Dit is wat ik vind na een zoektocht op Google.quote:
Wellicht is de huidige vluchtelingenstroom niet meegerekend, maar het is ook niet alsof er op dit moment honderdduizenden moslims ons land binnenkomen.quote:Volgens dit internationale onderzoeksinstituut zal het aantal moslims in Nederland groeien van 1 miljoen in 2010 (6% van de bevolking) tot 1,6 miljoen in 2050 (9,4% van de bevolking). In dezelfde periode zal het aantal christenen in Nederland afnemen van 8,4 miljoen (50,6%) in 2010 tot 6,75 miljoen van de bevolking (39,6%) in 2050.
Bron
Stel, je gaat ergens solliciteren, ze bieden 2000 euro.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, I stand corrected.
Toch kan het op meerdere manieren worden uitgelegd. Wilders heeft anderhalf jaar lang hoog spel gespeeld. Toen Knappen, door een misverstand, een van zijn nieuwste wensen niet honoreerde, trapte Wilders op de rem.
Dan ligt de schuld feitelijk bij het CDA, maar Wilders heeft tegelijkertijd laten blijken dat hij een enorm moeilijke klant is om mee te regeren.
Ik denk dat ze 5% bedoelde, dan zit ze in de juiste richting wel. Die 50% is fascinerendquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is wat ik vind na een zoektocht op Google.
[..]
Wellicht is de huidige vluchtelingenstroom niet meegerekend, maar het is ook niet alsof er op dit moment honderdduizenden moslims ons land binnenkomen.
Bron is een beetje gaar, maar de site baseert zich op een onderzoek van PEW.
Was het niet rutte die iedereen 1000 euro beloofde en dat volkert nooit meer vrij zou komen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:07 schreef Nielsch het volgende:
Was het niet Wilders die de avond van de verkiezingen zijn '65 blijft 65' belofte het raam uitgooide?
Het besturen van een land is toch net een stukje dynamischer dan een arbeidscontract tekenen, Ik snap ergens wel dat Wilders zich geschoffeerd voelde, maar als ik hem was, zou ik aan de onderhandelingstafel blijven zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Stel, je gaat ergens solliciteren, ze bieden 2000 euro.
Bij de contractondertekening zeggen ze, oeps sorry foutje, die 2000 euro heb ik er niet doorgekregen dat gaat 500 euro worden.
Wat doe jij dan?
Het scheelde 1.5 miljard he? Die het CDA had toegezegt.
Al is er in Nederland waarschijnlijk wel voldoende animo voor een dergelijke verandering, aangezien bijna 15% van de Nederlandse bevolking moslim is.quote:
Wat een fantastische bron. Die ga ik meteen opslaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Al is er in Nederland waarschijnlijk wel voldoende animo voor een dergelijke verandering, aangezien bijna 15% van de Nederlandse bevolking moslim is.
http://mens-en-samenlevin(...)ria-in-engeland.html
De eerste regel van die bron al:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een fantastische bron. Die ga ik meteen opslaan.
quote:Sinds september 2008 is in Engeland officieel de Sharia ingevoerd.
Exact. Want je dacht hopelijk niet dat ik het hele stuk gelezen had.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De eerste regel van die bron al:
[..]. Dan kun je direct niks meer serieus nemen wat daarna komt.
Hier doelt het artikel op;quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:01 schreef Ludachrist het volgende:
. Dan kun je direct niks meer serieus nemen wat daarna komt.
Ja, dat weet ik. Daar was nog een heel topic over. Dat is echter heel wat anders dan 'De sharia is ingevoerd in Engeland'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:07 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Hier doelt het artikel op;
http://www.telegraph.co.u(...)ting-in-Britain.html
Alle officiële cijfers kunnen vanaf nu de prullenbak in na het lezen van dit artikel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Al is er in Nederland waarschijnlijk wel voldoende animo voor een dergelijke verandering, aangezien bijna 15% van de Nederlandse bevolking moslim is.
http://mens-en-samenlevin(...)ria-in-engeland.html
Maar het kabinet en de media hebben het niet over dit soort zaken omdat ze daarmee zouden toegeven dat er een probleem is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:59 schreef Loekie1 het volgende:
Toch zou ik wel eens een prognose willen zien, van het kabinet, wat men denkt dat het percentage is over een aantal jaren met de huidige instroom van moslims. Dát is namelijk wat de mensen bezighoudt. En hoe het de westerse normen en waarden wil waarborgen. En hoe het zit met de valse Syrische paspoorten. Over al dit soort zaken horen we niets van het kabinet en van de media.
Lijkt me stug dat Rutte beloofd heeft dat Volkert nooit vrijkomt, aangezien hij dan in feite belooft de rechtsstaat aan banden te leggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Was het niet rutte die iedereen 1000 euro beloofde en dat volkert nooit meer vrij zou komen?
Vooral doen. Vergeet dan niet je voorhuid te laten verwijderen!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:31 schreef Wespensteek het volgende:
Zodra Geert premier wordt word ik moslim om te zorgen dat er meer islam in Nederland komt.
Lijkt mij overbodig, als een almachtige god dat nodig vindt had hij mij wel zo geschapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:44 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vooral doen. Vergeet dan niet je voorhuid te laten verwijderen!
nieuws.nl/algemeen/20131210/rutte-ontslaat-mogelijk-minister-ivo-opstelten-wegens-vrijlating-volkert-van-der-gquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Rutte beloofd heeft dat Volkert nooit vrijkomt, aangezien hij dan in feite belooft de rechtsa.w.staat aan banden te leggen.
Tevens krijg ik er vanaf januari 70 euro per maand bij, wat neerkomt op 840 euro per jaar. Niks mis mee.
Dat is toch normaal voor een politicus, doen ze dat niet allemaal ? Ze doen beloftes en zodra ze de macht hebben doen ze verder wat hun zelf goed uitkomt. Volk is alleen goed voor de betaling.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Één van de vele beloftes die Rutte niet nagekomen is.
Je moet beloften die gedaan worden tijdens de campagne dan ook met een flinke korrel zout nemen. Bovendien sprak Rutte in deze kwestie voor z'n beurt. Het was niet aan hem om te bepalen of Volkert wel of geen proefverlof zou krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Één van de vele beloftes die Rutte niet nagekomen is.
Waar beloofde Rutte dat Volkert nooit meer vrij zou komen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
nieuws.nl/algemeen/20131210/rutte-ontslaat-mogelijk-minister-ivo-opstelten-wegens-vrijlating-volkert-van-der-g
Hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |