abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:11:35 #1
862 Arcee
Look closer
pi_157204755
Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren...
Vraag het in dit topic!


De volgende vraag staat nog open:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:05 schreef Studeur het volgende:
Toen ik nog heel klein was heb ik ooit iets schokkends op tv gezien. Ik herinner mij net weer hoe veel pijn het mij heeft gedaan.

Het was als volgt: 1 of andere film waarbij iemand heel sensueel met een potlood in de kut van een kat zat te poeren. De scene duurde belachelijk lang en het ging maar door. Het was heel dramatisch en kunsterig gefilmd.

Dit werd gewoon overdag uitgezonden, op NL 1, 2 of 3 want ik mocht nooit iets anders kijken. Denk dat het ongeveer 10-15 jaar geleden is

Wie kan mij van mijn trauma afhelpen door te achterhalen om welke film/docu/"kunst" dit gaat?
pi_157206764
Dankjewel! :)
pi_157211999
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Dankjewel! :)
Dankjewel van je bericht op het vorige deel.
Ik zocht er al lang naar.
Is toch wat smeriger dan je kan herrineren. Haha
pi_157244923
Ik ben op zoek naar een film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het is een engelstalige film. De film is niet al te oud, in ieder geval uit deze eeuw. Wat ik me er nog van kan herinneren is dat het gaat over een vrouw die naar een huis gaat (het oude huis van haar vader ofzo). Daar vindt ze een geheime kamer met allemaal voorraden. Bleek een oude nazi-schuilkamer ofzo te zijn. Dan sluit ze zichzelf in (of iemand sluit haar in, dat weet ik niet meer) en kan ze er niet meer uit. Op een gegeven moment komen er andere mensen (een man en een vrouw) in het huis en probeert de opgesloten vrouw contact te maken met hen door heel hard te kloppen tegen de waterleidingen. De nieuwe vrouw heeft het uiteindelijk door, maar helpt haar niet. Uiteindelijk komt de opgesloten vrouw toch vrij en sluit zij die vrouw op die haar negeerde.
Sorry voor de vage beschrijving, hopelijk weet iemand waar ik het over heb.
  zondag 1 november 2015 @ 15:05:37 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157245855
quote:
99s.gif Op zondag 1 november 2015 14:21 schreef emzor1994 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het is een engelstalige film. De film is niet al te oud, in ieder geval uit deze eeuw. Wat ik me er nog van kan herinneren is dat het gaat over een vrouw die naar een huis gaat (het oude huis van haar vader ofzo). Daar vindt ze een geheime kamer met allemaal voorraden. Bleek een oude nazi-schuilkamer ofzo te zijn. Dan sluit ze zichzelf in (of iemand sluit haar in, dat weet ik niet meer) en kan ze er niet meer uit. Op een gegeven moment komen er andere mensen (een man en een vrouw) in het huis en probeert de opgesloten vrouw contact te maken met hen door heel hard te kloppen tegen de waterleidingen. De nieuwe vrouw heeft het uiteindelijk door, maar helpt haar niet. Uiteindelijk komt de opgesloten vrouw toch vrij en sluit zij die vrouw op die haar negeerde.
Sorry voor de vage beschrijving, hopelijk weet iemand waar ik het over heb.
Movie Woman locked in secret room op Google bracht me naar
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Hidden_Face_(film)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157338242
Ik zoek de titel van een film. Ik weet alleen dat een man een soort pak aantrekt en dan verandert zijn hele persoon met de seconde. Allerlei mensen komen voorbij als hij dat aan heeft.

Klinkt heel vaag, maar misschien iemand die weet wat ik bedoel.
pi_157338298
En ik zoek nog een film.

Weer weet ik maar 1 ding/scene: Een jongetje (jaar of 6 en donkerharig(??)) zit in zijn bed en huilt met grote dikke tranen ergens om.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:36:00 #8
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157339452
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zoek de titel van een film. Ik weet alleen dat een man een soort pak aantrekt en dan verandert zijn hele persoon met de seconde. Allerlei mensen komen voorbij als hij dat aan heeft.

Klinkt heel vaag, maar misschien iemand die weet wat ik bedoel.
The Tuxedo?
  donderdag 5 november 2015 @ 17:36:44 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157339472
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En ik zoek nog een film.

Weer weet ik maar 1 ding/scene: Een jongetje (jaar of 6 en donkerharig(??)) zit in zijn bed en huilt met grote dikke tranen ergens om.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie van tong80? :P
pi_157345858
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:36 schreef Mubassie het volgende:

[..]

The Tuxedo?
Is geen film met Jackie Chan.
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 22:27:36 #11
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_157391237
Moeilijke vraag...

Ik zoek een Nederlandse comedy...aflevering.

Ik dacht dat het Vrienden voor het leven was, maar achteraf denk ik toch van niet. :{

Man en een vrouw zoeken allebei een hobby. Zij gaat op een schildercursus, hij op een fotografiecursus. Als zij een opdracht krijgt voor een naaktportret, staat hij voor haar model en krijgt hij allemaal aanboden van vrouwen. Een week later krijgt hij een opdracht voor een naaktreportage, maar dan weigert zij om zijn model te zijn.

Dus, heeft iemand enig idee? :7
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_157423145
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zoek de titel van een film. Ik weet alleen dat een man een soort pak aantrekt en dan verandert zijn hele persoon met de seconde. Allerlei mensen komen voorbij als hij dat aan heeft.

Klinkt heel vaag, maar misschien iemand die weet wat ik bedoel.
A scanner darkly?
  maandag 9 november 2015 @ 13:03:58 #13
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_157423213
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zoek de titel van een film. Ik weet alleen dat een man een soort pak aantrekt en dan verandert zijn hele persoon met de seconde. Allerlei mensen komen voorbij als hij dat aan heeft.

Klinkt heel vaag, maar misschien iemand die weet wat ik bedoel.
The Jacket?

The Jacket (2005) - IMDb

The film centers on a wounded Gulf war veteran who returns to his native Vermont suffering from bouts of amnesia. He is hitching and gets picked up by a stranger, things go pear shaped when a cop pulls them over and is murdered by the stranger. The vet. is wrongly accused of killing the cop and lands up in an asylum. A quack doctor prescribes a course of experimental therapy, restraining him in a heavy duty straight jacket-like device, and locks him away in a body drawer of the basement morgue. During course of his treatment he gets flashbacks and visions of his future , where he can foresee he is to die in four days time. The catch is he doesn't know how. Thus commences the classic race against time.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_157425663
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:00 schreef zeuss het volgende:

[..]

A scanner darkly?
Ja die!! ^O^
pi_157426728
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 14:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja die!! ^O^
blijft een bijzondere film, vooral door het visuele aspect
pi_157437642


[ Bericht 100% gewijzigd door Baldria op 10-11-2015 07:05:19 (Broekzak) ]
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  maandag 9 november 2015 @ 22:38:51 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157437797
Ja! Vorig jaar was er een film in de bios over een terminale vrouw die hulp kreeg van een half ontspoorde vrouw. Dat groeid uit als een vriendschap en ze gaat weer leven door dingen te doen die ze wilt. Oh de hulp rijd in een rode pick up dacht ik.

Iemand?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 9 november 2015 @ 22:53:13 #18
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157438297
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja! Vorig jaar was er een film in de bios over een terminale vrouw die hulp kreeg van een half ontspoorde vrouw. Dat groeid uit als een vriendschap en ze gaat weer leven door dingen te doen die ze wilt. Oh de hulp rijd in een rode pick up dacht ik.

Iemand?
You're not you
  Boks-Chick maandag 9 november 2015 @ 22:53:40 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_157438310
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:35 schreef Baldria het volgende:
kg j!!k!k!!!!kkkkk¡????ì?ó?ó?
00
eh... hier gaat iets mis geloof ik :P
lolwut
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:42:56 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157442327
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Mubassie het volgende:

[..]

You're not you
Ja! Dit is hem, dank je wel :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_157442454
Deze staat ook nog open.

quote:
woensdag 19 augustus 2015 @ 19:58 • 219

anonymoussie:
Een ik denk Engelse miniserie of film over een jong meisje van een jaar of 12 dat (ik denk ten onrechte) als arm meisje in een weeshuis terecht komt.
Of dat weeshuis was wel terecht, maar ze werd daar in ieder geval ten onrechte slecht behandeld.
Ooit in groep 5 of zo gezien, had mijn docent meegenomen.

Ik denk jaren 70 of 80.
Middeleeuwse setting.

Wie weet...
We beginnen een beetje wanhopig te worden.
pi_157442540
Ik zoek een Britse serie over (een van) de eerste vrouwelijke arts(en). Het was fictie, speelde volgens mij eind 19e eeuw in Londen in het armere deel. Er staat me iets van bij dat ze samen met haar vader werkte in een soort mini-ziekenhuis.

Ik heb het gezien toen ik een jaar of 14/15 was denk ik, dus dat zou ergens periode 2000-2005 moeten zijn.

Ik zou het graag nog eens zien, maar heb geen idee hoe het heet. Misschien kan iemand hier helpen. :)
pi_157443320
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik zoek een Britse serie over (een van) de eerste vrouwelijke arts(en). Het was fictie, speelde volgens mij eind 19e eeuw in Londen in het armere deel. Er staat me iets van bij dat ze samen met haar vader werkte in een soort mini-ziekenhuis.

Ik heb het gezien toen ik een jaar of 14/15 was denk ik, dus dat zou ergens periode 2000-2005 moeten zijn.

Ik zou het graag nog eens zien, maar heb geen idee hoe het heet. Misschien kan iemand hier helpen. :)
http://lmgtfy.com/?q=tv+serie+first+female+doctor&l=1
Veni, vidi, vodka.
pi_157445701
quote:
Haha was inderdaad makkelijker dan ik dacht, thanks!
pi_157461595
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:27 schreef belsen het volgende:
Moeilijke vraag...

Ik zoek een Nederlandse comedy...aflevering.

Ik dacht dat het Vrienden voor het leven was, maar achteraf denk ik toch van niet. :{

Man en een vrouw zoeken allebei een hobby. Zij gaat op een schildercursus, hij op een fotografiecursus. Als zij een opdracht krijgt voor een naaktportret, staat hij voor haar model en krijgt hij allemaal aanboden van vrouwen. Een week later krijgt hij een opdracht voor een naaktreportage, maar dan weigert zij om zijn model te zijn.

Dus, heeft iemand enig idee? :7
Doet mij denken aan Brandende liefde.
Met Peter jan Rens en Monique v/d Ven.
pi_157463800
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:55 schreef anonymoussie het volgende:
Deze staat ook nog open.

[..]

We beginnen een beetje wanhopig te worden.
Laat maar. Gevonden! *O*
Little Princess
  Moderator woensdag 11 november 2015 @ 21:10:19 #27
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_157478582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:48 schreef sffan het volgende:

[..]

Doet mij denken aan Brandende liefde.
Met Peter jan Rens en Monique v/d Ven.
Nee, het was echt een comedyserie...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_157582822
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:10 schreef belsen het volgende:

[..]

Nee, het was echt een comedyserie...
Kinderen geen bezwaar?
pi_157585178
Schiet mij maar lek?

omdat ik die en vrienden voor het leven altijd door elkaar haalde
  zondag 15 november 2015 @ 22:28:47 #30
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_157585238
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Kinderen geen bezwaar?
Daar deed het mij ook aan denken. Kan me herinneren dat ik zo'n verhaallijn langs heb zien komen, wat knap is want zo vaak keek ik het niet...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_157586336
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:27 schreef belsen het volgende:
Moeilijke vraag...

Ik zoek een Nederlandse comedy...aflevering.

Ik dacht dat het Vrienden voor het leven was, maar achteraf denk ik toch van niet. :{

Man en een vrouw zoeken allebei een hobby. Zij gaat op een schildercursus, hij op een fotografiecursus. Als zij een opdracht krijgt voor een naaktportret, staat hij voor haar model en krijgt hij allemaal aanboden van vrouwen. Een week later krijgt hij een opdracht voor een naaktreportage, maar dan weigert zij om zijn model te zijn.

Dus, heeft iemand enig idee? :7
Dit is bijna 100% zeker kinderen geen bezwaar. Bijna alle afleveringen gezien, en kan me zoiets wel herinneren.

Edit: Heb even gauw afleveringlijst doorgespit, maar niet zo gauw iets gezien wat dit beschrijft. Zeker weten dat het een schilder en fotografie cursus was?

[ Bericht 6% gewijzigd door Donnie-Brasco op 15-11-2015 23:01:07 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157586507
ik zoek de titel van een best wel oude serie volgens mij in mijn herinnering engels talig en ergens deed het me denken aan de film stardust of de serie camelot. het gaat om een jonkvrouw een knecht/ridder en een tovenaar of alchemist. het was een soort robin hood achtige omgeving en de drie reisden samen in een soort middeleeuw achtig tijdperk. ook weet ik nog dat er een vrouw was in een soort kinky rood leren pakje met een rode knuppel en als ze daarmee iemand slechts aanraakte ervaarde die persoon de hel, ook wilde ze een pasgeboren naar het scheen een "vervloekt kind" in de rivier dumpen. verder kan ik me niet zoveel herinneren alleen wel dat ik deze serie erg leuk vond vroeger. zou het fijn vinden om erachter te komen welke dit is. alvast bedankt.
lol
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 23:15:47 #33
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_157587307
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dit is bijna 100% zeker kinderen geen bezwaar. Bijna alle afleveringen gezien, en kan me zoiets wel herinneren.

Edit: Heb even gauw afleveringlijst doorgespit, maar niet zo gauw iets gezien wat dit beschrijft. Zeker weten dat het een schilder en fotografie cursus was?
Ja, aan het eind had hij, in plaats van een van de telefoonnummers gebeld te hebben, een fotoserie gemaakt van een gorilla als 'De vrouw in de natuur'. Ik heb ook al zitten denken aan andere comedy's. Vrienden voor het leven lijkt het beste te passen, qua thema, maar ik ben hem bij het zappen door de afleveringen niet tegen gekomen of het moet nu nét die ene zijn die niet op dvd is verschenen, maar dat lijkt me ook zo sterk. :D
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_157707041
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef 1elegast8x het volgende:
ik zoek de titel van een best wel oude serie volgens mij in mijn herinnering engels talig en ergens deed het me denken aan de film stardust of de serie camelot. het gaat om een jonkvrouw een knecht/ridder en een tovenaar of alchemist. het was een soort robin hood achtige omgeving en de drie reisden samen in een soort middeleeuw achtig tijdperk. ook weet ik nog dat er een vrouw was in een soort kinky rood leren pakje met een rode knuppel en als ze daarmee iemand slechts aanraakte ervaarde die persoon de hel, ook wilde ze een pasgeboren naar het scheen een "vervloekt kind" in de rivier dumpen. verder kan ik me niet zoveel herinneren alleen wel dat ik deze serie erg leuk vond vroeger. zou het fijn vinden om erachter te komen welke dit is. alvast bedankt.
Legend of the Seeker ?
Legend of the Seeker (TV Series 2008–2010) - IMDb

Pictures & Photos of Cara - IMDb
pi_157721410
quote:
OMFGGGGG jullie zijn toppers!!!!!!
lol
  woensdag 25 november 2015 @ 00:15:02 #36
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_157802416
Ik zoek een film of serie waarin een bijrol is met een jongeman die als kind ontvoerd is en jarenlang seksueel is misbruikt. In de film of serie is hij volwassen maar gestoord, en heeft iets met indianen en indianentooien. ( als kind speelde hij indiaantje met de verkrachter?) Hij verhongerd volgens mij als een vrouw die hem verzorgd, wordt vermoord of iig weg is?

Volgens mij is het een plot waarin de detective steeds de jongen bijna vindt, de zaak houdt hem iig al langer bezig. volgens mij is de detective een vriend van de misbruikte man geweest, als kind.


wie helpt me aan de titel?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_157920007
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:55 schreef anonymoussie het volgende:
Deze staat ook nog open.

[..]

We beginnen een beetje wanhopig te worden.
Volgens mij is dit Evelyn, met Pierce Brosnan als vader. Moeder overlijdt en vader mag niet voor de kinderen zorgen. Ze gaan volgens de Ierse wetgeving naar een weeshuis.
pi_157920049
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:50 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Laat maar. Gevonden! *O*
Little Princess
Oeps, net te laat gezien dat je hem al gevonden had. Heel andere film dan ik in mijn hoofd had. Ook heel mooi trouwens :)
pi_158050789
Ik zoek de titel van een film waarin een man in zijn hoofd de tijd kan vertragen.
Zo kan hij een kogel tussen twee wagons van een rijdende trein schieten.

Dit is helaas het enige van de film wat ik me herinner.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_158050928
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2015 07:22 schreef LookAtMe het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een man in zijn hoofd de tijd kan vertragen.
Zo kan hij een kogel tussen twee wagons van een rijdende trein schieten.

Dit is helaas het enige van de film wat ik me herinner.
Wanted?
hardcoholic
pi_158083897
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 08:23 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Wanted?
ja dat is m :D
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_158255487
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 23:15 schreef belsen het volgende:

[..]

Ja, aan het eind had hij, in plaats van een van de telefoonnummers gebeld te hebben, een fotoserie gemaakt van een gorilla als 'De vrouw in de natuur'. Ik heb ook al zitten denken aan andere comedy's. Vrienden voor het leven lijkt het beste te passen, qua thema, maar ik ben hem bij het zappen door de afleveringen niet tegen gekomen of het moet nu nét die ene zijn die niet op dvd is verschenen, maar dat lijkt me ook zo sterk. :D
Was vrienden voor het leven. Ik kan mij de aflevering nog duidelijk herrineren.
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 21:55:07 #43
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_158270333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 10:35 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Was vrienden voor het leven. Ik kan mij de aflevering nog duidelijk herrineren.
Dan zal dat dus die ene zijn die niet op dvd verschenen is. :D
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_158285225
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 00:15 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek een film of serie waarin een bijrol is met een jongeman die als kind ontvoerd is en jarenlang seksueel is misbruikt. In de film of serie is hij volwassen maar gestoord, en heeft iets met indianen en indianentooien. ( als kind speelde hij indiaantje met de verkrachter?) Hij verhongerd volgens mij als een vrouw die hem verzorgd, wordt vermoord of iig weg is?

Volgens mij is het een plot waarin de detective steeds de jongen bijna vindt, de zaak houdt hem iig al langer bezig. volgens mij is de detective een vriend van de misbruikte man geweest, als kind.

wie helpt me aan de titel?
De Behandeling?
pi_158529113
Een paar jaar geleden heb ik op oudejaarsavond. /begin nieuwjaarsdag een film gezien.. speelde in het victorie tijdperk en er kwam een flamboyante nicht in voor die meesterlijk kon schermen. Soort van avonturen film.
iemand enig idee ?
see what is invisible to others.
  zaterdag 26 december 2015 @ 09:42:39 #46
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_158535569
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:45 schreef IShootPeople het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik op oudejaarsavond. /begin nieuwjaarsdag een film gezien.. speelde in het victorie tijdperk en er kwam een flamboyante nicht in voor die meesterlijk kon schermen. Soort van avonturen film.
iemand enig idee ?
The 3 Musketeers ?
pi_158536889
De comedie die ik zoek is in de jaren 80/90 gemaakt. Het gaat om 2 mannen die hun vlucht missen en daardoor samen moeten reizen. Ik kan me nog herhinneren dat het volgens mij een kerstfilm was, want er kwam enorm veel sneeuw in voor. 1 van die 2 mannen is een dikke comedy acteur, schijnbaar in die tijd erg bekend.

De informatie is erg summier, maar ik hoop dat iemand hem weet! ; (
pi_158537030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:11 schreef blessed19 het volgende:
De comedie die ik zoek is in de jaren 80/90 gemaakt. Het gaat om 2 mannen die hun vlucht missen en daardoor samen moeten reizen. Ik kan me nog herhinneren dat het volgens mij een kerstfilm was, want er kwam enorm veel sneeuw in voor. 1 van die 2 mannen is een dikke comedy acteur, schijnbaar in die tijd erg bekend.

De informatie is erg summier, maar ik hoop dat iemand hem weet! ; (
Easy: Planes, Trains & Automobiles (1987) - IMDb
pi_158539916
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:42 schreef penny-wise het volgende:

[..]

The 3 Musketeers ?
daar komt geen nicht in voor...
voor zover ik weet. Maar het in wel zo'n setting.
see what is invisible to others.
  zaterdag 26 december 2015 @ 18:10:18 #51
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_158545567
Ik heb een paar jaar geleden (dacht 4) een Braziliaanse film gezien over 2 broers die opgroeien in de favela. Een is donkerder dan de ander. Ze voetballen graag en kunnen zelfs bij een team. Vervolgens gaat er eea mis, gang-gerelateerd... Goeie film!

Kan alleen de titel niet vinden. Feit dat er nog een dergelijke film gemaakt is over 4 broers uit de favela en voetbal bemoeilijkt het nogal... Het is dus NIET 'Linha de Passe'

Wie kan helpen??
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:16:54 #52
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158546516
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:10 schreef Sosa het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden (dacht 4) een Braziliaanse film gezien over 2 broers die opgroeien in de favela. Een is donkerder dan de ander. Ze voetballen graag en kunnen zelfs bij een team. Vervolgens gaat er eea mis, gang-gerelateerd... Goeie film!

Kan alleen de titel niet vinden. Feit dat er nog een dergelijke film gemaakt is over 4 broers uit de favela en voetbal bemoeilijkt het nogal... Het is dus NIET 'Linha de Passe'

Wie kan helpen??
Kleine kans, maar Cidade de Deus?
Gaat ook over 2 jongens en zit ook wel een stukje met voetbal in.
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:17:04 #53
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_158546517
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:10 schreef Sosa het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden (dacht 4) een Braziliaanse film gezien over 2 broers die opgroeien in de favela. Een is donkerder dan de ander. Ze voetballen graag en kunnen zelfs bij een team. Vervolgens gaat er eea mis, gang-gerelateerd... Goeie film!

Kan alleen de titel niet vinden. Feit dat er nog een dergelijke film gemaakt is over 4 broers uit de favela en voetbal bemoeilijkt het nogal... Het is dus NIET 'Linha de Passe'

Wie kan helpen??
Cidade dos Homens (City of Men)?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:00:21 #54
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_158551043
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:16 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Kleine kans, maar Cidade de Deus?
Gaat ook over 2 jongens en zit ook wel een stukje met voetbal in.
Helaas dat is em niet
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:02:07 #55
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_158551100
quote:
Ik had goede hoop! Maar dat is em ook niet..

Helpt het als ik zeg dat ik de film in het vliegtuig naar de VS heb gezien in maart 2013?

Edit: 2,5 jaar geleden dus... zo snel gaat de tijd ook weer niet ;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:31:35 #56
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_158552127
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ik had goede hoop! Maar dat is em ook niet..

Helpt het als ik zeg dat ik de film in het vliegtuig naar de VS heb gezien in maart 2013?

Edit: 2,5 jaar geleden dus... zo snel gaat de tijd ook weer niet ;)
Gevonden denk ik.. Venezuelaans.

Hermano (2010)

http://www.moviemeter.nl/film/73049
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:45:03 #57
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_158552554
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:31 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Gevonden denk ik.. Venezuelaans.

Hermano (2010)

http://www.moviemeter.nl/film/73049
Jaaa!!!!

Top man! Thanks!

Ik zou zweren dat het Braziliaans was.. Ik ga em nog eens kijken ^O^

Heb ook de imdb link ff opgezocht Hermano (2010) - IMDb
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:55:50 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_158648773
* al opgelost *
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_158650735
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:45 schreef Sosa het volgende:

[..]

Jaaa!!!!

Top man! Thanks!

Ik zou zweren dat het Braziliaans was.. Ik ga em nog eens kijken ^O^

Heb ook de imdb link ff opgezocht Hermano (2010) - IMDb
Ik ben ook wel benieuwd, nog niet van gehoord..
Veni, vidi, vodka.
  woensdag 30 december 2015 @ 15:56:18 #60
24730 burger
Jan met de pet
pi_158674745
Ik zoek een 'nummer/optreden' van een buitenlandse cabaratier.

In een van zijn stukken gebruikt die een flipboard waarop een vraagteken staat en die gaat uitleggen over de bedenker van het vraagteken.

Was onlangs op comedy central maar kan zijn naam niet meer herinneren...
Alles komt goed. ...............toch?
pi_158676277
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:45 schreef IShootPeople het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik op oudejaarsavond. /begin nieuwjaarsdag een film gezien.. speelde in het victorie tijdperk en er kwam een flamboyante nicht in voor die meesterlijk kon schermen. Soort van avonturen film.
iemand enig idee ?
Een paar ideeen om verder te zoeken. Erroll Flynn heeft wel een paar swashbucklers gemaakt, Danny Kaye waarschijnlijk ook, en met een maillot aan zagen die er ongetwijfed nichterig uit. Qua titels, Scaramouche en The Scarlet Pimpernel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator donderdag 31 december 2015 @ 12:05:14 #62
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_158707414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:56 schreef burger het volgende:
Ik zoek een 'nummer/optreden' van een buitenlandse cabaratier.

In een van zijn stukken gebruikt die een flipboard waarop een vraagteken staat en die gaat uitleggen over de bedenker van het vraagteken.

Was onlangs op comedy central maar kan zijn naam niet meer herinneren...
Demetri Martin
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator donderdag 31 december 2015 @ 12:07:03 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_158707481
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:45 schreef IShootPeople het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik op oudejaarsavond. /begin nieuwjaarsdag een film gezien.. speelde in het victorie tijdperk en er kwam een flamboyante nicht in voor die meesterlijk kon schermen. Soort van avonturen film.
iemand enig idee ?
Mijn gok zou zijn The Sea Hawk met Errol Flynn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:25:05 #64
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_158749818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:00 schreef undissputed het volgende:

[..]

De Behandeling?
jeah! bedankt dat is hem!!! super
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:52:26 #65
24730 burger
Jan met de pet
pi_158843080
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef Mike het volgende:

[..]

Demetri Martin
Thanks !!
Alles komt goed. ...............toch?
pi_159092908
Hallo allemaal,

Ik zoek de titel van een film dat, uit mijn hoofd over een groep jongeren gaat dat na een eind gereisd te hebben, in een boerendorpje een voor een vermoord worden. De film is niet erg oud, dacht ergens vanaf 2010 tot nu. Ik kan me een scene uit de trailer herinneren dat een van de boeren in een schuur een soort van circusact aankondigde waarna er een van de jongerengroep afgeslacht/vermoord werd terwijl de rest van boeren vol bewondering ernaar keken.

Wie kan mij helpen?
That's n0rt for sh0rt
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:15:20 #67
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_159101853
quote:
3s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:33 schreef n0rt0x het volgende:
Hallo allemaal,

Ik zoek de titel van een film dat, uit mijn hoofd over een groep jongeren gaat dat na een eind gereisd te hebben, in een boerendorpje een voor een vermoord worden. De film is niet erg oud, dacht ergens vanaf 2010 tot nu. Ik kan me een scene uit de trailer herinneren dat een van de boeren in een schuur een soort van circusact aankondigde waarna er een van de jongerengroep afgeslacht/vermoord werd terwijl de rest van boeren vol bewondering ernaar keken.

Wie kan mij helpen?
2001 Maniacs?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_159115540
Vroeger een film gezien waarvan ik de titel niet meer weet.

Was een soort van horrorfilm waarin een geest (de Aladdin-variant) mensen manipuleerde om wensen te doen. Zodra de mensen dan een wens deden pakte dit vrijwel altijd slecht voor ze uit en kwamen ze aan hun einde. Wie weet meer?
pi_159115910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 01:24 schreef GlenSpey het volgende:
Vroeger een film gezien waarvan ik de titel niet meer weet.

Was een soort van horrorfilm waarin een geest (de Aladdin-variant) mensen manipuleerde om wensen te doen. Zodra de mensen dan een wens deden pakte dit vrijwel altijd slecht voor ze uit en kwamen ze aan hun einde. Wie weet meer?
Wishmaster _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 17 januari 2016 @ 14:11:04 #70
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_159173095
Ik erger me zo dat ik vorig jaar meerdere keren in de related videos van filmtrailers op YouTube een sci-fi film voorbij zag komen die in 2015 of 2016 uit zou komen, en nu niet meer. Kan hem niet vinden op YouTube en met zoeken naar sci-fi films van 2015 of 2016 kom ik ook nergens. :{

Edit: gevonden :')

Aurora.
When all else fails, you always have delusion.
pi_159175288
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:27 schreef Kichaa het volgende:

[..]

Oeps, net te laat gezien dat je hem al gevonden had. Heel andere film dan ik in mijn hoofd had. Ook heel mooi trouwens :)
Ik zie je reactie nu pas.
Topic was verdwaald in my AT. :@ :')
Ja was voor mijn vriendin.
Maar heb deze nog niet op dvd kunnen vinden...

Bedankt nog voor de moeite en je reactie! :)
pi_159262208
Weet iemand toevallig de naam van de twee poppen/trollen (op 2:18) of het programma waar ze in voor kwamen, ben al wat dagen aan het zoeken geweest op sites over oude programma`s maar kan echt helemaal niets vinden. Hierbij kwam ik op een ander deel van dit topic waar iemand het er al over had maar de naam niet meer wist en verder geen informatie had
(geen plaatjes, niks alleen dat het over trollen/holbewoners ging).

Hopelijk kan iemand bij hiermee helpen!
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
  vrijdag 22 januari 2016 @ 19:57:28 #73
30560 2Mini
Official Logo
pi_159312494
Ik ben op zoek naar de volgende film:

- Man werkt bij een TV zender achter de schermen. Hij bedient een van de knoppen bij de regie. Hij krijgt de kans om (volgens mij een basketball wedstrijd) zelf te regisseren. Uiteraard werkt hij weer zo hard en veel, dat dat in conflict komt met zijn personal life.

Wie of wie weet welke film ik bedoel met een wel heel summiere uitleg.
Camera 1... 1!
  maandag 25 januari 2016 @ 23:10:42 #74
30560 2Mini
Official Logo
pi_159397209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:57 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben op zoek naar de volgende film:

- Man werkt bij een TV zender achter de schermen. Hij bedient een van de knoppen bij de regie. Hij krijgt de kans om (volgens mij een basketball wedstrijd) zelf te regisseren. Uiteraard werkt hij weer zo hard en veel, dat dat in conflict komt met zijn personal life.

Wie of wie weet welke film ik bedoel met een wel heel summiere uitleg.
Gevonden via IMDB keywords. Life as we know it. Aanrader voor wie van zoetsappige cliché films houdt...
Camera 1... 1!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:59:14 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_159418837
verkeerde topic
pi_159439138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef down_in_it het volgende:
Weet iemand toevallig de naam van de twee poppen/trollen (op 2:18) of het programma waar ze in voor kwamen, ben al wat dagen aan het zoeken geweest op sites over oude programma`s maar kan echt helemaal niets vinden. Hierbij kwam ik op een ander deel van dit topic waar iemand het er al over had maar de naam niet meer wist en verder geen informatie had
(geen plaatjes, niks alleen dat het over trollen/holbewoners ging).

Hopelijk kan iemand bij hiermee helpen!
Komt dat niet uit liegebeest? Een Belgische poppenserie.
ijs_beer fan!
pi_159568955
Als kind hadden mijn ouders een oorlogsfilm voor mij gekocht om de rommelmarkt. Ik was niet ouder dan 10 dus het is ongeveer 25 jaar geleden. Destijds was het al een oude film. Persoonlijk denk ik dat de film uit de jaren 60/70 kwam. Dit is wat ik weet maar ongetwijfeld zitten er foutjes in omdat het al zo lang geleden is.

Het was een russische film en het voelde aan als een lange propaganda film. Het gaat over de val van Berlijn. Het volgt een groep soldaten gedurende de strijd om de stad. Ik herinner mij een scene waarin dieren uit de dierentuin zijn ontsnapt en het eindigt met het hijsen van de russische vlag op de Reichstag.

Meer heb ik niet. Ik verwacht niet dat iemand mij kan helpen maar mocht dan wel zo zijn, dan ben ik erg blij!
pi_159647979
quote:
Als kind hadden mijn ouders een oorlogsfilm voor mij gekocht om de rommelmarkt. Ik was niet ouder dan 10 dus het is ongeveer 25 jaar geleden. Destijds was het al een oude film. Persoonlijk denk ik dat de film uit de jaren 60/70 kwam. Dit is wat ik weet maar ongetwijfeld zitten er foutjes in omdat het al zo lang geleden is.

Het was een russische film en het voelde aan als een lange propaganda film. Het gaat over de val van Berlijn. Het volgt een groep soldaten gedurende de strijd om de stad. Ik herinner mij een scene waarin dieren uit de dierentuin zijn ontsnapt en het eindigt met het hijsen van de russische vlag op de Reichstag.

Meer heb ik niet. Ik verwacht niet dat iemand mij kan helpen maar mocht dan wel zo zijn, dan ben ik erg blij!
Voor de hand liggend zou dat deze moeten zijn:
The Fall of Berlin (1950)
pi_159734683
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:07 schreef NanKing het volgende:

[..]

Komt dat niet uit liegebeest? Een Belgische poppenserie.
Voor zover ik weer komt dit niet van liegebeest.
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
  zondag 7 februari 2016 @ 21:06:06 #80
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_159737171
quote:
3s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:33 schreef n0rt0x het volgende:
Hallo allemaal,

Ik zoek de titel van een film dat, uit mijn hoofd over een groep jongeren gaat dat na een eind gereisd te hebben, in een boerendorpje een voor een vermoord worden. De film is niet erg oud, dacht ergens vanaf 2010 tot nu. Ik kan me een scene uit de trailer herinneren dat een van de boeren in een schuur een soort van circusact aankondigde waarna er een van de jongerengroep afgeslacht/vermoord werd terwijl de rest van boeren vol bewondering ernaar keken.

Wie kan mij helpen?
Inbred

[ Bericht 2% gewijzigd door Digipack op 07-02-2016 22:37:12 ]
  maandag 8 februari 2016 @ 13:59:41 #81
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_159753064
Vroeger, eind jaren tachtig of misschien juist begin jaren negentig, was er 's morgens voordat je naar school ging een Tjechisch / oost-Europees achtig programma waarin ze van alles in elkaar knutselden. Het was geheel geanimeerd, en dan lieten ze (vrij vaag) zien hoe je het moest snijden om van papier en ander spul een boot of trein of weet ik het te knutselen. Het was superkort, nog geen 5 minuten per aflevering denk ik.

Iemand?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_159777505
Op zoek naar een scene uit een film uit de 60's/70's waarbij een man een psychedelische trip krijgt ergens bij een soort grot. Ik weet niet of hij alleen was of met inboorlingen, ik weet wel dat hij zo'n lichtbruin/beige safari pakje aan had.

Heel veel vuurwerk, rook effecten en visioenen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_159800145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Discombobulate het volgende:
Op zoek naar een scene uit een film uit de 60's/70's waarbij een man een psychedelische trip krijgt ergens bij een soort grot. Ik weet niet of hij alleen was of met inboorlingen, ik weet wel dat hij zo'n lichtbruin/beige safari pakje aan had.

Heel veel vuurwerk, rook effecten en visioenen.
De film is veel te nieuw, dus het zal hem wel niet zijn, maar ik moest meteen aan Gentlemen Broncos denken.

pi_159845788
Ik ben op zoek naar een film waar in een man in een stad woont waar alles om hem draait zijn hele leven wordt in scene gezet en gefilmd en op TV als een soapserie uitgezonden.

Telkens als hij wat doet dan zorgt de regie er voor dat op die plaats de mensen net gaan doen of dat hun met hun dagelijkse beslommeringen bezig zijn.

Iedereen om hem heen is dus acteur.

Hoe heet die film ook al weer ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_159845969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:09 schreef MMXMMX het volgende:
Ik ben op zoek naar een film waar in een man in een stad woont waar alles om hem draait zijn hele leven wordt in scene gezet en gefilmd en op TV als een soapserie uitgezonden.

Telkens als hij wat doet dan zorgt de regie er voor dat op die plaats de mensen net gaan doen of dat hun met hun dagelijkse beslommeringen bezig zijn.

Iedereen om hem heen is dus acteur.

Hoe heet die film ook al weer ?
The Truman Show (1998) - IMDb
pi_159846739
quote:
Thanks dat is wat ik zocht :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_159962757
Ik ben op zoek naar een politieserie. Volgens mij is deze 1,5 tot 2 jaar geleden gestart op TV. Het gaat over twee mannelijke politie agenten die voortdurend met elkaar overhoop liggen. Zo erg zelfs dat ze van hun baas een cursus moeten gaan volgen. Dat doen ze wel maar met veel tegenzin. Dit is het begin van de serie maar weet niet hoe het verder gaat en hoe deze serie heet.
pi_159963188
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:16 schreef belskat het volgende:
Ik ben op zoek naar een politieserie. Volgens mij is deze 1,5 tot 2 jaar geleden gestart op TV. Het gaat over twee mannelijke politie agenten die voortdurend met elkaar overhoop liggen. Zo erg zelfs dat ze van hun baas een cursus moeten gaan volgen. Dat doen ze wel maar met veel tegenzin. Dit is het begin van de serie maar weet niet hoe het verder gaat en hoe deze serie heet.
Nederlandstalig?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2016 13:32:31 ]
pi_159963323
Smeris?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:37:34 #90
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_159963349
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Smeris?
Was ook waar ik aan dacht
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:45:44 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159963516
Of Bureau Raampoort?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159963522
Neen. Is engelstalig.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:46:58 #93
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159963542
Amerikaans of Engels?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:47:58 #94
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_159963557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:16 schreef belskat het volgende:
Ik ben op zoek naar een politieserie. Volgens mij is deze 1,5 tot 2 jaar geleden gestart op TV. Het gaat over twee mannelijke politie agenten die voortdurend met elkaar overhoop liggen. Zo erg zelfs dat ze van hun baas een cursus moeten gaan volgen. Dat doen ze wel maar met veel tegenzin. Dit is het begin van de serie maar weet niet hoe het verder gaat en hoe deze serie heet.
Waar heb je m gezien?
#FreeHat
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:49:48 #95
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159963597
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:47 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Waar heb je m gezien?
Thuis :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159963662
Ik denk dat ze in episode 2 of drie al een cursus moeten volgen om hun woede te beheersen. Ze houden er volgens mij nogal onconventionele praktijken op na. Vraag me trouwens af of ze nu samen met elkaar in de clinch liggen of dat ze heel veel stuk maken en erg bruut met verdachten omgaan. Ik dacht dat het meer naar elkaar toe was.
pi_159963677
Op televisie dus maar ik weet niet de zender. Ik denk op een commerciële zender. rtl? SBS? geen idee. In ieder geval niet Netflix ofzo.
pi_159963703
Ik dacht Amerikaans. Sfeer is ook eerder Amerikaanse dan een typisch britse serie met britse humor. Er zat wel een vleugje sarcastische humor in.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 16 februari 2016 @ 15:14:18 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159965049
Vertel eens wat meer over de 2 agenten.
Blank of getint?
Dik of dun?
Leeftijd ongeveer?

En weet je nog een aflevering voor de geest te halen wat er speelde? Moord, verkrachting, diefstal, verkeersovertredingen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159965932
Brooklyn Nine-Nine?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:59:42 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159966031
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:16 schreef belskat het volgende:
Ik ben op zoek naar een politieserie. Volgens mij is deze 1,5 tot 2 jaar geleden gestart op TV. Het gaat over twee mannelijke politie agenten die voortdurend met elkaar overhoop liggen. Zo erg zelfs dat ze van hun baas een cursus moeten gaan volgen. Dat doen ze wel maar met veel tegenzin. Dit is het begin van de serie maar weet niet hoe het verder gaat en hoe deze serie heet.
Common Law (TV Series 2012) - IMDb

?
pi_160077286
Een paar weken geleden is op RTL-Z een documentaire te zien geweest over vitamines, er werd ook vitamine-c injecties besproken. Alleen ik kan het niet meer terug vinden, weet de titel van de doc ook niet meer.. :{ Wie o wie kan me helpen aub?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_160218493
Ik zoek een film, maar mijn herinneringen erover zijn nog heel vaag. Wat ik wel nog weet:

Het gaat over een crimineel stelletje. De jongen wordt opgepakt en belandt in de gevangenis. Het meisje begint een nieuw leven met een normale man.

Op ten duur komt de jongen/man uit de gevangenis en komt hij zijn oude geliefde ophalen die veranderd is in een normale vrouw, maar haar gevoelens voor de badguy zijn nooit verdwenen en ze gaat met hem mee (hoe de film afloopt, of ze kiest voor de badboy of the good men weet ik eerlijk gezegd niet meer)
pi_160231210
Volgens mij is het common law. Dank julie wel
pi_160378264
Toen mijn vader nog leefde, voor 2001, dus in de jaren 90, heb ik op Veronica, dacht ik, een serie of film gezien. Hierin kan ik nog herinneren dat er een groepje mensen in een huis zaten (opgesloten ofzo?) en er binnenshuis vanalles (paranormaals) gebeurde. Volgens mij een piano die vanzelf begon te spelen. En 1 van de kinderen werd opeens ziek of bezeten en lag op de bank. Dat is ongeveer de scène die ik steeds herinner, maar het is natuurlijk inmiddels alweer zo'n 20 jaar geleden.

Iemand die hier ook iets van herinnert of weet wat ik bedoel?

Alvast bedankt!
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:21:14 #106
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_160381289
Hallo allemaal.

Een verzoekje van mijn vriendinnetje. We zoeken een film uiteraard. De onderstaande punten zijn waarschijnlijk kloppend, maar dat weet je nooit zeker als je denkt een bepaalde film te zoeken

- Genre: Drama
- Jaar: ergens rond 2006-2008?

Het gaat over een meisje dat ziek wordt. Dat meisje gaat een lijste af (?). Het zou kunnen dat ze overlijd in de film, en aan het einde van de film is er dan iets met een wolk (vooral de wolk staat in de herinnering) en kleurtjes in de lucht, of een bloemenveld.

ohja, het is niet 'now is good' van 2012. Ook niet fault of our stars (nog nieuwer)

ben benieuwd waar jullie mee komen :P
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:25:18 #107
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_160381398
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:48 schreef Ferry_Los het volgende:
Toen mijn vader nog leefde, voor 2001, dus in de jaren 90, heb ik op Veronica, dacht ik, een serie of film gezien. Hierin kan ik nog herinneren dat er een groepje mensen in een huis zaten (opgesloten ofzo?) en er binnenshuis vanalles (paranormaals) gebeurde. Volgens mij een piano die vanzelf begon te spelen. En 1 van de kinderen werd opeens ziek of bezeten en lag op de bank. Dat is ongeveer de scène die ik steeds herinner, maar het is natuurlijk inmiddels alweer zo'n 20 jaar geleden.

Iemand die hier ook iets van herinnert of weet wat ik bedoel?

Alvast bedankt!
Kan het The Others zijn? Is wel uit 2001...

Zit ook een stukje in met een piano die gaat spelen en is met 2 kinderen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:48:15 #108
46794 Berkery
Fat bastard
pi_160384439
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef Holy_Goat het volgende:
Hallo allemaal.

Een verzoekje van mijn vriendinnetje. We zoeken een film uiteraard. De onderstaande punten zijn waarschijnlijk kloppend, maar dat weet je nooit zeker als je denkt een bepaalde film te zoeken

- Genre: Drama
- Jaar: ergens rond 2006-2008?

Het gaat over een meisje dat ziek wordt. Dat meisje gaat een lijste af (?). Het zou kunnen dat ze overlijd in de film, en aan het einde van de film is er dan iets met een wolk (vooral de wolk staat in de herinnering) en kleurtjes in de lucht, of een bloemenveld.

ohja, het is niet 'now is good' van 2012. Ook niet fault of our stars (nog nieuwer)

ben benieuwd waar jullie mee komen :P
Klopt niet helemaal met de beschrijving, maar misschien deze:

The Lovely Bones
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 maart 2016 @ 18:11:55 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_160395177
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef Holy_Goat het volgende:
Hallo allemaal.

Een verzoekje van mijn vriendinnetje. We zoeken een film uiteraard. De onderstaande punten zijn waarschijnlijk kloppend, maar dat weet je nooit zeker als je denkt een bepaalde film te zoeken

- Genre: Drama
- Jaar: ergens rond 2006-2008?

Het gaat over een meisje dat ziek wordt. Dat meisje gaat een lijste af (?). Het zou kunnen dat ze overlijd in de film, en aan het einde van de film is er dan iets met een wolk (vooral de wolk staat in de herinnering) en kleurtjes in de lucht, of een bloemenveld.

ohja, het is niet 'now is good' van 2012. Ook niet fault of our stars (nog nieuwer)

ben benieuwd waar jullie mee komen :P
Deze is het mogelijk ook niet, A Little Bit of Heaven maar aangezien het voor je vriendinnetje is kan het een goede kijktip zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 3 maart 2016 @ 18:17:07 #110
319979 Fok-it
All is well
pi_160395256
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef Holy_Goat het volgende:
Hallo allemaal.

Een verzoekje van mijn vriendinnetje. We zoeken een film uiteraard. De onderstaande punten zijn waarschijnlijk kloppend, maar dat weet je nooit zeker als je denkt een bepaalde film te zoeken

- Genre: Drama
- Jaar: ergens rond 2006-2008?

Het gaat over een meisje dat ziek wordt. Dat meisje gaat een lijste af (?). Het zou kunnen dat ze overlijd in de film, en aan het einde van de film is er dan iets met een wolk (vooral de wolk staat in de herinnering) en kleurtjes in de lucht, of een bloemenveld.

ohja, het is niet 'now is good' van 2012. Ook niet fault of our stars (nog nieuwer)

ben benieuwd waar jullie mee komen :P
Now is good?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 maart 2016 @ 18:20:14 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_160395293
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Now is good?
Noem dan the fault in our stars ook even :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 3 maart 2016 @ 18:24:34 #112
319979 Fok-it
All is well
pi_160395354
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Noem dan the fault in our stars ook even :)
Het is geen kijktip-topic :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 maart 2016 @ 18:30:06 #113
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_160395462
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is geen kijktip-topic :)
Maar wel om even te lezen dat de geit al typt
quote:
ohja, het is niet 'now is good' van 2012. Ook niet fault of our stars (nog nieuwer)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 3 maart 2016 @ 18:32:22 #114
319979 Fok-it
All is well
pi_160395512
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

Maar wel om even te lezen dat de geit al typt

[..]

:') overheen gelezen, my bad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 maart 2016 @ 19:23:45 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_160396717
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:') overheen gelezen, my bad
:) Kan gebeuren, vond het zelfs komisch :) nog leuker als je ook the fault had genoemd :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 maart 2016 @ 21:07:35 #116
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_160400119
Haha :) mooi man :) ik had die twee er zelf idd bijgezet omdat dat de meest obvious picks waren (maar het niet zijn). Dank!

*ik gok dat het stiekem toch lovely bones is al denkt ze van niet. Misschien mixt ze in gedachten 2 films, kan ook
  donderdag 3 maart 2016 @ 21:51:36 #117
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_160402021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Haha :) mooi man :) ik had die twee er zelf idd bijgezet omdat dat de meest obvious picks waren (maar het niet zijn). Dank!

*ik gok dat het stiekem toch lovely bones is al denkt ze van niet. Misschien mixt ze in gedachten 2 films, kan ook
Staat de film hiertussen?
IMDb: Movies about Cancer - a list by celinegoslinga

Endings wellicht, uit 2010?
Endings (2010) - IMDb
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 3 maart 2016 @ 22:17:13 #118
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_160403007
Zal morgen de films voorleggen aan haar. Voorlopig genoeg suggesties! Dank
pi_160407922
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Kan het The Others zijn? Is wel uit 2001...

Zit ook een stukje in met een piano die gaat spelen en is met 2 kinderen.
Bedankt voor je poging, heb de trailer bekeken, maar was het niet. Was ook haast onmogelijk, daar ik hem op Veronica zag toen mijn vader nog leefde, dus was zeker in de jaren 90. Daarnaast twijfel ik nog of het een serie of een film was, waarbij een film mij waarschijnlijker lijkt.

Tevens ging het om meerdere mensen in dat huis... Mogelijk 2 of meerdere families, vrienden o.i.d. En dan minstens 2 kinderen, dacht ik. Waarbij het meisje ziek op de bank ging liggen of bezeten werd.... Kan ook zijn dat zij spontaan piano ging spelen. Het zijn wat vage vlagen van zo'n 20 jaar geleden....

Maar in ieder geval bedankt voor je poging... Iemand nog suggesties?
pi_160444570
Op SBS9 was net een aflevering van Huizenjacht, van 17.30 - 18.00 uur ongeveer.
Is het mogelijk om terug te zoeken welke aflevering dit was, want ik wil hem graag terugkijken.
Zelf krijg ik het niet gevonden.
pi_160445131
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:22 schreef _Joy_ het volgende:
Op SBS9 was net een aflevering van Huizenjacht, van 17.30 - 18.00 uur ongeveer.
Is het mogelijk om terug te zoeken welke aflevering dit was, want ik wil hem graag terugkijken.
Zelf krijg ik het niet gevonden.
Dat komt toch gewoon op SBS gemist dan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160445159
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat komt toch gewoon op SBS gemist dan?
Zoals ik het zie komen daar herhalingen van SBS6 op en niet van SBS9.
pi_160449390
Ik ben op zoek naar een geanimeerde kinderserie uit mijn jeugd. Het zal eind jaren 90, begin 2000 op tv zijn geweest. Wat ik er nog van weet is dat je een team had van in mijn beleving voetballers (kon ook een fictieve sport zijn). Wat me nog wel goed bijstaat is dat het team van de hoofdpersonen geel was en dat ze bijna altijd dezelfde tegenstander hadden.
Het was geanimeerd op een soort 3d manier, dus geen tekenfilm. Wie kan me verder helpen? Ik zoek er al de hele avond naar.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 22:40:53 #124
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160452498
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Zoals ik het zie komen daar herhalingen van SBS6 op en niet van SBS9.
http://www.kijk.nl/gemist/sbs9
Of de kijk app.
pi_160532139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:13 schreef fikfokfak het volgende:
Ik zoek een film, maar mijn herinneringen erover zijn nog heel vaag. Wat ik wel nog weet:

Het gaat over een crimineel stelletje. De jongen wordt opgepakt en belandt in de gevangenis. Het meisje begint een nieuw leven met een normale man.

Op ten duur komt de jongen/man uit de gevangenis en komt hij zijn oude geliefde ophalen die veranderd is in een normale vrouw, maar haar gevoelens voor de badguy zijn nooit verdwenen en ze gaat met hem mee (hoe de film afloopt, of ze kiest voor de badboy of the good men weet ik eerlijk gezegd niet meer)
niemand die dit bekend klinkt?
pi_160535253
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:13 schreef fikfokfak het volgende:

[..]

niemand die dit bekend klinkt?
Jazeker, dit kan echt heleboel verschillende films zijn... Beetje standaard plot, heb je niet meer info? Kleine details kunnen het verschil maken!
pi_160544325
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 05:47 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Jazeker, dit kan echt heleboel verschillende films zijn... Beetje standaard plot, heb je niet meer info? Kleine details kunnen het verschil maken!
ergens in mijn hoofd had ik het idee/gevoel dat John Travolta erin speelde OF Sean Penn. Heb al verschillende keren hun hele filmography op IMDB doorlopen en elke keer ging er geen vlag omhoog.

TOTDAT jij me 'aanmoedigde' om wat meer details te geven. Ik zoeken en peinzen, alsnog weer John's en Sean's IMDB's doorlopen en ja hoor! gevonden :D
She's So Lovely (1997) - IMDb

Initieel las ik alleen de beschrijving op de hoofdpagina en niet de uitbreiding ervan. Maar net toch verder geklikt en ja! it fits my memory (alleen klopte het niet dat het om een crimineel stel ging)

Ik ben je iig dankbaar!
pi_160545586
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef fikfokfak het volgende:

[..]

ergens in mijn hoofd had ik het idee/gevoel dat John Travolta erin speelde OF Sean Penn. Heb al verschillende keren hun hele filmography op IMDB doorlopen en elke keer ging er geen vlag omhoog.

TOTDAT jij me 'aanmoedigde' om wat meer details te geven. Ik zoeken en peinzen, alsnog weer John's en Sean's IMDB's doorlopen en ja hoor! gevonden :D
She's So Lovely (1997) - IMDb

Initieel las ik alleen de beschrijving op de hoofdpagina en niet de uitbreiding ervan. Maar net toch verder geklikt en ja! it fits my memory (alleen klopte het niet dat het om een crimineel stel ging)

Ik ben je iig dankbaar!
No worries, blij dat je het gevonden heb! ^O^
pi_160573557
Hallo Mensen,

Ik ben op zoek naar de naam van een film. Heel veel informatie heb ik alleen helaas niet.
Ik heb deze film ooit eens gezien maar dat is al erg lang geleden. Ik dacht dat het zich afspeelde in Thailand waar een speciale eenheid op een missie was. Na dat de missie geslaagd was gingen ze volgens mij op Olifanten (als helden) door Thailand. Ook dacht ik dat Wesley Snipes in deze film speelde. Toen ik van de week het voorstukje zag van 'The Marksman' dacht ik dat ik hem eindelijk weer had gevonden. Helaas blijkt dit zich in Rusland af te spelen en is het dus niet de film die ik bedoel. Wie o wie kan mij helpen?

Dingen die ik vrij zeker weet:

- Missie van een speciale eenheid
- Rijden op olifanten
- Thailand of een land wat daarop lijkt.

Dingen die ik mij meen te herinneren maar niet zeker weet:

-Wesley Snipes (Ik heb een tijdje terug zijn filmografie er al eens bijgepakt op IMDB maar daar heb ik het toen niet gevonden.)

Wat ook misschien nog zou kunnen is dat ik wat films door elkaar haal.

Bijvoorbaat dank,

Menno
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:29:02 #130
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160579181
Operation Dumbo Drop?

Was het een actiefilm, komedie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:13:43 #131
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_160594333
Wat was ookalweer die film met een groep kinderen, waarvan 1 daarvan "raar" was, er *iets* (weet bij god niet meer wat), en dan wanneer ze volwassen zijn moeten ze de rare jongen terugvinden.
Die blijkt nu kaal te zijn want hij heeft leukemie/kanker, en op het einde verandert hij alien/monster/wat dan ook en moet hij vechten met de vijand-alien/monster.

Ik weet alleen nog dat, wanneer ze de jongen terugvinden, dat hij nog steeds zo kinderlijk is als altijd, en dat zijn moeder hem zijn kinderrugtas geeft met de melding dat ze altijd al wist dat dit ging gebeuren.
Ik weet iig dat het gaat om een film van minimaal 7-10+ jaar terug.

Zelf al gezocht, niks kunnen vinden. Alvast bedankt :W
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:25:07 #132
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_160596142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:13 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat was ookalweer die film met een groep kinderen, waarvan 1 daarvan "raar" was, er *iets* (weet bij god niet meer wat), en dan wanneer ze volwassen zijn moeten ze de rare jongen terugvinden.
Die blijkt nu kaal te zijn want hij heeft leukemie/kanker, en op het einde verandert hij alien/monster/wat dan ook en moet hij vechten met de vijand-alien/monster.

Ik weet alleen nog dat, wanneer ze de jongen terugvinden, dat hij nog steeds zo kinderlijk is als altijd, en dat zijn moeder hem zijn kinderrugtas geeft met de melding dat ze altijd al wist dat dit ging gebeuren.
Ik weet iig dat het gaat om een film van minimaal 7-10+ jaar terug.

Zelf al gezocht, niks kunnen vinden. Alvast bedankt :W
Dreamcatcher

Alstjeblieft.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 09:03:52 #133
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_160607601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:25 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dreamcatcher

Alstjeblieft.
Dat issum *O*
Danke!
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_160623201
Hoi luitjes,

Vrij nieuw hier (net een paar min).. dus vergeef me als deze topic niet helemaal op de juiste plek staat...

Ik ben op zoek naar een film... van ergens eind jaren 90, bij mijn weten (nog) nooit op tv geweest..
beetje een typische B-film... maar wel met een bekende acteur.

Verhaal is een beetje als volgt... Vader en een meisje gaan in een groot oud vrijstaand huis wonen... en er is steeds een buurman die gluurt... en dat meisje krijgt later wat ruzie met haar vader... en haar vader met de buurman.. en dat meisje gaat steeds van het erf af, het bos/open plek in...

Grtz, Geeviz
pi_160623878
Hoi ik zoek een kinder televisie serie waar et verhaal ging over een boot vol met teddyberen die een reis maakte op zee! weet iemand die ?
  Boks-Chick zaterdag 12 maart 2016 @ 22:28:26 #136
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_160623912
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:26 schreef possetje het volgende:
Hoi ik zoek een kinder televisie serie waar et verhaal ging over een boot vol met teddyberen die een reis maakte op zee! weet iemand die ?
lolwut
pi_160641540
Ik ben op zoek naar een film... van ergens eind jaren 90, bij mijn weten (nog) nooit op tv geweest..
beetje een typische B-film... maar wel met een bekende acteur.

Verhaal is een beetje als volgt... Vader en een meisje gaan in een groot oud vrijstaand huis wonen... en er is steeds een buurman die gluurt... en dat meisje krijgt later wat ruzie met haar vader... en haar vader met de buurman.. en dat meisje gaat steeds van het erf af, het bos/open plek in...

Grtz, Geeviz
  zondag 13 maart 2016 @ 18:27:08 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_160641849
Hallo, ik zoek de naam van een film.

Ik geloof dat de film uit eind jaren 90 of begin 2000 is. Het gaat over een groep jongens in Amerika die wat kattenkwaad uithalen, maar waar iets mis gaat. Hierdoor krijgen ze jeugddetentie oid.
In het instituut waar ze terecht komen worden ze misbruikt door de bewakers en andere kinderen.

Jaren later zijn ze weer vrij en krijgen we te zien hoe ze allemaal om hebben leren gaan (of niet) daarmee.

Weet iemand misschien een naam?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Beste/leukste mod 2022 zondag 13 maart 2016 @ 18:45:44 #139
319979 Fok-it
All is well
pi_160642597
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, ik zoek de naam van een film.

Ik geloof dat de film uit eind jaren 90 of begin 2000 is. Het gaat over een groep jongens in Amerika die wat kattenkwaad uithalen, maar waar iets mis gaat. Hierdoor krijgen ze jeugddetentie oid.
In het instituut waar ze terecht komen worden ze misbruikt door de bewakers en andere kinderen.

Jaren later zijn ze weer vrij en krijgen we te zien hoe ze allemaal om hebben leren gaan (of niet) daarmee.

Weet iemand misschien een naam?
Sleepers?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 13 maart 2016 @ 19:36:12 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_160643937
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sleepers?
Zo te zien wel.
Kon me niet herinneren dat al die bekende namen er in speelden.

Dank je.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_160685029
ik zoek een film uit 2010 dat zich afspeelt in engeland maar dan in de middeleeuwen ging volgens mij om een man met een kruis op zijn harnas weet iemand misschien welke ik bedoel? lijkt op een kruisvaarder

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2016 15:03:53 ]
  dinsdag 15 maart 2016 @ 15:32:17 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160685552
Ik gok op Ironclad
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160685915
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:32 schreef Mark het volgende:
Ik gok op Ironclad
Dankje _O_
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:49:04 #144
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_160766927
Nog een makkelijke: soort gangster / maffia film in New York, lijkt allemaal te draaien om een of andere pizza tent. Die fikt dan ook af op een gegeven moment, of wordt aan gort geschoten. Vroeger vaak op tv geweest.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_160768120
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef 1elegast8x het volgende:
ik zoek de titel van een best wel oude serie volgens mij in mijn herinnering engels talig en ergens deed het me denken aan de film stardust of de serie camelot. het gaat om een jonkvrouw een knecht/ridder en een tovenaar of alchemist. het was een soort robin hood achtige omgeving en de drie reisden samen in een soort middeleeuw achtig tijdperk. ook weet ik nog dat er een vrouw was in een soort kinky rood leren pakje met een rode knuppel en als ze daarmee iemand slechts aanraakte ervaarde die persoon de hel, ook wilde ze een pasgeboren naar het scheen een "vervloekt kind" in de rivier dumpen. verder kan ik me niet zoveel herinneren alleen wel dat ik deze serie erg leuk vond vroeger. zou het fijn vinden om erachter te komen welke dit is. alvast bedankt.
Beetje trage reactie, maar van de serie zijn maar 2 seizoenen, de boeken zijn stukken beter en daar zijn er 13 van! ^O^
Wetten van de magie.
pi_160792363
Ik ben op zoek naar een film... van ergens eind jaren 90, bij mijn weten (nog) nooit op tv geweest..
beetje een typische B-film... maar wel met een bekende acteur.

Verhaal is een beetje als volgt... Vader en een meisje gaan in een groot oud vrijstaand huis wonen... en er is steeds een buurman die gluurt... en dat meisje krijgt later wat ruzie met haar vader... en haar vader met de buurman.. en dat meisje gaat steeds van het erf af, het bos/open plek in...

Grtz, Geeviz
  Boks-Chick zaterdag 19 maart 2016 @ 20:41:29 #147
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_160793069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:49 schreef Tyr80 het volgende:
Nog een makkelijke: soort gangster / maffia film in New York, lijkt allemaal te draaien om een of andere pizza tent. Die fikt dan ook af op een gegeven moment, of wordt aan gort geschoten. Vroeger vaak op tv geweest.
Do the Right Thing (1989) - IMDb

quote:
Storyline

This film looks at life in the Bedford-Stuyvesant district of Brooklyn on a hot summer Sunday. As he does everyday, Sal Fragione opens the pizza parlor he's owned for 25 years. The neighborhood has changed considerably in the time he's been there and is now composed primarily of African-Americans and Hispanics. His son Pino hates it there and would like nothing better than to relocate the eatery to their own neighborhood. For Sal however, the restaurant represents something that is part of his life and sees it as a part of the community. What begins as a simple complaint by one of his customers, Buggin Out - who wonders why he has only pictures of famous Italian-Americans on the wall when most of his customers are black - eventually disintegrates into violence as frustration seemingly brings out the worst in everyone.
lolwut
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:53:59 #148
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_160793589
quote:
Yep, is 'm! Sal klopt, en die acteur zit erin. Bedankt he!! :)
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Boks-Chick zaterdag 19 maart 2016 @ 21:24:19 #149
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_160794737
^O^
lolwut
pi_160871598
Hoi

Ik ben opzoek naar de titel van een film maar ook voornamelijk naar de hoofdrol acteurs naam.
Het is een komedie film en gaat grotendeels als volgt:

Zijn vader is een rijke man die met pensioen wil gaan en het bedrijf aan zijn zoon wilt geven. Is het niet de die zoon ondanks dat hij al tegen de 30 aanloopt zich nog steeds als een klein kond gedraagt. Een van de werknemers van dat bedrijf probeert met man en macht te vernomen niet zoon het bedrijf in handen krijgt maar hijzelf. Nadat dat tot zoon is doorgedrongen wil hij zich bewijzen voor zijn vader door binnen 1 maand de basis en middelbare school over te doen en zin diploma's te behalen. Ze geven hem weinig kans van slagen maar gunnen hem toch een poging. In die maand dat hij op school zit worden de lerares en hij dikke vriendjes wat uiteindelijk zoals altijd tot meer leidt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
pi_160871786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef Najieto het volgende:
Hoi

Ik ben opzoek naar de titel van een film maar ook voornamelijk naar de hoofdrol acteurs naam.
Het is een komedie film en gaat grotendeels als volgt:

Zijn vader is een rijke man die met pensioen wil gaan en het bedrijf aan zijn zoon wilt geven. Is het niet de die zoon ondanks dat hij al tegen de 30 aanloopt zich nog steeds als een klein kond gedraagt. Een van de werknemers van dat bedrijf probeert met man en macht te vernomen niet zoon het bedrijf in handen krijgt maar hijzelf. Nadat dat tot zoon is doorgedrongen wil hij zich bewijzen voor zijn vader door binnen 1 maand de basis en middelbare school over te doen en zin diploma's te behalen. Ze geven hem weinig kans van slagen maar gunnen hem toch een poging. In die maand dat hij op school zit worden de lerares en hij dikke vriendjes wat uiteindelijk zoals altijd tot meer leidt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Billy Madison (1995) - IMDb

Adam Sandler
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160872319
Never mind...
  zondag 27 maart 2016 @ 14:03:09 #154
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_160976262
quote:
11s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:23 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik zie je reactie nu pas.
Topic was verdwaald in my AT. :@ :')
Ja was voor mijn vriendin.
Maar heb deze nog niet op dvd kunnen vinden...

Bedankt nog voor de moeite en je reactie! :)
Rest van het topic nog niet gelezen. Dus misschien ben je geholpen. Zo niet, ik heb hem op dvd. Hebben?
pi_161291700
Ik moest vandaag opeens denken aan een film die ik als klein jochie heb gezien.
Moet zijn geweest tussen 1995-2000. Film ging over ontdekkingsreizigers of iets in die trant die gevangen genomen worden door kannibalen. Iets van Indianen of oude azteken. Een scène kan ik me nog goed herinneren.

Een stel van die reizigers zitten opgesloten in een kuil met een van hout gemaakt traliewerk er overheen. Op een gegeven moment trekken die kannibalen een 1 of 2 van die reizigers uit die kuil, gooien ze in een net en hangen ze levend in een grote pot met kokend water. Weet dat ik als kind er echt van huiverde.

Zal op rtl of sbs of iets dergelijks zijn geweest. Was namelijk een zondag middag film op tv.

E: film voelde toen al wat ouder aan

[ Bericht 3% gewijzigd door Donnie-Brasco op 08-04-2016 22:39:24 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:43:20 #156
47102 Elvi
miemkwien
pi_161292278
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik moest vandaag opeens denken aan een film die ik als klein jochie heb gezien.
Moet zijn geweest tussen 1995-2000. Film ging over ontdekkingsreizigers of iets in die trant die gevangen genomen worden door kannibalen. Iets van Indianen of oude azteken. Een scène kan ik me nog goed herinneren.

Een stel van die reizigers zitten opgesloten in een kuil met een van hout gemaakt traliewerk er overheen. Op een gegeven moment trekken die kannibalen een 1 of 2 van die reizigers uit die kuil, gooien ze in een net en hangen ze levend in een grote pot met kokend water. Weet dat ik als kind er echt van huiverde.

Zal op rtl of sbs of iets dergelijks zijn geweest. Was namelijk een zondag middag film op tv.

E: film voelde toen al wat ouder aan
Cannibal Holocaust?
pi_161298074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik moest vandaag opeens denken aan een film die ik als klein jochie heb gezien.
Moet zijn geweest tussen 1995-2000. Film ging over ontdekkingsreizigers of iets in die trant die gevangen genomen worden door kannibalen. Iets van Indianen of oude azteken. Een scène kan ik me nog goed herinneren.

Een stel van die reizigers zitten opgesloten in een kuil met een van hout gemaakt traliewerk er overheen. Op een gegeven moment trekken die kannibalen een 1 of 2 van die reizigers uit die kuil, gooien ze in een net en hangen ze levend in een grote pot met kokend water. Weet dat ik als kind er echt van huiverde.

Zal op rtl of sbs of iets dergelijks zijn geweest. Was namelijk een zondag middag film op tv.

E: film voelde toen al wat ouder aan
Klinkt een beetje als een oude Tarzan film. Maar daar zijn er ontelbare van gemaakt.

Of King Kong in een oudere versie.
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:51:55 #158
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_161304725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik moest vandaag opeens denken aan een film die ik als klein jochie heb gezien.
Moet zijn geweest tussen 1995-2000. Film ging over ontdekkingsreizigers of iets in die trant die gevangen genomen worden door kannibalen. Iets van Indianen of oude azteken. Een scène kan ik me nog goed herinneren.

Een stel van die reizigers zitten opgesloten in een kuil met een van hout gemaakt traliewerk er overheen. Op een gegeven moment trekken die kannibalen een 1 of 2 van die reizigers uit die kuil, gooien ze in een net en hangen ze levend in een grote pot met kokend water. Weet dat ik als kind er echt van huiverde.

Zal op rtl of sbs of iets dergelijks zijn geweest. Was namelijk een zondag middag film op tv.

E: film voelde toen al wat ouder aan

Cannibal Ferox
toevallig?

Zo niet hier een lijstje met diverse kannibalen films :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Zeitgeist op 09-04-2016 15:59:37 ]
The Light Is Leaving Us All
pi_161313662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:51 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]


Cannibal Ferox
toevallig?

Zo niet hier een lijstje met diverse kannibalen films :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Cannibal Holocaust?
nope. Ik had ook beetje rond gezocht, wat me opvalt is dat er opmerkelijk veel bloot is in deze categorie :P Zal eens dat lijstje doornemen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 10 april 2016 @ 00:19:09 #160
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_161319209
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

[..]

nope. Ik had ook beetje rond gezocht, wat me opvalt is dat er opmerkelijk veel bloot is in deze categorie :P Zal eens dat lijstje doornemen.
Lol qua bloot is Emanuelle and the Last Cannibals wel een cult classic in het kannibalen genre. Met onze eigen Laura Gemser in de hoofdrol.
The Light Is Leaving Us All
pi_161711637
Hoi, nieuw hier op Fok, maar ik kom gelijk met een vraag binnenvallen :)
Ik ben al jaren op zoek naar een film die ik zo'n 18-20 jaar geleden heb gezien. Ik weet alleen nog dat er aliens in voorkwamen en dat er een groep mensen was. Ze hadden een soort kelk en als ze daar bloed in deden en er mee drupten (?) in een ruimte dan verscheen er een soort transparante rode 'muur' die ze beschermde tegen de aliens. Ik weet dat ze dat ergens in een tunnel oid hebben gedaan.
Iemand enig idee welke film dit is? Vage omschrijving, maar wie weet..
pi_161719989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik moest vandaag opeens denken aan een film die ik als klein jochie heb gezien.
Moet zijn geweest tussen 1995-2000. Film ging over ontdekkingsreizigers of iets in die trant die gevangen genomen worden door kannibalen. Iets van Indianen of oude azteken. Een scène kan ik me nog goed herinneren.

Een stel van die reizigers zitten opgesloten in een kuil met een van hout gemaakt traliewerk er overheen. Op een gegeven moment trekken die kannibalen een 1 of 2 van die reizigers uit die kuil, gooien ze in een net en hangen ze levend in een grote pot met kokend water. Weet dat ik als kind er echt van huiverde.

Zal op rtl of sbs of iets dergelijks zijn geweest. Was namelijk een zondag middag film op tv.

E: film voelde toen al wat ouder aan
Het zou de mini-serie Shogun kunnen zijn. (Alhoewel die uit de jaren 80 komt)
Een groep (Nederlandse) zeemannen komt met een zwaar beschadigd schip in Japan aan.
In Japan worden ze gevangen door de daar heersende Samurai. Ze worden vast gehouden in een kuil in de grond met houten tralies er over. Een van de zeemannen wordt inderdaad uit de kuil gehaalt, in een net gestopt en in een pot kokend water gehangen.
pi_161719998
Ben op zoek naar de titel van een tekenfilm die ik in de jaren 80, toen ik heel jong was, op Skychannel heb gezien. Ik weet niets af van het plot. Het enige wat ik me herriner is dat een groep hoofd personages met een "ruimteschip" geplaatst op een gekleurde draaischijf naar plaatsen toe ging. (Zou andere dimensies kunnen zijn).

Sorry voor de vage omschrijving, dit is het enige wat ik mij er van herriner.
pi_161723239
Ik zoek de naam van een film die gaat over mensen die een klein beetje in de toekomst kunnen kijken waardoor hij de dood van velen kan voorkomen.
Maar de dood haalt ze toch uiteindelijk binnen 1 voor 1.

Deel 1 was in een vliegtuig en 2 in een bus enzovoort .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:06:46 #165
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161723355
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:55 schreef MMXMMX het volgende:
Ik zoek de naam van een film die gaat over mensen die een klein beetje in de toekomst kunnen kijken waardoor hij de dood van velen kan voorkomen.
Maar de dood haalt ze toch uiteindelijk binnen 1 voor 1.

Deel 1 was in een vliegtuig en 2 in een bus enzovoort .
Final Destination
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:15:12 #166
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161723482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 04:12 schreef AgitoM het volgende:
Ben op zoek naar de titel van een tekenfilm die ik in de jaren 80, toen ik heel jong was, op Skychannel heb gezien. Ik weet niets af van het plot. Het enige wat ik me herriner is dat een groep hoofd personages met een "ruimteschip" geplaatst op een gekleurde draaischijf naar plaatsen toe ging. (Zou andere dimensies kunnen zijn).

Sorry voor de vage omschrijving, dit is het enige wat ik mij er van herriner.
http://www.80scartoons.net

Staan er wel erg veel, maar wellicht vind je 'm hier
pi_161723570
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:06 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Final Destination
Thanks man :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_161749566
Kind wordt ontvoert. In plaats van het uit de media te houden en losgeld te betalen gaat de vader aandacht zoeken. Het bedrag aan losgeld wordt geboden als beloning voor het pakken van de daders. Moeder is het er niet mee eens, huwelijk strand in de loop van de film. Kind wordt wel gevonden maar vader is emotioneel kapot.

Deze film heb ik in zwartwit gezien maar mogelijk ook een remake in kleur. Mooi verhaal, wie weet de naam van de film.
pi_161749747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:22 schreef qajariaq het volgende:
Kind wordt ontvoert. In plaats van het uit de media te houden en losgeld te betalen gaat de vader aandacht zoeken. Het bedrag aan losgeld wordt geboden als beloning voor het pakken van de daders. Moeder is het er niet mee eens, huwelijk strand in de loop van de film. Kind wordt wel gevonden maar vader is emotioneel kapot.

Deze film heb ik in zwartwit gezien maar mogelijk ook een remake in kleur. Mooi verhaal, wie weet de naam van de film.
Doet mij denken aan Ransom (1996)

-edit- Remake van Ransom! (1956)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161749958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Doet mij denken aan Ransom (1996)

-edit- Remake van Ransom! (1956)
Dank, ik heb alleen de afloop niet goed onthouden dus. Eens zien of een van tweeen nog te vinden is.
pi_161750038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:35 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dank, ik heb alleen de afloop niet goed onthouden dus. Eens zien of een van tweeen nog te vinden is.
De Mel Gibson versie is te vinden op popcorn-time.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 27 april 2016 @ 14:15:38 #172
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161752461
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:35 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dank, ik heb alleen de afloop niet goed onthouden dus. Eens zien of een van tweeen nog te vinden is.
Dan pist dat jochie in zijn broek zodra hij de stem van de ontvoerder hoort. Moet herkenbaar zijn ;)
pi_161975850
Verkeerd topic.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 21:54:23 #174
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_162102180
Ik zoek een oosterse actiefilm met zeer veel geweld en bijzonder realistisch in beeld gebracht. Ik weet dat er twee films zijn verschenen volgens mij max een jaar of 5 oud. In één van de twee delen worden een rij mannen met een stanleymes de keel doorgesneden. Iemand een idee?
pi_162102531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zoek een oosterse actiefilm met zeer veel geweld en bijzonder realistisch in beeld gebracht. Ik weet dat er twee films zijn verschenen volgens mij max een jaar of 5 oud. In één van de twee delen worden een rij mannen met een stanleymes de keel doorgesneden. Iemand een idee?
The Raid?

Serbuan maut (2011)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162224184
Hoe heet die speelfilm waarin het om drinkwater gaat?

Er is een tanker vol met schoon drinkwater en vergiftiging van de rest van al het water met een virus oid?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 15 mei 2016 @ 18:26:18 #177
319979 Fok-it
All is well
pi_162224258
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hoe heet die speelfilm waarin het om drinkwater gaat?

Er is een tanker vol met schoon drinkwater en vergiftiging van de rest van al het water met een virus oid?
Erin Brockovich?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_162224353
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Erin Brockovich?
:D Yes! thanks ^O^


* Of toch niet eerst kijken of het deze was :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Stokken_en_stenen op 15-05-2016 18:36:38 ]
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_162224527
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hoe heet die speelfilm waarin het om drinkwater gaat?

Er is een tanker vol met schoon drinkwater en vergiftiging van de rest van al het water met een virus oid?
Een ander uiterste: Cabin Fever
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_162224844
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Een ander uiterste: Cabin Fever
Nee die was het niet

Ik denk misschien Virus uit 1999

Of een van deze

http://horrornews.net/38770/top-15-water-based-horror-films/
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_162491718
Ik weet niet of iemand me kan helpen, maar ik waag toch een poging.

Erg lang geleden heb ik een film gezien over iemand die een flinke psychologische aandoening had. Ik vond dit een erg goede film, tot het einde. Aan het einde van de film werd er namelijk iemand door een soort kabouters (of iets anders) aan stukken gereten. Was gewoon een Amerikaanse film, zover ik weet. Alvast bedankt voor de hulp!
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 16:14:24 #182
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_162491739
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:13 schreef svennyM het volgende:
Ik weet niet of iemand me kan helpen, maar ik waag toch een poging.

Erg lang geleden heb ik een film gezien over iemand die een flinke psychologische aandoening had. Ik vond dit een erg goede film, tot het einde. Aan het einde van de film werd er namelijk iemand door een soort kabouters (of iets anders) aan stukken gereten. Was gewoon een Amerikaanse film, zover ik weet. Alvast bedankt voor de hulp!
Bedoel je Mulholland Dr? Mulholland Drive (2001)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_162491768
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Bedoel je Mulholland Dr? Mulholland Drive (2001)
Trailer even snel bekeken en ik denk dat je gelijk hebt! Dank je wel!
Binnenkort toch nog even bekijken, misschien kan ik het einde nu beter waarderen.
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 16:23:03 #184
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_162491922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:16 schreef svennyM het volgende:

[..]

Trailer even snel bekeken en ik denk dat je gelijk hebt! Dank je wel!
Binnenkort toch nog even bekijken, misschien kan ik het einde nu beter waarderen.
Ik vond het een geweldige film, maar het einde is inderdaad wat raar. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:23:41 #185
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_162504007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:23 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vond het een geweldige film, maar het einde is inderdaad wat raar. ;)
Nah.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herinner je de uitspraken in Club Silencio.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat en al die referencies naar de doos van Pandora. (dat blauwe doosje en die sleutel)

Het einde is inderdaad gerushed, maar dat was omdat Mulholland Dr. aanvankelijk bedoeld was als pilot van een nieuwe TV serie. Die werd afgeschoten dus heeft Lynch er een film van gemaakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zeitgeist op 25-05-2016 23:40:49 ]
The Light Is Leaving Us All
  maandag 30 mei 2016 @ 23:10:07 #186
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_162633698
Redelijk recente film; over een jongen die misbruikt wordt door de vriend van zijn moeder en ingelijfd wordt bij een geheime dienst. Ze krijgen allemaal een puppie en er is een confrontatie in een pub.

Keek de film in het vliegtuig terwijl ik net een slaappil had genomen, dus zijn wat flarden. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 30 mei 2016 @ 23:11:28 #187
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162633743
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef static het volgende:
Redelijk recente film; over een jongen die misbruikt wordt door de vriend van zijn moeder en ingelijfd wordt bij een geheime dienst. Ze krijgen allemaal een puppie en er is een confrontatie in een pub.

Keek de film in het vliegtuig terwijl ik net een slaappil had genomen, dus zijn wat flarden. :)
Kingsman: The Secret Service? Eerder een mishandeling dan misbruik.
Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb
SOONY
  Beste/leukste mod 2022 maandag 30 mei 2016 @ 23:11:38 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_162633748
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef static het volgende:
Redelijk recente film; over een jongen die misbruikt wordt door de vriend van zijn moeder en ingelijfd wordt bij een geheime dienst. Ze krijgen allemaal een puppie en er is een confrontatie in een pub.

Keek de film in het vliegtuig terwijl ik net een slaappil had genomen, dus zijn wat flarden. :)
Kingsmen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 30 mei 2016 @ 23:11:39 #189
47102 Elvi
miemkwien
pi_162633749
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef static het volgende:
Redelijk recente film; over een jongen die misbruikt wordt door de vriend van zijn moeder en ingelijfd wordt bij een geheime dienst. Ze krijgen allemaal een puppie en er is een confrontatie in een pub.

Keek de film in het vliegtuig terwijl ik net een slaappil had genomen, dus zijn wat flarden. :)
King's Men?
  maandag 30 mei 2016 @ 23:13:09 #190
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_162633793
Wow, dat was snel. :D
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_162633932
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:13 schreef static het volgende:
Wow, dat was snel. :D
Dat is zo'n film wat iedereen wel een keer gezien moet hebben ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163068787
Jow !!
Ik zoek een film, die gaat over een "team" dat met drones vliegt (leger) die zijn een groep ofzo op het spoor.

En willen dan aanvallen maar opdat moment is er ook in eens een klein kind in beeld en dan komt de discussie, wat gaan ze doen.

Iemand enig idee?
Ik zwaai naar dieren.
pi_163069071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:58 schreef Geerd het volgende:
Jow !!
Ik zoek een film, die gaat over een "team" dat met drones vliegt (leger) die zijn een groep ofzo op het spoor.

En willen dan aanvallen maar opdat moment is er ook in eens een klein kind in beeld en dan komt de discussie, wat gaan ze doen.

Iemand enig idee?
??
  donderdag 16 juni 2016 @ 20:39:11 #194
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_163070122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:58 schreef Geerd het volgende:
Jow !!
Ik zoek een film, die gaat over een "team" dat met drones vliegt (leger) die zijn een groep ofzo op het spoor.

En willen dan aanvallen maar opdat moment is er ook in eens een klein kind in beeld en dan komt de discussie, wat gaan ze doen.

Iemand enig idee?
Eye in the Sky?

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_163070432
quote:
Nee die was het niet, alsnog bedankt !! Het was eye in the sky post hierboven
Ik zwaai naar dieren.
pi_163167463
Ik heb vroeger, toen ik een jaar of 16 was, eens een Duitse film gezien wat een soort van satire was op de Indiana Jones films. Het was een beetje avonturenfilmachtig, maar erg low budget. Dacht dat er ook iets in voorkwam van dat iemand een monteur was voor televisieschotels o.i.d.

Een scene die me nog bijstaat is dat ze achter in een bakauto zitten te vechten en dat ze ergens om dobbelen en dat er een rare uitkomst is met de dobbelstenen.

Sorry dat ik er niet meer van weet, maar zou graag de titel willen weten. Zal waarschijnlijk vies tegenvallen als ik hem weer kijk, maar ja.

Heb al gezocht op varianten van Indiana Jones, maar kom daar niet verder mee.
pi_163169156
Ik moet gelijk denken aan Alan Quartermain maar dat was niet Duits.
pi_163170485
Nee, die was het niet. Het was echt een Duitse film. Echt een B of C film hoor. Hij was ook niet echt bekend volgens mij, dus of ik er nog achter kom...

Heb echt flink zitten lachen zo flauw. Ik ga nog even weer verder zoeken in het duits, wellicht helpt dat.
  maandag 20 juni 2016 @ 20:03:28 #200
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_163171086
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:27 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik heb vroeger, toen ik een jaar of 16 was...
Hoe lang is dat geleden? :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_163171293
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:03 schreef victorinox het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden? :P
Dat zou iets van tussen 1984 1988 zijn geweest.
pi_163171499
Moet ik intussen ineens denken aan een jeugdfilm, jaren '80.
Een jongen heeft een wit t-shirt met de kop van een leeuw er op.
Als er iets gebeurt (aanleiding onduidelijk) dan licht die leeuwenkop op (wordt fel) en krijgt de jongen bepaalde gaven. Kan hard lopen, ver springen, etc.
Aan het einde van de film fikt dat t-shirt af omdat de leeuwenkop te fel is geworden.
Tenminste, zo herinner ik me dit.
Naam van deze film aub?
pi_163171589
Heb hem al gevonden. Het is volgens mij deze:
Die Einsteiger (1985) - IMDb

Heb imdb gebruikt op taal duits gezet en genre comedy. waren aardig wat films, maar toch gevonden. Kijken of ik die nog ergens kan vinden.
pi_163171602
En dan waarom ik hier terecht kom: een TV commercial, geen film (ik ben naar dit topic verwezen).
Een paar maanden tot een paar jaar geleden.
Een dame stapt in een badpak uit een zwembad via het metalen trappetje. Je ziet dan op haar been een nummer, een soort start-nummer in zwart, dikgedrukte cijfers.
De hele reclame bestaat uit een aantal korte scenes met mensen die een nummer hebben. Een voice-over praat de boel aan elkaar.
Ik vermoed dat het om een organisatie gaat die wilde uitdrukken dat mensen 'geen nummer' hebben.
Weet iemand welke commercial/organisatie ik bedoel?
  maandag 20 juni 2016 @ 20:20:49 #205
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_163171672
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:16 schreef IsDezeNaamNogVrij het volgende:
Moet ik intussen ineens denken aan een jeugdfilm, jaren '80.
Een jongen heeft een wit t-shirt met de kop van een leeuw er op.
Als er iets gebeurt (aanleiding onduidelijk) dan licht die leeuwenkop op (wordt fel) en krijgt de jongen bepaalde gaven. Kan hard lopen, ver springen, etc.
Aan het einde van de film fikt dat t-shirt af omdat de leeuwenkop te fel is geworden.
Tenminste, zo herinner ik me dit.
Naam van deze film aub?
Tijger ook goed?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_163171835
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:20 schreef Mark het volgende:

[..]

Tijger ook goed?
Jaaa geweldig. Dat is 'm! Snelle reactie ook, ik dacht dit weet niemand meer. Ik ga hem nog eens proberen te vinden, dank. Eh kijken, die link is blijkbaar de full movie. Nog beter.
  maandag 20 juni 2016 @ 20:25:14 #207
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_163171854
Je hoeft hem niet meer te vinden, dat is de hele film :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_163171886
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:25 schreef Mark het volgende:
Je hoeft hem niet meer te vinden, dat is de hele film :)
Ja ik zie 't nu haha.
pi_163171906
Hahaha, dacht eerst dat het me bekend voorkwam dat met dat tshirt. Maar de video zegt me niets. Wel grappig.
pi_163172097
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:26 schreef Nicap_tm het volgende:
Hahaha, dacht eerst dat het me bekend voorkwam dat met dat tshirt. Maar de video zegt me niets. Wel grappig.
Apart dat zoiets nu zo oudbollig is, terwijl dat toen supergaaf was. 8-)
pi_163172713
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:33 schreef Nicap_tm het volgende:
Hier een stukje einsteigers:
'Geweldig slecht' dit haha.
pi_163285859
Erg vage omschrijving maar wie weet:

Ik zoek een film die ik meen ik ergens halverwege de 90's heb gezien. Ik weet eigenlijk nog heel weinig van de details behalve dat het in ieder geval deels in de gevangenis afspeelde en dat "om de gevangenen rustig te houden" er eens in de zoveel tijd hoertjes langskwamen waar de gevangenen dankbaar gebruik van maakte.

Een persoon, de nobele hoofdrolspeler en held 'gebruikt' vervolgens zo'n hoertje om te ontsnappen.

En daar houdt het ongeveer op ;( Ik herinner me dat ik een stuk jonger was en dat de film een keer langs kwam op TV maar ik heb geen idee wie erin speelde of wat er verder plaatsvond. Ik dacht dat de hoofdpersoon (in ieder geval destijds) wel een vrij populaire acteur was maar ik zou er geen naam op kunnen plakken.
Conscience do cost.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 12:51:32 #214
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_163285929
Vraag. Ik zag begin jaren 80 een jeugdfilm op tv. Het was een avonturen film uit het Oostblok, ik denk Tsjecho-Slowakije. Hoofdpersonen waren een jongen en een meisje en een herdershond. Die herdershond heette volgens mij Jacob... Meer weet ik niet helaas, iemand die dit weet??
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  zaterdag 25 juni 2016 @ 12:54:20 #215
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163285972
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:46 schreef ems. het volgende:
Erg vage omschrijving maar wie weet:

Ik zoek een film die ik meen ik ergens halverwege de 90's heb gezien. Ik weet eigenlijk nog heel weinig van de details behalve dat het in ieder geval deels in de gevangenis afspeelde en dat "om de gevangenen rustig te houden" er eens in de zoveel tijd hoertjes langskwamen waar de gevangenen dankbaar gebruik van maakte.

Een persoon, de nobele hoofdrolspeler en held 'gebruikt' vervolgens zo'n hoertje om te ontsnappen.

En daar houdt het ongeveer op ;( Ik herinner me dat ik een stuk jonger was en dat de film een keer langs kwam op TV maar ik heb geen idee wie erin speelde of wat er verder plaatsvond. Ik dacht dat de hoofdpersoon (in ieder geval destijds) wel een vrij populaire acteur was maar ik zou er geen naam op kunnen plakken.
Pfft... de meeste gevangenisfilms zijn in de jaren 90 gemaakt. Heb er veel gezien maar kan me niet herinneren dat er hoeren langskwamen in een film..

Heel misschien Blood in Blood out?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_163287118
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Heel misschien Blood in Blood out?
Nee, dat was em niet.

Misschien nog behulpzaam: De setting was zeg maar een tikkeltje futuristisch. Niet Star Wars futuristisch maar meer Judge Dredd futuristisch.

En zoals gezegd: Hetgeen wat me nog echt bij staat (misschien door mijn jonge hormonen destijds :P ) was dat er wekelijks of maandelijks hoertjes langskwamen om zo de gevangenen rustig en content te houden. Iets met dat de hoofdrolspeler op een gegeven moment daar ook gebruik van maakt maar zodra hij alleen is in een 'neukkamer' met het hoertje in kwestie hij begint rond te speuren naar mogelijkheden om te ontsnappen.

En blijkbaar hielpen de hoertjes ook want ik weet ook nog dat een hoop gevangenen er rustig door bleven en soms zelfs lof uitspraken over hoe fijn het was om daar gevangen te zijn.

Verder heb ik niet de illusie dat deze film een klassieker was dus ik apprecieer hoe lastig het kan zijn deze film terug te vinden ;(
Conscience do cost.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 14:04:22 #217
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163287329
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, dat was em niet.

Misschien nog behulpzaam: De setting was zeg maar een tikkeltje futuristisch. Niet Star Wars futuristisch maar meer Judge Dredd futuristisch.

En zoals gezegd: Hetgeen wat me nog echt bij staat (misschien door mijn jonge hormonen destijds :P ) was dat er wekelijks of maandelijks hoertjes langskwamen om zo de gevangenen rustig en content te houden. Iets met dat de hoofdrolspeler op een gegeven moment daar ook gebruik van maakt maar zodra hij alleen is in een 'neukkamer' met het hoertje in kwestie hij begint rond te speuren naar mogelijkheden om te ontsnappen.

En blijkbaar hielpen de hoertjes ook want ik weet ook nog dat een hoop gevangenen er rustig door bleven en soms zelfs lof uitspraken over hoe fijn het was om daar gevangen te zijn.

Verder heb ik niet de illusie dat deze film een klassieker was dus ik apprecieer hoe lastig het kan zijn deze film terug te vinden ;(
AIs het futuristisch was dan is het waarschijnlijk Fortress
pi_163287796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

AIs het futuristisch was dan is het waarschijnlijk Fortress
Even wat trailers en beelden bekeken maar hetgeen wat me juist zo specifiek bijstaat komt er niet in voor. Wel een goede poging want ik meen dat de sfeer en het 'futuristische' aspect ongeveer overeenkomt, maar dan misschien met wat minder robots en funky experimenten.

Echt het allerlaatste wat volgens mij fuzzy geheugen in de film plaatsvond: Het hoertje waar hij mee in de kamer zit gaat hem op een gegeven moment ook helpen met het ontsnappen. Misschien gaat ze zelfs mee, dat weet ik niet meer.
Conscience do cost.
pi_163290672
Ik kan me alleen Fortress 2 en No Escape bedenken, maar ik lees niks over hoertjes in de plot summaries
pi_163295434
NVM
  maandag 27 juni 2016 @ 11:35:54 #221
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_163335828
In de jaren 90 had je een kinderprogramma (of een onderdeel van ene programma) waarin ze op zoek gingen naar rare plaatsnamen in Nederland. Er was onder andere een aflevering over Goor waa ze in mijn herinnering dan gore dingen gingen doen.
Iemand?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_163336667
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
In de jaren 90 had je een kinderprogramma (of een onderdeel van ene programma) waarin ze op zoek gingen naar rare plaatsnamen in Nederland. Er was onder andere een aflevering over Goor waa ze in mijn herinnering dan gore dingen gingen doen.
Iemand?
Zat volgens mij in 6pack, en was ook onderdeel van Man Bijt Hond (van Boerenhol naar Moddergat).
  maandag 27 juni 2016 @ 14:10:52 #223
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_163339283
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:07 schreef Vak113 het volgende:

[..]

Zat volgens mij in 6pack, en was ook onderdeel van Man Bijt Hond (van Boerenhol naar Moddergat).
Het was in ieder geval niet Man Bijt Hond. daar interviewde ze telkens iemand in dat betreffende dorp. Ook 6pack lijkt me niet goed.

Het kan ook eind jaren 80 geweest zijn. Het was overigens op de zaterdag en ik vermoed op Nederland 1, 2, of 3.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_163409967
Hoe heet die film die ergens vorig jaar (of jaar daarvoor)is uitgebracht. Het is met tieners en een webcam en dan gaat er steeds 1 dood door een overleden meisje die gepest werdt.

Wie kan me helpen

Gr,
Karim.
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 13:19:27 #225
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_163410314
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 13:06 schreef Timeschanger het volgende:
Hoe heet die film die ergens vorig jaar (of jaar daarvoor)is uitgebracht. Het is met tieners en een webcam en dan gaat er steeds 1 dood door een overleden meisje die gepest werdt.

Wie kan me helpen

Gr,
Karim.
Unfriended.

Heel makkelijk te vinden trouwens door 'webcam' en 'horror' te googlen. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_163410466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 13:19 schreef Mike het volgende:

[..]

Unfriended.

Heel makkelijk te vinden trouwens door 'webcam' en 'horror' te googlen. :P
Thanks man ^O^
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:51:44 #227
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163464018
Ik zoek de titel van een nieuwe film (niet-Engels, dacht Italiaans/portugees kweenie) over een groep vrienden van middelbare leeftijd die met z'n allen gaan vissen en een onderlinge wedstrijd organiseren wie nou 'de beste' is. Iemand?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_163530165
Even voor iemand anders:

quote:
De film gaat over een man die in een appartement woont en onder of boven hem is ook een appartement, van 1 appartement is geen ingang van. De man heeft een plattegrond op zijn plafond gemaakt van het andere appartement. Er verplaatsen ook steeds spullen geloof ik.
Zoiets.. iemand een idee?

Edit: de verdieping waar geen ingang inzit / niet bestaat daar woont een oude man in. Die oude man heeft een plattegrond gemaakt van de verdieping boven hem en verplaatst spullen in hun huis en bespioneert hen. Het is een Amerikaanse film uit jaren 80 of 90. Misschien heeft t iets met de 13e verdieping te maken, maar daar twijfel ik over.

Het was een stel en later komen ze erachter dat onder hun huis nog een verdieping /huis/ ruimte zit en komen ze in het huis van die man. En dan zien ze dat die man een blauwdruk/plattegrond heeft van hun huis en alle details van hun huis weet. Ze gingen op onderzoek uit ondat er vreemde dingen gebeurden, wat weet ik niet meer precies, wel dat hij spullen van hun verplaatste. T klinkt vaag, maar t was ook een vrij vage film.
Weet iemand na aanvang van deze info welke film het is?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:28:34 #229
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163531078
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 10:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Even voor iemand anders:

[..]

Weet iemand na aanvang van deze info welke film het is?
Na aanvang niet, wel toen ik het helemaal had gelezen. Wellicht bedoelde je 'naar aanleiding'?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_4th_Floor_(1999_film)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_163532018
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Na aanvang niet, wel toen ik het helemaal had gelezen. Wellicht bedoelde je 'naar aanleiding'?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_4th_Floor_(1999_film)
Geen idee.

Is al genoemd, die film, maar is 'm niet.
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:12:44 #231
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_163558727
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zondag 10 juli 2016 @ 09:36:15 #232
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_163635800
Ik zoek een kinderfilm, duits gesproken. Hij gaat over n ventje wat heel angstig/verlegen en een beetje dommig is. Hij vind bijvoorbeeld het oversteken van de straat eng. Het speelt zich voornamelijk af in het appartementencomplex waar het jochie woont. Hij ontdekt daar uiteindelijk dat een bovenbuurman kinderen kidnapt.

Ik heb de film met een dikke jetlag in het vliegtuig gezien _O- dus dit is zo'n beetje wat ik me ervan herinner. Ik ben heel erg benieuwd of het iemand wat zegt :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_163650396
Ik zoek de volgende film.
Een agent moet als nieuwe taak op hol geslagen robots inrekenen. Uiteindelijk blijkt een of andere "bad guy" hier achter te zitten die ook een heel leger schorpioen achtige killer robots heeft.
volgens mij een film uit de 80's

iemand ?
see what is invisible to others.
  zondag 10 juli 2016 @ 21:15:31 #234
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_163652046
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:21 schreef IShootPeople het volgende:
Ik zoek de volgende film.
Een agent moet als nieuwe taak op hol geslagen robots inrekenen. Uiteindelijk blijkt een of andere "bad guy" hier achter te zitten die ook een heel leger schorpioen achtige killer robots heeft.
volgens mij een film uit de 80's

iemand ?
Runaway met Tom Selleck.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_163653563
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:15 schreef victorinox het volgende:

[..]

Runaway met Tom Selleck.
Ja, dat is m thnx.. leuke oude meuk
see what is invisible to others.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:52:31 #236
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163689485
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef Sosa het volgende:
Ik zoek de titel van een nieuwe film (niet-Engels, dacht Italiaans/portugees kweenie) over een groep vrienden van middelbare leeftijd die met z'n allen gaan vissen en een onderlinge wedstrijd organiseren wie nou 'de beste' is. Iemand?
niemand? ;(
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 15:03:59 #237
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_163689875
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Sosa het volgende:

[..]

niemand? ;(
Chevalier (2015) - News

:?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  dinsdag 12 juli 2016 @ 15:04:55 #238
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163689899
quote:
ja!! *O*

ik kon 'em maar niet vinden. Thanks!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 15:05:33 #239
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_163689911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:04 schreef Sosa het volgende:

[..]

ja!! *O*

ik kon 'em maar niet vinden. Thanks!
*O* ^O^
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:37:04 #240
416020 K44S
The bearded man
pi_163697482
Ik zoek een filmpje van Jiskefet, wat ik met een vriend "mijn broer" genoemd heb.

Stukje sketch: Man staat op zijn terras tafels af te nemen en ziet de broer van "mijn broer" heel dreigend op hem aflopen.

Nog een stuk verder zegt die ene grote dreigbroer: "MIJN BROER, DIE KEN DANSEN.....en zoekt een vrouw"

ik kan hem nergens vinden ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163697921
Ben al tijdje op zoek naar de naam van een film.

Komt uit jaren 80 of 90 en gaat over monsters/aliens die een gezin overnemen. Vervolgens blijken ze nogal moordachtig te zijn. De moeder schiet iemand overhoop op de oprit en ruimt vervolgens netjes alle bloed op.
Dochter heeft nogal heimwee en zit vaak in haar kamer naar een of ander blauw licht te staren.

Film eindigt met de moeder en vader die in de gevangenis komen.

Het is in elk geval niet Meet the applegates, daar moest ik als eerste aan denken.

Iemand een idee?
pi_164031935
Hoe heet dat deel van de film waarin Hannibal Lector in de gevangenis zit en wordt geintervieuwd door die blonde dame?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:33:07 #243
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_164032011
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:31 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dat deel van de film waarin Hannibal Lector in de gevangenis zit en wordt geintervieuwd door die blonde dame?
Silence of the lambs. ^O^

https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Silence_of_the_Lambs_(film)
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_164032080
quote:
Toch wel die dus ! Omdat er nog meerdere films rond gaan hoe die is opgegroeid in de oorlog etc
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:36:03 #245
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_164032131
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Toch wel die dus ! Omdat er nog meerdere films rond gaan hoe die is opgegroeid in de oorlog etc
Gewoon alleen Silence of the lambs kijken. Die andere films zijn ruk. ^O^
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_164032163
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:36 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Gewoon alleen Silence of the lambs kijken. Die andere films zijn ruk. ^O^
^O^
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:41:00 #247
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_164032303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Toch wel die dus ! Omdat er nog meerdere films rond gaan hoe die is opgegroeid in de oorlog etc
Dat is Hannibal Rising.
pi_164032339
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Dat is Hannibal Rising.
Red dragon ofzo ook nog toch?
Ik zwaai naar dieren.
pi_164037538
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Red dragon ofzo ook nog toch?
Die gaat over een andere kerel voornamelijk. Hannibal Rising is de prequel van Silence of the lams met een andere acteur die zich idd afspeelt tijdens de oorlog o.a.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:30:04 #250
459155 OllieBollie61
Ben op zoek naar.....
pi_164041218
Ik ben op zoek naar de titel van een TV-film begin 90-er jaren. Volgens mij werd de hoofdrol gespeeld door Tyne Daly (Cagney & Lacey), en ging over haar doodzieke dochter Emily. Uiteindelijk overleeft de dochter haar zware ziekte.
Wie o wie kan mij verder helpen.....
  woensdag 27 juli 2016 @ 20:44:24 #251
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_164052479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:36 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Gewoon alleen Silence of the lambs kijken. Die andere films zijn ruk. ^O^
Manhunter is ook cool hoor.
The Light Is Leaving Us All
pi_164053671
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:44 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Manhunter is ook cool hoor.
Red Dragon is een remake van Manhunter ;)
  woensdag 27 juli 2016 @ 23:22:21 #253
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_164056797
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:27 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Red Dragon is een remake van Manhunter ;)
Niet echt. Manhunter is een boek verfilming. Red Dragon ook van hetzelfde boek. Niet zozeer de remake van Manhunter.
Dessalniettemin is Manhunter (zeker de Director's Cut) een vette film. Dus niet ruk ;)
The Light Is Leaving Us All
pi_164174012
Help.

Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?

Ik zoek de boektitel.
pi_164174175
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:30 schreef Typisch het volgende:
Help.

Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?

Ik zoek de boektitel.
pi_164202036
Ik zit er al een tijdje mee en nu wil ik het weten ook! Ik ben op zoek naar een Duitse (?) kinderserie die eind jaren 80 op Nederland 3 werd uitgezonden op zondagochtend (rond 10/11 uur). Het ging over een meisje (ik meen met een pleister op haar luie oog) dat was ontvoerd door een man in een busje. Ze werd vaak geblinddoekt en volgens mij had ze ook ergens een schat verstopt in het bos in de grond.
Kan iemand mij helpen aan de naam van deze spannende serie?
pi_164378226
Dag,

Gisteren in het vliegtuig keek ik een Russische film, alleen nu weet ik niet meer hoe deze heet. Het begint met een vader en een dochter in een privé vliegtuig waarin ze ruzie krijgen. Vader besluit het toestel te laten landen en de dochter besluit vervolgens weg te lopen. Dit blijkt in Mumbai te zijn. De vader krijgt na enige tijd spijt en gaat haar als nog achterna. De film laat deze zoektocht zien en wat voor personen en moeilijkheden deze dochter en vader tegenkomen. Hoe het afliep weet ik niet, aangezien het schermpje toen op zwart ging. Mocht iemand weten om welke film het gaat dan zou ik dat erg nice vinden 8-) 8-)

Cheers
pi_164568567
Ik zoek een wat oudere film over een meisje die met haar vriend op vakantie gaat maar er daar achter komt dat hij geobsedeerd door haar was/is. Tijdens deze vakantie wil hij haar niet meer naar huis laten gaan. Ze gaat zwemmen met een waterluchtbed en onder water zit die ketting vast zodat ze niet ver kan gaan. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
pi_164569844
Een Amerikaanse serie over een gekke loser die opeens een filiaal van een groot Amerikaans bedrijf in Londen moet gaan managen.
Het is een comedy en ik heb er ooit eens iets over gepost maar ben de titel vergeten.
pi_164576584
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Een Amerikaanse serie over een gekke loser die opeens een filiaal van een groot Amerikaans bedrijf in Londen moet gaan managen.
Het is een comedy en ik heb er ooit eens iets over gepost maar ben de titel vergeten.
Als je een film bedoel ipv een serie kan het deze zijn:
The Hudsucker Proxy (1994) - IMDb
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:02:19 #262
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164619009
Geen titel maar een franse acteur. Gisteren Bastille Day gezien en er speelde een acteur in mee die ik niet terug kan vinden op IMDB.. iemand een idee?

Deze man:

Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:09:23 #263
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_164663893
Ik heb voor de verandering ook iets wat ik wil weten. En het is vermoedelijk een vrij moeilijke.

Jaren geleden (80's of begin 90's gok ik) heb ik ooit eens een film of serie gezien waar zo'n gast geobsedeerd was door het maken van een bird suit (denk ala Icarus). Ik herinner me vaag dat hij zo ver ging in zijn obsessie dat ie mensen vermoorde om het te verwezenlijken. Aan het eind had hij vleugels gemaakt en ging hij in een soort van stadion of kleine zaal ook echt vliegen. Maar uiteindelijk stortte hij na een poosje echt vliegen ter aarde en overleed.

Hij had echt zo'n constructie gebouwd met vleugels ala een vogel.

Die scene van het eind dat hij ging vliegen en uiteindelijk neerstort spookt al letterlijk jaren door mijn hoofd en wil weten waar het van is.
The Light Is Leaving Us All
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:24:10 #264
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_164664344
Condorman (heel misschien)?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:17:51 #265
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_164740608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:24 schreef Tyr80 het volgende:
Condorman (heel misschien)?
Net de trailer gekeken maar dat is hem volgens mij niet.
Heb hem volgens mij gevonden. Brewster McCloud uit 1970.

Eens kijken of ik hem ergens kan herkijken.

[ Bericht 17% gewijzigd door Zeitgeist op 21-08-2016 19:46:26 ]
The Light Is Leaving Us All
pi_164896771
Ik zoek al tijden een mini serie waarin een vrouw volgens mij in Griekenland of Italie een schilderij van een portret vind in een winkel waarin ze de ogen herkend en dan tot de ontdekking komt dat ze het zelf is. Volgens mij had ze zelf geheugenverlies of een soort black out door een trauma. De serie heb ik op tv gezien eind jaren 80 begin 90. Engels gesproken. Iemand enig idee?
pi_165025133
Ik weet wel een stukje van een film, maar het is al zolang geleden en het is best een oude film.

Het is een Oosterse vechtfilm met special effects (Japans denk ik) met een beetje donker luguber achtergrond (jaren 60/70 stijl).
Het speelt in een bos af met een vrouw en 2 mannen. Ze overnachten in het bos en ze zingen dan een bepaalde liedje ter ontspanning. Ze dragen hier ook zwaarden.

Een stukje ergens anders in de film gaat over dat ze een bepaalde baas van een bende zoeken die Iron Fist heet. Hij moet hier dan bewijzen of hij deze persoon is.

Zijn bende gaat opzij en achter deze persoon is een muur van zijn huis. Hij haalt hier diep adem, beweegt zijn armen en handen. Op een gegeven moment haalt hij uit naar de muur achter hem (hij raakt de muur niet!, is 2 of 3 meter weg van hem) en er ontstaat een gat daar.

In de titel moet de naam Sword(s) inzitten. Het zijn geen bekende acteurs/actrices.

Ik heb hier gekeken, maar die film staat er niet tussen.
  vrijdag 2 september 2016 @ 01:10:13 #268
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_165028057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:11 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Ik weet wel een stukje van een film, maar het is al zolang geleden en het is best een oude film.

Het is een Oosterse vechtfilm met special effects (Japans denk ik) met een beetje donker luguber achtergrond (jaren 60/70 stijl).
Het speelt in een bos af met een vrouw en 2 mannen. Ze overnachten in het bos en ze zingen dan een bepaalde liedje ter ontspanning. Ze dragen hier ook zwaarden.

Een stukje ergens anders in de film gaat over dat ze een bepaalde baas van een bende zoeken die Iron Fist heet. Hij moet hier dan bewijzen of hij deze persoon is.

Zijn bende gaat opzij en achter deze persoon is een muur van zijn huis. Hij haalt hier diep adem, beweegt zijn armen en handen. Op een gegeven moment haalt hij uit naar de muur achter hem (hij raakt de muur niet!, is 2 of 3 meter weg van hem) en er ontstaat een gat daar.

In de titel moet de naam Sword(s) inzitten. Het zijn geen bekende acteurs/actrices.

Ik heb hier gekeken, maar die film staat er niet tussen.
Duel of the iron fist? 1971
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:25:03 #269
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_165030191
Ineens schieten allerlei scenes van een film door mij heen. Maar kan er maar niet opkomen welke het nou is..

Het is sciencefiction, er is een vrouw die gedwongen wordt om een bank binnen te stappen met een koffer aan haar arm geketend. Speelt zich af in een Aziatisch land met maffia. Er zit iets in die koffer wat op haar getest word geloof ik. Verder weet ik alleen nog vage dingen.. Ze komt in een cel waarin ze raar doet en aan het einde vd film slokt zij of iets allerlei apparaten/mensen/dingen/emoties? op met een zwarte vloeistof ofzoiets.
Oke duidelijk he? :'(
  Redactie Frontpage vrijdag 2 september 2016 @ 09:39:34 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_165030376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:25 schreef Tante-Leen het volgende:
Ineens schieten allerlei scenes van een film door mij heen. Maar kan er maar niet opkomen welke het nou is..

Het is sciencefiction, er is een vrouw die gedwongen wordt om een bank binnen te stappen met een koffer aan haar arm geketend. Speelt zich af in een Aziatisch land met maffia. Er zit iets in die koffer wat op haar getest word geloof ik. Verder weet ik alleen nog vage dingen.. Ze komt in een cel waarin ze raar doet en aan het einde vd film slokt zij of iets allerlei apparaten/mensen/dingen/emoties? op met een zwarte vloeistof ofzoiets.
Oke duidelijk he? :'(
Klinkt als Lucy: Lucy (2014) - IMDb
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:05:40 #271
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_165030835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Klinkt als Lucy: Lucy (2014) - IMDb
Ohjaaa, natuurlijk! Dankjewel! :)
pi_165046170
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 01:10 schreef Mubassie het volgende:
Duel of the iron fist
Nee helaas. Als ik het zo bekijk moet het 30 jaar geleden zijn. Zal deze film tussen 1980 a 1990 gezien hebben. Maar dan nog weet ik niet hoe oud die film is.

Het bos heb ik niet gezien in jouw film. (Het was 's nachts dat die 3 mensen vluchten). Het was een keer op tv geweest.

Is er een complete database van zulke films ergens, dan datgene wat ik al gevonden had?

Dank je voor het meedenken. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door SeNTiNeL0 op 02-09-2016 22:30:12 ]
pi_165120298
Ik zoek de titel van een redelijk gedateerdefilm. Ik gok zo'n 10 jaar oud.
Ik weet geen namen van acteurs.

De film gaat over een man die leider is van een soort commune,
of in ieder geval meerderevrouwen heeft, Alles lijkt perfect, maar al
feet is snel wordt de sfeer grimmiger. De man denkt dat hij een soort pro-
Hij mishandeld de vrouwen, legt een baby
buiten in de sneeuw die doodvriest, steekteen mes door van de vrouwen
d'r handen, en hakt er tegen het eind van de film zelfs eentje af.
Hierop volgt een rechtszaak, en ongeveer de helft van de vrouwen blijft
hem ondanks alles tóch trouw.

Ik kan me nog één quote herinneren: " I'm never going to die".
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 6 september 2016 @ 01:56:54 #274
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_165120303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:54 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zoek de titel van een redelijk gedateerdefilm. Ik gok zo'n 10 jaar oud.
Ik weet geen namen van acteurs.

De film gaat over een man die leider is van een soort commune,
of in ieder geval meerderevrouwen heeft, Alles lijkt perfect, maar al
feet is snel wordt de sfeer grimmiger. De man denkt dat hij een soort pro-
Hij mishandeld de vrouwen, legt een baby
buiten in de sneeuw die doodvriest, steekteen mes door van de vrouwen
d'r handen, en hakt er tegen het eind van de film zelfs eentje af.
Hierop volgt een rechtszaak, en ongeveer de helft van de vrouwen blijft
hem ondanks alles tóch trouw.

Ik kan me nog één quote herinneren: " I'm never going to die".
Savage Messiah? 99% zeker

[ Bericht 2% gewijzigd door hugecooll op 06-09-2016 02:02:03 ]
pi_165120329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:56 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Savage Messiah? 99% zeker
Juistem!
Gotta love love FOK! *;
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 6 september 2016 @ 02:13:25 #276
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_165120331
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 02:09 schreef DenHeldert het volgende:

[..]

Juistem!
Gotta love love FOK! *;
np c_/
pi_165545963
Hoi ik zoek 2 dingen.
Die mij opeens weer te binnen schieten na jaren.
Maar het is zo lang terug, en ik was vrij jong, dus erg vaag.....

Beide uit mijn lagere school tijd.
Dat is de jaren 70 :X

De eerste is een serie,
Ik kan me iets herinneren over iemand met pijl en boog.
Die zat achter de slechteriken aan zeg maar.
En als het fout ging (en het niet lukte) en hij kwaad werd dan pakte hij speciale pijlen.
Zou het zwart kunnen zijn ?
En dan schoot hij WEL raak.

Een titel zou iets van de zwarte pijl of zo kunnen zijn ?
Ik denk dat het Engels, of misschien Amerikaans zou kunnen zijn.
(Er was in die tijd namelijk ook heel erg veel Australisch spul op tv)
Waar het verder over ging weet ik ook niet meer helaas.
In ieder geval geen robin hood of zo of willem tell.

De tweede is een film.
Zeeer waarschijnlijk Amerikaans.
Ook heel vaag, wat ik nog weet is dat ik stiekem 'mee' keek omdat ik huiswerk moest doen.
Een SF film.
Ging over een familie denk ik, die in een ruimteschip zijn.
(nee geen lost in space)
En dan een zwart gat tegen komen.
Het eindigt dat ze met de wat bekende vertragende effecten en zo uiteindelijk door het zwarte gat gaan.
Dat is helaas alles wat ik weet.
(het is ook geen the black hole)

Misschien dat er iemand die oud genoeg is die het weet, of gewoon iemand die dat weet te vinden.

Zou leuk zijn als iemand dat kan vertellen.
_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door sffan op 25-09-2016 01:36:20 ]
  zondag 25 september 2016 @ 01:44:16 #278
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_165546554
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 00:58 schreef sffan het volgende:

De tweede is een film.
Zeeer waarschijnlijk Amerikaans.
Ook heel vaag, wat ik nog weet is dat ik stiekem 'mee' keek omdat ik huiswerk moest doen.
Een SF film.
Ging over een familie denk ik, die in een ruimteschip zijn.
(nee geen lost in space)
En dan een zwart gat tegen komen.
Het eindigt dat ze met de wat bekende vertragende effecten en zo uiteindelijk door het zwarte gat gaan.
Dat is helaas alles wat ik weet.
(het is ook geen the black hole)

Misschien dat er iemand die oud genoeg is die het weet, of gewoon iemand die dat weet te vinden.

Zou leuk zijn als iemand dat kan vertellen.
_O_
Bijna letterlijk dezelfde zoekopdracht: http://scifi.stackexchang(...)through-a-black-hole

Antwoord is hier: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Day_After_Tomorrow_(TV_special)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_165550697
O wouw.
Dat is wel heel toevallig.
Ik zal daar is naar kijken, volgens mij zag ik ergens (nu ik titel weet) de 'film' staan.
Wist niet dat het van Anderson was trouwens.

Tnx !
pi_165629478
Film naam kwijt, wat zoek ik ?

Is een vrouw die gaat bij de zus wonen ofzoiets en schuin tegenover is een tunnel en daar komt steeds een zwerver en gaat spoken in die tunnel ofzoiets
Zij dacht eerst dat die vriend dat deed ofzo maar dat was dus die zwerver

En die is zíjn zoon kwijt en die spookt in die tunnel rond en zij gaat steeds daar eten neer leggen voor de tunnel
  woensdag 28 september 2016 @ 19:03:56 #281
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_165630123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:34 schreef xEdwin het volgende:
Film naam kwijt, wat zoek ik ?

Is een vrouw die gaat bij de zus wonen ofzoiets en schuin tegenover is een tunnel en daar komt steeds een zwerver en gaat spoken in die tunnel ofzoiets
Zij dacht eerst dat die vriend dat deed ofzo maar dat was dus die zwerver

En die is zíjn zoon kwijt en die spookt in die tunnel rond en zij gaat steeds daar eten neer leggen voor de tunnel
Absentia
pi_165630501
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:03 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Absentia
Ja die bedoel ik ! Bedankt :D
pi_165668859
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:46 schreef ems. het volgende:
Erg vage omschrijving maar wie weet:

Ik zoek een film die ik meen ik ergens halverwege de 90's heb gezien. Ik weet eigenlijk nog heel weinig van de details behalve dat het in ieder geval deels in de gevangenis afspeelde en dat "om de gevangenen rustig te houden" er eens in de zoveel tijd hoertjes langskwamen waar de gevangenen dankbaar gebruik van maakte.

Een persoon, de nobele hoofdrolspeler en held 'gebruikt' vervolgens zo'n hoertje om te ontsnappen.

En daar houdt het ongeveer op ;( Ik herinner me dat ik een stuk jonger was en dat de film een keer langs kwam op TV maar ik heb geen idee wie erin speelde of wat er verder plaatsvond. Ik dacht dat de hoofdpersoon (in ieder geval destijds) wel een vrij populaire acteur was maar ik zou er geen naam op kunnen plakken.
misschien Sucker Punch!
pi_165671909
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:56 schreef zedman het volgende:

[..]

misschien Sucker Punch!
quote:
Ik zoek een film die ik meen ik ergens halverwege de 90's heb gezien.
Daarnaast vond ik sucker punch zo kut dat ik hoopte dat ik die naam nooit meer zou horen :P
Conscience do cost.
pi_165693495
Klinkt mij als een tv aflevering van 21 Jumpstreet.
Daar zit Johnny Depp in een gang/tunnel die naar de vrouwelijke gevangenen leid (de hoertjes zeg maar)
Ook hij krijgt een 'hoertje' maar doet daar niks mee.

Verder weet ik ook niet veel, heb het 'toen' ook maar 1x gezien.
Daarentegen, het gegeven klinkt wel bekend, dus zou ook inderdaad een film kunnen zijn.
pi_165761589
Hee,

Ik keek vroeger altijd een kinderserie. Het ging over een soort van gekleurde wezens die levend op een land vol met bubbels. Halverwege de aflevering was er altijd een paars/groen gekleurde mol die een bibliotheek had, eerst ging zingen en daarna een verhaaltje vertelde.

Weet iemand hoe deze serie heet?? 😬😬
  woensdag 5 oktober 2016 @ 06:35:32 #287
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_165763874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 23:18 schreef Dekoelekoe het volgende:
Hee,

Ik keek vroeger altijd een kinderserie. Het ging over een soort van gekleurde wezens die levend op een land vol met bubbels. Halverwege de aflevering was er altijd een paars/groen gekleurde mol die een bibliotheek had, eerst ging zingen en daarna een verhaaltje vertelde.

Weet iemand hoe deze serie heet?? 😬😬
Fimbles

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_165765015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 06:35 schreef victorinox het volgende:

[..]

Fimbles

Jaaaaaaaaaaa dank je wel!!!!!!! 👌👌👌
pi_165866889
ik een titel van een muziekvideo van een chinees die aan het dansen is met een vrouw met dikke billen die door de vloer heen zakt
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  maandag 10 oktober 2016 @ 08:57:32 #290
22273 Dizer
Save the beard!
pi_165867534
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 05:15 schreef DenHeldert het volgende:
ik een titel van een muziekvideo van een chinees die aan het dansen is met een vrouw met dikke billen die door de vloer heen zakt
Eentje van PSY?

Daddy?
Friends don't let friends remain beardless...
  Redactie Frontpage maandag 10 oktober 2016 @ 09:41:20 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_165867889
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 05:15 schreef DenHeldert het volgende:
ik een titel van een muziekvideo van een chinees die aan het dansen is met een vrouw met dikke billen die door de vloer heen zakt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_165930384
quote:
Juistem!

Nog een:

De naam van een film.

Het gaat over de relatie tussen een vrouw en een jongen.
Hiermee bedoel ik hun band, ze hebben geen liefdesrelatie.
Het bijzondere aan deze relatie is dat de jongen de zoon van de vrouw heeft doodgereden.
Desondanks raken zij bevriend. De jongen heeft zwart haar en is wat slungelig.
Hij tekent strips, en daar was ook iets bijzonders mee. Ik weet niet meer wat.

[ Bericht 30% gewijzigd door DenHeldert op 13-10-2016 16:34:24 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_165931319
lama :@
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_165994065
Ik zoek een film.

Een meisje gaat werken bij een stel, waarvan de man niet kan praten. Er is een kamer in dat huis waar ze niet mag komen. Uiteindelijk kijkt ze toch en staat daar een kring met allemaal spiegels. Iets met een sekte. Was ook iets met een advocaat die ook in die sekte zat ofzo.

Kan iemand helpen?
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:01:32 #295
46794 Berkery
Fat bastard
pi_165995642
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:49 schreef KunsKapare. het volgende:
Ik zoek een film.

Een meisje gaat werken bij een stel, waarvan de man niet kan praten. Er is een kamer in dat huis waar ze niet mag komen. Uiteindelijk kijkt ze toch en staat daar een kring met allemaal spiegels. Iets met een sekte. Was ook iets met een advocaat die ook in die sekte zat ofzo.

Kan iemand helpen?
Klinkt als The Skeleton Key
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_165996253
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:01 schreef Berkery het volgende:

[..]

Klinkt als The Skeleton Key
Dat is hem! Bedankt.
  maandag 17 oktober 2016 @ 17:16:44 #297
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_166016253
Ik zoek een film, kan me helaas niet zo veel meer over herinneren. Wat ik nog weet:

Speelt zich af in de toekomst. Ergens in de film had je een heel grote ruimte waar al die mensen op de bedden liggen en hersenspoed worden met de beelden zich steeds herhalen. Verder weet ik nog dat volgens mij een man en een vrouw samen ontsnapten en achter de waarheid zijn gekomen.

Als het goed is, zit(ten) er ook mooie achtervolging(en) in die film, helemaal in zo'n futuristische stad vol met felle kleuren en al die vliegende auto's ofzo.

Een beetje de mix van The Island, The Matrix en Surrogates. Wie kan mij helpen?
pi_166016442
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:16 schreef Treveo het volgende:
Ik zoek een film, kan me helaas niet zo veel meer over herinneren. Wat ik nog weet:

Speelt zich af in de toekomst. Ergens in de film had je een heel grote ruimte waar al die mensen op de bedden liggen en hersenspoed worden met de beelden zich steeds herhalen. Verder weet ik nog dat volgens mij een man en een vrouw samen ontsnapten en achter de waarheid zijn gekomen.

Als het goed is, zit(ten) er ook mooie achtervolging(en) in die film, helemaal in zo'n futuristische stad vol met felle kleuren en al die vliegende auto's ofzo.

Een beetje de mix van The Island, The Matrix en Surrogates. Wie kan mij helpen?
The Island
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 17 oktober 2016 @ 17:35:24 #299
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_166016665
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The Island
Lijkt idd op die film, maar is hem niet. The Island ging volgens mij over de organendonatie. De film die ik zoek gaat over iets anders. Maar weet niet meer wat precies :(
pi_166016850
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:35 schreef Treveo het volgende:

[..]

Lijkt idd op die film, maar is hem niet. The Island ging volgens mij over de organendonatie. De film die ik zoek gaat over iets anders. Maar weet niet meer wat precies :(
Equilibrium (2002)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_166017446
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:35 schreef Treveo het volgende:

[..]

Lijkt idd op die film, maar is hem niet. The Island ging volgens mij over de organendonatie. De film die ik zoek gaat over iets anders. Maar weet niet meer wat precies :(
Daar werden de klonen voor gebruikt ja. Maar verder klonk het wel exact hetzelfde :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')