Dat zijn de woorden van ons Wiebke hoor!quote:
Ik weet niet wat het betekend, maar het klinkt een beetje ransig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef bleyenburg het volgende:
In het geval van Wiebke lijkt het mij passender om van "Ausdauer" te spreken
Dat wisten we al van elkaar, we zaten bijna samen in het strijkijzer aan de koffie.quote:
Ben je niet in de war met "von Siedlungs Leistung"?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef bleyenburg het volgende:
da's Duits voor "doorzettingsvermogen".
Niks ranzigs aan hoor
Klopt alleen een paar uur later hadden we knallende ruzie over een derdegeldrekening en heb ik van mijn kant in elk geval de koffie even niet doorgezet. Wilde een gezellig bakkie doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:57 schreef bleyenburg het volgende:
O, was jij dat...
sorry.
maar er zitten behoorlijk wat Hagenezen hier m.i.
Alle woorden slaan inderdaad op ons Wiebke.quote:
En volgens mij had CaLex toen ook trek in koffie. Het was immers zijn nichtje waar het allemaal om draaide.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef rockenfeller het volgende:
Ik zie iets bloeien tussen Ravigottesaus en Bleyenburg
Ik zie in mijn pf geen enorme toename. Wel stelt me teleur dat leners zelfs met een A rating zo slecht van betalen blijken. Ik word heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees bij Bondora. Ik herinvesteer alleen nog in Estland. Alleen handmatig en pak ook tweedehands af en toe wat op. Heb er in drie jaar tijd redelijk wat geïnvesteerd en volg de ontwikkelingen op de voet. Ben er in ieder geval niet gerust op met de wekelijke platform updates en de wijze waarop ze serieuzere investeerders tegen zich in het harnas jagen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:53 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
Bij bondora zijn overdues afgelopen maand enorm opgelopen. Is dat bij jullie ook zo?
https://www.geldvoorelkaa(...)en-voor-bezoek-panda's.aspxquote:Via Geldvoorelkaar.nl is bijna 70 miljoen euro gefinancierd voor het MKB en particulieren.
De investeerder die het bedrag inlegt waarmee de 70 miljoen wordt bereikt, krijgt van ons 4 kaartjes voor Ouwehands Dierenpark in Rhenen om de panda's Wu Wen en Xing Ya te bewonderen.
Nog iets meer dan 450k te gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:49 schreef BruderKlaus het volgende:
[..]
https://www.geldvoorelkaa(...)en-voor-bezoek-panda's.aspx
Dat je, inderdaad, op een kwade dag niet meer kunt inloggen. En je met nog wat anderen een stichting voor gedupeerde beleggers moet gaan oprichtenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef crowdfunder1991 het volgende:
Wat is nou het risico als je met kleine bedragen, een hele hoge rente op korte termijn, met terugkoopgarantie kan crowdfunden?
Google eens op 'winstvertiendubbelaar' :-) ik vind gve en kom nu al spannend genoeg :-)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef crowdfunder1991 het volgende:
Nog even over Twino. Waarom reageren te weinig mensen (voor mijn gevoel) hier positief op? Ik werd erg enthousiast van de berichten die hier werden neergezet.. ook al klinkt het misschien te mooi om waar te zijn. Wat is nou het risico als je met kleine bedragen, een hele hoge rente op korte termijn, met terugkoopgarantie kan crowdfunden?
Ik twijfel, na de goede ervaringen opquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef crowdfunder1991 het volgende:
Nog even over Twino. Waarom reageren te weinig mensen (voor mijn gevoel) hier positief op? Ik werd erg enthousiast van de berichten die hier werden neergezet.. ook al klinkt het misschien te mooi om waar te zijn. Wat is nou het risico als je met kleine bedragen, een hele hoge rente op korte termijn, met terugkoopgarantie kan crowdfunden?
Ze hebben na het vorige faillissement al behoorlijk ingekrompen. Voorheen stond er een grote werkhal en werd al het hekwerk binnenshuis gemaakt. Een busje of wat dat dagelijks op pad was om de hele boel overal te monteren. Dat was kennelijk allemaal al niet meer rendabel en is dus afgestoten, waardoor een veel kleiner bedrijf overbleef. Waar voorheen de werkhallen zaten is nu ook alweer een flinke tijd verhuurd aan een ander bedrijf, geloof ik. Dus de spoeling is ook dun, en al helemaal in het 'luxere segment'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef rockenfeller het volgende:
Dacht dat het veel groter was. Maar 3 man
http://www.gelderlander.n(...)s-failliet-1.5372062
Ik ben in ieder geval enthousiast over de site. Het interne investeer-systeem werkt ook erg goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef crowdfunder1991 het volgende:
Als ook nog eens 1 van de drie de vrouw is van de ondernemer...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef rockenfeller het volgende:
Dacht dat het veel groter was. Maar 3 man
http://www.gelderlander.n(...)s-failliet-1.5372062
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:20 schreef crowdiefunder het volgende:
Nieuw pareltje op Lendico
¤ 3.200 Kredietsom
5 Jaar
6,02% Rente
Klasse B
Ik wil graag naar Oekraïne gaan voor een vakantie van ongeveer 4 weken.
Informatie kredietnemer
Geslacht Man
Leeftijd 32
Burgerlijke staat Alleenstaand
Woonsituatie Inwonend/thuiswonend
Aantal personen die financieel worden ondersteund 0
Informatie over werksituatie
Dienstverband Uitkering
Juist...
Hij zal er vanuit zijn holding wel geld in gestoken hebben. De vrijeverkoop waarde zou 715 k moeten bedragen, wat ik mij overigens afvraag aangezien de executiewaarde 270k is. Ik pas, maar dat was denk ik wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Justme7005 het volgende:
M.b.t Ri-Jo project: iemand suggesties waarom de ondernemer in privé als hypotheekgever een tweede hyotheekrecht op het pand heeft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |