In principe ben ik weer aan de beurtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
FOK!stok ligt niet meer in Lieren. Ik heb hem verplaatst.
Heb nu weinig tijd voor foto's, maar daarop is toch weinig te zien.
De stok ligt in Dorkwerd.. Succes
Moet geen probleem zijn, de drie toegangswegen met borden liggen op loopafstand van elkaar.
Foto's komen morgen (of vanavond heel laat)
Ja, nu ga je ook. Halen dat dingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
In principe ben ik weer aan de beurt![]()
Maar och, ik stap net uit de auto na een ritje van +300km, dus een retourtje Groningen gaat er niet in zitten
Nee nee, ik ga 'm niet halen nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, nu ga je ook. Halen dat ding
Voor mij is dit met zowel de bus als de fiets praktisch onbereikbaar.
Als het maar voor woensdag is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:03 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga 'm niet halen nu![]()
Komende week wel weer, dan ga ik 'm weer halen ongeacht in welke plaats hij ligt
Misschien is het wel op de woensdag, wie weetquote:
Woensdagochtend is mijn vrije ochtendquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:09 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Misschien is het wel op de woensdag, wie weetMaandagen worden het sowieso niet, nooit
Dinsdag... heel misschien
Bij nader inzien ga ik 'm woensdag toch niet meer halen. Misschien later in de weekquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woensdagochtend is mijn vrije ochtend
Hebben de noorderlingen ook een paar dagen de tijd om hun dingetje te doen
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-11-2015 13:41:02 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie vast wel weer jouw kant op komt binnenkort.quote:Op zondag 1 november 2015 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Laatste keer tanken was 6 oktober, ik ga altijd voor één tank per maand, heb nu nog voor 200km benzine... Misschien...
Gaat dan wel niet volgende week gebeuren, Groningen is nog steeds te ver
Klinkt goed.quote:Op zondag 1 november 2015 11:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie vast wel weer jouw kant op komt binnenkort.
Ah, daarom kreeg ik nachtmerries van die foto.quote:Op zondag 1 november 2015 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(Is een Doctor Who sjaal trouwens)
Nachtmerries?quote:Op zondag 1 november 2015 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, daarom kreeg ik nachtmerries van die foto.
Van die sjaal hèquote:Op zondag 1 november 2015 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nachtmerries?
En bedankt he
Anyway, goede foto staat er. Omgevingsfoto
Weet je, ik zet ze beiden neer, zodat iedereen die terugleest het gedoe over een sjaal ook begrijptquote:Op zondag 1 november 2015 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die sjaal hè
En je had net zo goed die foto kunnen laten staan
Een Zwarte_Hand... of een Fien?quote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef DeProf het volgende:
Stok is weg, net wezen kijken bij alledrie de borden maar geen stok aangetroffen...
Het was ook mijn bedoeling om na een dagje zernike even de stok te gaan halen, maar helaas... Wel weer lekker stukje gefietst door de mistquote:Op maandag 2 november 2015 17:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik was nog wel even op Zernike vandaag maar ben niet naar de stok geweest.
Hmm, hij ligt/lag bij de Zijlvesterweg, als je het dorp binnenkomt aan de rechterkant/rechterbord, meest rechterpaal, bijna in de slootquote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef DeProf het volgende:
Stok is weg, net wezen kijken bij alledrie de borden maar geen stok aangetroffen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik 'm deze keer ga halen/zoeken. Maar ik hoop dat hij i.i.g. niet gestolen is, dat zal wel zuur zijn![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:11 schreef Fien1989 het volgende:
Hij hoort dus hier te liggen. Pinpoint:Oe. Dat is een heerlijk smal klein weggetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik 'm deze keer ga halen/zoeken. Maar ik hoop dat hij i.i.g. niet gestolen is, dat zal wel zuur zijn. Regelmatig met rijles langsgereden in het kader van 'hoe breed is de auto'.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ou-Tannu de stok ging halen, maar het slot was kapot en de stok zelf zwaar beschadigd. Dus is er een nieuw slot gekomen en heeft de stok een kleine APK gekregen. Stiekem is het net een nieuwe stok
* Nattekat poket Ou-Tannu
Is die bron ou-tannu? XDquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ou-Tannu de stok ging halen, maar het slot was kapot en de stok zelf zwaar beschadigd. Dus is er een nieuw slot gekomen en heeft de stok een kleine APK gekregen. Stiekem is het net een nieuwe stok
Hmm, slot was zaterdag nog niet kapotquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Jup, en 's avonds met een beetje mist is ie nog spannenderquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe. Dat is een heerlijk smal klein weggetje. Regelmatig met rijles langsgereden in het kader van 'hoe breed is de auto'.
Jammer dat je de hint niet mee hebt gekregenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, slot was zaterdag nog niet kapot
Fijn dat ie toch ergens is
[..]
Jup, en 's avonds met een beetje mist is ie nog spannenderSmal, tig bochten en brede diepe sloten aan weerszijden, erg leuk rijden
Wat zwam jij nu?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat je de hint niet mee hebt gekregen
Bron=Ikzelf met een voorstel
Leg het even uit? Plz? Hier heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, ik snap je post eindelijk.
OK, wie controleert in Dorkwerd?
Nattekat, er vanuit gaande dat de stok verdwenen is/was, hintte naar Ou-Tannu dat hij een nieuwe kon maken (met alternatief verhaal dat ie kapot was).quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leg het even uit? Plz? Hier heeft niemand wat aan.
Ik was er gisteren tegen 5 uur en toen was het echt niet heel erg verlaten, best veel auto's die daar voorbij scheuren op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:40 schreef Fien1989 het volgende:
Maar het zal toch niet dat de stok daar weg is? Dat weggetje ziet er zo verlaten uit op Streetview... het lijkt me dat echt niemand die stok daar weg zou halen of zo
Is hij misschien niet per ongeluk niet vastgemaakt of zo en daardoor in de sloot gevallen?
Dat klinkt eigenlijk niet heel hoopvolquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:41 schreef DeProf het volgende:
Ik heb bij die locatie alle palen links en rechts gecheckt, met mijn handen het gras weggehaald etc. Dus of ik ben echt heel scheel of hij is echt weg. Morgen kan ik evt nog wel een keertje gaan kijken als t nodig is.
Lees mijn vage post eens goed en trek daar je conclusies uitquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:10 schreef Fien1989 het volgende:
Als de stok daadwerkelijk kwijt is, betekent dat dan het einde van ronde 10?
Ik zag in het verleden dat er soms wel/niet een nieuwe ronde werd gestart bij verlies v/d stok
Que?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Anders verduidelijk je het gewoon even. Het schiet ook niet op dat niemand meer snapt wat nu precies de status is; kwijt, opgehaald zonder te melden, bij ou-tannu, gejat, wat dan ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees mijn vage post eens goed en trek daar je conclusies uit
Dus je wil eigenlijk de ronde doorzetten door een verhaaltje bij te verzinnen zodat hij zogenaamd niet kwijt is maar in plaats daarvan alleen onherstelbare schade heeft?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees mijn vage post eens goed en trek daar je conclusies uit
Waarom ga jij geen controle/ophalen doen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:32 schreef Lizaatje het volgende:
Ik voel elke keer weer de liefde in dit topic![]()
______!!!!
Nattekat zei toch dat TARA al gecheckt heeft?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
Lang verhaal kort, stok is kwijt.
Er is nog niemand die het gaat dubbelchecken dus wie bied zich aan?
Nee, dat Tara mijn vage post had uitgelegd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nattekat zei toch dat TARA al gecheckt heeft?
Ik krijg anders toch de neiging om te gaan checken
Oh, dus nog steeds onbekendquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat Tara mijn vage post had uitgelegd.
Niemand is daar nog geweest.
Volgens mij heeft ou-tannu een reserve-stok in zijn schuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dus je wil eigenlijk de ronde doorzetten door een verhaaltje bij te verzinnen zodat hij zogenaamd niet kwijt is maar in plaats daarvan alleen onherstelbare schade heeft?![]()
Waarom ga jij trouwens niet uit op controle of eventueel ophalen, mocht hij er toch nog liggen?
Maar die was toch nog niet af? Dan zou het uiterlijk dus nog openstaan. Dus is een permanent lach-gezichtje en een vrolijkere kleur nog steeds mogelijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ou-tannu een reserve-stok in zijn schuur.
geen voltooid exemplaar en ik ga hem ook niet afmaken gezien ik vind dat er iets te veel spanningen en negativiteit naar elkaar is hier.. en ik dus ook NIET mee speel tot 2016quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ou-tannu een reserve-stok in zijn schuur.
Maak het vooral een opvallende stok. Kan iedereen hem helemaal makkelijk opmerken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar die was toch nog niet af? Dan zou het uiterlijk dus nog openstaan. Dus is een permanent lach-gezichtje en een vrolijkere kleur nog steeds mogelijk
Hmmm... dat is waarquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maak het vooral een opvallende stok. Kan iedereen hem helemaal makkelijk opmerken.
ik had destijds voor zwart gekozen.. puur omdat ik dat nog had staan.. en dat ook in het donker minder opvaltquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maak het vooral een opvallende stok. Kan iedereen hem helemaal makkelijk opmerken.
Ik fietste gisteren in het pikkedonker naar huis om 17:30quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef Fien1989 het volgende:
Mogelijk weten we voor het donker is al of de stok echt kwijt is:
http://waze.to/smrnlL1KASw7OtqHhj
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik fietste gisteren in het pikkedonker naar huis om 17:30
Wordt jij gesponsord door Shell ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef Fien1989 het volgende:
Mogelijk weten we voor het donker is al of de stok echt kwijt is:
http://waze.to/smrnlL1KASw7OtqHhj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |