Links zeikt altijd over de vorm.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:35 schreef matthijst het volgende:
"Daar moet een piemel in". Ik vond het wel vermakelijk.
Hoop drama om weinig, maar goed, het vult programma's..
Er moet wel wat te lachen blijven natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hans Landa zou ik wel volgen.
[ afbeelding ]
Christoph Waltzgodquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Toegegeven wel moeten terugbetalen dus en met rente.quote:
Dat was echt een schitterende scenequote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
Aan de ene kant willen ze dit soort figuren een podium geven, maar aan de andere kant wordt de discussie volledig verstoord door verongelijkte gasten die geen inhoudelijke debat aan willen gaan.
Jammer.
Pauw is je voor, die is al begonnen met flirten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie een nestje bouwen met Sarena?
Hate op wiwaquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die baardneger, hoort hij bij IS?
Ik zou een nestje bouwen op haar voorhoofd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Heeft hij nou een 'Fap' zweetband om zijn rechterarm? Ik fap eigenlijk altijd met links.....quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters in betere dagen:
[ afbeelding ]
Dit pak staat hem beter moet ik zeggen.
Ik wilde bijna een Nazi worden en het SS pak van mijn foute Duitse Oudoom uit de kast pakken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat was echt een schitterende scene
Zou m'n hond er nog vanaf trappen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die baardneger, hoort hij bij IS?
Ik ben FOK!ker dus ik pak alle kansen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |