Ja ik wil gewoon niet urenlang wachten, ik zocht zowat alle sites en ze zeggen allemaal 10 uur tussenstop in Istanbulquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
War is je probleem met overstappen? Dichtsbijzijnde luchthavens voor directe vluchten zijn Munchen en Wenen. Volgens mij geen andere vertrekpunten in Europa.
Frankfurt kan ook rechtstreeks zie ik nu, maar niet iedere dag. Lufthansa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon niet urenlang wachten, ik zocht zowat alle sites en ze zeggen allemaal 10 uur tussenstop in Istanbul
Toen ik met AA vloog heb ik ze niet gezien, maar ik vloog binnenlands dus misschien hebben internationale vliegtuigen ze wel.. (?)quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:36 schreef Hallojo het volgende:
Is er iemand die weet of American Airlines stopcontacten heeft en of je de internettoegang ergens van tevoren aan kan schaffen?
Ligt aan het toestel en de klasse. Business altijd wel, economy op nieuwere toestellen een usb aansluiting. Echt oude rommel, zelfs met beeldbuis tv boven het gangpad kun je er ook nog vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:36 schreef Hallojo het volgende:
Is er iemand die weet of American Airlines stopcontacten heeft en of je de internettoegang ergens van tevoren aan kan schaffen?
wij moesten laatst n keer wijzigen toen we (bij air asia) geen tweede namen hadden ingevuld in eerste instantiequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:04 schreef Parafernalia het volgende:
Is er afgelopen weken iets veranderd aan de tenaamstelling op de tickets? Er staat nu expliciet dat ik alleen EEN voornaam in moet vullen. Maar voorheen was het altijd gewoon je volledige voornamen, dus bijv Jansen / Johannes Gerardus.
Het staat er op zich duidelijk, maar toch...geen zin aan gedoe bij de douane..
Nog nooit maar dan ook echt nooit van gehoord bij Air Asia. Ik vul er altijd maar één van de drie in. En heb toch wel zeker al zo'n 60-70 vluchten met Air Asia gemaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij moesten laatst n keer wijzigen toen we (bij air asia) geen tweede namen hadden ingevuld in eerste instantie
Snap ik jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Met het boeken van tickets ben ik altijd blij dat ik maar één naam heb
Waarom je gedoe bij de douane zal krijgen is mij een raadsel, die mensen zijn er om bij aankomst van een reis bij de uitgang naar het publieke gedeelte mogelijk in jouw tas te kijken om te bekijken of ze je eventueel belasting kunnen laten betalen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:04 schreef Parafernalia het volgende:
Is er afgelopen weken iets veranderd aan de tenaamstelling op de tickets? Er staat nu expliciet dat ik alleen EEN voornaam in moet vullen. Maar voorheen was het altijd gewoon je volledige voornamen, dus bijv Jansen / Johannes Gerardus.
Het staat er op zich duidelijk, maar toch...geen zin aan gedoe bij de douane..
Ik heb 4 doopnamenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Met het boeken van tickets ben ik altijd blij dat ik maar één naam heb
Dat heeft mijn hele familie ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:08 schreef Roger_ het volgende:
ik heb het nog leuker, mijn eerste doopnaam, is niet mijn roepnaam . dat maakt het pas duidelijk
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Toen ik met AA vloog heb ik ze niet gezien, maar ik vloog binnenlands dus misschien hebben internationale vliegtuigen ze wel.. (?)
Boeing 777 van Londen naar Los Angeles en er zaten inderdaad stopcontacten in en er was wifi, maar daar moest je iets van 20 dollar voor betalen ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ligt aan het toestel en de klasse. Business altijd wel, economy op nieuwere toestellen een usb aansluiting. Echt oude rommel, zelfs met beeldbuis tv boven het gangpad kun je er ook nog vinden.
20 dollar is niks voor een vlucht van 15+ uur. Ik had het gewoon gedaan. Onbeperkt internetten zonder je zorgen te maken over je batterij vanwege het stopcontact.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
[..]
Boeing 777 van Londen naar Los Angeles en er zaten inderdaad stopcontacten in en er was wifi, maar daar moest je iets van 20 dollar voor betalen ofzo.
Het is een vlucht van 11 uur. En ze hadden zo veel films en series om te kijken dat ik internet niet nodig had.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:24 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
20 dollar is niks voor een vlucht van 15+ uur. Ik had het gewoon gedaan. Onbeperkt internetten zonder je zorgen te maken over je batterij vanwege het stopcontact.
Ik heb bij Air Asia nog nooit al mijn namen ingevuld. En ik mocht toch elke keer meequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij moesten laatst n keer wijzigen toen we (bij air asia) geen tweede namen hadden ingevuld in eerste instantie
Onmogelijk. Mijn vlucht naar New York was al 9 uur.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het is een vlucht van 11 uur.En ze hadden zo veel films en series om te kijken dat ik internet niet nodig had.
Ik vloog vorig jaar van New York naar Hamburg in 6,5 uur.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:02 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Mijn vlucht naar New York was al 9 uur.
Ik vloog van Schiphol naar Kaapstad in 1.5 uur.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik vloog vorig jaar van New York naar Hamburg in 6,5 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |