quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
Ik vroeg me even af of ik tussen de 50+'ers zat.
Wie weet......er wordt genoeg gezemeld hier, dus dat zou best wel eens waar kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze die ook in OUD?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
ik kom niet zo vaak in oud. Mijn oudste is 8quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in OUD?zal toch wel,als je kinderen al groter zijn
![]()
Hoe oud zijn die van jou?
8 alweerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom niet zo vaak in oud. Mijn oudste is 8
OK en je hebt er nog 1 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom niet zo vaak in oud. Mijn oudste is 8
Ik nader de 60+ al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Marrije het volgende:
quote:
Dutje doen, ouwe wijvenquote:
Ja iddquote:
Alsof jij een ritme heptquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Flikker op met die kutdutjes tussendoor.
powernap dan maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het woord dutje al veel te truttig.
Ik begreep uit de verslaggeving dat ze er niet om zitten te springen...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
China schaft de één kind maatregel af.
Die Chinezen zullen nu wel losgaan.
Dan ben je al oud jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het woord dutje al veel te truttig.
Gewoon voor je deur laten zetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je al oud ja![]()
Mijn melk schuim ding al binnen en de koffie. Nu nog het apparaat zelf. Fijn die komt morgen en dan ben ik er niet
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon voor je deur laten zetten.
Dat zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het er dan nog staat als je thuiskomt...
ik bied nooit over hou die troep dan maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
De verleiding weerstaan op de veiling door niet meer te overbieden... Geen dingen gekocht dus , want alle 4 objecten zijn overboden...
Veulenveilingen zijn tof wanneer je weet wat je doet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
De verleiding weerstaan op de veiling door niet meer te overbieden... Geen dingen gekocht dus , want alle 4 objecten zijn overboden...
Hoe gaat het met je laatste aanwinst?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Veulenveilingen zijn tof wanneer je weet wat je doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Da's prima aankoop, die is met paar weken verkocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je laatste aanwinst?
ouwe geldwolfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Da's prima aankoop, die is met paar weken verkocht.
Top, dus verder geen omkijken meer naar gehad..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Da's prima aankoop, die is met paar weken verkocht.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet eens een dutje gedaan... ik heb schoonzus gebeld, gaat niet goed daar![]()
Ben nu wel blij dat ik mijn verjaardag dit jaar heb gevierd
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
na de jaren tachtig is er ook nog muziek gemaakt hoor HutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
Uiteraard wel op zijn tijd ff gaan kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Top, dus verder geen omkijken meer naar gehad..
Ik zit ergens te zweven in de tijd nu op der radio.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:37 schreef sacha het volgende:
[..]
na de jaren tachtig is er ook nog muziek gemaakt hoor Hut
Dan maar 20x voor koffie lopenquote:
Thanks Sasquote:
Sterkte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan maar 20x voor koffie lopen![]()
ik lach wel, maar niet échtdat snap je wel
[..]
Thanks Sas![]()
ik ga er niet weer hele avond over hebben, maar de Kerst gaat ie niet halen en dat komt
tóch hard aan, ook al wist ik dat het niet lang ging durenom zo aan te horen
wat daar allemaal gebeurt is wel heftig, maar ja... misschien ga ik straks muziek luisteren
Dat zijn toch mooie herinneringen Fann, die hebben jullie mooi binnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan maar 20x voor koffie lopen![]()
ik lach wel, maar niet échtdat snap je wel
[..]
Thanks Sas![]()
ik ga er niet weer hele avond over hebben, maar de Kerst gaat ie niet halen en dat komt
tóch hard aan, ook al wist ik dat het niet lang ging durenom zo aan te horen
wat daar allemaal gebeurt is wel heftig, maar ja... misschien ga ik straks muziek luisteren
Is ook zo Dees, dat was de laatste keer dat we allemaal nog samen waren denk ik dan maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn toch mooie herinneringen Fann, die hebben jullie mooi binnen.
In dit soort situaties ben je af en toe net schizofreen, vertel mij wat
Dat is het mooie van een groot gezin, je hebt samen zoveel meegemaakt, dat zijn leuke (en soms minder leuke) herinneringen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo Dees, dat was de laatste keer dat we allemaal nog samen waren denk ik dan maar
en mijn 2 oudste broers hadden de raarste verhalen waar ik heel erg om moest lachen![]()
Die deelde een kamer en mijn jongste broertje sliep nog bij mijn ouders op de kamer en ze hadden een speciaal luik gemaakt in het plafond om hun sexboekjes je verstoppen, die hadden de grootste
lol, dus ik zal dáár maar aan denkende rest komt wel...
en ik hoop niet dat het iedere keer helemaal stil valt hier als ik er iets over zeg want dan
durf ik er niks meer over te zeggen![]()
Leven gaat toch gewoon door
Ik kreeg ooit een sexboekje van Sinterklaasquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo Dees, dat was de laatste keer dat we allemaal nog samen waren denk ik dan maar
en mijn 2 oudste broers hadden de raarste verhalen waar ik heel erg om moest lachen![]()
Die deelde een kamer en mijn jongste broertje sliep nog bij mijn ouders op de kamer en ze hadden een speciaal luik gemaakt in het plafond om hun sexboekjes je verstoppen, die hadden de grootste
lol, dus ik zal dáár maar aan denkende rest komt wel...
en ik hoop niet dat het iedere keer helemaal stil valt hier als ik er iets over zeg want dan
durf ik er niks meer over te zeggen![]()
Leven gaat toch gewoon door
Preciesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een groot gezin, je hebt samen zoveel meegemaakt, dat zijn leuke (en soms minder leuke) herinneringen.
Zou wel jammer zijn als het hier elke keer stil valt na kutnieuws, het is wel fijn om het hier te melden en daarna gewoon weer over te kunnen gaan tot de orde van de dag.
Wat je zegt, het leven gaat door.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sexboekje van Sinterklaas
ahquote:
Ja ik mocht hem houden... Daar deden mn ouders niet zo moeilijk overquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ahen mocht je hem houden?
Het eerste sexboekje wat ik ooit zag vond ik in het bos, toen was ik aan het wandelen met
mijn Pa en Ma en broertje, maar die werd meteen afgepakt![]()
Wat ik nou precies had gezien wist ik nietmaar mijn Pa stopte het in zijn binnenzak,
hij gooide het niet weg
nou die van mij wel hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mocht hem houden... Daar deden mn ouders niet zo moeilijk over
Ah! Wáár zit je dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, net wakker.
Zit aan de andere kant van de wereld...
Lekker!quote:
Hier werkt niemand, iedereen doet alsof...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
2 collega's van mij zitten er ook, alleen zijn die aan het werk.
Dat is wel lekker verdienen dan, niets doen en toch geld krijgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier werkt niemand, iedereen doet alsof...
Armoe troef hier en de prijzen niet echt laag...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lekker verdienen dan, niets doen en toch geld krijgen
De opdrachtgever betaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Armoe troef hier en de prijzen niet echt laag...
Ik heb gisteren mijn eerste duik gemaakt en er staan er nog wat in de planning...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De opdrachtgever betaald
Ga jij nog duiken?
Wat ze al niet blijven verzinnen .... Alsof die bekende Nederlanders de tijd hebben om uit eten met je te gaan....quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Toch een beetje on topic in CUL
http://www.nu.nl/eten-en-(...)t-marco-borsato.html
Ik zou Herman den Blijker kiezen, die weet tenminste wat ik moet bestellen
Alsof ik zin heb om met een of andere 'bekende Nederlander', alleen het woord alquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ze al niet blijven verzinnen .... Alsof die bekende Nederlanders de tijd hebben om uit eten met je te gaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even wat anders, ik zeg gisteren tegen de baardaap dat ik een afspraak met de tandarts moet maken, zegt hij tegen me, dan moet je een andere tandarts zoeken want de onze leeft niet meer, die heeft zichzelf van kant gemaakt.OoopsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vreemd, ik kende hem al langer dan 30 jaar, hij leek me helemaal niet zo'n type, zie je dat je je toch in mensen kan vergissen.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even wat anders, ik zeg gisteren tegen de baardaap dat ik een afspraak met de tandarts moet maken, zegt hij tegen me, dan moet je een andere tandarts zoeken want de onze leeft niet meer, die heeft zichzelf van kant gemaakt.Die heeft met zijn vingers in jouw mond gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Klinkt goed, veel plezier daar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste duik gemaakt en er staan er nog wat in de planning...
Ja, maar wel met latex handschoentjes aan, maar het is een hele rare gedachte achteraf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft met zijn vingers in jouw mond gezeten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft met zijn vingers in jouw mond gezeten
ik ben een beetje jaloersquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste duik gemaakt en er staan er nog wat in de planning...
Het zal wel een hypothetische vraag zijn geweest Chufquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ze al niet blijven verzinnen .... Alsof die bekende Nederlanders de tijd hebben om uit eten met je te gaan....
Oh ja, Mad, amuseer je en laat je daar niks doen dat jezelf niet wil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof ze dat daar kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh ja, Mad, amuseer je en laat je daar niks doen dat jezelf niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |