lokquotequote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:47 schreef Bronson het volgende:
Laat even tot zondagochtend liggen, dan haal ik hem op.
als je geluk hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:47 schreef Bronson het volgende:
Laat even tot zondagochtend liggen, dan haal ik hem op.
Weet ik niet, zal ook rond 12.00 zijn. Neem 'm maar mee. Nattekat zal 'm wel weer mijn kant opgooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou Thijz, als alles gaat zoals geplanned ben ik morgen rondom 12 uur bij Lieren (13:00 moet ik in Woudenberg zijn).
Maar ik ga niet omrijden als het niet hoeft. Dus hoelaat ben jij onderweg?
Primaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:15 schreef Thijz het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ook rond 12.00 zijn. Neem 'm maar mee. Nattekat zal 'm wel weer mijn kant opgooien.
Wist niet dat je tegenwoordig in de randstad woont.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:15 schreef Thijz het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ook rond 12.00 zijn. Neem 'm maar mee. Nattekat zal 'm wel weer mijn kant opgooien.
Doe ik ook niet, maar heel Nederland is toch jouw speelterrein..?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist niet dat je tegenwoordig in de randstad woont.
Dat is wel zo, maar tot nu toe heb ik de stok 19 keer in Zuid-Holland gelegd, en één keer in Noord-Hollandquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:02 schreef Thijz het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar heel Nederland is toch jouw speelterrein..?
Je moet toch ook naar je tentamens toe?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik kan de stok dan bijna zien als ik uit mijn klaslokaal kijkHelaas midden in de tentamens volgende week.
Ja klopt alleen heb ik die om een of andere reden op andere locaties in Groningen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet toch ook naar je tentamens toe?
In principe ben ik weer aan de beurtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
FOK!stok ligt niet meer in Lieren. Ik heb hem verplaatst.
Heb nu weinig tijd voor foto's, maar daarop is toch weinig te zien.
De stok ligt in Dorkwerd.. Succes
Moet geen probleem zijn, de drie toegangswegen met borden liggen op loopafstand van elkaar.
Foto's komen morgen (of vanavond heel laat)
Ja, nu ga je ook. Halen dat dingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
In principe ben ik weer aan de beurt![]()
Maar och, ik stap net uit de auto na een ritje van +300km, dus een retourtje Groningen gaat er niet in zitten
Nee nee, ik ga 'm niet halen nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, nu ga je ook. Halen dat ding
Voor mij is dit met zowel de bus als de fiets praktisch onbereikbaar.
Als het maar voor woensdag is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:03 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga 'm niet halen nu![]()
Komende week wel weer, dan ga ik 'm weer halen ongeacht in welke plaats hij ligt
Misschien is het wel op de woensdag, wie weetquote:
Woensdagochtend is mijn vrije ochtendquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:09 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Misschien is het wel op de woensdag, wie weetMaandagen worden het sowieso niet, nooit
Dinsdag... heel misschien
Bij nader inzien ga ik 'm woensdag toch niet meer halen. Misschien later in de weekquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woensdagochtend is mijn vrije ochtend
Hebben de noorderlingen ook een paar dagen de tijd om hun dingetje te doen
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-11-2015 13:41:02 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie vast wel weer jouw kant op komt binnenkort.quote:Op zondag 1 november 2015 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Laatste keer tanken was 6 oktober, ik ga altijd voor één tank per maand, heb nu nog voor 200km benzine... Misschien...
Gaat dan wel niet volgende week gebeuren, Groningen is nog steeds te ver
Klinkt goed.quote:Op zondag 1 november 2015 11:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie vast wel weer jouw kant op komt binnenkort.
Ah, daarom kreeg ik nachtmerries van die foto.quote:Op zondag 1 november 2015 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(Is een Doctor Who sjaal trouwens)
Nachtmerries?quote:Op zondag 1 november 2015 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, daarom kreeg ik nachtmerries van die foto.
Van die sjaal hèquote:Op zondag 1 november 2015 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nachtmerries?
En bedankt he
Anyway, goede foto staat er. Omgevingsfoto
Weet je, ik zet ze beiden neer, zodat iedereen die terugleest het gedoe over een sjaal ook begrijptquote:Op zondag 1 november 2015 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die sjaal hè
En je had net zo goed die foto kunnen laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |