Je hoeft niet te kijken he.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
Oh joepie, we gaan het weer over vluchtelingen hebben. Wat een verrassing.
Welkom Fylax.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
Ik ga dit keer toch eens proberen om een beetje te genieten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel. Gaan we ons weer ergeren aan het propagandauurtje van Pauw\?
Er is weer een BN'er met eigen ogen wezen kijken hoe dobbernegers worden opgevangen, spannend.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
Best een aardige kerel toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
"Het zou goed zijn als mensen 's Mein Kampf zouden lezen. Daar wordt in feite onze wereldbeschouwing uit de doeken gedaan. Het is helemaal niet zo'n slecht boek als een hoop Nederlanders denken."
Ik zou het nog best interessant vinden om te lezen. Maar dat is meer uit historische interesse dan dat het mijn wereldbeschouwing isquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
"Het zou goed zijn als mensen 's Mein Kampf zouden lezen. Daar wordt in feite onze wereldbeschouwing uit de doeken gedaan. Het is helemaal niet zo'n slecht boek als een hoop Nederlanders denken."
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er is weer een BN'er met eigen ogen wezen kijken hoe dobbernegers worden opgevangen, spannend.
Stilistisch een enorm kut-boek. Niet door te komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het nog best interessant vinden om te lezen. Maar dat is meer uit historische interesse dan dat het mijn wereldbeschouwing is
Ah, dat maakt de kans weer kleiner dat ik er ooit naar op zoek gaquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Stilistisch een enorm kut-boek. Niet door te komen.
Album krijgt ook geen goede recensies.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Manon maar een matig zaadnummer, eigenlijk.
Broertje Ik Heb Je is wel fijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Aidsquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Die geven ze hem nog wel via het inprenten van de Koran.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
Hopelijk heeft dat jochie geen hersenbeschadiging opgelopen.
Die heeft nu al een bibberende rechterarm ben ik bang.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:05 schreef luxerobots het volgende:
Zou mooi zijn als Kusters allemaal verstandige dingen gaat zeggen over de vluchtelingenstroom en dit programma. Maarja, dat zal zeer waarschijnlijk wel niet.
Empathie. Een belangrijk menselijk eigenschap. De figuren die het hieraan ontbreken, moet men van nature wantrouwen.quote:
Ik denk pas laat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik kijk alleen voor die nazi en wil dan slapen. Iemand een idee hoeveelste item het is?
Nou, ze is ook fantastisch. Echt een vrouw met humor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze deed Bea wel heel goed na bij Kopspijkers.
Pauw is maar een matig journalist. Hij gaat mee met de hype.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Hey wat leuk het gaat over vluchtelingen
Gelukkig geen jodensterren en blanke mannen als Custers. Anders willen dit soort graven nog weleens vernield worden.quote:
Of ik heb een hekel aan BN'ers die zo moeten janken op TV voor aandacht.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Empathie. Een belangrijk menselijk eigenschap. De figuren die het hieraan ontbreken, moet men van nature wantrouwen.
Jij kom redelijk in aanmerking.
Er zit een verschil tussen empathie en na 2 minuten al zitten te janken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Empathie. Een belangrijk menselijk eigenschap. De figuren die het hieraan ontbreken, moet men van nature wantrouwen.
Jij kom redelijk in aanmerking.
Geen verschil, wel een duidelijke correlatie tussen het filmpje en de ontroering.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen empathie en na 2 minuten al zitten te janken.
We zien de pics tegemoet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ga zo ff een mooie dikke taart bakken.
Als ik dit soort bouwwerkjes zie denk ik dat alle ingenieurs er nog zitten.quote:
Bruine choco taartquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ga zo ff een mooie dikke taart bakken.
Syrie was een redelijk moderne staat voor de oorlog. Toen ik in Damascus was pre-2011 waren veel jongeren en mannen van middelbare leeftijd hoog opgeleid.quote:
Dus als je niet huilt ben je niet empatisch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen verschil, wel een duidelijke correlatie tussen het filmpje en de ontroering.
Leer vlaggen herkennen, kneus. Dit is een (vrij) Libische vlag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als ik dit soort bouwwerkjes zie denk ik dat alle ingenieurs er nog zitten.
afbeelding ]
Net zo hoogopgeleid als de Iraniërs zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Syrie was een redelijk moderne staat voor de oorlog. Toen ik in Damascus was pre-2011 waren veel jongeren en mannen van middelbare leeftijd hoog opgeleid.
Hoogopgeleid is ook maar een relatief begrip. De Syrische universiteiten zijn vergelijkbaar met het mbo van hier.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Syrie was een redelijk moderne staat voor de oorlog. Toen ik in Damascus was pre-2011 waren veel jongeren en mannen van middelbare leeftijd hoog opgeleid.
Lekker scheldenquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leer vlaggen herkennen, kneus. Dit is een (vrij) Libische vlag.
Stond op Facebook zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoogopgeleid is ook maar een relatief begrip. De Syrische universiteiten zijn vergelijkbaar met het mbo van hier.
Als we daadwerkelijk hogeropgeleiden zouden willen hebben, zouden we ze op hun expertise moeten selecteren. Niet omdat ze een paar duizend euro hebben en hier naartoe willen komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoogopgeleid is ook maar een relatief begrip. De Syrische universiteiten zijn vergelijkbaar met het mbo van hier.
Dat zeg ik niet. Ik geef enkel aan dat het vermogen tot empathie onder andere navoren komt in de ontroering die iemand ondergaat wanneer hij/zij een dergelijke filmpje ziet. Hoeft niet bij iedereen zo te zijn, maar dat terzijde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus als je niet huilt ben je niet empatisch?
Nu ga jij zeggen, dat zeg ik niet.
Wat bedoel je dan precies?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Een BN'er die vluchtelingen wil helpen item #*5772726726752
Dat programma zou alleen iets voorstellen als Johannes_Vermeer mee zou doen. Nu is het knap waardeloos.quote:
Verbreed je horizon eens zou ik zeggen, want je slaat louter nonsense uit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ah, naast een gebrek aan intelligentie ook nog een gebrek aan humor dus.quote:
Stiekem kijkt Johannes er wel naar hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat programma zou alleen iets voorstellen als Johannes_Vermeer mee zou doen. Nu is het knap waardeloos.
Syrische universiteiten kunnen zich echt niet meten met de Nederlandse. Is gewoon een feit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Verbreed je horizon eens zou ik zeggen, want je slaat louter nonsense uit.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan het gezicht van Sanne Wallis niet aan.
Gewoon hogere appartementsgebouwen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me oprecht af of volgens het kabinet Nederland ooit 'vol' zit. Of gaan ze zelfs midden in het weiland flatappartementen bouwen?
Gudrun Germaniaquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:14 schreef Kaas- het volgende:
Gudrun Germania, Sigrun Brunhilde en Thorsten Rune Nordland.
Zo luiden de namen van de drie kinderen van die Custers.
Heb je dan even een voorsprong in het leven.
Duh. Maar dat maakt het geen equivalenten van onze mbo's.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Syrische universiteiten kunnen zich echt niet meten met de Nederlandse. Is gewoon een feit.
Florrie was teveel gevraagd?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:14 schreef Kaas- het volgende:
Of nutteloze toko's sluiten, danwel platdozerenquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gewoon hogere appartementgebouwen.
Wat zijn nutteloze toko's?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of nutteloze toko's sluiten, danwel platdozeren
Vraag mij af hoe zijn hond heet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:14 schreef Kaas- het volgende:
Lassie. Hoezo?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe zijn hond heet.
Dacht dat veel Syriërs in Rusland gingen studeren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Syrische universiteiten kunnen zich echt niet meten met de Nederlandse. Is gewoon een feit.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:18 schreef MrSalazar het volgende:
Die tokkie heeft trouwens 5 kinderen.
En Tom is nog wel een Duitser.quote:
De shoppes die er zitten zijn wel goed. Mooie yuppie inner city plek.quote:
In een bovenwoning met 4 kamersquote:
Hoe zou je het dan willen classificeren?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nutteloze toko's is wat overtrokken, kom ik tot de conclusie.
Moet je snel zijn want Trump zit al achter Syrië's olie zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
We gaan Donald Trump inschakelen en Syrië laten betalen voor die muur.
Op sterven na dood gebouwen. Kan dat zo?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan willen classificeren?
Making Europe great again.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Moet je snel zijn want Trump zit al achter Syrië's olie zijn.
Ja, klinkt al een stukken beter.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op sterven na dood gebouwen. Kan dat zo?
Als u tegen bent stemt u voor!!!quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Steenbergen was bijna even leuk als het CDA congres.
Kut VARA.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
Deze man wordt vast de hele tijd de mond gesnoerd door Pauw.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
We gaan Donald Trump inschakelen en Syrië laten betalen voor die muur.
Inderdaad, zo slecht, dat het bijna weer goed is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die volksunie gast heeft een lachwekkend slecht pak.
Klopt wel.quote:
Ik wil Michelle als running mate van The Donald, gouden koppel.quote:
Alleen niet-CDA'ers snapten dit niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als u tegen bent stemt u voor!!!
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Pauw dit soort idioten een podium geeft.
Die opiniemaker op Facebook ook al, die moet je lekker laten gaanquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
We krijgen Carson, de gelovige Neurochirurg.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil Michelle als running mate van The Donald, gouden koppel.
Nogal ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaar dat het 30 keer uitgelegd moest worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen niet-CDA'ers snapten dit niet.
Is tactiek om tegenstanders belachelijk te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
of BernieGODquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We krijgen Carson, de gelovige Neurochirurg.
Constant Kusters is een mongool die daar überhaupt niet hoort te zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
Deze man wordt vast de hele tijd de mond gesnoerd door Pauw.
Zo werkte het vroeger in den oudheid wel, VOX POPULI!quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef svann het volgende:
Democratie is het hardste schreeuwen?
Holenmensniveau.
Heb je het nu over Peter R de vries?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
Peter heeft het druk gehad op Twitter.
Die gaat het nooit halen.quote:
Rubio zie ik nog wel winnen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We krijgen Carson, de gelovige Neurochirurg.
Inderdaad. In het hol van de leeuw. Bij de propaganderverspreiders.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij heeft wel lef om bij de VARA zo'n mening te komen verkondigen.
Ninja zombie uit Walking Dead. En als de knokploeg komt, start de auto niet. Je verwacht het niet.quote:
Ja, ik vroeg mij af waar hij was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je het nu over Peter R de vries?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad. In het hol van de leeuw. Bij de propaganderverspreiders.
Dat niet alleen. Hij is ook gewoon ontiegelijk dom en agressief.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek?
Die gast is gewoon een fucking nazi man.
Ik hoop van welquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die gaat het nooit halen.
Bij welk medium zitten ze wel te wachten op dit soort onvervalste nazi's?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij heeft wel lef om bij de VARA zo'n mening te komen verkondigen.
Was weer vloeibare bagger.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ninja zombie uit Walking Dead. En als de knokploeg komt, start de auto niet. Je verwacht het niet.
Sluit je aan bij de jeugdbeweging van Custers.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die klootzak wist gewoon niet dat er in de 14e minuut geklapt werd. Je zag aan zijn hele houding en verontwaardiging wat gebeurt hier?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg mij af waar hij was.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rubioquote:
*ergerquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik irriteer me aan die vent.
Op de groei gekocht.quote:
AHK.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:30 schreef Pascalus het volgende:
Het waren allemaal Feyenoorders. Opheffen die club.
Je mag hem niet leuk vinden, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij kansloos is.quote:
Hij heeft ook van die mooie leren laarzen aan zag ik net.quote:
Ja man huizen, uitkeringen en mieles in overvloed voor iedereen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Zou ik niet te hoog inschatten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je mag hem niet leuk vinden, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij kansloos is.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef MrSalazar het volgende:
Die Willy Wartaal zit hem een beetje stoer op de achtergrond te lachen. Kneusje.
Zo een anti-zwarte pietje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef MrSalazar het volgende:
Die Willy Wartaal zit hem een beetje stoer op de achtergrond te lachen. Kneusje.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Waar is zijn modieuze snorretje gebleven ?Mooie Charlie Chaplin snor, niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef DrDentz het volgende:
"Ik vind dat Nederland vol is."
"Hahahahahahahahahahahhahaaaaa!!!"
Welkom bij de VARA.
Dat misschien niet, maar qua ruimte is er nog ruimte voor minstens 5 a 10 miljoen mensen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja man huizen, uitkeringen en mieles in overvloed voor iedereen.
Met z'n haatbaardquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef MrSalazar het volgende:
"Eigen volk eerst"quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef DrDentz het volgende:
"Ik vind dat Nederland vol is."
"Hahahahahahahahahahahhahaaaaa!!!"
Welkom bij de VARA.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:30 schreef Fylax het volgende:
Waarom staat de microfoon van die gast er achter aan? Bah, er wordt weer een andersdenkende weggelachen.
Vooral heel snelquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gladde snelle praat heeft die vent wel
Ook nog wel voor 20 miljoen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat misschien niet, maar qua ruimte is er nog ruimte voor minstens 5 a 10 miljoen mensen.
Geen 'anders denkende', maar een achterlijke randdebiel idd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:30 schreef Fylax het volgende:
Waarom staat de microfoon van die gast er achter aan? Bah, er wordt weer een andersdenkende weggelachen.
Er staat Fap op zijn armquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters in betere dagen:
[ afbeelding ]
Dit pak staat hem beter moet ik zeggen.
Is dit aan het Oostfront?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters in betere dagen:
[ afbeelding ]
Staat daar nou "fap"?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters in betere dagen:
[ afbeelding ]
Link?quote:
fapquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters in betere dagen:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een sympathieke ventquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters in betere dagen:
[ afbeelding ]
Predictwise heeft hem gewoon tweede, achter Hillary.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ik niet te hoog inschatten.
Maar niet eloquent of getuige van enige intelligentie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gladde snelle praat heeft die vent wel
Wanneer besef jij nou eens dat je met dit soort debiele uitspraken de indruk wekt dat je het product bent van generaties lange incest?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer worden die linkse honden eens een keer echt wakker?
Niet dat ik fan ben van die andere malloot aan tafel, maar toch..
Dat willen we dus niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je er een Randstad van wilt maken, dan kan dat makkelijk inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |