op eentje na in de race. In dat geval heeft Button dus een 4.
FP2 crashquote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat zei jequote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft immers het hele weekend geen fout gemaakt, op eentje na in de race.
Flink???????quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Beach het volgende:
Nico![]()
Hamilton weer eens flink op zijn plaats gezet.
Iddquote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Martinello het volgende:
Mansell ziet er al 30 jaar hetzelfde uit.
quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef F1gamer het volgende:
Het publiek juicht net zo bij een voetbalwedstrijd
En dan? Ingehaald door Grosjean en Maldonado die wel verse banden hebben?quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
Dan zat hij daar nog 2 plaatsen voor natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan? Ingehaald door Grosjean en Maldonado die wel verse banden hebben?
Alleen Perez niet.quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel hulkenberg en perez gingen ook niet naar binnen
Dat geeft Sainz ook veel gebracht. Als je rekent op een SC misschien, maar anders niet.quote:Op zondag 1 november 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo laat stoppen met je eerste stop was een optie geweest, verloor tussen rondje 12/25 gewoon heel veel tijd.
Maar die reden voor de SC al snellere tijden dan MAx.quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij heeft 1 foutje in de race gemaakt, maar ook weinig interessants laten zien, niet echt de pace gehad, terwijl Sainz die bij tijd en wijlen wel had (uiteindelijk ook onvoldoende)quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk nietquote:Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan zat hij daar nog 2 plaatsen voor natuurlijk.
Dat is waar. Die SC gooide wel roet in het eten.quote:Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat geeft Sainz ook veel gebracht. Als je rekent op een SC misschien, maar anders niet.
Zonder SC had hij Hulkenberg nog kunnen pakken en misschien aan het eind Perez nog.
Met SC niet meer. Softs waren moeilijk op temperatuur te krijgen. Misschien waren mediums beter geweest, zoals Bottas tegen Kvyat liet zien.
Vroeger was dat geen punten.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar goed als we een 9e plek al matig vinden dan is Max gewoon goed bezig.
Ik snap überhaupt niet waarom men telkens alles wil kwantificeren. Dat zijn van die overloze discussies, want het is eigenlijk verkapt in hokjes denken en iedereen vindt dat een ander hokje beter bij hem past. Gewoon kijken en genieten.quote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken perez en hulkenberg zitten er nog tussen als max niet naar binnen was gegaan.quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan? Ingehaald door Grosjean en Maldonado die wel verse banden hebben?
Aan het eind niet, hij had het makkelijk kunnen redden op die banden.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Hij reed achter Peréz.
Denk inderdaad dat we gewoon beetje verwend zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar goed als we een 9e plek al matig vinden dan is Max gewoon goed bezig.
* Team: Max Box Box Box*quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in... beter opletten volgende keer.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Aan het eind niet, hij had het makkelijk kunnen redden op die banden.
Alleen de race telt.Dus een 8.quote:Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed punt, was ik even vergeten. Bedankt jongens. Vooruit, een zesje dan.
Jup, kijk maar naar Mercedesquote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Ploplap het volgende:
[..]
* Team: Max Box Box Box*
*Max: Flikker op ik weet het allemaal beter*
Ik ga ervan uit dat het team bepaald wat voor hem het beste is op dat moment.
Dat zagen en hoorde we bij Hamilton.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Zonder die pitstop hadden Perez en Hulkenberg hem om de oren gereden en hadden de Lotussen hem ook onder druk gezet denk ik.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ja jij hebt er erg veel verstand van, we weten hetquote:Op zondag 1 november 2015 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in... beter opletten volgende keer.
Max reed achter Peréz op P9 voor de SC en hij reed achter Peréz op P9 na de SC.quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jij hebt er erg veel verstand van, we weten het
Denk t achteraf ook niet.quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Izzy73 het volgende:
Als er geen SC was geweest hadden Perez en Hulkenberg misschien nog een keer moeten pitten.
Ach z'n WK titel is binnen..zou het hem niet een beetje worst wezen?quote:Op zondag 1 november 2015 22:04 schreef JimmyManna het volgende:
Zal Hamilton nou tevreden zijn? Had toch echt het idee dat hij die tweede stop helemaal niet had willen maken.
Ja, daarom heeft Max inprincipe het maximale eruit gehaald. En tevens de verwachtingen die iedereen heeft zijn ook gewoon kansloos als je zijn auto vergelijkt met die andere 8. Ik hoorde Team Torro Rosso nog aan het begin van het seizoen zeggen, als Max af en toe wat punten pakt zijn wat hartstikke tevreden. Nu al zit iedereen te denken dat Max minimaal P6 pakt...quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder die pitstop hadden Perez en Hulkenberg hem om de oren gereden en hadden de Lotussen hem ook onder druk gezet denk ik.
Team is in dit soort situaties meestal lijdend omdat zij beter zicht hebben op wat andere doen.
Lauda zei daar net wat over maar mijn Duits is niet zo goed.quote:Op zondag 1 november 2015 22:04 schreef JimmyManna het volgende:
Zal Hamilton nou tevreden zijn? Had toch echt het idee dat hij die tweede stop helemaal niet had willen maken.
Perez lag voor Max en ging niet naar binnen. Hulkenberg lag er nog voor. Dus als Max niet naar binnen was gegaan had hij met oudere banden op dezelfde plek gelegen. Had hem dus niets gebracht en alleen maar plaatsen kunnen laten verliezen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jij hebt er erg veel verstand van, we weten het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |