Links zeikt altijd over de vorm.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:35 schreef matthijst het volgende:
"Daar moet een piemel in". Ik vond het wel vermakelijk.
Hoop drama om weinig, maar goed, het vult programma's..
Er moet wel wat te lachen blijven natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hans Landa zou ik wel volgen.
[ afbeelding ]
Christoph Waltzgodquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Toegegeven wel moeten terugbetalen dus en met rente.quote:
Dat was echt een schitterende scenequote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
Aan de ene kant willen ze dit soort figuren een podium geven, maar aan de andere kant wordt de discussie volledig verstoord door verongelijkte gasten die geen inhoudelijke debat aan willen gaan.
Jammer.
Pauw is je voor, die is al begonnen met flirten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie een nestje bouwen met Sarena?
Hate op wiwaquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die baardneger, hoort hij bij IS?
Ik zou een nestje bouwen op haar voorhoofd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Heeft hij nou een 'Fap' zweetband om zijn rechterarm? Ik fap eigenlijk altijd met links.....quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters in betere dagen:
[ afbeelding ]
Dit pak staat hem beter moet ik zeggen.
Ik wilde bijna een Nazi worden en het SS pak van mijn foute Duitse Oudoom uit de kast pakken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat was echt een schitterende scene
Zou m'n hond er nog vanaf trappen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben FOK!ker dus ik pak alle kansen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Iedere avond pizza en spaghetti, niets mis mee !quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Is hip. Alleen bij negers en mensen uit de MENA wordt het al gauw verward met jihadisme.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Pauper gespot.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Mijn vader gaf me een kleine lening van ¤1 miljoen"
Met rechts fappen heb je meer controle, behalve als je links bent natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft hij nou een 'Fap' zweetband om zijn rechterarm? Ik fap eigenlijk altijd met links.....
Doorslaan ligt altijd op de loer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een Nazi worden en het SS pak van mijn foute Duitse Oudoom uit de kast pakken.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel Holland bakt heb ik nog nooit gekeken.
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel Holland bakt heb ik nog nooit gekeken.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort meuk hoort in de show van Tan thuis.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Democratie is dus alleen democratie als de linksen aan het woord zijn
Maar de NVU zit nog veel verder naar rechts dan de gemiddelde gewone AZC-tegenstander. NVU is gewoon nazi, normaal rechts niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
Aan de ene kant willen ze dit soort figuren een podium geven, maar aan de andere kant wordt de discussie volledig verstoord door verongelijkte gasten die geen inhoudelijke debat aan willen gaan.
Jammer.
Valt onder de wegkijk strategie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:39 schreef Intellectueel het volgende:
De wereld staat in vuur en vlam, maar Pauw wijdt een heel moment aan iets banaal als bakken. Alles voor het 'luchtig momentje'.
Ach ja, alsof die Constant Kusters meer inhoud heeft dan 'ons land is vol'.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
Jammer.
Dan nodig je ze niet uit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar de NVU zit nog veel verder naar rechts dan de gemiddelde gewone AZC-tegenstander. NVU is gewoon nazi, normaal rechts niet.
Duitse adel, de familie schaarde het onder excentriciteit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doorslaan ligt altijd op de loer.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig heeft best aardige muziek, het zou alleen verboden moeten worden om ze te laten praten.
Ik het oneens met Kuster, maar ik wil wel gewoon dat hij normaal zijn verhaal kan houden als hij wordt uitgenodigd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar de NVU zit nog veel verder naar rechts dan de gemiddelde gewone AZC-tegenstander. NVU is gewoon nazi, normaal rechts niet.
Geen huilende taart.quote:
Ik ken Kuster verder niet, maar je hebt gelijk. Hij moet gewoon zijn verhaal kunnen vertellen. Ik walg ervan als mensen worden weggelachen of geinterrupted.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik het oneens met Kuster, maar ik wil wel gewoon dat hij normaal zijn verhaal kan houden als hij wordt uitgenodigd.
Dit zegt wel alles over dat aidsprogrammaquote:
Ze denken bij Pauw dat Kusters symbool staat voor de kritische Nederlander.quote:
Mijn opa verspreidde krantjes van het verzet. Ze waren ergens en de Duitsers dreigden hen te fouilleren. Snel alles vernietigd o.a. door het op te eten. Waren gelukkig geen glanzende kleuren folders.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Duitse adel, de familie schaarde het onder excentriciteit.
Eens. Ik verlang om eerlijk te zijn zelfs terug naar Pauw en Wittemanquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik het oneens met Kuster, maar ik wil wel gewoon dat hij normaal zijn verhaal kan houden als hij wordt uitgenodigd.
Nee. Allebei niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig heeft best aardige muziek, het zou alleen verboden moeten worden om ze te laten praten.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Je nodigt Constant Kusters uit, gaat hem vervolgens aan alle kanten interrumperen, onderbreken en zelfs uitlachen.
Francesco van Jole is de Constant Kusters van Links Nederland.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_de_jeugd_niet.html
Dit kijk ik wekelijks wel terug.
Godsamme man. Dat noem jij vermakelijk?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:35 schreef matthijst het volgende:
"Daar moet een piemel in". Ik vond het wel vermakelijk.
Hoop drama om weinig, maar goed, het vult programma's..
Sommige mensen mag je wat mij betreft prima weglachen. Zo'n mafkees die er laatst zat omdat hij heel stoer op Facebook opriep tot geweld tegen joden en zo'n Kusters zijn daar prima voorbeelden van. Het zou nog beter zijn als dat soort mafklappers gewoon geen podium kregen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ken Kuster verder niet, maar je hebt gelijk. Hij moet gewoon zijn verhaal kunnen vertellen. Ik walg ervan als mensen worden weggelachen of geinterrupted.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha Pauw heeft gelijk, kut muziek.
Gewoon printen op eetpapier dus.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mijn opa verspreidde krantjes van het verzet. Ze waren ergens en de Duitsers dreigden hen te fouilleren. Snel alles vernietigd o.a. door het op te eten. Waren gelukkig geen glanzende kleuren folders.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sommige mensen mag je wat mij betreft prima weglachen. Zo'n mafkees die er laatst zat omdat hij heel stoer op Facebook opriep tot geweld tegen joden en zo'n Kusters zijn daar prima voorbeelden van. Het zou nog beter zijn als dat soort mafklappers gewoon geen podium kregen.
Was inderdaad wel een stuk inhoudelijker. Die dekselse Humberto Tan heeft er ook gewoon voor gezorgd dat het allemaal veel oppervlakkiger is geworden. Gelukkig is het nu allemaal een stuk inhoudelijker en serieus nu de vluchtelingencrisis de boventoon voert in het land.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Ik verlang om eerlijk te zijn zelfs terug naar Pauw en Witteman
En de cd is in het Nederlands dus zelfs voor Matthijs te begrijpen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dus Pauw heeft 7x die plaat geluisterd.. hij begint op Matthijs van Nieuwkerk te lijken, de man die alles ziet, alles leest, alles luistert.
Ze hebben verder overdag toch niets te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dus Pauw heeft 7x die plaat geluisterd.. hij begint op Matthijs van Nieuwkerk te lijken, de man die alles ziet, alles leest, alles luistert.
Maagd gespot.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Godsamme man. Dat noem jij vermakelijk?![]()
De Pauw doet dagelijks niets anders dan muziek luisteren, vrouwmenschen keihard volpompen en lekker op tv aan een tafel hangen met dezelfde vrouwmenschen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
En alles is helemaal geweldig, beste wat ooit gemaakt is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Pauw heeft altijd wat te doen in zijn woonboot.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze hebben verder overdag toch verder niets te doen.
De angst zat er goed in. Terecht ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon printen op eetpapier dus.
Tan nodigt anders best veel kenners uit over de toestand in de wereld, Gordon bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een stuk inhoudelijker. Die dekselse Humberto Tan heeft er ook gewoon voor gezorgd dat het allemaal veel oppervlakkiger is geworden. Gelukkig is het nu allemaal een stuk inhoudelijker en serieus nu de vluchtelingencrisis de boventoon voert in het land.
Pure aids.quote:
De tafels zouden wat mij betreft ook minder massaal mogen zijn. Dat geswitch van tafel, de theekransjesgehalten is alleen maar nadeligquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een stuk inhoudelijker. Die dekselse Humberto Tan heeft er ook gewoon voor gezorgd dat het allemaal veel oppervlakkiger is geworden. Gelukkig is het nu allemaal een stuk inhoudelijker en serieus nu de vluchtelingencrisis de boventoon voert in het land.
Ik heb trouwens seizoen 1 van Mr Robot gekeken. Meteen maar m'n wachtwoorden veranderd en m'n webcam afgeplakt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Godsamme man. Dat noem jij vermakelijk?![]()
Pauw heeft wel eens gezegd dat hij een rockster wilde worden, omdat je dan weinig hoeft te doen voor je succes. Ik denk dat een rockster meer doet dan Pauw.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Pauw doet dagelijks niets anders dan muziek luisteren, vrouwmenschen keihard volpompen en lekker op tv aan een tafel hangen met dezelfde vrouwmenschen.
Helemaal mee eens, dat is het eerste wat opviel al bij Pauw en Witteman, te veel gasten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tafels zouden wat mij betreft ook minder massaal mogen zijn. Dat geswitch van tafel, de theekransjesgehalten is alleen maar nadelig
Bij Pauw & Witteman had je soms gewoon een Verhagen, De Hond en Wester aan tafel, zware tafel uitzending lang niks mis mee
Vond jij dat Fight Club einde ook zo stom?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens seizoen 1 van Mr Robot gekeken. Meteen maar m'n wachtwoorden veranderd en m'n webcam afgeplakt.
Snel, snel, nog een komisch filmpje tussendoor. Het zal waarschijnlijk wel goed zijn voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dat is het eerste wat opviel al bij Pauw en Witteman, te veel gasten.
Snel snel snel allemaal, weinig diepgang.
Dit dus, al die RTL Boulevard itempjes maken het programma niet beter.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Jammer van de overvloed aan onderwerpen en gasten vandaag
Ik mis diepgang, nu.nl bestaat alquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus, al die RTL Boulevard itempjes maken het programma niet beter.
Vermakelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vond jij dat Fight Club einde ook zo stom?
Dat is wel chanant ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een beetje Giel bij DWDD, 5 seconden van een nummer laten horen en dan roepen TOF HE!?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sommige mensen mag je wat mij betreft prima weglachen. Zo'n mafkees die er laatst zat omdat hij heel stoer op Facebook opriep tot geweld tegen joden en zo'n Kusters zijn daar prima voorbeelden van. Het zou nog beter zijn als dat soort mafklappers gewoon geen podium kregen.
Kun je wel weer een jaar vooruitquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Moeten ze een vast item van maken, elke dag verhalen over een andere ex van Jeroen.
Deed ie leuk.
Als je seks hebt met meer dan 200 vrouwen, zitten er ook een hoop lelijke tussen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Moeten ze een vast item van maken, elke dag verhalen over een andere ex van Jeroen.
Deed ie leuk.
Zo is dat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap niet dat mensen zelfs zuur kunnen worden van Willie Wartaal. Instant lach op je gezicht toch.
Zeker.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap niet dat mensen zelfs zuur kunnen worden van Willie Wartaal. Instant lach op je gezicht toch.
Ik vind dat die lui van JvT nogal aan overacting doen. Het ziet er allemaal zo gemaakt kunstzinnig uit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Faberyayo heeft daar wel een handje van ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind dat die lui van JvT nogal aan overacting doen. Het ziet er allemaal zo gemaakt kunstzinnig uit.
Vond 'm ook nog de normaalste van het stel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Ja onze Pepijn *Faberyayo* hangt de kunstzinnige en mysterieuze artiest uit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Faberyayo heeft daar wel een handje van ja.
Toch tragisch dat jullie alleen NPO1 ontvangen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:57 schreef Tamabralski het volgende:
Nederland heeft haar potje televisietyfus weer gehad
Kun je ook even normaal doen, of is dit je normale gedrag?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:55 schreef Zipportal het volgende:
Nog die neger bij NOS om de dag af te sluiten. Het kan niet op.
"De term neger of negroïde wordt soms ook gebruikt voor de oorspronkelijke bewoners van Melanesië, die eveneens negroïde kenmerken hebben, ofschoon ze niet direct verwant zijn met zwarte Afrikanen."quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je ook even normaal doen, of is dit je normale gedrag?
nee dus.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Het is wel één grote act ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja onze Pepijn *Faberyayo* hangt de kunstzinnige en mysterieuze artiest uit.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 20:15:52The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive. reageer retweet
Wat een mafketel...beetje de Richard de Mos van de Amerikaanse politiek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:09 schreef monkyyy het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 20:15:52The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive. reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:09 schreef monkyyy het volgende:
Die zit de ganse dag in BNW, kan niet anders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:09 schreef monkyyy het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:43:44I have never seen a thin person drinking Diet Coke. reageer retweet
En waarom zou je dat benadrukken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"De term neger of negroïde wordt soms ook gebruikt voor de oorspronkelijke bewoners van Melanesië, die eveneens negroïde kenmerken hebben, ofschoon ze niet direct verwant zijn met zwarte Afrikanen."
-Wikipedia
Of wil je liever dat ik autocue-robot zeg?
Niet naar de bekende weg vragen. Waarom zeg je dan dat ik normaal moet dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En waarom zou je dat benadrukken?
Ik vind het gewoon niet zo gepast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen. Waarom zeg je dan dat ik normaal moet dan?
Laat die morele diarree eens voor je. Mafkees.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo gepast.
Dorpspastoor acteren op een internetforum. Ieder z'n meug.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laat die morele diarree eens voor je. Mafkees.
Inderdaad nodeloos grof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo gepast.
Op internet verwaterd de moraliteit. In de trein zitten we weer allemaal braaf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:44 schreef svann het volgende:
[..]
Inderdaad nodeloos grof.
Schijnt tof te zijn bij de usuals.
Kusters? Wallis de Vries? Gozert van de VVD?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kijk nu de herhaling.
Er zitten daar een paar aan tafel die zo stoned als een garnaal zijn
Die rappers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kusters? Wallis de Vries? Gozert van de VVD?
WIE?!!![]()
Dat kon Stevie Wonder nog wel zien.quote:
Ahja. Sterk beargumenteerd ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kon Stevie Wonder nog wel zien.
quote:
Als je teksten niet veel verder reiken dan "Hé, rapper! die zullen wel stoned zijn!" kun je inderdaad gapen.quote:
En als dom lullen pudding is, ben jij Dr. Oetker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je teksten niet veel verder reiken dan "Hé, rapper! die zullen wel stoned zijn!" kun je inderdaad gapen.
Eh. Wat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als dom lullen pudding is, ben jij Dr. Oetker.
Wat is er om hem zo te lachen. Alleen omdat hij neger is en 'chill' doet?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Iemand is jelly hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:27 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat is er om hem zo te lachen. Alleen omdat hij neger is en 'chill' doet?
Omdat deze neger wel te temmen is is het schattig?
Wat ik zie is een excuus. En de rest van die band is ook pretentieuze boerentyfus.
Njoah we makn hiphop maar we kunnen ut nie dus noemen we t nieuw wave trollolol...
Man man manquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:27 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat is er om hem zo te lachen. Alleen omdat hij neger is en 'chill' doet?
Omdat deze neger wel te temmen is is het schattig?
Wat ik zie is een excuus. En de rest van die band is ook pretentieuze boerentyfus.
Njoah we makn hiphop maar we kunnen ut nie dus noemen we t nieuw wave trollolol...
quote:ABN Amro nog dit jaar naar de beurs
ABN Amro gaat waarschijnlijk binnen enkele weken naar de beurs. Dat maakte de bank vandaag zelf bekend. Volgens bestuursvoorzitter Gerrit Zalm staat ABN Amro ‘stevig in zijn schoenen’. Maar is dat wel zo? We praten er vanavond over met presentator en financieel journalist Jort Kelder.
Auto's voorman GroenLinks in vlammen opgegaan
Aan de vooravond van een informatiebijeenkomst over de mogelijke komst van asielzoekers, vlogen vannacht twee auto's van GroenLinks-fractievoorzitter Harold Halewijn van de gemeente Wormerland in brand. Zelf gaat Halewijn uit van opzet. “Dit is een aanslag, dat kan niet anders, want anders staan niet twee auto's die twintig meter uit elkaar staan op hetzelfde moment in brand,” zei hij vanmorgen. Vanavond is Halewijn te gast en doet hij zijn verhaal.
Jean-Pierre Geelen stopt als mediarecensent
Jean-Pierre Geelen is sinds 2001 werkzaam voor De Volkskrant. Eerst als redacteur en sinds 2009 als mediarecensent. In 2015 kondigde hij aan hiermee te stoppen en door te gaan als dagelijks columnist in katern V. “Het liefst sta ik elke dag in de krant, en het liefst op de voorpagina. Zo ijdel ben ik wel,” zei hij bij zijn overstap.
Frans en Dorus Bauer in een nieuw seizoen Viva la Frans
Zaterdagavond begint het nieuwe seizoen van Viva la Frans! In deze tweede reeks gaan Frans Bauer en zijn broer Dorus op zoek naar cultuur en muziekstijlen in Europa. Van België tot aan Slowakije, dit seizoen maken ze in hun elektrische auto een tour langs de culturele rijkdommen ‘dicht bij huis’. Welke ontdekkingen hebben ze deze reis opgedaan? Vanavond zijn de broers te gast en vertellen ze over het nieuwe seizoen.
Vanavond ga ik eerst RTL Late Night kijken, daar is mijn heldin Loiza te bewonderen.quote:
Alleen vanavond , Stijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar Humberto Tan.
[ afbeelding ]
Zit Johan daar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar Humberto Tan.
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat ik een erotische sprookje aan het lezen was.quote:Chantal toonde zich goddank uit het juiste hout gesneden. Zij ontpopte zich tot mijn reddende engel. Terwijl ik uit alle macht de pomp repareerde (het filter bleek verstopt waardoor de terugslagklep niet werkte), kroop zij, in haar kokerrokje en dunne blouse, met emmer, zeem en handdoeken over de vloer van het ruim, die bijna helemaal blank stond. Ik had met haar te doen, de dappere meid. Ze slaakte kreetjes van de kou en de opwinding. Op een gegeven moment was ze helemaal nat. Lief en onschuldig, maar toch al een echte vrouw.
Onze strijd tegen de elementen duurde anderhalf uur. Toen werkte de pomp weer op volle toeren en waren wij de situatie meester. Terwijl Chantal rillend van de kou emmers vol vies grachtwater over de reling kieperde, liet ik het ligbad vollopen. Dat was toch wel het minste wat ik voor haar kon doen, want ze had zich voor de volle honderd procent gegeven.
Even later dreef Chantal in een welverdiende zee van schuim en warmte, en was ik op de fiets onderweg naar de studio voor de maandagavond van Pauw & Witteman.
Er missen wat passages.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Op de woonboot: Jeroen Pauw vergaat, hoera!
[..]
Ik dacht even dat ik een erotische sprookje aan het lezen was.
Daar moet hij het van hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Laten we het eens met Pechtold over Wilders hebben.
Zo opzichtig is het programma Pauw toch niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Laten we het eens met Pechtold over Wilders hebben.
Ach, als het op verkiezingsdag slecht weer is blijven er amper 20 zetels over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
Over een paar incidenten heeft Wilders er 54.
Links lullen, rechts rijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat doet een groenlinkser met twee wagens?
Eentje was van z'n vrouwquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat is geheel in de gedachtenis die Femke Halsema heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die kan ook met de trein of bakfiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eentje was van z'n vrouw
Het werkt, kijk maar naar Amerika of vraag maar aan Diederik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Je gezin in je mediacampagne meenemen.
En dan geeneens elektrisch.quote:
Aparte smaak heeft hij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Loize zit nu bij Humberto, daarom is Fylax nu niet in dit topic te vinden.
Misschien was de auto's wel heel groenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan ook met de trein of bakfiets.
Fapt Fylax op manwijven?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Loize zit nu bij Humberto, daarom is Fylax nu niet in dit topic te vinden.
Ze is goed gelukt hoor, ik zou het zo doen.quote:
Luxerobots komt gewoon op de fiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dan geeneens elektrisch.
(Als het een D6 is: ik zie toch geen laadpaal)
Wat een huichelaar, zelfs Patrice hier rijdt elektrisch.
Transgender is deel van LGBT+ en helemaal hip de laatste tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Knapste vrouw is een omgebouwde vent, ...modellenwereld.
En dan janken dat Ilse en Waylon verliezen van die baardmevrouwquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat een verassing, de transgender laten winnen.
Kijk hoe tolerant en progressief wij zijn.
Er wordt een 'aanslag' op je gepleegd en dan ga je 12 uur later doodleuk met je hele gezin op een door 1,6 miljoen bekeken platform zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Die kinderen hebben natuurlijk net zo goed last van de dreiging en de spanningen die een dergelijke aanslag met zich meebrengt.
Heb je die kop gezien??quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is goed gelukt hoor, ik zou het zo doen.
Ik zie Frans Bauer liever ook niet aan deze tafel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we die binnenstebuiten gekeerde penissen hier nu ook?
Er zat sowieso 1 hybride bij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dan geeneens elektrisch.
(Als het een D6 is: ik zie toch geen laadpaal)
Wat een huichelaar, zelfs Patrice hier rijdt elektrisch.
C70 T5, Energielabel G, 1 op 11 verbruik bij de tests.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien was de auto's wel heel groen
Niet aan Fransie gaan zitten he, dat onze nationale knuffelbeer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie Frans Bauer liever ook niet aan deze tafel.
Misschien was de aanslag wel afkomstig van een extreme milieu-activistquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
C70 T5, Energielabel G, 1 op 11 verbruik bij de tests.
De bomen sterven spontaan als je langsrijd.
Practise what you preach.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zat sowieso 1 hybride bij.
Verder vind ik 2 auto's niet zo heel vreemd hoor bij 2 werkende ouders.
Bovendien zegt het niets over hoeveel ze rijden of hoe milieubewust ze verder zijn.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet aan Fransie gaan zitten he, dat onze nationale knuffelbeer.
Een auto fabriceren is al heel milieuverontreinigend. Een 'groene' auto, met zo'n stink accu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zat sowieso 1 hybride bij.
Verder vind ik 2 auto's niet zo heel vreemd hoor bij 2 werkende ouders.
Bovendien zegt het niets over hoeveel ze rijden of hoe milieubewust ze verder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |