abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157162393
Ik zie iets bloeien tussen Ravigottesaus en Bleyenburg *)
pi_157162456
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef rockenfeller het volgende:
Ik zie iets bloeien tussen Ravigottesaus en Bleyenburg *)
En volgens mij had CaLex toen ook trek in koffie. Het was immers zijn nichtje waar het allemaal om draaide.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157162981
quote:
8s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:53 schreef AapNootMuis het volgende:

[..]

Bij bondora zijn overdues afgelopen maand enorm opgelopen. Is dat bij jullie ook zo?
Ik zie in mijn pf geen enorme toename. Wel stelt me teleur dat leners zelfs met een A rating zo slecht van betalen blijken. Ik word heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees bij Bondora. Ik herinvesteer alleen nog in Estland. Alleen handmatig en pak ook tweedehands af en toe wat op. Heb er in drie jaar tijd redelijk wat geïnvesteerd en volg de ontwikkelingen op de voet. Ben er in ieder geval niet gerust op met de wekelijke platform updates en de wijze waarop ze serieuzere investeerders tegen zich in het harnas jagen.
Investeerder sinds 2007.
pi_157162984
quote:
Via Geldvoorelkaar.nl is bijna 70 miljoen euro gefinancierd voor het MKB en particulieren.

De investeerder die het bedrag inlegt waarmee de 70 miljoen wordt bereikt, krijgt van ons 4 kaartjes voor Ouwehands Dierenpark in Rhenen om de panda's Wu Wen en Xing Ya te bewonderen.
https://www.geldvoorelkaa(...)en-voor-bezoek-panda's.aspx
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_157163148
quote:
Nog iets meer dan 450k te gaan :)
pi_157163209
Nog even over Twino. Waarom reageren te weinig mensen (voor mijn gevoel) hier positief op? Ik werd erg enthousiast van de berichten die hier werden neergezet.. ook al klinkt het misschien te mooi om waar te zijn. Wat is nou het risico als je met kleine bedragen, een hele hoge rente op korte termijn, met terugkoopgarantie kan crowdfunden?
pi_157165374
Enige tijd geleden heb ik ook overwogen om iets bij TWINO te doen. Helemaal door die garantie dat er wordt terugbetaald door het platform bij een default. Zo te lezen gaat dat wel allemaal goed in de praktijk

Het rendement ziet er mooi uit. Ik vroeg/vraag mij af hoe veilig je geld daar nu is (bij zo'n buitenlandse partij). Ik was voornemens om naast mijn CF, 10 a 20K in TWINO te steken, of anders niets.
Nadat het TB gedoe begon heb ik er helemaal niet meer over nagedacht eigenlijk. Voor je het weet is je geld 'kennelijk' foetsie. :)

Edit: met die 14,9% is je inleg na 6 jaar verdubbeld. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door CRWD op 28-10-2015 20:16:34 ]
pi_157166065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef crowdfunder1991 het volgende:
Wat is nou het risico als je met kleine bedragen, een hele hoge rente op korte termijn, met terugkoopgarantie kan crowdfunden?
Dat je, inderdaad, op een kwade dag niet meer kunt inloggen. En je met nog wat anderen een stichting voor gedupeerde beleggers moet gaan oprichten :Y
Pecunia non olet
pi_157166396
Voor een recent interview met de CEO van Bondora, over de ontwikkelingen op dat platform, lees het interview van Kristi van moneyisyourfriend.eu:
http://moneyisyourfriend.(...)with-partel-tomberg/

Deze Estse weblog in het Engels is overigens een van mijn favorieten.
Investeerder sinds 2007.
pi_157166888
Na het trustbuddy verhaal ben ik ook wat huiverig voor buitenlandse avonturen :)
pi_157168964
quote:
Nog even over Twino. Waarom reageren te weinig mensen (voor mijn gevoel) hier positief op? Ik werd erg enthousiast van de berichten die hier werden neergezet.. ook al klinkt het misschien te mooi om waar te zijn. Wat is nou het risico als je met kleine bedragen, een hele hoge rente op korte termijn, met terugkoopgarantie kan crowdfunden?
Google eens op 'winstvertiendubbelaar' :-) ik vind gve en kom nu al spannend genoeg :-)
pi_157169555
quote:
Ik twijfel, na de goede ervaringen op
Bondora
pi_157171292
Dacht dat het veel groter was. Maar 3 man

http://www.gelderlander.n(...)s-failliet-1.5372062
pi_157175132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef rockenfeller het volgende:

Ze hebben na het vorige faillissement al behoorlijk ingekrompen. Voorheen stond er een grote werkhal en werd al het hekwerk binnenshuis gemaakt. Een busje of wat dat dagelijks op pad was om de hele boel overal te monteren. Dat was kennelijk allemaal al niet meer rendabel en is dus afgestoten, waardoor een veel kleiner bedrijf overbleef. Waar voorheen de werkhallen zaten is nu ook alweer een flinke tijd verhuurd aan een ander bedrijf, geloof ik. Dus de spoeling is ook dun, en al helemaal in het 'luxere segment'.

Overigens is de website nog wel online, zie ik.
Schip ahoy!
pi_157176333
quote:
Ik ben in ieder geval enthousiast over de site. Het interne investeer-systeem werkt ook erg goed moet ik zeggen.

Verder hou ik het beperkt, het voelt en werkt nu namelijk als een spaarrekening met 14% rente, en dat lijkt mij een geval van...waar zit de Burmese python in het duingras.
pi_157176603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef rockenfeller het volgende:

Als ook nog eens 1 van de drie de vrouw is van de ondernemer...
pi_157177137
Ik wilde net vandaag gaan reclameren hoe het nou zit met de voortgang rond Crown beauty op KOM... krijg ik deze email van KOM.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157177294
Zowaar een nieuwe lening op Symbid:

https://www.symbid.nl/ide(...)-management-training
pi_157178629
Nieuw pareltje op Lendico :)

¤ 3.200 Kredietsom
5 Jaar
6,02% Rente
Klasse B

Ik wil graag naar Oekraïne gaan voor een vakantie van ongeveer 4 weken.

Informatie kredietnemer
Geslacht Man
Leeftijd 32
Burgerlijke staat Alleenstaand
Woonsituatie Inwonend/thuiswonend
Aantal personen die financieel worden ondersteund 0
Informatie over werksituatie
Dienstverband Uitkering

Juist... 8)7
pi_157178784
Hij wil een bruid importeren
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:36:36 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_157178819
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:20 schreef crowdiefunder het volgende:
Nieuw pareltje op Lendico :)

¤ 3.200 Kredietsom
5 Jaar
6,02% Rente
Klasse B

Ik wil graag naar Oekraïne gaan voor een vakantie van ongeveer 4 weken.

Informatie kredietnemer
Geslacht Man
Leeftijd 32
Burgerlijke staat Alleenstaand
Woonsituatie Inwonend/thuiswonend
Aantal personen die financieel worden ondersteund 0
Informatie over werksituatie
Dienstverband Uitkering

Juist... 8)7
Haha :') Dat die site nog bestaat...
pi_157178956
Weet er iemand hoe je van die wekelijks e-mails van Lendico met als onderwerp "Lendico portfolio overzicht" af kunt komen?
pi_157179010
Lijkt wel of er iets veranderd is aan de betalingen van GvE. Alle betalingen kwamen sinds de derdenrekening met twee dagen vertraging binnen, maar vandaag heb ik ineens alle betalingen al binnen die vroeger pas morgen aan zouden komen. Dus voor nu in totaal 3 dagen eerder als dat ik zou verwachten.
pi_157179052
KoM een beetje kenende zou ik toch eigenlijk niet geschokt moeten zijn van het geen ik nu weer lees maar ik blijf mij op zijn minst toch verbazen dat ze bij project Ri-Jo ijskoud bij de zekerheden vermelden “De holding van de heer Van Santvoort staat garant voor de lening. Hierin zit onder andere onroerend goed met een executiewaarde van ¤ 270.000.” Wat blijk vervolgens als hier vragen over gesteld worden (overigens wel eerlijke reactie door de ondernemer) ? Er zit op het bedrijfspand nog een eerste hypotheek van de ING voor maar liefst een bedrag van 325k! Dit nog los van een tweede hypothecaire inschrijvingen op dit pand. Dit voert KoM dus met droge ogen op als een van de zekerheden. Ik ben wederom teleurgesteld in de handelswijze.
pi_157179098
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:33 schreef bleyenburg het volgende:
Hij wil een bruid importeren
Kwam ook in mij op :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')