SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Dit ben ik wel met ons vorige paard:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die eerste was ook al wel duidelijk dat Symph het niet was iig
De gezichten zijn geblurdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met ons vorige paard:
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga jullie verlaten, eens kijken of ik op de bank ga slapen of in bed, als het hoesten meevalt
kruip ik er naast, anders ga ik lekker op de bank pitten![]()
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Trusten. Fannquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga jullie verlaten, eens kijken of ik op de bank ga slapen of in bed, als het hoesten meevalt
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Truste Fannquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Truste!!!!!!!!!!!!!!
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
Truste!!!!!!!!!!!!!!
story of my life...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?
Je moest op de bank?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
story of my life...
en nu is dat niet eens meer im frage
nu niet, en dat is best fijn (klinkt raar, maar het is zo... de afwisseling is zelfs beterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:14 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb mijn vaste plek in het bed en daar is geen discussie over mogelijk.
Weg van de minste weerstand.. Daarnaast een excuus om ff alleen te liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kerel hoest wat en dan ga jij al op de bank slapen?
Wanneer ik nu ineens aan de andere kant ga liggen voel ik me ontheemd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu niet, en dat is best fijn (klinkt raar, maar het is zo... de afwisseling is zelfs beter
ik kan aan beide kanten goed uit de voetenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer ik nu ineens aan de andere kant ga liggen voel ik me ontheemd.
Mijn kant is gewoon fijner.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan aan beide kanten goed uit de voeten
DDM hoeft geen kinderen neem ik aan ... Of jeukt het toch nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de moeder van mijn kinderen had een scherpe bijl zelfs niet geholpen
Die krijgt ze er toch al gratis bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
DDM hoeft geen kinderen neem ik aan ... Of jeukt het toch nog?
Ja die van hem wel ja... maar misschien wil ze er wel 1 van dr zelf....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die krijgt ze er toch al gratis bij?
Dat wordt wel een haastklus dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die van hem wel ja... maar misschien wil ze er wel 1 van dr zelf....
Ja de + heeft ze inmiddels bereikt.. Maar de vraag is natuurlijk of het een doel is ..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat wordt wel een haastklus dan.
Zou jij nu nog kinderen erbij willen? Ik voor geen geld, vind het wel lekker zo....ben blij dat ze groot en zelfstandig zijn.quote:
Ik dacht iets anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou jij nu nog kinderen erbij willen? Ik voor geen geld, vind het wel lekker zo....ben blij dat ze groot en zelfstandig zijn.
Zou sowieso een teleurstelling worden, ik heb de baardaap al.
Dat zag ik al bij de 1e foto die je ooit plaatste..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:42 schreef PP_Sound het volgende:
Ik amuseer wel met kleine PP, 2 druppels water.
20 jaar geleden wilde ik wel een vierde, maar zij vond het niks, ook financieel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Voor mij hoeft het ook niet zo... Maar ik zeg nooit nee.. Stel ik kom een leuk iemand tegen en de klik is meer dan normaal.. ja wie weet bezwijk ik dan wel
Top toch! Ik ben er in principe ook wel klaar mee.. Zou alleen wat dichter bij willen wonen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
20 jaar geleden wilde ik wel een vierde, maar zij vond het niks, ook financieel.
Nu ben ik er wel klaar mee.
In feite heb ik precies wat ik wilde.
Ik zie nu reclame van Papa het zijn er 3, leuk he voor me.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
20 jaar geleden wilde ik wel een vierde, maar zij vond het niks, ook financieel.
Nu ben ik er wel klaar mee.
In feite heb ik precies wat ik wilde.
Klopt, dat zal een stuk minder werk zijn, hoewel ik altijd mazzel heb gehad, mijn kinderen zijn ok, sterker nog, de baardaap is zelfs de ideale zoon wat mij betreft. Hij ziet mij niet alleen als vader, zo spreekt hij me ook niet aan, ik ben voor hem gewoon Mo en zijn moeder noemt hij ook bij haar voornaam, dat wilden wij beiden, dus weet hij niet beter, maar we zien elkaar ook gewoon als vrienden, muziekvrienden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:43 schreef PP_Sound het volgende:
Opa is eik toffer, lekker verkloten en dan weer naar huis.
Ja, dat is wel kut, als je ze niet regelmatig kan zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Top toch! Ik ben er in principe ook wel klaar mee.. Zou alleen wat dichter bij willen wonen ...
Dat tutoyeren is niets bijzonders hoor... Maar muziekvriendjes is wel een apart dingetjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, dat zal een stuk minder werk zijn, hoewel ik altijd mazzel heb gehad, mijn kinderen zijn ok, sterker nog, de baardaap is zelfs de ideale zoon wat mij betreft. Hij ziet mij niet alleen als vader, zo spreekt hij me ook niet aan, ik ben voor hem gewoon Mo en zijn moeder noemt hij ook bij haar voornaam, dat wilden wij beiden, dus weet hij niet beter, maar we zien elkaar ook gewoon als vrienden, muziekvrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |