Een Zwarte_Hand... of een Fien?quote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef DeProf het volgende:
Stok is weg, net wezen kijken bij alledrie de borden maar geen stok aangetroffen...
Het was ook mijn bedoeling om na een dagje zernike even de stok te gaan halen, maar helaas... Wel weer lekker stukje gefietst door de mistquote:Op maandag 2 november 2015 17:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik was nog wel even op Zernike vandaag maar ben niet naar de stok geweest.
Hmm, hij ligt/lag bij de Zijlvesterweg, als je het dorp binnenkomt aan de rechterkant/rechterbord, meest rechterpaal, bijna in de slootquote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef DeProf het volgende:
Stok is weg, net wezen kijken bij alledrie de borden maar geen stok aangetroffen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik 'm deze keer ga halen/zoeken. Maar ik hoop dat hij i.i.g. niet gestolen is, dat zal wel zuur zijn![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:11 schreef Fien1989 het volgende:
Hij hoort dus hier te liggen. Pinpoint:Oe. Dat is een heerlijk smal klein weggetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik 'm deze keer ga halen/zoeken. Maar ik hoop dat hij i.i.g. niet gestolen is, dat zal wel zuur zijn. Regelmatig met rijles langsgereden in het kader van 'hoe breed is de auto'.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ou-Tannu de stok ging halen, maar het slot was kapot en de stok zelf zwaar beschadigd. Dus is er een nieuw slot gekomen en heeft de stok een kleine APK gekregen. Stiekem is het net een nieuwe stok
* Nattekat poket Ou-Tannu
Is die bron ou-tannu? XDquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ou-Tannu de stok ging halen, maar het slot was kapot en de stok zelf zwaar beschadigd. Dus is er een nieuw slot gekomen en heeft de stok een kleine APK gekregen. Stiekem is het net een nieuwe stok
Hmm, slot was zaterdag nog niet kapotquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Jup, en 's avonds met een beetje mist is ie nog spannenderquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe. Dat is een heerlijk smal klein weggetje. Regelmatig met rijles langsgereden in het kader van 'hoe breed is de auto'.
Jammer dat je de hint niet mee hebt gekregenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, slot was zaterdag nog niet kapot
Fijn dat ie toch ergens is
[..]
Jup, en 's avonds met een beetje mist is ie nog spannenderSmal, tig bochten en brede diepe sloten aan weerszijden, erg leuk rijden
Wat zwam jij nu?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat je de hint niet mee hebt gekregen
Bron=Ikzelf met een voorstel
Leg het even uit? Plz? Hier heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, ik snap je post eindelijk.
OK, wie controleert in Dorkwerd?
Nattekat, er vanuit gaande dat de stok verdwenen is/was, hintte naar Ou-Tannu dat hij een nieuwe kon maken (met alternatief verhaal dat ie kapot was).quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leg het even uit? Plz? Hier heeft niemand wat aan.
Ik was er gisteren tegen 5 uur en toen was het echt niet heel erg verlaten, best veel auto's die daar voorbij scheuren op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:40 schreef Fien1989 het volgende:
Maar het zal toch niet dat de stok daar weg is? Dat weggetje ziet er zo verlaten uit op Streetview... het lijkt me dat echt niemand die stok daar weg zou halen of zo
Is hij misschien niet per ongeluk niet vastgemaakt of zo en daardoor in de sloot gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |