quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
Ik vroeg me even af of ik tussen de 50+'ers zat.
Wie weet......er wordt genoeg gezemeld hier, dus dat zou best wel eens waar kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze die ook in OUD?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
ik kom niet zo vaak in oud. Mijn oudste is 8quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in OUD?zal toch wel,als je kinderen al groter zijn
![]()
Hoe oud zijn die van jou?
8 alweerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom niet zo vaak in oud. Mijn oudste is 8
OK en je hebt er nog 1 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom niet zo vaak in oud. Mijn oudste is 8
Ik nader de 60+ al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
quote:
Dutje doen, ouwe wijvenquote:
Ja iddquote:
Alsof jij een ritme heptquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Flikker op met die kutdutjes tussendoor.
powernap dan maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het woord dutje al veel te truttig.
Ik begreep uit de verslaggeving dat ze er niet om zitten te springen...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
China schaft de één kind maatregel af.
Die Chinezen zullen nu wel losgaan.
Dan ben je al oud jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het woord dutje al veel te truttig.
Gewoon voor je deur laten zetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je al oud ja![]()
Mijn melk schuim ding al binnen en de koffie. Nu nog het apparaat zelf. Fijn die komt morgen en dan ben ik er niet
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon voor je deur laten zetten.
Dat zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het er dan nog staat als je thuiskomt...
ik bied nooit over hou die troep dan maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
De verleiding weerstaan op de veiling door niet meer te overbieden... Geen dingen gekocht dus , want alle 4 objecten zijn overboden...
Veulenveilingen zijn tof wanneer je weet wat je doet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
De verleiding weerstaan op de veiling door niet meer te overbieden... Geen dingen gekocht dus , want alle 4 objecten zijn overboden...
Hoe gaat het met je laatste aanwinst?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Veulenveilingen zijn tof wanneer je weet wat je doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Da's prima aankoop, die is met paar weken verkocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je laatste aanwinst?
ouwe geldwolfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Da's prima aankoop, die is met paar weken verkocht.
Top, dus verder geen omkijken meer naar gehad..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Da's prima aankoop, die is met paar weken verkocht.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet eens een dutje gedaan... ik heb schoonzus gebeld, gaat niet goed daar![]()
Ben nu wel blij dat ik mijn verjaardag dit jaar heb gevierd
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
na de jaren tachtig is er ook nog muziek gemaakt hoor HutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
Uiteraard wel op zijn tijd ff gaan kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Top, dus verder geen omkijken meer naar gehad..
Ik zit ergens te zweven in de tijd nu op der radio.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:37 schreef sacha het volgende:
[..]
na de jaren tachtig is er ook nog muziek gemaakt hoor Hut
Dan maar 20x voor koffie lopenquote:
Thanks Sasquote:
Sterkte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan maar 20x voor koffie lopen![]()
ik lach wel, maar niet échtdat snap je wel
[..]
Thanks Sas![]()
ik ga er niet weer hele avond over hebben, maar de Kerst gaat ie niet halen en dat komt
tóch hard aan, ook al wist ik dat het niet lang ging durenom zo aan te horen
wat daar allemaal gebeurt is wel heftig, maar ja... misschien ga ik straks muziek luisteren
Dat zijn toch mooie herinneringen Fann, die hebben jullie mooi binnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan maar 20x voor koffie lopen![]()
ik lach wel, maar niet échtdat snap je wel
[..]
Thanks Sas![]()
ik ga er niet weer hele avond over hebben, maar de Kerst gaat ie niet halen en dat komt
tóch hard aan, ook al wist ik dat het niet lang ging durenom zo aan te horen
wat daar allemaal gebeurt is wel heftig, maar ja... misschien ga ik straks muziek luisteren
Is ook zo Dees, dat was de laatste keer dat we allemaal nog samen waren denk ik dan maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn toch mooie herinneringen Fann, die hebben jullie mooi binnen.
In dit soort situaties ben je af en toe net schizofreen, vertel mij wat
Dat is het mooie van een groot gezin, je hebt samen zoveel meegemaakt, dat zijn leuke (en soms minder leuke) herinneringen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo Dees, dat was de laatste keer dat we allemaal nog samen waren denk ik dan maar
en mijn 2 oudste broers hadden de raarste verhalen waar ik heel erg om moest lachen![]()
Die deelde een kamer en mijn jongste broertje sliep nog bij mijn ouders op de kamer en ze hadden een speciaal luik gemaakt in het plafond om hun sexboekjes je verstoppen, die hadden de grootste
lol, dus ik zal dáár maar aan denkende rest komt wel...
en ik hoop niet dat het iedere keer helemaal stil valt hier als ik er iets over zeg want dan
durf ik er niks meer over te zeggen![]()
Leven gaat toch gewoon door
Ik kreeg ooit een sexboekje van Sinterklaasquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo Dees, dat was de laatste keer dat we allemaal nog samen waren denk ik dan maar
en mijn 2 oudste broers hadden de raarste verhalen waar ik heel erg om moest lachen![]()
Die deelde een kamer en mijn jongste broertje sliep nog bij mijn ouders op de kamer en ze hadden een speciaal luik gemaakt in het plafond om hun sexboekjes je verstoppen, die hadden de grootste
en ik hoop niet dat het iedere keer helemaal stil valt hier als ik er iets over zeg want dan
Preciesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een groot gezin, je hebt samen zoveel meegemaakt, dat zijn leuke (en soms minder leuke) herinneringen.
Zou wel jammer zijn als het hier elke keer stil valt na kutnieuws, het is wel fijn om het hier te melden en daarna gewoon weer over te kunnen gaan tot de orde van de dag.
Wat je zegt, het leven gaat door.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sexboekje van Sinterklaas
ahquote:
Ja ik mocht hem houden... Daar deden mn ouders niet zo moeilijk overquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ahen mocht je hem houden?
Het eerste sexboekje wat ik ooit zag vond ik in het bos, toen was ik aan het wandelen met
mijn Pa en Ma en broertje, maar die werd meteen afgepakt![]()
Wat ik nou precies had gezien wist ik nietmaar mijn Pa stopte het in zijn binnenzak,
hij gooide het niet weg
nou die van mij wel hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mocht hem houden... Daar deden mn ouders niet zo moeilijk over
Ah! Wáár zit je dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, net wakker.
Zit aan de andere kant van de wereld...
Lekker!quote:
Hier werkt niemand, iedereen doet alsof...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
2 collega's van mij zitten er ook, alleen zijn die aan het werk.
Dat is wel lekker verdienen dan, niets doen en toch geld krijgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier werkt niemand, iedereen doet alsof...
Armoe troef hier en de prijzen niet echt laag...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lekker verdienen dan, niets doen en toch geld krijgen
De opdrachtgever betaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Armoe troef hier en de prijzen niet echt laag...
Ik heb gisteren mijn eerste duik gemaakt en er staan er nog wat in de planning...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De opdrachtgever betaald
Ga jij nog duiken?
Wat ze al niet blijven verzinnen .... Alsof die bekende Nederlanders de tijd hebben om uit eten met je te gaan....quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Toch een beetje on topic in CUL
http://www.nu.nl/eten-en-(...)t-marco-borsato.html
Ik zou Herman den Blijker kiezen, die weet tenminste wat ik moet bestellen
Alsof ik zin heb om met een of andere 'bekende Nederlander', alleen het woord alquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ze al niet blijven verzinnen .... Alsof die bekende Nederlanders de tijd hebben om uit eten met je te gaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even wat anders, ik zeg gisteren tegen de baardaap dat ik een afspraak met de tandarts moet maken, zegt hij tegen me, dan moet je een andere tandarts zoeken want de onze leeft niet meer, die heeft zichzelf van kant gemaakt.OoopsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vreemd, ik kende hem al langer dan 30 jaar, hij leek me helemaal niet zo'n type, zie je dat je je toch in mensen kan vergissen.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even wat anders, ik zeg gisteren tegen de baardaap dat ik een afspraak met de tandarts moet maken, zegt hij tegen me, dan moet je een andere tandarts zoeken want de onze leeft niet meer, die heeft zichzelf van kant gemaakt.Die heeft met zijn vingers in jouw mond gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Klinkt goed, veel plezier daar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste duik gemaakt en er staan er nog wat in de planning...
Ja, maar wel met latex handschoentjes aan, maar het is een hele rare gedachte achteraf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft met zijn vingers in jouw mond gezeten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft met zijn vingers in jouw mond gezeten
ik ben een beetje jaloersquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste duik gemaakt en er staan er nog wat in de planning...
Het zal wel een hypothetische vraag zijn geweest Chufquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ze al niet blijven verzinnen .... Alsof die bekende Nederlanders de tijd hebben om uit eten met je te gaan....
Oh ja, Mad, amuseer je en laat je daar niks doen dat jezelf niet wil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof ze dat daar kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh ja, Mad, amuseer je en laat je daar niks doen dat jezelf niet wil.
Neem je ook vrij of gaat alles in de avonduren en het weekend?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Laatste weekend voordeeat het grote klussen gaat beginnen
Nee, ik neem geen vrij, ik neem pas vrij nadat we er wonen. Mijn man is wel bijna de hele maand november vrij, want het meeste werk komt toch op hem neer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem je ook vrij of gaat alles in de avonduren en het weekend?
Nou, nee hoor, hij verheugt zich er juist op om aan de slag te gaan.quote:
Geen idee welke klussen hem te wachten staan..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, nee hoor, hij verheugt zich er juist op om aan de slag te gaan.
Muur wegbreken, muur opnieuw opbouwen, badkamer slopen en opnieuw opbouwen en muren stucen en sauzen. Dat was het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee welke klussen hem te wachten staan..
Ok je moet het maar leuk vindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muur wegbreken, muur opnieuw opbouwen, badkamer slopen en opnieuw opbouwen en muren stucen en sauzen. Dat was het wel zo'n beetje
Geen drank dus voor hemquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:22 schreef sacha het volgende:
mijn mongooltje heeft een aangeboren leverafwijking en mag blij zijn dattie al 5 is
Kanker is kut .Maar het kan goed gaan, zo te lezen gaat het het niet goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
oh jee... gaat ie de 6 wel halen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:22 schreef sacha het volgende:
mijn mongooltje heeft een aangeboren leverafwijking en mag blij zijn dattie al 5 is
quote:
en zo hoort het ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik neem geen vrij, ik neem pas vrij nadat we er wonen. Mijn man is wel bijna de hele maand november vrij, want het meeste werk komt toch op hem neer.
Ja toch? Ik heb de plintentaak op me genomenquote:
schuren en schilderen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb de plintentaak op me genomen
Nee ik lust geen koffie in de avond. maar ik sta wel blij op. Ze staan wel klaar zeg maar even doorgespoeld en schoonquote:
Zal best smaken, ik weet hoe het smaakt dus zit wel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik lust geen koffie in de avond. maar ik sta wel blij op. Ze staan wel klaar zeg maar even doorgespoeld en schoon
Zo vreselijk gemist, maar de belastingdienst kwam over de brugquote:
Gronden, schuren, gronden, schuren en aflakkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
schuren en schilderen?
Is ook een hele klusen je moet op de grond liggen in allerlei bochten... dás wel klote
Wat ik al zei... een hele klusquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gronden, schuren, gronden, schuren en aflakken
Ja, best een klus, maar dan doe ik ook nog watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ik al zei... een hele klusdoor het hele huis heen, zijn aardig wat metertjes plint....
Wanneer moet het klaar zijn? Want je oude huis is natuurlijk al verkocht?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, best een klus, maar dan doe ik ook nog wat
De planning is dat we er 28 november voor het eerst gaan slapen, dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Wanneer moet het klaar zijn? Want je oude huis is natuurlijk al verkocht?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik zit aan de chocomel met rum trouwens want ik ben nu ook snotverkouden![]()
goeie reden vind ik zelf wel
Van mij mag jequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oh jee... gaat ie de 6 wel halen?
[..]![]()
![]()
Ik zit aan de chocomel met rum trouwens want ik ben nu ook snotverkouden![]()
goeie reden vind ik zelf wel
Dat is al snelquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De planning is dat we er 28 november voor het eerst gaan slapen, dus dat moet wel lukken
4 weken, dus dan hebben we wel even, keuken, vloeren en plafond besteden we uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is al snelzit je met Kerst in je nieuwe huissie
bij de haven ....
wél lekker hoor, alles nieuw en zo, lijkt me heerlijk eigenlijk !
Slapen in je huis, bijna 30 jaar geleden lagen we op de kale vloer te pitten en maar kijken naar de pracht en praal. En een bad. Wat een weeldequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De planning is dat we er 28 november voor het eerst gaan slapen, dus dat moet wel lukken
Gelukkig zijn de tijden veranderd, dat zou ik niet trekken op mijn oude dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Slapen in je huis, bijna 30 jaar geleden lagen we op de kale vloer te pitten en maar kijken naar de pracht en praal. En een bad. Wat een weelde
Hoezo gelukkig zijn in je huis is toch tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de tijden veranderd, dat zou ik niet trekken op mijn oude dag
Op de grond liggen nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig zijn in je huis is toch tof
Tja 40plus he? ach we konden niet wachtenquote:
Ik had dit helemaal gemistquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:22 schreef sacha het volgende:
een lever transplantatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist![]()
Je hebt een bijzonder mongooltje, en nu?
Begrijpelijk, zolang het voor het beestje nog goed te doen isquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
een lever transplantatie![]()
zonder dollen, als de aanvallen beperkt blijven en de pijn afwezig dan blijf ik genieten van ons mongooltje![]()
in het andere geval houdt het op
Strak plan, ik rook me ook nog maar eentje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
Ik ga vegetarisch voor de rest van de nacht..
Succes.. Ik ben weer klaar wakker na een powernap...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan, ik rook me ook nog maar eentje.
Beetje dikker en kaler, maar hey, we worden allemaal ouder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
Zo die Billy Joel is verandert zeg:
[ afbeelding ]
Klopt alhoewel dat dikker en kaler ook wel van toepassing is t.o.v. 25 jaar terug ..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje dikker en kaler, maar hey, we worden allemaal ouder.
De een heeft mazzelen rijpt met de jaren en anderen pech en zien er op hun 30e al uit als een bejaarde.
Who cares? Echte schoonheid zit toch van binnen......toch?
Ik beoordeel mensen nooit op hun uiterlijk in de zin van mooi of lelijk, de presentatie, dwz, kledingstijl speelt bij mij wel vaker mee in de beoordeling, mij zul je niet op straat aantreffen in een joggingbroek of zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt alhoewel dat dikker en kaler ook wel van toepassing is t.o.v. 25 jaar terug ..
Ik ben ook geen liefhebber, maar hij zong hier volgens Amerikaans gebruik het volkslied bij de 3e wedstrijd van de Worldseries ... Op zich deed ie dat verder prima. Het blijft nml wel een lastig nummerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen nooit op hun uiterlijk in de zin van mooi of lelijk, de presentatie, dwz, kledingstijl speelt bij mij wel vaker mee in de beoordeling, mij zul je niet op straat aantreffen in een joggingbroek of zo.
Maar uiteindelijk gaat het om het karakter van mensen.
Ik ben overigens geen liefhebber van de muziek van Billy Joel.
Eigenlijk vind ik dat nummer Piano Man wel geinig, maar aan Goodnight Saigon heb ik echt een bloedhekel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook geen liefhebber, maar hij zong hier volgens Amerikaans gebruik het volkslied bij de 3e wedstrijd van de Worldseries ... Op zich deed ie dat verder prima. Het blijft nml wel een lastig nummer
Gaan we gewoon dáár van uit Sasquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder dollen, als de aanvallen beperkt blijven en de pijn afwezig dan blijf ik genieten van ons mongooltje![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nummer Piano Man wel geinig, maar aan Goodnight Saigon heb ik echt een bloedhekel.
krentenbolquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al een bakkie op, met een stukje gevuld speculaas
Wat heb ik aangericht vannacht met een single plaatje.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
krentenbol![]()
deze is denk ik het mooiste![]()
ik ben nu helemaal in de Joel mood![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb ik aangericht vannacht met een single plaatje.....
Die is niet mooi, jij vindt hem mooi, en ik vind het een zeiknummer, smaken verschillen nu eenmaal.quote:
oké dat is waar IK vind het mooiquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is niet mooi, jij vindt hem mooi, en ik vind het een zeiknummer, smaken verschillen nu eenmaal.
Dat mag. Maar hou mij er alsjeblieft buiten, ik vind het bagger.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag. Maar hou mij er alsjeblieft buiten, ik vind het bagger.
Vanavond ga ik met baardaap naar de Kift.quote:
ik weet niet wat dat isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanavond ga ik met baardaap naar de Kift.
Wat ben je weer negatief..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat iszal wel kutmuziek zijn
tenminste.... voor mij
ah... effe keurenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben je weer negatief..![]()
Ik vind dit helemaal geweldig en de baardaap ook, dit wordt de 2e keer dat we ze samen live gaan zien, eerste keer was in 2004.
Nou, ik zal me toch een beetje inhouden hoor, maar ik zal er wel een paar drinken.quote:
Sorry, maar dit is toch net even van een ander niveau.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
het begin doet me denken aan de wilde boerendochter en daarna weet ik niet
Met drank in je mik wordt het vast wel gezelligquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is toch net even van een ander niveau.
Zonder drank ook, wij zijn echte liefhebbers van De Kift.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Met drank in je mik wordt het vast wel gezellig
Dit is koper, maar wij houden ook van blazers dus.quote:
quote:"De Kift is geboren in fanfare, gedoopt in punk en groot geworden in liefde voor muziek en poëzie. Vrolijke muziek is het, muziek vol weemoed. Muziek waarvan tranen in je ogen schieten of een grijns op je gezicht verschijnt."
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:10 schreef chufi het volgende:
Ik wens je iig een fijne avond toe met je baardaap. En als ik je zo hoor gaat dat wel lukken..
Dank jullie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:15 schreef Deisyy het volgende:
De Kift, ik ken ze niet niet, maar veel plezier vanavond met je baardaap Mo.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
Pompoensoep
Gegrilde Boeren Buitenkip van de Jumbo
Appelmoes
Koffietoetje met ijs en slagroom
en ik heb er niks voor hoeven doenalleen koffie zetten dat dan weer wel .....
Ah, dan is ie zijn haar waarschijnlijk aan het wassen nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Theatervoorstelling, zal wel ergens om 20:30 beginnen.. lijkt me
Klinkt ook niet slechtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Courgettesoup met zalm en ciabatta met Italiaanse salami, mozzarella en tomaat uit de oven.
En straks voor bij de koffie bij ik mango-/passievruchttaartjes die nog even in de oven moeten.
Volgens mij heb jij alleen in de keuken gestaan om koffie te zettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt ook niet slecht![]()
maar jij hebt vast langer in de keuken gestaan dan ik
Buitenkip is dat vegetarisch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
Pompoensoep
Gegrilde Boeren Buitenkip van de Jumbo
Appelmoes
Koffietoetje met ijs en slagroom
en ik heb er niks voor hoeven doenalleen koffie zetten dat dan weer wel .....
Ja, en om de boodschappen uit te pakkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alleen in de keuken gestaan om koffie te zetten
Heerlijk, wat een verwennerijquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en om de boodschappen uit te pakken![]()
maar was zooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker
oh jee.... wat is er gebeurd Dees?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:25 schreef Deisyy het volgende:
En verder voel ik een grote behoefte om me vanavond lam te drinken, wat een kutdag was dit
Maar die heeft het wel voor je klaar gemaakt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die eet écht nooit vlees, geen milimeter...
Geen heftige dingen hoor, maar vond het gewoon een kutdag. Eind van de morgen kwam mijn zoon langs en dat heeft vaak nogal wat voeten in aarde en vanmiddag met mijn zussen bij mijn zus geweest en dat was gewoon triest.quote:
Nee, tuurlijk niet, kijk maar topic van 4 oktober dierendag of ben je dat alweer vergetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die heeft het wel voor je klaar gemaakt?
Ik snap jequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen heftige dingen hoor, maar vond het gewoon een kutdag. Eind van de morgen kwam mijn zoon langs en dat heeft vaak nogal wat voeten in aarde en vanmiddag met mijn zussen bij mijn zus geweest en dat was gewoon triest.
Ik ben er even beu van
Ik verdien extra slagroom bij mijn mango-passievruchtentaartjequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap je![]()
soms is het ook gewoon té veel....
Ja toen had je ook een stukkie kip...Maar hoe dat ook al weer klaargemaakt was ben ik idd vergeten ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, kijk maar topic van 4 oktober dierendag of ben je dat alweer vergeten
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verdien extra slagroom bij mijn mango-passievruchtentaartje
Hoef ik niks aan te doen Chuf, alleen opwarmen in de oven, maar dez was al warm, kwam net van het spit...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toen had je ook een stukkie kip...Maar hoe dat ook al weer klaargemaakt was ben ik idd vergeten ...
OK die heb ik ook bij mij in de super... Maar om 12 uur de warme kip halen heeft weinig nut als je die pas om 8 uur of zo gaat op eten...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoef ik niks aan te doen Chuf, alleen opwarmen in de oven, maar dez was al warm, kwam net van het spit...
Nee, dan heeft het geen nut Chuf of je moet kouwe kip etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
OK die heb ik ook bij mij in de super... Maar om 12 uur de warme kip halen heeft weinig nut als je die pas om 8 uur of zo gaat op eten...
Ja .. Of je warmt het nog even op... Maar hier wordt het een halve pizza van gister...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dan heeft het geen nut Chuf of je moet kouwe kip etenis ook niet vies maar wél anders...
Ik had mazzel
Oké, eet smakelijk Chuf!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Of je warmt het nog even op... Maar hier wordt het een halve pizza van gister...
Ik heb nog wat tussendoor gehad... en misschien doe ik later ook nog wat...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, eet smakelijk Chuf!
Halve Pizza is niet veel voor jou trouwens
Begint om 20.30 u. maar het is hier vrijwel om de hoek dus je kan er lopend heen, ook handig als je bezopen weer naar huis gaat, maar ik hou me in met drinken, zal er misschien een stuk of 6 drinken,hooguit 10.quote:
Neuh, dat heb ik vannacht nog even gedaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dan is ie zijn haar waarschijnlijk aan het wassen nu![]()
Veel plezier Mo als je dit nog leest.......................
Noem je dat inhouden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begint om 20.30 u. maar het is hier vrijwel om de hoek dus je kan er lopend heen, ook handig als je bezopen weer naar huis gaat, maar ik hou me in met drinken, zal er misschien een stuk of 6 drinken,hooguit 10.
Als je belooft niet te gaan draaien als je thuis bent mag je er 12 ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begint om 20.30 u. maar het is hier vrijwel om de hoek dus je kan er lopend heen, ook handig als je bezopen weer naar huis gaat, maar ik hou me in met drinken, zal er misschien een stuk of 6 drinken,hooguit 10.
Je hebt geen idee hoe erg ik vroeger was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Noem je dat inhouden?![]()
Ik neem 1 Chocomel met Rum vanavond, ik heb flink boodschappen gedaan
Nee tuurlijk weet ik dat nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe erg ik vroeger was.![]()
Boodschappen heb ik rond 16 u. al gedaan, gegeten heb ik ook.
Ben er helemaal klaar voor.
Ik was ook niet van plan om erna nog veel te gaan doen, dus draaien zal ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
Oh nee maakt niet uit ... Je praat er toch niet bij..
Dan moet je er idd niet aan beginnen.. Ik vind je muziek trouwens meestal top.. Maar ik was niet van plan om vannacht te gaan luisteren..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om erna nog veel te gaan doen, dus draaien zal ik ook niet.
En ik ben niet iemand die snel gaat 'lallen', dus zou ik al praten lukt dat wel, alleen mijn accent is niks voor de radio.
Het is sowieso de laatste dagen enigszins uitgestorven op de radio.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je er idd niet aan beginnen.. Ik vind je muziek trouwens meestal top.. Maar ik was niet van plan om vannacht te gaan luisteren..
Ja klopt....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is sowieso de laatste dagen enigszins uitgestorven op de radio.
Is ook raar, eerst een hoop gedoe over 'de regels' en nu is er niemand die zich meldt om te draaien, misschien dat een en ander verband met elkaar houdt.quote:
Er staan wel 2 gepland ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ook raar, eerst een hoop gedoe over 'de regels' en nu is er niemand die zich meldt om te draaien, misschien dat een en ander verband met elkaar houdt.
Ah, had ik nog niet gezien.quote:
Ja dat lijkt soms meestal meer standaard te worden dan slechts af en toe eens... Jammer..iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, had ik nog niet gezien.
Maar goed, ik ben ook niet iemand die 2 uur lang naar de Zangeres Zonder Naam en/of Gert Timmerman e.d. gaat luisteren.
Af en toe heb ik ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat lijkt soms meestal meer standaard te worden dan slechts af en toe eens... Jammer..idd
vaak luister ik de avonduren ook niet.. Af en toe.. Meestal tune ik pas in tegen middernacht of zo...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Af en toe heb ik ook geen moeite mee.
Maar elke zaterdagavond is me echt teveel.
Dito.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
vaak luister ik de avonduren ook niet.. Af en toe.. Meestal tune ik pas in tegen middernacht of zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik hou wel van een zachte Gquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om erna nog veel te gaan doen, dus draaien zal ik ook niet.
En ik ben niet iemand die snel gaat 'lallen', dus zou ik al praten lukt dat wel, alleen mijn accent is niks voor de radio.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito.
Maar goed, ik ben ook 'fan' van PP.
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, maar, de baardaap werkt bij Vodafoon, neemt ie de foon op, zegt een klant tegen hem dat ze zijn dialect niet kan verstaanquote:
Dat is een Brabander, mijn 'G' is veel zachter.quote:
Wat een kolder! Je zal best horen dat je zoon een Limbo is, maar daar is toch niets mis mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, maar, de baardaap werkt bij Vodafoon, neemt ie de foon op, zegt een klant tegen hem dat ze zijn dialect niet kan verstaan, hij spreekt niet eens dialect.
![]()
Sowieso, het hoofdkantoor is in Maastricht, zijn collega's zijn minder goed te verstaan.
Iedereen die daar werkt is Limbo, wat verwacht je dan? Een Rotterdams accent?
Guus vind ik dan weer een sukkelquote:
Het slaat ook nergens op, want we zijn prima te verstaan hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een kolder! Je zal best horen dat je zoon een Limbo is, maar daar is toch niets mis mee.
Maak me gekquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een Brabander, mijn 'G' is veel zachter.
Als ik me moeite doe kan ik ook met een hardere 'G' spreken, maar dat voelt voor mij gewoon niet natuurlijk.quote:
Datzelfde heb ik als ik een zachte G moet doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik me moeite doe kan ik ook met een hardere 'G' spreken, maar dat voelt voor mij gewoon niet natuurlijk.
Mensen vinden het blijkbaar leuk om te doen alsof alle Limburgers onverstaanbaar en dom zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik als ik een zachte G moet doen
Volgens mij denk je dat zelf, ik zag je in uto sc ook klagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen vinden het blijkbaar leuk om te doen alsof alle Limburgers onverstaanbaar en dom zijn.
Ik kan er verder niet zo mee zitten.
Alsof je kan kiezen waar je geboren wordt.
Ik klaagde niet, ik haakte in op een opmerking, boeit niet, ik ben er vandoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat zelf, ik zag je in uto sc ook klagen.
Ja ja Groetjes met een zachte gquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik klaagde niet, ik haakte in op een opmerking, boeit niet, ik ben er vandoor.
Die rechtse is "the Voice"quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee India is stukken beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:33 schreef chufi het volgende:
Ook niet slim van Vodafoon om een call-centre in Maastricht te plaatsen...
Das minder leuk... Welke? en hoe groot?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Vanmiddag stuk van tand afgebroken.
Wat dan wel?quote:
premolaar linksbovenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Das minder leuk... Welke? en hoe groot?
Een hele helft... Wordt lastig herstellen... Denk dat dat een kroontje wordtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
premolaar linksboven
de voorste helft
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_premolaar
we zien wel ik kan nog etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hele helft... Wordt lastig herstellen... Denk dat dat een kroontje wordt
Of composietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hele helft... Wordt lastig herstellen... Denk dat dat een kroontje wordt
Ik weet niet of die zenuw of dat gaat ontsteken als je er niets aan doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is aan je zelf natuurlijk...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Of composiet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Composiet_(tandheelkunde)
Dat vullings materiaal moet wel goed kunnen hechten.. En als een halve tand weg is is het geen echte vulling meer.. Ik heb dat 1.5 jaar terug ook gehad, met een achterste kies... Hebben ze toen wel geprobeerd iets aan te doen maar dat bleef niet zitten... Ik heb het maar zo gelaten... Wel wat scherpe randjes nog steed, maar verder nergens last van en zolang de zenuw niet bloot ligt hoeft ie ook niet te gaan ontsteken.. Heb je nu pijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die zenuw of dat gaat ontsteken als je er niets aan doet.
nee hoor geen pijn gelukkig alleen als er iets tegen aan komt "electrisch".quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat vullings materiaal moet wel goed kunnen hechten.. En als een halve tand weg is is het geen echte vulling meer.. Ik heb dat 1.5 jaar terug ook gehad, met een achterste kies... Hebben ze toen wel geprobeerd iets aan te doen maar dat bleef niet zitten... Ik heb het maar zo gelaten... Wel wat scherpe randjes nog steed, maar verder nergens last van en zolang de zenuw niet bloot ligt hoeft ie ook niet te gaan ontsteken.. Heb je nu pijn?
Ik zou het even met je tandarts overleggen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee hoor geen pijn gelukkig alleen als er iets tegen aan komt "electrisch".
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk even met je tandarts overleggen...
maandagmiddag aardige vent tegenover de Aldiquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het even met je tandarts overleggen...
De mijne woont tegenover de Aldiquote:
OK hij leeft nog wel.. Dus niet zo een als die van Mo....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maandagmiddag aardige vent tegenover de Aldi
Wil je billenkoekquote:
Je bent wel een kut cosser.quote:
Je kon je ei niet meer kwijt in de cos?quote:
Geen idee wat je bedoelt eigenlijk.. ik cos toch vrij normaalquote:Op zondag 1 november 2015 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kon je ei niet meer kwijt in de cos?
Denk dat dat bewust gaatquote:Op zondag 1 november 2015 01:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ach ja, het oog kijkt altijd van zich..
Ik hoef het natuurlijk niet te vragenquote:
Middag, helder en het zonnetje schijnt een beetje, 15 °C.quote:
Fijne middag Moquote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag, helder en het zonnetje schijnt een beetje, 15 °C.
En lekker kunnen slapen?quote:
Redelijk, maar weer te vroeg (8:30) wakker... ontbeten, 2 modules van een online cursus gevolgd... en net een omeletje tonijn verorberdquote:Op zondag 1 november 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En lekker kunnen slapen?
Ik heb geslapen als een roos, en ben redelijk 'vroeg' wakker.
Vandaag een dagje rustig aan doen, beetje luieren, en tussendoor een beetje huishouden, gisteren al een en ander gedaan, maar je moet het een beetje bijhouden anders wordt het een puinhoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |