SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Dit ben ik wel met ons vorige paard:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die eerste was ook al wel duidelijk dat Symph het niet was iig
De gezichten zijn geblurdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met ons vorige paard:
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga jullie verlaten, eens kijken of ik op de bank ga slapen of in bed, als het hoesten meevalt
kruip ik er naast, anders ga ik lekker op de bank pitten![]()
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Trusten. Fannquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga jullie verlaten, eens kijken of ik op de bank ga slapen of in bed, als het hoesten meevalt
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Truste Fannquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Truste!!!!!!!!!!!!!!
story of my life...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?
Je moest op de bank?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
story of my life...
en nu is dat niet eens meer im frage
nu niet, en dat is best fijn (klinkt raar, maar het is zo... de afwisseling is zelfs beterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:14 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb mijn vaste plek in het bed en daar is geen discussie over mogelijk.
Weg van de minste weerstand.. Daarnaast een excuus om ff alleen te liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?
Wanneer ik nu ineens aan de andere kant ga liggen voel ik me ontheemd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu niet, en dat is best fijn (klinkt raar, maar het is zo... de afwisseling is zelfs beter
ik kan aan beide kanten goed uit de voetenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer ik nu ineens aan de andere kant ga liggen voel ik me ontheemd.
Mijn kant is gewoon fijner.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan aan beide kanten goed uit de voeten
DDM hoeft geen kinderen neem ik aan ... Of jeukt het toch nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de moeder van mijn kinderen had een scherpe bijl zelfs niet geholpen
Die krijgt ze er toch al gratis bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
DDM hoeft geen kinderen neem ik aan ... Of jeukt het toch nog?
Ja die van hem wel ja... maar misschien wil ze er wel 1 van dr zelf....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die krijgt ze er toch al gratis bij?
Dat wordt wel een haastklus dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die van hem wel ja... maar misschien wil ze er wel 1 van dr zelf....
Ja de + heeft ze inmiddels bereikt.. Maar de vraag is natuurlijk of het een doel is ..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat wordt wel een haastklus dan.
Zou jij nu nog kinderen erbij willen? Ik voor geen geld, vind het wel lekker zo....ben blij dat ze groot en zelfstandig zijn.quote:
Ik dacht iets anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou jij nu nog kinderen erbij willen? Ik voor geen geld, vind het wel lekker zo....ben blij dat ze groot en zelfstandig zijn.
Zou sowieso een teleurstelling worden, ik heb de baardaap al.
Dat zag ik al bij de 1e foto die je ooit plaatste..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:42 schreef PP_Sound het volgende:
Ik amuseer wel met kleine PP, 2 druppels water.
20 jaar geleden wilde ik wel een vierde, maar zij vond het niks, ook financieel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Voor mij hoeft het ook niet zo... Maar ik zeg nooit nee.. Stel ik kom een leuk iemand tegen en de klik is meer dan normaal.. ja wie weet bezwijk ik dan wel
Top toch! Ik ben er in principe ook wel klaar mee.. Zou alleen wat dichter bij willen wonen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
20 jaar geleden wilde ik wel een vierde, maar zij vond het niks, ook financieel.
Nu ben ik er wel klaar mee.
In feite heb ik precies wat ik wilde.
Ik zie nu reclame van Papa het zijn er 3, leuk he voor me.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
20 jaar geleden wilde ik wel een vierde, maar zij vond het niks, ook financieel.
Nu ben ik er wel klaar mee.
In feite heb ik precies wat ik wilde.
Klopt, dat zal een stuk minder werk zijn, hoewel ik altijd mazzel heb gehad, mijn kinderen zijn ok, sterker nog, de baardaap is zelfs de ideale zoon wat mij betreft. Hij ziet mij niet alleen als vader, zo spreekt hij me ook niet aan, ik ben voor hem gewoon Mo en zijn moeder noemt hij ook bij haar voornaam, dat wilden wij beiden, dus weet hij niet beter, maar we zien elkaar ook gewoon als vrienden, muziekvrienden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef PP_Sound het volgende:
Opa is eik toffer, lekker verkloten en dan weer naar huis.
Ja, dat is wel kut, als je ze niet regelmatig kan zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Top toch! Ik ben er in principe ook wel klaar mee.. Zou alleen wat dichter bij willen wonen ...
Dat tutoyeren is niets bijzonders hoor... Maar muziekvriendjes is wel een apart dingetjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, dat zal een stuk minder werk zijn, hoewel ik altijd mazzel heb gehad, mijn kinderen zijn ok, sterker nog, de baardaap is zelfs de ideale zoon wat mij betreft. Hij ziet mij niet alleen als vader, zo spreekt hij me ook niet aan, ik ben voor hem gewoon Mo en zijn moeder noemt hij ook bij haar voornaam, dat wilden wij beiden, dus weet hij niet beter, maar we zien elkaar ook gewoon als vrienden, muziekvrienden.
Kleine kinderen zijn gewoon leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:50 schreef PP_Sound het volgende:
Kleinzoon is echt lachen, al het dure speelgoed boeit 'm niet, hij vermaakt zich met simpele dingen.
Soms of bijna nooit zouden sowieso een optie moeten zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:25 schreef Rafeiro het volgende:
Wat zijn sommige enquêtes stom.
Ja of nee als enige optie.
Er moet minstens een 3e optie zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Soms of bijna nooit zouden sowieso een optie moeten zijn.
5 minimaal, ik weet het niet hoort er ook bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er moet minstens een 3e optie zijn.
Doe je je best krijg je die onzinquote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
Ik had gisteren ook een of andere enquete.. Dus ok ik begin en denk uiteindelijk klaar te zijn .. kom ik weer terug op eereder pagina en zo vort.. X was de oplissing
Niks mis mee, maar deze wou ik serieus invullen.quote:
Ja graag of niet ..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe je je best krijg je die onzin
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 03:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kijk maar, kan zo wat Goa draaien, no problem. ff inroosteren.
Die Adrian Sherwood mix doet het goed.quote:
Mijn opa was al Piet, mijn vader ook, heb wel iets met die naam.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 03:29 schreef Rafeiro het volgende:
Piet als naam spacend doorgeven aan het nageslacht lijkt mij relaxed.
Vragen is gratis.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 03:39 schreef Rafeiro het volgende:
Bah. ik ga er toch niet over vragen.
Welterusten.
Jeuh, wat een wijsheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 03:43 schreef PP_Sound het volgende:
Waar het schip strandt dat merk je vanzelf.
Daar heb ik weinig moeite mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 03:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo kom je de nacht wel weer door...
Even honkbal afkijken, bijna klaar.quote:
Yep, het is hier nog woensdag, 23.02 uur.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 04:01 schreef PP_Sound het volgende:
Maar je zit op Curacao nu? Doe de groeten aan Paco.
Pas wel op voor de haaien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 04:06 schreef MadMaster het volgende:
Zo ook richting bed, morgen bij de vissen en Ariël op bezoek...
Goedemorgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 06:26 schreef PP_Sound het volgende:
Goedemorgen, ga zo maar eens plat denk ik alhoewel het nog donker is.
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 06:34 schreef PP_Sound het volgende:
Ineens denk ik dan: Ga verstandig doen.
Dat scheelt wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 06:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben blij dat ik gek ben, kan het niet meer worden dan.
Goedemorgen.quote:
Tja, lag een beetje te draaien en moest toch mijn meds innemen, dan er ook maar uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jij bent er ook alweer vroeg bij.
Ik ben richting werk.
zal die muts van je weer fijn vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hallee Muis hou ze taai, ga nu omvallen.
Die is al weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:22 schreef just me het volgende:
[..]
zal die muts van je weer fijn vinden
Die komt wel weer terugquote:
Vrouwen nog wel, ik zou het niet weten Pietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:25 schreef PP_Sound het volgende:
Vrouwen zijn dol op me, geen idee waarom?
Val ze zacht in bedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hallee Muis hou ze taai, ga nu omvallen.
wel meer dan 1 denk ik zoquote:
We zijn toch onder "ons"quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Daar laat ik me verder niet over uit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:36 schreef PP_Sound het volgende:
En nu is het licht en ga ik echt pitten.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:59 schreef MaryMouse het volgende:
Toch ook maar even 'spammen', Rob 'El Presidente's' project MUZ / MUZikale Pakjesavond 2015! De lustrum-editie.
Je hebt een maand de tijd om een CD te maken voor iemand, dat moet toch wel lukken?
Koffiemuziekjes passen best ook bij mijn wake-up drinkontbijtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dan nu: 5x koffiemuziekjes op Radio49!
Waarvoor uiteraard DANKquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:43 schreef robdriessen het volgende:
En expres geen V.O.F. De Kunst aangevraagd
quote:
Ik moet steeds muten als de telefoon gaatquote:
Oortje in je linkeroor, aan je rechter dan de telefoonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet steeds muten als de telefoon gaat
Ik al zo vaak handen te kort achter de telefoonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oortje in je linkeroor, aan je rechter dan de telefoon
quote:
Ow, sterkte!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:52 schreef just me het volgende:
[..]lekker druk aan het werk
![]()
zo meteen serieus gesprek met mensen van een andere school dus nog even snel pauze
wat doet GUP in mijn vaasquote:
heb ik wel nodigquote:
* Spezza19 strooit wat peper en zout over just mequote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
wat doet GUP in mijn vaas
[..]
heb ik wel nodig![]()
ik ben in een hele flauwe bui
Dank u, u bent een heerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 strooit wat peper en zout over just me
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:16 schreef robdriessen het volgende:
En strakjes 5x op z'n Frans. Oh la la.....
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:35 schreef Spezza19 het volgende:
Artikel op nu.nl
MENSEN MET ALZHEIMER ZIJN EEN VERGETEN GROEP
Die Lange?quote:
Mooie tijd zo dus om naar de apotheek te gaanquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie tijd zo dus om naar de apotheek te gaan
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:54 schreef Fogel het volgende:
Ik compenseer met lekkere rustgevende muziek.
... Slayer
quote:
Hoestie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Dat is een warm welkom, hoi ToT
Gaat gaatquote:
Ach ja hoort erbij.quote:
Gaat z'n gangetje hier!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach ja hoort erbij.
Hoe is het daar?
Mooiquote:
Nice, examens goed gegaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker!Die heeft vandaag haar laatste eindexamens gedaan!
Dat gevoel heeft ze wel, ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nice, examens goed gegaan?
Ging het maar bij mij goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft ze wel, ja!En haar kennende zal het inderdaad ook echt wel goed gegaan zijn!
Ja?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ging het maar bij mij goed![]()
Die opmerking bij jouw verzoekjequote:
In verhouding tot Frans B toch zeker de waarheidquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die opmerking bij jouw verzoekje
1 tentamen gehad, goed geleerd en maakte me er weinig zorgen over.quote:
Rustquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
In verhouding tot Frans B toch zeker de waarheid
Eenschquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1 tentamen gehad, goed geleerd en maakte me er weinig zorgen over.
Was de toets heel moeilijk, dingen waarvan je zou verwachten dat het in toets zal komen omdat je dat de hele blok heb zitten oefenen kwamen niet zoveel voor..
moest muten, kind ziek, ik moest ouders bellenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch
En nu maar hopen voor je dat je niet hoeft te mute omdat de telefoon gaat
Ja en de volgende vakken vind ik lastiger, dus nu stress ik ook enormquote:
Sterkte meid!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja en de volgende vakken vind ik lastiger, dus nu stress ik ook enorm
niet stressen voordat het echt nodig isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En misschien vallen die tentamens je meequote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En zelfs dan liever nog niet!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
niet stressen voordat het echt nodig is
Radio49 is inderdaad een verrijking voor je muziekkennisquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:28 schreef just me het volgende:
Loop ik gisteren met Merel te winkelen, wordt in een winkel Ghosttown gedraaid en ik ga zachtjes meezingen, kijkt Merel me aan... hoe ken jij dit nou weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 is inderdaad een verrijking voor je muziekkennis
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:28 schreef just me het volgende:
Loop ik gisteren met Merel te winkelen, wordt in een winkel Ghosttown gedraaid en ik ga zachtjes meezingen, kijkt Merel me aan... hoe ken jij dit nou weer![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
niet stressen voordat het echt nodig is
Ik hoop dat het goed gaatquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En misschien vallen die tentamens je mee
Ghost town is wel een lekker nummerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:28 schreef just me het volgende:
![]()
quote:0 : [X]Coolio - Gangsta's Paradise
1 : [X]Marilyn Manson - This is Halloween
2 : [X]Bobby 'Boris' Pickett & the Crypt - Monster Mash
3 : [X]Glenn Miller - The Witch is Dead
4 : [X]Billy Joel - Piano Man
5 : [X]Warren Zevon - Werewolves of London
6 : [X]Specials - Ghost Town
7 : [X]Ray Parker, Jr. - Ghostbusters
Iemand verzoekt alvast een voorproefje voor mijn show van zaterdag a.s.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:37 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij gaat het zometeen spoken op Radio49....
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:37 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij gaat het zometeen spoken op Radio49....
[..]
Moet niet doodgedraaid worden, maar is is inmiddels al weer een tijdje geleden dat-ie hier gedraaid is!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:50 schreef MaryMouse het volgende:
Glenn Miller, pareltje uit de oude doos!
Coolcool!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren daar een kijkje wezen nemen, indrukwekkend hoe professioneel het daar gaat.
Studio met uitzicht op het strand, de strandbezoekers en de oceaan...
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf geen foto's gemaakt, uitzending was bezig en dat betekende 'Niet storen'...
Dit is de nieuwe studio, een soort permanent glazen huis...
Ik heb dan ook gesolliciteerd...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Met zo'n uitzicht wil je ook geen muren hebben!
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gesolliciteerd...
Yep, helaas maar even binnen geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een coole studio zo met dat uitzicht
Plaatjes van internet, foto's zelf maken mocht even niet helaas...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:34 schreef MaryMouse het volgende:
Foto's zijn Nice Mad
Dat ziet er wel professioneel uit, kom ik aan met mijn SAMBc
Ik denk dat Mo hier ook wel blij van kan wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht voor PP 's avonds/'s nachts...
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:21 schreef robdriessen het volgende:
Hooked on a feeling? Gup plz stahp.
Damn you, Guardians of the Galaxy om dit nummer uit de mottenballen te halen.
ik had wel een "zware" dagquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:33 schreef Karzai het volgende:
Zo was weer een zware dagmaar niet heus
Pootjes omhoog en headbangenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik had wel een "zware" dag
maar nu lekker uitrusten
gaat zo lastig met koffiequote:
had vanmiddag op werk combi genomen van espresso en chocolademelkquote:
Dat klinkt niet eens slecht , Bij ons op het werk zo'n automaat met van alles en 1 echte koffiemachine maar daar loop ik alleen bij binnenkomst langs voor een macchiatoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:39 schreef just me het volgende:
[..]
had vanmiddag op werk combi genomen van espresso en chocolademelk
Ik neem nog wel koffiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens slecht , Bij ons op het werk zo'n automaat met van alles en 1 echte koffiemachine maar daar loop ik alleen bij binnenkomst langs voor een macchiato
Nu een biertje tis wel mooi geweest![]()
Hebben ze ook Dancehalls daar?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Lunch!
Pasteitje rund en pasteitje kaas...![]()
Vanmorgen gedoken naar een gezonken loodsboot en zo nog even de plomp in voor de deur...
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Lunch!
Pasteitje rund en pasteitje kaas...![]()
Vanmorgen gedoken naar een gezonken loodsboot en zo nog even de plomp in voor de deur...
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik vanaf 20:00 uur voor een uurtje kijken wat ik nog op mijn dump-lijst om te draaien heb staan
Hartstikke goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik vanaf 20:00 uur voor een uurtje kijken wat ik nog op mijn dump-lijst om te draaien heb staan
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb mijzelf op het rooster gezet
leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb mijzelf op het rooster gezet
Moeten de nummers aan bepaalde eisen voldoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
Hmm, op mijn dumplijst staan slechts de restanten van 2 shows dus ik denk dat er verzoekjes gedaan mogen worden
Ja, ik moet ze wel hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Moeten de nummers aan bepaalde eisen voldoen?
quote:
Geen Bieber en geen Geer of Goor uiteraard, verder geen eisenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En voor de rest geen eisen?
Ik ga me laten inspireren door de eerste nummers.
vroeg je die gisteren ook al niet ?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
The Gay Bikers on Acid heb je die?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
The Gay Bikers on Acid heb je die?
Ja die bandnaam is zo leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
vroeg je die gisteren ook al niet ?
De Deurzakkers - Het feest kan beginnenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen Bieber en geen Geer of Goor uiteraard, verder geen eisen
kedeng, kedengquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, morgen komt wel Guus Meeuwis hier optreden...
De kans om die neer te knallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, morgen komt wel Guus Meeuwis hier optreden...
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De kans om die neer te knallen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pas op wat je post als ik spontaan draaiquote:
Yep, het ligt er al sinds 1988, is half vergaan en op de buitenkant hebben koralen en anemonen zich gevestigd. Het barst er ook van de vissen die daar lekker veilig schuilen...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef PP_Sound het volgende:
Zo'n gezonken loodsboot is dat nog beetje interessant?
Deze is ook even een persoonlijke startquote:
Dan post ik even niet meer en ga ik door met de ledenadministratiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pas op wat je post als ik spontaan draai
Ik kom er niet in de buurt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Dan post ik even niet meer en ga ik door met de ledenadministratie
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pas op wat je post als ik spontaan draai
dan gooi ik de boel aan de kant en ga lekker beneden zitten ipv bovenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Juist lekker wel doorposten graag
Ik doe soms inspiratie op aan de hand van postsquote:
Heb je nog geluk gehad dat Frans er niet bij is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom er niet in de buurt.
Zijn Brabo crew afgelopen maandag aan boord was al genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |