BauerLoungenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
**
[..]
Om de zorgen van de kampers kenbaar te maken
[ afbeelding ]
Of de oogst niet gestolen wordt
Het is wachten tot Frans iets gaat inbrengen in deze discussie, hij ziet er uit alsof hij graag wil maar de woorden niet weet te vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Frans Bauer is meer voor RTL Late Night. Dan kan Humberto Tan lekker meehossen en Johan Derksen de koekenpanindustrie op gang brengen.
Is dan ook gezond, zou ik ook wel willen doen. Jammer alleen van de terugweg want de heenweg naar beneden is peanuts.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Luxerobots komt gewoon op de fiets.
Daar werd Pauw hard geflashed.quote:
Mooi landschap hoor. Hier in Den Haag veel minder groen en gezond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is dan ook gezond, zou ik ook wel willen doen. Jammer alleen van de terugweg want de heenweg naar beneden is peanuts.
[ afbeelding ]
Prima aankomst voor een Touretappequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is dan ook gezond, zou ik ook wel willen doen. Jammer alleen van de terugweg want de heenweg naar beneden is peanuts.
[ afbeelding ]
Ach ja Nederland is nog Parijs niet, als je daar na een dagje rondslenteren thuis komt en een watje over je gezicht haalt is die zwart, en niet van het roet... oh wacht toch wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mooi landschap hoor. Hier in Den Haag veel minder groen en minder gezond.
Oeps, daar gaat hij al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is wachten tot Frans iets gaat inbrengen in deze discussie, hij ziet er uit alsof hij graag wil maar de woorden niet weet te vinden.
Die man is dan ook hersendood.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef tralalala het volgende:
Joling moet eens aanschuiven, die is echt ziek anti-immigranten
Avoriaz is zo'n etappe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima aankomst voor een Touretappe
Denk het niet, veel gelukszoekers zijn potentiele fans van Fransquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fransie vind vast dat gelukzoekers wegmoeten
Dat was zo lekker in Beijing. Even je tshirt uitspoelen en je hebt zwart waterquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ach ja Nederland is nog Parijs niet, als je daar na een dagje rondslenteren thuis komt en een watje over je gezicht haalt is die zwart, en niet van het roet... oh wacht toch wel.
Vreselijke vent ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef tralalala het volgende:
Hij wordt niet uitgenodigd om te mogen spelen.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Kleine dorpjes worden overspoeld en ook hier in de buurt (Den Haag/Voorburg)
Mee eens, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Frans Bauer is intelligenter dan ik dacht.
Als je wilt dat het 'tegen' standpunt wordt weggelachen, dan moet je dat inderdaad doen. Ik zou eerder eens iemand als Paul Scheffer daar willen zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef tralalala het volgende:
Hij papegaait Pechtold met 'het is begrijpelijk en we moeten ons niet laten overschreeuwen door paupers'quote:
Misschien moet ik maar eens bij Pauw aanschuiven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je wilt dat het 'tegen' standpunt wordt weggelachen, dan moet je dat inderdaad doen. Ik zou eerder eens iemand als Paul Scheffer daar willen zien.
Als pechtold hetzelfde zegt zit iedereen in de gordijnenquote:
Neem je modellenunie meequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens bij Pauw aanschuiven.
Die aflevering op de Huttenheugtequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Geer en Goor over de vloer.![]()
Dude.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Huttekuttevreugtequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die aflevering op de Huttenheugte
Janken omdat ik alleen het relevante gedeelte uitlichtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mij half citeren en dan een huilsmiley, ja we zitten hier op fok.
Elk weldenkend mensen vindt dat leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die heeft wel aardige boeken rond dit thema geschreven ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je wilt dat het 'tegen' standpunt wordt weggelachen, dan moet je dat inderdaad doen. Ik zou eerder eens iemand als Paul Scheffer daar willen zien.
Welkom op de Huttekuttenvreugtequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die aflevering op de Huttenheugte
Nee, de NVU.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
Compleet getikt, hij denkt dat de onrust komt door mensen als Wilders
Heb ook het idee dat ie er een beetje sier mee wil maken dat ie een kogelbrief heeft gehad. Volgens mij krijgt half politiek Den Haag met dat soort onzin te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeie verkapte Halve Zoolstra sneer
Ja man echt fucking veel.. 33.000 op een bevolking van meer dan 16,5 miljoen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Mensen worden ook onrustig omdat het COA autistisch te werk gaat en er wel heel veel mensen deze kant op komen. Mensen die niet naast Pechtold gaan wonen in ieder geval.
Altijd een goede aanleiding om te laten zien dat je vrijheid van meningsuiting belangrijker vind dan je eigen veiligheid, ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat ie er een beetje sier mee wil maken dat ie een kogelbrief heeft gehad. Volgens mij krijgt half politiek Den Haag met dat soort onzin te maken.
heb jij een azc naast de deur?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Mensen worden ook onrustig omdat het COA autistisch te werk gaat en er wel heel veel mensen deze kant op komen. Mensen die niet naast Pechtold gaan wonen in ieder geval.
33.000? Je maakt toch geen grap, hé.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja man echt fucking veel.. 33.000 op een bevolking van meer dan 16,5 miljoen.
Wat een dom argument.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef tralalala het volgende:
Ja, omdat ze 30 keer in beroep mogen gaan Pechtold.
Erg conservatieve schatting. En gezinshereniging reken je zeker ook niet mee?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het zijn er wel wat meer, maar verhoudingsgewijs stelt het niet veel voor. In Turkije zitten er meer dan een miljoenquote:
Sommige mensen zijn al snel bang. Erg treurig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb asielzoekers als buren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
heb jij een azc naast de deur?
Libanon. Man, man, man. Die hebben pas recht van spreken. Wij niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn er wel wat meer, maar verhoudingsgewijs stelt het niet veel voor. In Turkije zitten er meer dan een miljoen
Nee, wel een dikke BMW.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik plaats het slechts in perspectief, maar kennelijk ben jij dusdanig achterlijk dat je zoiets als 'dom' bestempelt.quote:
Ik eentje 2 straten verderop met een paar honderd asielzoekers en er gebeurd niks engs hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het pure aantal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn er wel wat meer, maar verhoudingsgewijs stelt het niet veel voor. In Turkije zitten er meer dan een miljoen
Die vallen onder de asielinstroomquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Erg conservatieve schatting. En gezinshereniging reken je zeker ook niet mee?
Ik noem het realisme, gebaseerd op decennia aan problemen met die islamitische kutcultuur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn al snel bang. Erg treurig.
Eind jaren 90 hadden we hier bijna 90.000 asielzoekers in Nederland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat straks vast in brand.quote:
Zegt de kutkleuter die nog bij z'n moeder woont.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wereldvreemd.
procentueel zijn het er ook veel meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het pure aantal.
madquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zegt de kutkleuter die nog bij z'n moeder woont.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eind jaren 90 hadden we hier bijna 90.000 asielzoekers in Nederland.
Barre tijden waren dat. Een tsunami van moord en geweld was toen ons deel. Wie herrinnnert zich het niet.
COA telt die niet mee in de statistiek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die vallen onder de asielinstroom
Tering wat ben jij achterlijk.
Ach, wij zitten op fok.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
TV-recensent zijn, dan heb je eigenlijk best gefaald in het leven.
Geeneens theater, muziek, ballet film o.i.d. maar gewoon banale programma's zoals Geer en Goor serieus moeten bekijken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Barre tijden waren dat. Een tsunami van moord en geweld was toen ons deel. Wie herrinnnert zich het niet.
Ik volg je nu niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
procentueel zijn het er ook veel meer
Geef het op Guus. Sommige mensen hebben altijd een zondebok nodig omdat ze nou eenmaal treurige haatvolle personen zijn.quote:
Met dat laatste wordt echter wel veel meer verdiend dan de eerste dingen die je noemt, of film na misschien. Dus welk oordeel is voor een productiebedrijf dan belangrijker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geeneens theater, muziek, ballet film o.i.d. maar gewoon banale programma's zoals Geer en Goor serieus moeten bekijken.
Achterlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deze nono kijkt alleen programma's van Paul de Leeuw die hij zo geweldig vind.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jawelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
COA telt die niet mee in de statistiek.
Op dit moment zeggen we dat ze er zo uit ziet:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zit achter Jean Pierre
Ik vind viesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zit achter Jean Pierre
Vertel eerst maar eens waarom het een goede is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je ook vertellen waarom? Beetje een zwaktebod dit.
Mag ik je aluminiumhoedje lenen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had het in een ander topic hier op fok uitgezocht. COA manipuleert met de cijfers.
Laten we voortaan bij Pauw maar gewoon gaan fappen op Russische jets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Vluchtelingen geneuzel is al een tijdje niet meer het onderwerp hoor.
Die rotzooi wat LuckyTV heet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:31 schreef matthijst het volgende:
Wat een zeikerd die recensent.... Sjongejonge, wat wil die lul dan op TV zien?
Dan heb je het nogal verkeerd uitgezocht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had het in een ander topic hier op fok uitgezocht. COA manipuleert met de cijfers.
En vnl. Paul de Leeuw die hij verafgood.quote:
Nareizigers werden niet meegeteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag ik je aluminiumhoedje lenen?
Hij kan gewoon beter zeggen: Alle Nederlandse tv is pure ruk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Maar deze man legt altijd haarfijn uit wat wij als domme burgers wel of niet kunnen kijken.
Het hele leven is kut.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Wat vind hij wel goed dan? Alles is kut in zijn ogen.
Dit idd. Hypocriete opmerking.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Hello Goodbye is van dezelfde categorie als die RTL en SBS-meuk.
Bekroond met het televisier-gala.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over dat poeslief zijn heeft hij wel een goed punt
Kijk dan hoe dat pak zit.quote:
En dan komt Joris met een itempje met het kindje dat over haar dode moeder praat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Genoeg alleenstaande moeders die het zelf redden maar een alleenstaande pap heeft een au pair nodig om op te duwen.
Ga toch naar de hoeren.
Zielige mensen zijn voer voor kijkcijfers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Walgelijk om een klein meisje dit voor te leggen voor extra kijkcijfers.
Bassie & Adriaan University.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Professionele kijker
Heb je daar een studie voor nodig ?
Dit is publieke omroep dus integere TVquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:35 schreef Monolith het volgende:
Eerst geënsceneerde emoTV bekritiseren en dan met dit programma aankomen.
Ja, net als Facebook opiniemaker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Professioneel kijker
Tilburg, Diederik Stapel cursus: Zwartkijker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Professioneel kijker
Moet wel genot zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Tilburg, Diederik Stapel cursus: Zwartkijker.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:39 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, dit jaar is er geen Camping Powned geweest?
Die woonwagen hakt er in he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Dorus lijkt op een jonge Haagse Sjonnie
Misschien hebben ze nog wat op zolder liggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet die halve tamme maar niet de beunhaas uithangen
Dus hier komt zo'n kankah moskee????quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet die halve tamme maar niet de beunhaas uithangen
5 euro gauw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus hier komt zo'n kankah moskee????
Gestolen kampersquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog wat op zolder liggen.
Ga maar douchen met je bloedkop want je weet wat ik je flikquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus hier komt zo'n kankah moskee????
Die grap heb je mooi in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Frans heeft een broer waar je wel op kon bauen.
Ben jij een kloon van Elfletterig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Frans heeft een broer waar je wel op kon bauen.
Uit de losse pols.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die grap heb je mooi in elkaar gezet.
Als je zo veel tv moet kijken krijg je een raar brein.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:46 schreef BobW het volgende:
Die tv-recensent heeft niet echt door wat tv is.
Kamper smaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef Coco98 het volgende:
Frans Bauer zou de mooiste graal drinken in Indiana Jones and the Last Crusade.
Heb het even voor je opgezocht. Flapdrol.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag ik je aluminiumhoedje lenen?
Mooie aflsluiting voor dit topic.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb het even voor je opgezocht. Flapdrol.
Nareizigers: verblijfsvergunning zonder asielverzoek
Sinds eind maart 2014 hoeven nareizende gezinsleden geen asielverzoek meer in te dienen, maar krijgen zij direct een asielvergunning. Zonder deze wijziging in de asieldefinitie zou het aantal asielverzoeken 4 duizend hoger zijn geweest. Voorheen doorliepen deze nareizigers de normale asielprocedure en werden ze bij het totaal asielverzoeken geteld.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)rs-toegenomenhtm.htm
Asielverzoeken kunnen ook worden afgewezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb het even voor je opgezocht. Flapdrol.
Nareizigers: verblijfsvergunning zonder asielverzoek
Sinds eind maart 2014 hoeven nareizende gezinsleden geen asielverzoek meer in te dienen, maar krijgen zij direct een asielvergunning. Zonder deze wijziging in de asieldefinitie zou het aantal asielverzoeken 4 duizend hoger zijn geweest. Voorheen doorliepen deze nareizigers de normale asielprocedure en werden ze bij het totaal asielverzoeken geteld.
En jij bent ook een flapdrol, want je zuigt de cijfers gewoon uit je duim.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Asielverzoeken kunnen ook worden afgewezen.
Conclusie: je hangt een jankverhaal op over cijfers, terwijl die helemaal niet zouden moeten aangeven wat jij insinueert dat ze aan zouden moeten geven.
Zet jezelf toch niet zo voor lul man.
Volgens het COA was de bezetting 39.940 op 19 oktober 2015. Ten eerste is het jaar nog niet eens voorbij en ten tweede zit het aantal nareizigers er dus ook niet in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik baseerde me op de verwachte asielinstroom over 2015, al moet ik je gelijk geven als je stelt dat die niet actueel meer is. Wel staat daar tegenover dat de asielinstroom in de praktijk altijd significant hoger blijkt te liggen dan het daadwerkelijk aantal vluchtelingen die een verblijfsvergunning krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En jij bent ook een flapdrol, want je zuigt de cijfers gewoon uit je duim.
[..]
Volgens het COA was de bezetting 39.940 op 19 oktober 2015. Ten eerste is het jaar nog niet eens voorbij en ten tweede zit het aantal nareizigers er dus ook niet in.
Bron. https://www.coa.nl/nl/over-coa/cijfersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik baseerde me op de verwachte asielinstroom over 2015, al moet ik je gelijk geven als je stelt dat die niet actueel meer is. Wel staat daar tegenover dat de asielinstroom in de praktijk altijd significant hoger blijkt te liggen dan het daadwerkelijk aantal vluchtelingen die een verblijfsvergunning krijgen.
En verder lijkt me dat je je manipulatie-bewering wel in mag trekken. Het aantal asielverzoeken wordt keurig vermeld, het aantal daadwerkelijk binnengekomen asielzoekers wiens aanvraag niet werd afgewezen is een geheel andere statistiek.
Tot slot vraag ik me trouwens ook af welke bron je voor je cijfers hebt gebruikt.
Eerst weer over dat laatste. Je stelt dat het COA cijfers manipuleert. Je onderbouwing daarvoor is een wetswijziging waar het COA niets mee te maken heeft. Dat is ronduit debiel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bron. https://www.coa.nl/nl/over-coa/cijfers
Ja, ook mooi dat die verwachting elk jaar te laag is.
Ik heb de bron over het weglaten van de nareizigers, sinds 2014, al eerder gegeven (http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)rs-toegenomenhtm.htm). Ik trek dus niets in.
Dat het COA autistisch te werk gaat omtrent het plaatsen van azc's is duidelijk. Dat ze manipuleren met cijfers kan ik inderdaad niet waarmaken. Wel vermoed ik dat het CBS het aantal nareizigers niet mee is gaan tellen omdat de toestroom zo toegenomen is. Je kan duidelijk zien dat het aantal asielzoekers vorig jaar fors toegenomen is. Dit jaar is dat nog verder geëxplodeerd. Dat de nareizigers niet meegenomen worden in de statistiek komt de overheid goed uit. Zo worden de cijfers nog enigszins geflatteerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerst weer over dat laatste. Je stelt dat het COA cijfers manipuleert. Je onderbouwing daarvoor is een wetswijziging waar het COA niets mee te maken heeft. Dat is ronduit debiel.
Natuurlijk zegt het aantal mensen in een asielzoekerscentrum nog niet hoeveel mensen een asielvergunning krijgen. Dat heb ik ook nooit beweerd. Ik heb tenminste een bron die iets laat zien. Jij komt gewoon met één cijfer dat helemaal niet klopt.quote:Verder zegt het aantal man in een asielzoekerscentrum nog steeds niets over de hoeveelheid asielzoekers die en verblijfsvergunning zal krijgen. Overigens vermeldt je bron ook niet hoe die bezetting wordt berekend en is die dus vrij waardeloos zonder een aanvullende bron die dat wel doet.
Lees dit eens, flapdrol.quote:Overigens baseer ik me dus op de statistiek van asielinstroom. Geen idee welke jij gebruikt, maar nareizigers worden nog altijd meegenomen in de asielinstroom.
Hoezo is het COA 'autistisch' omtrent het plaatsen van AZC's volgens jou dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:11 schreef luxerobots het volgende:
Dat het COA autistisch te werk gaat omtrent het plaatsen van azc's is duidelijk. Dat ze manipuleren met cijfers kan ik inderdaad niet waarmaken. Wel vermoed ik dat het CBS het aantal nareizigers niet mee is gaan tellen omdat de toestroom zo toegenomen is. Je kan duidelijk zien dat het aantal asielzoekers vorig jaar fors toegenomen is. Dit jaar is dat nog verder geëxplodeerd. Dat de nareizigers niet meegenomen worden in de statistiek komt de overheid goed uit. Zo worden de cijfers nog enigszins geflatteerd.
Mijn cijfers klopt wel degelijk. De verwachting was dat de asielinstroom in 2015 33.000 zou bedragen. Ik heb later ook aangegeven dat dit dient te worden bijgesteld, maar al zou het verdubbelen gaat het nog om minieme percentages.quote:Natuurlijk zegt het aantal mensen in een asielzoekerscentrum nog niet hoeveel mensen een asielvergunning krijgen. Dat heb ik ook nooit beweerd. Ik heb tenminste een bron die iets laat zien. Jij komt gewoon met één cijfer dat helemaal niet klopt.
Gastquote:Lees dit eens, flapdrol.
700 asielzoekers plaatsen bij Oranje, een dorpje met 140 inwoners. Vervolgens dat aantal nog eens ongevraagd opvoeren naar 1400. Het COA is zo autistisch als maar kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo is het COA 'autistisch' omtrent het plaatsen van AZC's volgens jou dan?
Die dienen slechts een verzoek in bij gemeentes en de rest doen de gemeentes zelf.
En het is dus geen beslissing van het CBS geweest om het aantal nareizigers niet mee te gaan tellenDat is een wetsverandering. Je moet toch wel behoorlijk achterlijk zijn als je daadwerkelijk denkt dat het CBS over wetsveranderingen gaat
Daarnaast wordt alles vanaf 2008 omgerekend naar de nieuwe formule, juist om een realistisch beeld te kunnen schetsen. Door het CBS. Kortom: wederom een lulverhaal van jouw kant.
Een schatting die inderdaad flink te laag is. Maar je probeert de discussie er wel mee te beïnvloeden.quote:Mijn cijfers klopt wel degelijk. De verwachting was dat de asielinstroom in 2015 33.000 zou bedragen. Ik heb later ook aangegeven dat dit dient te worden bijgesteld, maar al zou het verdubbelen gaat het nog om minieme percentages.
Daarnaast ben ik blij dat je zelf ook inziet dat je statistiek nietszeggend is, kunnen we die discussie i.i.g. achter ons laten
Je baseerde je op een verkeerde schatting. Je had toch kunnen weten dat die 33.000 veel te laag is. Vooral als het aantal nareizigers erin zit. Nogmaals, ik kom met bronnen, jij bent een domme zeikerd.quote:Gast
Ik zeg net toch dat ik me baseerde op de asielinstroom en dat nareizigers daar nog altijd in worden opgenomen? Jij baseert je op de statistiek asielverzoeken, dat is weer een andere. Nogal dom van je om die statistieken niet gewoon uit elkaar te houden.
Dat was een besluit van Dijkhoff, de staatssecretaris. Niet van het COA zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:04 schreef luxerobots het volgende:
700 asielzoekers plaatsen bij Oranje, een dorpje met 140 inwoners. Vervolgens dat aantal nog eens ongevraagd opvoeren naar 1400. Het COA is zo autistisch als maar kan.
Waarom komt dat de overheid goed uit? Het heeft echt geen enkele invloed op het daadwerkelijk aantal verleende verblijfsvergunningen. Dat jij en misschien ook wel de pers te achterlijk zijn om naar de juiste statistiek te kijken is niet echt een fout van de overheid, wel?quote:Ik zeg toch dat het de overheid goed uitkomt om het aantal asielzoekers lager uit te laten komen, dit door het aantal nareizigers niet mee te tellen. Het CBS is natuurlijk ook maar een instrument. Je legt me woorden in de mond, domme flapdrol.
Ik gebruik hem idd om e.e.a. in perspectief te plaatsen. Maar zoals gezegd: zelfs het dubbele is nog verwaarloosbaar. 66.000 op 16,5 miljoen inwoners... wauw.quote:Een schatting die inderdaad flink te laag is. Maar je probeert de discussie er wel mee te beïnvloeden.
Een schatting is nooit foutief, Hans. Vgm ben je niet echt thuis in de wetenschap.quote:Je baseerde je op een verkeerde schatting. Nogmaals, ik kom met bronnen, jij bent een domme zeikerd.
Het is het COA dat overal 300, 600, 1200, 3000 mensen bij elkaar zet. Mocht het COA echt geïnteresseerd zijn in het draagvlak. Dan zou het buurtbewoners erbij betrekken en niet van die grote aantallen bij elkaar neerzetten. Als in een buurt tussen de 50 en 150 asielzoekers komen, is de weerstand veel kleiner dan wanneer het er tussen de 600 en 1500 zijn. Met 50 en 150 asielzoekers leren buurtbewoners de asielzoekers kennen. Nu zijn het grote anonieme blokken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was een besluit van Dijkhoff, de staatssecretaris. Niet van het COA zelf.
De overheid wil graag het verhaal tegengaan dat er een grote stroom vreemdelingen op ons afkomt. Nareizigers worden niet meegeteld. Na drie generaties is een vreemdeling Nederlander, derde generatie Turken en Marokkanen voelen zich Turks, spreken de taal, dragen een hoofddoek, maar zijn volgens de statistiek Nederlander. Mensen met een dubbel paspoort worden ook niet meer geteld. Een probleem dat je niet ziet is er kennelijk niet.quote:Waarom komt dat de overheid goed uit? Het heeft echt geen enkele invloed op het daadwerkelijk aantal verleende verblijfsvergunningen. Dat jij en misschien ook wel de pers te achterlijk zijn om naar de juiste statistiek te kijken is niet echt een fout van de overheid, wel?
Het is een instroom van jaar op jaar. In hele buurten zijn autochtonen in de minderheid, de grote steden zijn voor de meerderheid allochtoon. En het is er in die allochtone buurten niet bepaald gezelliger op geworden.quote:Ik gebruik hem idd om e.e.a. in perspectief te plaatsen. Maar zoals gezegd: zelfs het dubbele is nog verwaarloosbaar. 66.000 op 16,5 miljoen inwoners... wauw.
Een schatting is nooit foutief. Maar zo begon jij je verhaal niet. Had er dan gelijk bij verteld dat het een schatting was. Ik weet trouwens dat de asielstroom groter is dan het aantal asielverzoeken. Al ligt het percentage ingewilligde asielverzoeken erg hoog in Nederland (rond de 70%). Zelf geloof ik er geen snars van dat we al die mensen voor hun veiligheid hier op moeten nemen.quote:Een schatting is nooit foutief, Hans. Vgm ben je niet echt thuis in de wetenschap.
Overigens ook wel triest dat je mij een zeikers noemt als ik je erop wijs dat je je bronnen niet in orde hebt, al kan ik nu i.i.g. begrijpen waarom je zo weinig kennis van zaken hebt.
Verder hoop ik dat je nu i.i.g. inziet dat de statistiek asielinstroom een andere is dan de statistiek aantal asielverzoeken.
Zeg het maar, jongens.quote:Staatssecretaris Mansveld treedt af na Fyra-rapport
Staatssecretaris Wilma Mansveld treedt af. Vandaag presenteerde de Parlementaire Enquêtecommissie Fyra haar onderzoeksrapport. Daarin staat dat achtereenvolgende kabinetten de Tweede Kamer en de reizigers jarenlang verkeerd hebben geïnformeerd over de hoge snelheidsverbinding tussen Amsterdam en Brussel. De ‘reiziger staat in de kou’ is het snoeiharde oordeel. Voorzitter van de commissie, Madeleine van Toorenburg, is vanavond samen met politiek commentator Ferry Mingelen te gast.
Zihni Özdil schreef essay 'Nederland mijn Vaderland'
“Waarom begrijpt Nederland nog steeds niet dat Özdil ook een Nederlandse naam is?” deze vraag stelt maatschappijhistoricus Zihni Özdil in zijn pamflet ‘Nederland mijn Vaderland’. In zijn essay onderzoekt Özdil de Nederlandse ‘uitsluiting’ en betoogt hij dat Nederland ‘de ander’ altijd heeft getolereerd, maar niet heeft geaccepteerd. Vanavond pleit hij in Pauw voor de afschaffing van het woord allochtoon.
Jörgen Raymann over zijn nieuwe programma 'BAAS Raymann'
Aanstaande vrijdag begint het nieuwe programma van Jörgen Raymann. Samen met talentvolle cabaretiers Soundos El Ahmadi, Pieter Derks, Rayen Panday en Nabil Aoulad Ayad zegt hij ons in 'BAAS Raymann’ waar het op staat. Of het nu gaat om politiek, economie, daten of kinderen; heel Nederland wordt een spiegel voorgehouden. Vanavond is Raymann samen met cabaretiers Soundos El Ahmadi en Pieter Derks te gast.
''Vanavond pleit hij in Pauw voor de afschaffing van het woord allochtoon.''quote:
Moet hij weer afgeschoten worden?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat zo'n wezel nog leeft inderdaad.![]()
quote:Samen met talentvolle cabaretiers [..] Pieter Derks
SOOOOW KOEKOEK RATATATTATA WAT EEN LEKKER WIJFquote:
Gemeenten hebben de vrijheid die max te stellen. Het COA kiest inderdaad voor de plekken waar zoveel mogelijk asielzoekers kunnen worden gehuisvest, maar het verkrijgen van voldoende draagvlak voor een politiek besluit lijkt mij duidelijk een taak voor gemeenten, niet voor het COA.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:03 schreef luxerobots het volgende:
Het is het COA dat overal 300, 600, 1200, 3000 mensen bij elkaar zet. Mocht het COA echt geïnteresseerd zijn in het draagvlak. Dan zou het buurtbewoners erbij betrekken en niet van die grote aantallen bij elkaar neerzetten. Als in een buurt tussen de 50 en 150 asielzoekers komen, is de weerstand veel kleiner dan wanneer het er tussen de 600 en 1500 zijn. Met 50 en 150 asielzoekers leren buurtbewoners de asielzoekers kennen. Nu zijn het grote anonieme blokken.
Leuk kutverhaal weer, ware het niet dat je volstrekt irrelevante zaken aanhaalt.quote:De overheid wil graag het verhaal tegengaan dat er een grote stroom vreemdelingen op ons afkomt. Nareizigers worden niet meegeteld. Na drie generaties is een vreemdeling Nederlander, derde generatie Turken en Marokkanen voelen zich Turks, spreken de taal, dragen een hoofddoek, maar zijn volgens de statistiek Nederlander. Mensen met een dubbel paspoort worden ook niet meer geteld. Een probleem dat je niet ziet is er kennelijk niet.
Ah ja, goede bron weer. Ben blij dat jij daar altijd mee komtquote:Het is een instroom van jaar op jaar. In hele buurten zijn autochtonen in de minderheid, de grote steden zijn voor de meerderheid allochtoon. En het is er in die allochtone buurten niet bepaald gezelliger op geworden.
Ik ben te lui om dit alles terug te gaan lezen, maar het zou me verbazen als ik dat niet gedaan heb zodra er om de bron werd gevraagd.quote:Een schatting is nooit foutief. Maar zo begon jij je verhaal niet. Had er dan gelijk bij verteld dat het een schatting was.
Ja man het is een complot van de roverheid die haar eigen burgers wil bedriegen... OPEN JE OGEN!!!quote:Ik weet trouwens dat de asielstroom groter is dan het aantal asielverzoeken. Al ligt het percentage ingewilligde asielverzoeken erg hoog in Nederland (rond de 70%). Zelf geloof ik er geen snars van dat we al die mensen voor hun veiligheid hier op moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Complot, roverheid, OPEN JE OGEN!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja man het is een complot van de roverheid die haar eigen burgers wil bedriegen... OPEN JE OGEN!!!
Tevens is dit mijn laatste reactie in deze discussie. We raken steeds verder van het originele onderwerp af, het gros is wel gezegd, we worden het toch niet eens, ik zoek 'm niet meer, de volgende uitzending is alweer ingeleid, etc.
Waar haalt ze het lef vandaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:32 schreef Fylax het volgende:
Laat maar zitten.
Ik heb het meisje op Instagram gevolgd. Ten eerste volgt ze niet terug, en ten tweede staat ze op een foto met een jongen waar bepaalde reacties op staan. Volgens mij heeft ze dus een relatie.
Kutkind.
Echt he. Bah.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan?
RaymannGODquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:01 schreef Coco98 het volgende:
Wie zit er vanavond voor de propaganda?
Sterker, dat zou ik voor 10 vluchtelingen ook wel willenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie Jorgen Raymann ruilen voor een Syrische vluchteling?
BOEMquote:
Vandaag anders legaal geworden hoor.quote:
Ze heeft al een vriend.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vandaag anders legaal geworden hoor.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. ze volgt niet terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |