SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Dit ben ik wel met ons vorige paard:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die eerste was ook al wel duidelijk dat Symph het niet was iig
De gezichten zijn geblurdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met ons vorige paard:
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga jullie verlaten, eens kijken of ik op de bank ga slapen of in bed, als het hoesten meevalt
kruip ik er naast, anders ga ik lekker op de bank pitten![]()
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Trusten. Fannquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga jullie verlaten, eens kijken of ik op de bank ga slapen of in bed, als het hoesten meevalt
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Truste Fannquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Truste!!!!!!!!!!!!!!
story of my life...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?
Je moest op de bank?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
story of my life...
en nu is dat niet eens meer im frage
nu niet, en dat is best fijn (klinkt raar, maar het is zo... de afwisseling is zelfs beterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:14 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb mijn vaste plek in het bed en daar is geen discussie over mogelijk.
Weg van de minste weerstand.. Daarnaast een excuus om ff alleen te liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |