abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161298074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik moest vandaag opeens denken aan een film die ik als klein jochie heb gezien.
Moet zijn geweest tussen 1995-2000. Film ging over ontdekkingsreizigers of iets in die trant die gevangen genomen worden door kannibalen. Iets van Indianen of oude azteken. Een scène kan ik me nog goed herinneren.

Een stel van die reizigers zitten opgesloten in een kuil met een van hout gemaakt traliewerk er overheen. Op een gegeven moment trekken die kannibalen een 1 of 2 van die reizigers uit die kuil, gooien ze in een net en hangen ze levend in een grote pot met kokend water. Weet dat ik als kind er echt van huiverde.

Zal op rtl of sbs of iets dergelijks zijn geweest. Was namelijk een zondag middag film op tv.

E: film voelde toen al wat ouder aan
Klinkt een beetje als een oude Tarzan film. Maar daar zijn er ontelbare van gemaakt.

Of King Kong in een oudere versie.
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:51:55 #158
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_161304725
quote:
Moet zijn geweest tussen 1995-2000. Film ging over ontdekkingsreizigers of iets in die trant die gevangen genomen worden door kannibalen. Iets van Indianen of oude azteken. Een scène kan ik me nog goed herinneren.

Een stel van die reizigers zitten opgesloten in een kuil met een van hout gemaakt traliewerk er overheen. Op een gegeven moment trekken die kannibalen een 1 of 2 van die reizigers uit die kuil, gooien ze in een net en hangen ze levend in een grote pot met kokend water. Weet dat ik als kind er echt van huiverde.

Zal op rtl of sbs of iets dergelijks zijn geweest. Was namelijk een zondag middag film op tv.

Cannibal Ferox
toevallig?

Zo niet hier een lijstje met diverse kannibalen films :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Zeitgeist op 09-04-2016 15:59:37 ]
The Light Is Leaving Us All
pi_161313662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:51 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Cannibal Ferox
toevallig?

Zo niet hier een lijstje met diverse kannibalen films :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Cannibal Holocaust?
nope. Ik had ook beetje rond gezocht, wat me opvalt is dat er opmerkelijk veel bloot is in deze categorie :P Zal eens dat lijstje doornemen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 10 april 2016 @ 00:19:09 #160
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_161319209
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

[..]

nope. Ik had ook beetje rond gezocht, wat me opvalt is dat er opmerkelijk veel bloot is in deze categorie :P Zal eens dat lijstje doornemen.
Lol qua bloot is Emanuelle and the Last Cannibals wel een cult classic in het kannibalen genre. Met onze eigen Laura Gemser in de hoofdrol.
pi_161711637
Hoi, nieuw hier op Fok, maar ik kom gelijk met een vraag binnenvallen :)
Ik ben al jaren op zoek naar een film die ik zo'n 18-20 jaar geleden heb gezien. Ik weet alleen nog dat er aliens in voorkwamen en dat er een groep mensen was. Ze hadden een soort kelk en als ze daar bloed in deden en er mee drupten (?) in een ruimte dan verscheen er een soort transparante rode 'muur' die ze beschermde tegen de aliens. Ik weet dat ze dat ergens in een tunnel oid hebben gedaan.
Iemand enig idee welke film dit is? Vage omschrijving, maar wie weet..
pi_161719989
quote:

Het zou de mini-serie Shogun kunnen zijn. (Alhoewel die uit de jaren 80 komt)
Een groep (Nederlandse) zeemannen komt met een zwaar beschadigd schip in Japan aan.
In Japan worden ze gevangen door de daar heersende Samurai. Ze worden vast gehouden in een kuil in de grond met houten tralies er over. Een van de zeemannen wordt inderdaad uit de kuil gehaalt, in een net gestopt en in een pot kokend water gehangen.
pi_161719998
Ben op zoek naar de titel van een tekenfilm die ik in de jaren 80, toen ik heel jong was, op Skychannel heb gezien. Ik weet niets af van het plot. Het enige wat ik me herriner is dat een groep hoofd personages met een "ruimteschip" geplaatst op een gekleurde draaischijf naar plaatsen toe ging. (Zou andere dimensies kunnen zijn).

Sorry voor de vage omschrijving, dit is het enige wat ik mij er van herriner.
pi_161723239
Ik zoek de naam van een film die gaat over mensen die een klein beetje in de toekomst kunnen kijken waardoor hij de dood van velen kan voorkomen.
Maar de dood haalt ze toch uiteindelijk binnen 1 voor 1.

Deel 1 was in een vliegtuig en 2 in een bus enzovoort .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:06:46 #165
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161723355
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:55 schreef MMXMMX het volgende:
Ik zoek de naam van een film die gaat over mensen die een klein beetje in de toekomst kunnen kijken waardoor hij de dood van velen kan voorkomen.
Maar de dood haalt ze toch uiteindelijk binnen 1 voor 1.

Deel 1 was in een vliegtuig en 2 in een bus enzovoort .
Final Destination
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:15:12 #166
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161723482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 04:12 schreef AgitoM het volgende:
Ben op zoek naar de titel van een tekenfilm die ik in de jaren 80, toen ik heel jong was, op Skychannel heb gezien. Ik weet niets af van het plot. Het enige wat ik me herriner is dat een groep hoofd personages met een "ruimteschip" geplaatst op een gekleurde draaischijf naar plaatsen toe ging. (Zou andere dimensies kunnen zijn).

Sorry voor de vage omschrijving, dit is het enige wat ik mij er van herriner.
http://www.80scartoons.net

Staan er wel erg veel, maar wellicht vind je 'm hier
pi_161723570
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:06 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Final Destination
Thanks man :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_161749566
Kind wordt ontvoert. In plaats van het uit de media te houden en losgeld te betalen gaat de vader aandacht zoeken. Het bedrag aan losgeld wordt geboden als beloning voor het pakken van de daders. Moeder is het er niet mee eens, huwelijk strand in de loop van de film. Kind wordt wel gevonden maar vader is emotioneel kapot.

Deze film heb ik in zwartwit gezien maar mogelijk ook een remake in kleur. Mooi verhaal, wie weet de naam van de film.
pi_161749747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:22 schreef qajariaq het volgende:
Kind wordt ontvoert. In plaats van het uit de media te houden en losgeld te betalen gaat de vader aandacht zoeken. Het bedrag aan losgeld wordt geboden als beloning voor het pakken van de daders. Moeder is het er niet mee eens, huwelijk strand in de loop van de film. Kind wordt wel gevonden maar vader is emotioneel kapot.

Deze film heb ik in zwartwit gezien maar mogelijk ook een remake in kleur. Mooi verhaal, wie weet de naam van de film.
Doet mij denken aan Ransom (1996)

-edit- Remake van Ransom! (1956)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161749958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Doet mij denken aan Ransom (1996)

-edit- Remake van Ransom! (1956)
Dank, ik heb alleen de afloop niet goed onthouden dus. Eens zien of een van tweeen nog te vinden is.
pi_161750038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:35 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dank, ik heb alleen de afloop niet goed onthouden dus. Eens zien of een van tweeen nog te vinden is.
De Mel Gibson versie is te vinden op popcorn-time.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 27 april 2016 @ 14:15:38 #172
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161752461
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:35 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dan pist dat jochie in zijn broek zodra hij de stem van de ontvoerder hoort. Moet herkenbaar zijn ;)
pi_161975850
Verkeerd topic.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 21:54:23 #174
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_162102180
Ik zoek een oosterse actiefilm met zeer veel geweld en bijzonder realistisch in beeld gebracht. Ik weet dat er twee films zijn verschenen volgens mij max een jaar of 5 oud. In één van de twee delen worden een rij mannen met een stanleymes de keel doorgesneden. Iemand een idee?
pi_162102531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zoek een oosterse actiefilm met zeer veel geweld en bijzonder realistisch in beeld gebracht. Ik weet dat er twee films zijn verschenen volgens mij max een jaar of 5 oud. In één van de twee delen worden een rij mannen met een stanleymes de keel doorgesneden. Iemand een idee?
The Raid?

Serbuan maut (2011)
pi_162224184
Hoe heet die speelfilm waarin het om drinkwater gaat?

Er is een tanker vol met schoon drinkwater en vergiftiging van de rest van al het water met een virus oid?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:26:18 #177
319979 Fok-it
All is well
pi_162224258
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

Er is een tanker vol met schoon drinkwater en vergiftiging van de rest van al het water met een virus oid?
Erin Brockovich?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_162224353
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Erin Brockovich?
:D Yes! thanks ^O^

* Of toch niet eerst kijken of het deze was :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Stokken_en_stenen op 15-05-2016 18:36:38 ]
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_162224527
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

Een ander uiterste: Cabin Fever
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_162224844
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Een ander uiterste: Cabin Fever
Nee die was het niet

Ik denk misschien Virus uit 1999

Of een van deze

http://horrornews.net/38770/top-15-water-based-horror-films/
pi_162491718
Ik weet niet of iemand me kan helpen, maar ik waag toch een poging.

Erg lang geleden heb ik een film gezien over iemand die een flinke psychologische aandoening had. Ik vond dit een erg goede film, tot het einde. Aan het einde van de film werd er namelijk iemand door een soort kabouters (of iets anders) aan stukken gereten. Was gewoon een Amerikaanse film, zover ik weet. Alvast bedankt voor de hulp!
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 16:14:24 #182
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_162491739
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:13 schreef svennyM het volgende:
Ik weet niet of iemand me kan helpen, maar ik waag toch een poging.

Erg lang geleden heb ik een film gezien over iemand die een flinke psychologische aandoening had. Ik vond dit een erg goede film, tot het einde. Aan het einde van de film werd er namelijk iemand door een soort kabouters (of iets anders) aan stukken gereten. Was gewoon een Amerikaanse film, zover ik weet. Alvast bedankt voor de hulp!
Bedoel je Mulholland Dr? Mulholland Drive (2001)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_162491768
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Bedoel je Mulholland Dr? Mulholland Drive (2001)
Trailer even snel bekeken en ik denk dat je gelijk hebt! Dank je wel!
Binnenkort toch nog even bekijken, misschien kan ik het einde nu beter waarderen.
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 16:23:03 #184
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_162491922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:16 schreef svennyM het volgende:

[..]

Trailer even snel bekeken en ik denk dat je gelijk hebt! Dank je wel!
Binnenkort toch nog even bekijken, misschien kan ik het einde nu beter waarderen.
Ik vond het een geweldige film, maar het einde is inderdaad wat raar. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:23:41 #185
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_162504007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:23 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vond het een geweldige film, maar het einde is inderdaad wat raar. ;)
Nah.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herinner je de uitspraken in Club Silencio.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat en al die referencies naar de doos van Pandora. (dat blauwe doosje en die sleutel)

Het einde is inderdaad gerushed, maar dat was omdat Mulholland Dr. aanvankelijk bedoeld was als pilot van een nieuwe TV serie. Die werd afgeschoten dus heeft Lynch er een film van gemaakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zeitgeist op 25-05-2016 23:40:49 ]
  maandag 30 mei 2016 @ 23:10:07 #186
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_162633698
Redelijk recente film; over een jongen die misbruikt wordt door de vriend van zijn moeder en ingelijfd wordt bij een geheime dienst. Ze krijgen allemaal een puppie en er is een confrontatie in een pub.

Keek de film in het vliegtuig terwijl ik net een slaappil had genomen, dus zijn wat flarden. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 30 mei 2016 @ 23:11:28 #187
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162633743
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:10 schreef static het volgende:
Redelijk recente film; over een jongen die misbruikt wordt door de vriend van zijn moeder en ingelijfd wordt bij een geheime dienst. Ze krijgen allemaal een puppie en er is een confrontatie in een pub.

Keek de film in het vliegtuig terwijl ik net een slaappil had genomen, dus zijn wat flarden. :)
Kingsman: The Secret Service? Eerder een mishandeling dan misbruik.
Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb
SOONY
  maandag 30 mei 2016 @ 23:11:38 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_162633748
quote:

Kingsmen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 30 mei 2016 @ 23:11:39 #189
47102 Elvi
miemkwien
pi_162633749
quote:

King's Men?
  maandag 30 mei 2016 @ 23:13:09 #190
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_162633793
Wow, dat was snel. :D
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_162633932
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:13 schreef static het volgende:
Wow, dat was snel. :D
Dat is zo'n film wat iedereen wel een keer gezien moet hebben ;)
pi_163068787
Jow !!
Ik zoek een film, die gaat over een "team" dat met drones vliegt (leger) die zijn een groep ofzo op het spoor.

En willen dan aanvallen maar opdat moment is er ook in eens een klein kind in beeld en dan komt de discussie, wat gaan ze doen.

Iemand enig idee?
pi_163069071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:58 schreef Geerd het volgende:
Jow !!
Ik zoek een film, die gaat over een "team" dat met drones vliegt (leger) die zijn een groep ofzo op het spoor.

En willen dan aanvallen maar opdat moment is er ook in eens een klein kind in beeld en dan komt de discussie, wat gaan ze doen.

Iemand enig idee?
??
  donderdag 16 juni 2016 @ 20:39:11 #194
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_163070122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:58 schreef Geerd het volgende:
Jow !!

Iemand enig idee?
Eye in the Sky?

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_163070432
quote:
Nee die was het niet, alsnog bedankt !! Het was eye in the sky post hierboven
pi_163167463
Ik heb vroeger, toen ik een jaar of 16 was, eens een Duitse film gezien wat een soort van satire was op de Indiana Jones films. Het was een beetje avonturenfilmachtig, maar erg low budget. Dacht dat er ook iets in voorkwam van dat iemand een monteur was voor televisieschotels o.i.d.

Een scene die me nog bijstaat is dat ze achter in een bakauto zitten te vechten en dat ze ergens om dobbelen en dat er een rare uitkomst is met de dobbelstenen.

Sorry dat ik er niet meer van weet, maar zou graag de titel willen weten. Zal waarschijnlijk vies tegenvallen als ik hem weer kijk, maar ja.

Heb al gezocht op varianten van Indiana Jones, maar kom daar niet verder mee.
pi_163169156
Ik moet gelijk denken aan Alan Quartermain maar dat was niet Duits.
pi_163170485
Nee, die was het niet. Het was echt een Duitse film. Echt een B of C film hoor. Hij was ook niet echt bekend volgens mij, dus of ik er nog achter kom...

Heb echt flink zitten lachen zo flauw. Ik ga nog even weer verder zoeken in het duits, wellicht helpt dat.
  maandag 20 juni 2016 @ 20:03:28 #200
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_163171086
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:27 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik heb vroeger, toen ik een jaar of 16 was...
Hoe lang is dat geleden? :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_163171293
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:03 schreef victorinox het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden? :P
Dat zou iets van tussen 1984 1988 zijn geweest.
pi_163171499
Moet ik intussen ineens denken aan een jeugdfilm, jaren '80.
Een jongen heeft een wit t-shirt met de kop van een leeuw er op.
Als er iets gebeurt (aanleiding onduidelijk) dan licht die leeuwenkop op (wordt fel) en krijgt de jongen bepaalde gaven. Kan hard lopen, ver springen, etc.
Aan het einde van de film fikt dat t-shirt af omdat de leeuwenkop te fel is geworden.
Tenminste, zo herinner ik me dit.
Naam van deze film aub?
pi_163171589
Heb hem al gevonden. Het is volgens mij deze:
Die Einsteiger (1985) - IMDb

Heb imdb gebruikt op taal duits gezet en genre comedy. waren aardig wat films, maar toch gevonden. Kijken of ik die nog ergens kan vinden.
pi_163171602
En dan waarom ik hier terecht kom: een TV commercial, geen film (ik ben naar dit topic verwezen).
Een paar maanden tot een paar jaar geleden.
Een dame stapt in een badpak uit een zwembad via het metalen trappetje. Je ziet dan op haar been een nummer, een soort start-nummer in zwart, dikgedrukte cijfers.
De hele reclame bestaat uit een aantal korte scenes met mensen die een nummer hebben. Een voice-over praat de boel aan elkaar.
Ik vermoed dat het om een organisatie gaat die wilde uitdrukken dat mensen 'geen nummer' hebben.
Weet iemand welke commercial/organisatie ik bedoel?
  maandag 20 juni 2016 @ 20:20:49 #205
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_163171672
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:16 schreef IsDezeNaamNogVrij het volgende:
Moet ik intussen ineens denken aan een jeugdfilm, jaren '80.
Een jongen heeft een wit t-shirt met de kop van een leeuw er op.
Als er iets gebeurt (aanleiding onduidelijk) dan licht die leeuwenkop op (wordt fel) en krijgt de jongen bepaalde gaven. Kan hard lopen, ver springen, etc.
Aan het einde van de film fikt dat t-shirt af omdat de leeuwenkop te fel is geworden.
Tenminste, zo herinner ik me dit.
Naam van deze film aub?
Tijger ook goed?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_163171835
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:20 schreef Mark het volgende:

[..]

Tijger ook goed?
Jaaa geweldig. Dat is 'm! Snelle reactie ook, ik dacht dit weet niemand meer. Ik ga hem nog eens proberen te vinden, dank. Eh kijken, die link is blijkbaar de full movie. Nog beter.
  maandag 20 juni 2016 @ 20:25:14 #207
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_163171854
Je hoeft hem niet meer te vinden, dat is de hele film :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_163171886
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:25 schreef Mark het volgende:
Je hoeft hem niet meer te vinden, dat is de hele film :)
Ja ik zie 't nu haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')