Hoe de fuck komt zij naast Maxima terecht?quote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Leandra het volgende:
2013, Maxima (42 jaar) en Rachel (43 jaar)
[ afbeelding ]
Rocco wil bij zijn vader wonen, ook met kerst. Madonna stapte zelf (gefotografeerd verlaten rechtbank met advocaat) naar de rechter en haar zoon moest terug naar haar omdat zij de voogdij heeft. Haar ex schijnt haar zwart te maken bij hun zoon. Een heel gedoe, op TMZ staat meer. Madonna die een grap maakt van haar zoon. Misschien een apart topic want offtopic.quote:
Dat was in 2013 vanwege de benefietvoorstelling van de musical "Hij gelooft in mij".quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt zij naast Maxima terecht?
Ik heb gisteren een paar sites gezien, maar Madonna zou zich kapot moeten schamen dat ze haar kind zo voor schut zet op social media, en dan gaat het me nog niet eens om dit fittie met haar ex, maar om de compleet debiele foto's die ze van Rocco post.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Rocco wil bij zijn vader wonen, ook met kerst. Madonna stapte zelf (gefotografeerd verlaten rechtbank met advocaat) naar de rechter en haar zoon moest terug naar haar omdat zij de voogdij heeft. Haar ex schijnt haar zwart te maken bij hun zoon. Een heel gedoe, op TMZ staat meer. Madonna die een grap maakt van haar zoon. Misschien een apart topic want offtopic.
je klinkt bijna verbaasd!quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu een WTF?! Hij gelooft in mij? Heet die musical werkelijk zo?![]()
![]()
Die hele musical draait dus gewoon om Rachel?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat het een hommage aan Rachel (geregisseerd door Rachel) was had ik al wel begrepen, maar dat de titel zelfs "Hij gelooft in mij" was vind ik werkelijk verbijsterend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je klinkt bijna verbaasd!
hallo, alles uit respect voor andré, hè... zelfs het verdraaien van de feiten
knul loopt zelf regelmatig met staartjes rond schijnt maar geheel off-topicquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een paar sites gezien, maar Madonna zou zich kapot moeten schamen dat ze haar kind zo voor schut zet op social media, en dan gaat het me nog niet eens om dit fittie met haar ex, maar om de compleet debiele foto's die ze van Rocco post.
Ze moet toch weten dat het internet nooit vergeet, en dan zet zij haar minderjarige zoon in z'n onderbroek of met staartjes in z'n haar op instagram.
Dat is geen excuus voor een moeder (met een miljoenmiljard volgers) om haar minderjarige kind dan ook zo op internet te zetten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
knul loopt zelf regelmatig met staartjes rond schijnt maar geheel off-topic
dat andrew hayzes is gewoon een pseudoniem op fb, het was nooit de bedoeling om echt zo door t leven te gaan... al maakte evert & co dat er natuurlijk wel vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Precies. Jammer dat hij er niet op staat dat hij ook zo genoemd wil worden. Wat heeft een naamsverandering anders voor zin. zou je denken.
Verder vind ik Andrew best een leuk joch. Maar nu weten we het wel dat Raggel hem zijn Monique niet gunt. Get over it!
Natuurlijk. Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat andrew hayzes is gewoon een pseudoniem op fb, het was nooit de bedoeling om echt zo door t leven te gaan... al maakte evert & co dat er natuurlijk wel van
oedipus-complexquote:Op maandag 11 januari 2016 18:55 schreef ato het volgende:
Ik dacht dat hij bi-gierig maar dat is niet zo bij onderzoek in gaybars :-(
Ik heb in een kleine 30 jaar geloof ik 3 keer mijn rijbewijs moeten laten zien en 2 keer moeten blazen bij routinecontroles.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:21 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik pas ehm.... een goeie 30 jaar een rijbewijs, en staande gehouden is me al vrijwel niet overkomen, op één keer na alleen maar fuiken in gereden, maar de auto doorzoeken? Nog nooit.
Die had het liefst haar naam zien staan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
De dag die je wist dat zou komen: André junior heeft een tatoeage met de naam van zijn cougar laten zettenHoe hoog zou Raggel nu op de kast zitten?
https://www.instagram.com/p/BBm_CT8QwZY/?taken-by=andrehazesjr
idd een vreemde plaats, dat kan hij nooit zien en zijn vriendin ook alleen als ze achter hem loopt. Zou zijn vriendin gewoon een voorbind dildo " voor grapjes uit te halen" in haar auto hebben liggen.quote:
quote:De 'dochter van' stak haar voorliefde voor cosmetische verfraaiingen eerder al niet onder stoelen of banken. In 2012 liet ze al haar borsten vergroten en ook haar lippen mochten - vond ze zelf - wel een maatje groter: "Want ik heb van mezelf weinig lip. Wat oké is, maar ik geef zelf de voorkeur aan iets meer".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |