Dit is wat ik vind na een zoektocht op Google.quote:
Wellicht is de huidige vluchtelingenstroom niet meegerekend, maar het is ook niet alsof er op dit moment honderdduizenden moslims ons land binnenkomen.quote:Volgens dit internationale onderzoeksinstituut zal het aantal moslims in Nederland groeien van 1 miljoen in 2010 (6% van de bevolking) tot 1,6 miljoen in 2050 (9,4% van de bevolking). In dezelfde periode zal het aantal christenen in Nederland afnemen van 8,4 miljoen (50,6%) in 2010 tot 6,75 miljoen van de bevolking (39,6%) in 2050.
Bron
Stel, je gaat ergens solliciteren, ze bieden 2000 euro.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, I stand corrected.
Toch kan het op meerdere manieren worden uitgelegd. Wilders heeft anderhalf jaar lang hoog spel gespeeld. Toen Knappen, door een misverstand, een van zijn nieuwste wensen niet honoreerde, trapte Wilders op de rem.
Dan ligt de schuld feitelijk bij het CDA, maar Wilders heeft tegelijkertijd laten blijken dat hij een enorm moeilijke klant is om mee te regeren.
Ik denk dat ze 5% bedoelde, dan zit ze in de juiste richting wel. Die 50% is fascinerendquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is wat ik vind na een zoektocht op Google.
[..]
Wellicht is de huidige vluchtelingenstroom niet meegerekend, maar het is ook niet alsof er op dit moment honderdduizenden moslims ons land binnenkomen.
Bron is een beetje gaar, maar de site baseert zich op een onderzoek van PEW.
Was het niet rutte die iedereen 1000 euro beloofde en dat volkert nooit meer vrij zou komen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:07 schreef Nielsch het volgende:
Was het niet Wilders die de avond van de verkiezingen zijn '65 blijft 65' belofte het raam uitgooide?
Het besturen van een land is toch net een stukje dynamischer dan een arbeidscontract tekenen, Ik snap ergens wel dat Wilders zich geschoffeerd voelde, maar als ik hem was, zou ik aan de onderhandelingstafel blijven zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Stel, je gaat ergens solliciteren, ze bieden 2000 euro.
Bij de contractondertekening zeggen ze, oeps sorry foutje, die 2000 euro heb ik er niet doorgekregen dat gaat 500 euro worden.
Wat doe jij dan?
Het scheelde 1.5 miljard he? Die het CDA had toegezegt.
Al is er in Nederland waarschijnlijk wel voldoende animo voor een dergelijke verandering, aangezien bijna 15% van de Nederlandse bevolking moslim is.quote:
Wat een fantastische bron. Die ga ik meteen opslaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Al is er in Nederland waarschijnlijk wel voldoende animo voor een dergelijke verandering, aangezien bijna 15% van de Nederlandse bevolking moslim is.
http://mens-en-samenlevin(...)ria-in-engeland.html
De eerste regel van die bron al:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een fantastische bron. Die ga ik meteen opslaan.
quote:Sinds september 2008 is in Engeland officieel de Sharia ingevoerd.
Exact. Want je dacht hopelijk niet dat ik het hele stuk gelezen had.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De eerste regel van die bron al:
[..]. Dan kun je direct niks meer serieus nemen wat daarna komt.
Hier doelt het artikel op;quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:01 schreef Ludachrist het volgende:
. Dan kun je direct niks meer serieus nemen wat daarna komt.
Ja, dat weet ik. Daar was nog een heel topic over. Dat is echter heel wat anders dan 'De sharia is ingevoerd in Engeland'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:07 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Hier doelt het artikel op;
http://www.telegraph.co.u(...)ting-in-Britain.html
Alle officiële cijfers kunnen vanaf nu de prullenbak in na het lezen van dit artikel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Al is er in Nederland waarschijnlijk wel voldoende animo voor een dergelijke verandering, aangezien bijna 15% van de Nederlandse bevolking moslim is.
http://mens-en-samenlevin(...)ria-in-engeland.html
Maar het kabinet en de media hebben het niet over dit soort zaken omdat ze daarmee zouden toegeven dat er een probleem is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:59 schreef Loekie1 het volgende:
Toch zou ik wel eens een prognose willen zien, van het kabinet, wat men denkt dat het percentage is over een aantal jaren met de huidige instroom van moslims. Dát is namelijk wat de mensen bezighoudt. En hoe het de westerse normen en waarden wil waarborgen. En hoe het zit met de valse Syrische paspoorten. Over al dit soort zaken horen we niets van het kabinet en van de media.
Lijkt me stug dat Rutte beloofd heeft dat Volkert nooit vrijkomt, aangezien hij dan in feite belooft de rechtsstaat aan banden te leggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Was het niet rutte die iedereen 1000 euro beloofde en dat volkert nooit meer vrij zou komen?
Vooral doen. Vergeet dan niet je voorhuid te laten verwijderen!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:31 schreef Wespensteek het volgende:
Zodra Geert premier wordt word ik moslim om te zorgen dat er meer islam in Nederland komt.
Lijkt mij overbodig, als een almachtige god dat nodig vindt had hij mij wel zo geschapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:44 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vooral doen. Vergeet dan niet je voorhuid te laten verwijderen!
nieuws.nl/algemeen/20131210/rutte-ontslaat-mogelijk-minister-ivo-opstelten-wegens-vrijlating-volkert-van-der-gquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Rutte beloofd heeft dat Volkert nooit vrijkomt, aangezien hij dan in feite belooft de rechtsa.w.staat aan banden te leggen.
Tevens krijg ik er vanaf januari 70 euro per maand bij, wat neerkomt op 840 euro per jaar. Niks mis mee.
Dat is toch normaal voor een politicus, doen ze dat niet allemaal ? Ze doen beloftes en zodra ze de macht hebben doen ze verder wat hun zelf goed uitkomt. Volk is alleen goed voor de betaling.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Één van de vele beloftes die Rutte niet nagekomen is.
Je moet beloften die gedaan worden tijdens de campagne dan ook met een flinke korrel zout nemen. Bovendien sprak Rutte in deze kwestie voor z'n beurt. Het was niet aan hem om te bepalen of Volkert wel of geen proefverlof zou krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Één van de vele beloftes die Rutte niet nagekomen is.
Waar beloofde Rutte dat Volkert nooit meer vrij zou komen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
nieuws.nl/algemeen/20131210/rutte-ontslaat-mogelijk-minister-ivo-opstelten-wegens-vrijlating-volkert-van-der-g
Hier.
Mwah, ook tijdens zijn regeerperiode heeft hij genoeg beloftes gedaan. Denk maar aan de MH17 bijvoorbeeld. "We halen de onderste steen boven"quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet beloften die gedaan worden tijdens de campagne dan ook met een flinke korrel zout nemen. Bovendien sprak Rutte in deze kwestie voor z'n beurt. Het was niet aan hem om te bepalen of Volkert wel of geen proefverlof zou krijgen.
Feitelijk gezien is Nederland daar dan ook nog steeds mee bezig. Rutte was misschien was wel een tikkeltje voorbarig toen hij riep dat de daders berecht moeten worden, maar dat is de emotie die spreekt. Iedereen met een beetje verstand wist allang dat het lastig zou worden om de daders voor het gerecht te slepen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, ook tijdens zijn regeerperiode heeft hij genoeg beloftes gedaan. Denk maar aan de MH17 bijvoorbeeld. "We halen de onderste steen boven"
Tja, als politiek leider hoor je niet vanuit emotie te spreken, maar vanuit feiten. Die 'onderste steen' zal nooit boven komen, dat is één ding wat zeker is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feitelijk gezien is Nederland daar dan ook nog steeds mee bezig. Rutte was misschien was wel een tikkeltje voorbarig toen hij riep dat de daders berecht moeten worden, maar dat is de emotie die spreekt. Iedereen met een beetje verstand wist allang dat het lastig zou worden om de daders voor het gerecht te slepen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:18 schreef Achterhoker het volgende:
Wilders is in deze hele kwestie wel de enige die zich hard durft uit te spreken in deze hele kwestie en daarmee dan ook opkomt voor de meerderheid van de Nederlanders. Men moet de stroom indammen en alleen nog echte vluchtelingen binnenlaten. En ook deze groep mensen moeten slechts tijdelijk worden opgevangen en zodra de rust in dat gebied enigszins is wedergekeerd terug naar hun land.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2015/10/Waarom-jonge-mannen-uit-Syrie-hun-familie-achterlaten-2708770W/
Dit soort deserteurs maar gelijk terugsturen.
Verder is het walgelijk dat de media willens en wetens een verkeerd beeld van de gemiddelde vluchteling neer willen zetten om zodoende meer draagvlak te creëren. Zoals Pauw met z'n 'ideale' gezinnetjes.![]()
De politiek handelt enkel volgens het politiek-correcte. Men zal zelf amper de gevolgen van dit alles ondervinden terwijl men de gewone burger met dit probleem opzadelt. Vervolgens worden alle zorgen van de burger over de islamisering afgewimpeld met: ze zijn niet allemaal zo. En wanneer je wat verder gaat in je kritiek zetten ze je simpel weg als racist. Het lijkt wel alsof men blind is voor dit hele probleem, want een probleem dat is het zeker. Deze groep mag maar al te vaak doen wat het wil door misbruik te maken van 'vrijheid van godsdienst', en daarmee veel van onze waarden en normen aan hun laars te lappen. Deze hele 'vrijheid van godsdienst' komt wel voort uit onze beschaafde samenleving, voortkomend uit. Terwijl men in die gebieden nog honderden jaren achterloopt qua denkbeelden over rechten. Wanneer men dan eenmaal hier komt blijkt telkens maar weer dat een grote groep moeite heeft om om te gaan met deze vrijheid. Terwijl wij als 'christenen' diezelfde vrijheden niet hebben in overwegend islamitische landen. Zodoende kan de islam enkel terrein op ons winnen.
Hear, hear!!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:18 schreef Achterhoker het volgende:
Wilders is in deze hele kwestie wel de enige die zich hard durft uit te spreken in deze hele kwestie en daarmee dan ook opkomt voor de meerderheid van de Nederlanders. Men moet de stroom indammen en alleen nog echte vluchtelingen binnenlaten. En ook deze groep mensen moeten slechts tijdelijk worden opgevangen en zodra de rust in dat gebied enigszins is wedergekeerd terug naar hun land.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2015/10/Waarom-jonge-mannen-uit-Syrie-hun-familie-achterlaten-2708770W/
Verder is het walgelijk dat de media willens en wetens een verkeerd beeld van de gemiddelde vluchteling neer willen zetten om zodoende meer draagvlak te creëren. Zoals Pauw met z'n 'ideale' gezinnetjes.![]()
De politiek handelt enkel volgens het politiek-correcte. Men zal zelf amper de gevolgen van dit alles ondervinden terwijl men de gewone burger met dit probleem opzadelt. Vervolgens worden alle zorgen van de burger over de islamisering afgewimpeld met: ze zijn niet allemaal zo. En wanneer je wat verder gaat in je kritiek zetten ze je simpel weg als racist. Het lijkt wel alsof men blind is voor dit hele probleem, want een probleem dat is het zeker. Deze groep mag maar al te vaak doen wat het wil door misbruik te maken van 'vrijheid van godsdienst', en daarmee veel van onze waarden en normen aan hun laars te lappen. Deze hele 'vrijheid van godsdienst' komt wel voort uit onze beschaafde samenleving, voortkomend uit. Terwijl men in die gebieden nog honderden jaren achterloopt qua denkbeelden over rechten. Wanneer men dan eenmaal hier komt blijkt telkens maar weer dat een grote groep moeite heeft om om te gaan met deze vrijheid. Terwijl wij als 'christenen' diezelfde vrijheden niet hebben in overwegend islamitische landen. Zodoende kan de islam enkel terrein op ons winnen.
En wat een antwoordquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
LOL the fobie is strong in me!
Pleur toch op joh, met je "fobie". Een user stelde een vraag en ik gaf antwoord.
Neuh.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:18 schreef Achterhoker het volgende:
Buma heeft als zogenaamde oppositieleider 95% van dit afbraakbeleid ondertekend. Daar moet je natuurlijk nooit op willen stemmen. Zijn neus doet niet echt niet onder dan die van Pinoccio of van Rutte. Liegen blijft hun grootste kwaliteit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:40 schreef NightH4wk het volgende:
Indien Wilders premier wordt dan is dat meer de schuld van de andere politici dan de kunde van Wilders. Veel mensen willen niet dat Europa over 50 jaar meer islamitisch is dan het nu is, en alleen bij Wilders vinden ze gehoor. De VVD is niet te vertrouwen. CDA kan nog wel eens weer groot worden zodra ze zich durven uitspreken.
Jij denkt dat Rutte wel voldoende capabel is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:16 schreef Wintar het volgende:
Ik geloof er niets van dat hij dat wil, ik denk dat hij zichzelf heus wel realiseert dat hij niet capabel is om nog maar te zwijgen over zijn partijgenoten.
Dat klopt, het is alleen niet zo gemakkelijk om de PVV buiten de regering te houden als die de grootste partij zou worden. Het gaat om meer dan enkel een sommetje, bovendien kan het nog goed lastig zijn om met 4 of zelfs 5 of 6 partijen een regering te vormen. Ik betwijfel dat de PVV het (veel) slechter zou doen dan de VVD, ook de PVV zou als het regeert niet in haar uppie bepalen wat er gebeurt maar veel water bij de wijn moeten doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Begrijp je het nu wel? Als een partij de grootste is, dat wil zeggen het meest aantal zetels per partij heeft, wil dat nog niet zeggen dat die partij meer zetels heeft dan alle andere partijen bij elkaar.
Je kunt dus met 36 zetels de grootste partij zijn, maar alle andere partijen hebben bij elkaar dan nog 150 - 36 = 114 zetels. 114 zetels > 36 zetels. Dus als de andere partijen er dan toe besluiten om niet met de PVV samen te werken, en er wordt op een andere manier een meerderheid gevonden om een regering te vormen, dan wordt alsnog de meerderheid van Nederland vertegenwoordigd.
Ben jij jezelf hier nu moed aan het inpraten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:26 schreef Ceberut het volgende:
Wilders zal nooit premier worden in dit land. Dat zou zo'n deuk in het imago van Nederland betekenen, dat geen enkele andere partij daarmee zou kunnen leven. Nederland zou internationaal totaal niet meer serieus worden genomen. Het bedrijfsleven zou er enorm onder lijden. Alleen die lobby al zou het voorkomen dat Wilders premier zou worden.
Uitgesloten.
Tja, wat is capabel? Hij is in ieder geval meester in het weglachen van problemen. Bij crisissituaties is hij onzichtbaar. Dat is niet goed, maar minder schadelijk voor het imago van Nederland dan een schreeuwlelijk die alleen maar populistische dingen roept.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij denkt dat Rutte wel voldoende capabel is?
Om maar te zwijgen over Opa Opstelten.
Daar heeft hij wel gelijk in denk ik. Is voor mij ook de belangrijkste reden waarom ik niet zo bang ben dat VVD toch met Wilders in zee gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ben jij jezelf hier nu moed aan het inpraten?
+1quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:38 schreef hpeopjes het volgende:
Van mij mag hij. Gewoon om de rest een beetje op te naaien en alle linksen als speenvarkens te horen schreeuwen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:36 schreef MillsStork het volgende:
[..]
En wat een antwoordpleur zelf eens op.
Ja, gewoon zelf alvast veel vrijheden opgeven en indammen voordat de moslims het doen. Top!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:18 schreef Achterhoker het volgende:
Als de zetels inderdaad zo verdeeld blijven dan zal dat betekenen dat er of een kabinet komt met een fors aantal partijen, of een minderheidskabinet met gedoogsteun.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat klopt, het is alleen niet zo gemakkelijk om de PVV buiten de regering te houden als die de grootste partij zou worden. Het gaat om meer dan enkel een sommetje, bovendien kan het nog goed lastig zijn om met 4 of zelfs 5 of 6 partijen een regering te vormen. Ik betwijfel dat de PVV het (veel) slechter zou doen dan de VVD, ook de PVV zou als het regeert niet in haar uppie bepalen wat er gebeurt maar veel water bij de wijn moeten doen.
Nee, de weerstand tegen wilders is enorm. Niet alleen in de politiek:quote:Ben jij jezelf hier nu moed aan het inpraten?
Dat de politiek niet met hem in het kabinet wil is natuurlijk onzin. Iedereen doet wat hem op dat moment het beste uitkomt. Nu kunnen ze allemaal wel grote praat hebben maar als puntje bij paaltje komt denken ze wel 2 keer na.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als de zetels inderdaad zo verdeeld blijven dan zal dat betekenen dat er of een kabinet komt met een fors aantal partijen, of een minderheidskabinet met gedoogsteun.
En ook al zou de PVV coalitiepartner worden, dan nog verwacht ik niet dat er onder de coalitiepartners en hun achterban voldoende steun zal zijn om de GBL premier te laten zijn.
[..]
Nee, de weerstand tegen wilders is enorm. Niet alleen in de politiek:
http://www.dagelijksestan(...)enkele-invloed-meer/
http://www.dagelijksestan(...)an-coalitie-met-pvv/
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ik-gruwel-van-de-pvv
Maar ook vanuit andere organisaties/groepen binnen de samenleving:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-om-populariteit-pvv
http://www.nos.nl/artikel(...)sloten-door-fnv.html
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)beterlijke-fanaticus
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-advertentie.dhtml
Wilders heeft zichzelf buitenspel gezet. Zeker na de "minder minder minder"-uitspraak is een eventuele premierschap volledig uitgesloten.
Dat zegt niks, dit zegt niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat de politiek niet met hem in het kabinet wil is natuurlijk onzin. Iedereen doet wat hem op dat moment het beste uitkomt. Nu kunnen ze allemaal wel grote praat hebben maar als puntje bij paaltje komt denken ze wel 2 keer na.
En wat organisaties in de samenleving zeggen gaat natuurlijk helemaal nergens over. Zoals de FNV, dat is allemaal linkse kliek dat bang is om hun eigen hachje te verliezen. Allemaal om te kotsen.
De PVV is links, vriend.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat de politiek niet met hem in het kabinet wil is natuurlijk onzin. Iedereen doet wat hem op dat moment het beste uitkomt. Nu kunnen ze allemaal wel grote praat hebben maar als puntje bij paaltje komt denken ze wel 2 keer na.
En wat organisaties in de samenleving zeggen gaat natuurlijk helemaal nergens over. Zoals de FNV, dat is allemaal linkse kliek dat bang is om hun eigen hachje te verliezen. Allemaal om te kotsen.
Nice.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:32 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarom hebben we in Nederland een onderbuik clown als Wilders en geen Farage![]()
Farage, wat een held![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |