Je hoeft niet te kijken he.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
Oh joepie, we gaan het weer over vluchtelingen hebben. Wat een verrassing.
Welkom Fylax.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
Ik ga dit keer toch eens proberen om een beetje te genieten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel. Gaan we ons weer ergeren aan het propagandauurtje van Pauw\?
Er is weer een BN'er met eigen ogen wezen kijken hoe dobbernegers worden opgevangen, spannend.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:55 schreef Fylax het volgende:
Best een aardige kerel toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
"Het zou goed zijn als mensen 's Mein Kampf zouden lezen. Daar wordt in feite onze wereldbeschouwing uit de doeken gedaan. Het is helemaal niet zo'n slecht boek als een hoop Nederlanders denken."
Ik zou het nog best interessant vinden om te lezen. Maar dat is meer uit historische interesse dan dat het mijn wereldbeschouwing isquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
"Het zou goed zijn als mensen 's Mein Kampf zouden lezen. Daar wordt in feite onze wereldbeschouwing uit de doeken gedaan. Het is helemaal niet zo'n slecht boek als een hoop Nederlanders denken."
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er is weer een BN'er met eigen ogen wezen kijken hoe dobbernegers worden opgevangen, spannend.
Stilistisch een enorm kut-boek. Niet door te komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het nog best interessant vinden om te lezen. Maar dat is meer uit historische interesse dan dat het mijn wereldbeschouwing is
Ah, dat maakt de kans weer kleiner dat ik er ooit naar op zoek gaquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Stilistisch een enorm kut-boek. Niet door te komen.
Album krijgt ook geen goede recensies.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Manon maar een matig zaadnummer, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |