abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157179248
Hier ook een reeks betalingen van GvE die ik nog niet verwacht had :)
pi_157179343
M.b.t Ri-Jo project: iemand suggesties waarom de ondernemer in privé als hypotheekgever een tweede hyotheekrecht op het pand heeft ?
pi_157179415
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Justme7005 het volgende:
M.b.t Ri-Jo project: iemand suggesties waarom de ondernemer in privé als hypotheekgever een tweede hyotheekrecht op het pand heeft ?
Hij zal er vanuit zijn holding wel geld in gestoken hebben. De vrijeverkoop waarde zou 715 k moeten bedragen, wat ik mij overigens afvraag aangezien de executiewaarde 270k is. Ik pas, maar dat was denk ik wel duidelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Horsemen op 29-10-2015 11:19:05 ]
pi_157179566
Ik heb van iemand bericht gekregen die mij stellig waarschuwde NIET in zee te gaan met Ri-Jo.
Ik moet erbij zeggen dat diegene mij geen details of anderszins enige onderbouwing heeft laten zien.
Diegene claimde meer van dit bedrijf te weten, echter wild hij er niet specifieker op in gaan.
Normaal laat ik zoiets links liggen, maar deze persoon is een forumlid wat ik niet eerder heb kunnen betrappen op domme of inhoudsloze opmerkingen.

Los van deze waarschuwing is de gehele pitch voor mij meer dan genoeg reden er niets mee te doen.

Ben wel erg benieuwd wat KOM's reactie is op dat gedoe met og als zekerheid.
Ik vind het niet sjiek.
jammer dat je bij het gepresenteerde materiaal en commentaar schijnbaar zelf zeer actief moet blijven spitten
Gevalletje vertrouwenskwestie die hier in het geding lijkt te komen.
pi_157179920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:22 schreef bleyenburg het volgende:

Gevalletje vertrouwenskwestie die hier in het geding lijkt te komen.
Ja, en dit is al de zoveelste keer. Ik ga het ze ook niet meer vragen aangezien ik de reactie al weet, KoM ziet dit heel anders/deelt mijn mening niet. Ik heb ze al meerdere keren op dergelijke zaken gewezen en ze doen er weinig tot niets mee (behalve regelmatig sorry zeggen dan). Het is gewoon zo jammer. Als het allemaal eens zou kloppen zou ik zoveel meer met ze doen.
pi_157180116
Update (heb ik ook via email ontvangen omdat ik er een vraag over had gesteld, heb verder niet geïnvesteerd en ga ik ook niet doen):

Beste investeerders, graag geven duidelijkheid omtrent de zekerheden. Allereerst is de omschrijving van de executiewaarde van het vastgoed bij zekerheden niet juist. De Holding van John van Santvoort, met een Eigen Vermogen van ¤ 1,2 miljoen, staat borg voor de lening. Hierin zit het onroerend goed zoals door John van Santvoort is omschreven. Het vastgoed is nu nog hypothecair belast (¤ 325k ING en 300k privé) de taxatiewaarde is ¤715k (taxatierapport is in ons bezit) er is dus een overwaarde van ¤ 90k. Al met al zijn er meer dan voldoende zekerheden. Wij hebben de tekst bij de tab 'zekerheden' aangepast. Als investeerders op basis van deze (aangepaste) informatie en uitleg hun investering willen annuleren dan is dat uiteraard mogelijk.
pi_157180291
Taxatiewaarde = executiewaarde???
pi_157180296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef crowdiefunder het volgende:
Update (heb ik ook via email ontvangen omdat ik er een vraag over had gesteld, heb verder niet geïnvesteerd en ga ik ook niet doen):

Beste investeerders, graag geven duidelijkheid omtrent de zekerheden. Allereerst is de omschrijving van de executiewaarde van het vastgoed bij zekerheden niet juist. De Holding van John van Santvoort, met een Eigen Vermogen van ¤ 1,2 miljoen, staat borg voor de lening. Hierin zit het onroerend goed zoals door John van Santvoort is omschreven. Het vastgoed is nu nog hypothecair belast (¤ 325k ING en 300k privé) de taxatiewaarde is ¤715k (taxatierapport is in ons bezit) er is dus een overwaarde van ¤ 90k. Al met al zijn er meer dan voldoende zekerheden. Wij hebben de tekst bij de tab 'zekerheden' aangepast. Als investeerders op basis van deze (aangepaste) informatie en uitleg hun investering willen annuleren dan is dat uiteraard mogelijk.
Man, man, man, ik mag het niet zeggen maar wat een suk....
pi_157180619
Update van Extreme Eco Solutions, puur om stemmen te vangen voor een bepaalde innovatieprijs :')
Moeten zij weten
pi_157181780
Gaat nog gekker worden op KOM met die Ri-Jo.
Ik volg de Q&A daar met belangstelling
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:36:48 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_157182832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef bleyenburg het volgende:
Hier ook een reeks betalingen van GvE die ik nog niet verwacht had :)
Komen alle betalingen van een project bij GvE iedere maand op dezelfde dag binnen? Ik hou dat niet bij, zou veel te veel tijd kosten voor mij. Als het maandelijks klopt ben ik tevreden.
pi_157183026
Ja, exact op de dag nauwkeurig, 100% van de tijd.
pi_157183165
Kan je zelf makkelijk zien in het betaalschema in je projectoverzicht, Leo.
pi_157183174
Q&A van Ri-Jo op KoM wordt steeds interessanter :)
pi_157183352
Ja, dat maakt het er niet beter op. Als er vage constructies zijn zou ik maar lekker wegblijven. Maar goed, bij GvE had ie in een paar uur vol gezeten zonder dat er überhaupt cijfers zijn :)
pi_157183527
Overigens ook wat terugtrekkers bij Ri-Jo.
Die zijn de dans ontsprongen :)
pi_157184032
Nieuwe OAMKB op GvE.
pi_157184149
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:01 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Nieuwe OAMKB op GvE.
Heb ik er al 3 van, laat deze maar even gaan :)
pi_157184298
Bij Ri-Jo valt van die meneer zijn antwoorden nu echt helemaal geen chocola meer te maken.
Nu valt blijkbaar de hypothecaire zekerheid toch weg
????
Ik begrijp er echt niks meer van.
pi_157184347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:07 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Heb ik er al 3 van, laat deze maar even gaan :)
Gaat langzaam, voor GvE en OAMKB begrippen.... :)
Heb er 2, laat deze ook even gaaaan :)
pi_157184372
Hij geeft ook keukens weg bij Uitstel van Executie.
Martijn Krabbé daar lullen voor spullen en de crowd mag het funden.
pi_157185573
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:17 schreef AapNootMuis het volgende:

[..]

Gaat langzaam, voor GvE en OAMKB begrippen.... :)
Heb er 2, laat deze ook even gaaaan :)
lees net de pitch, cijfermatig klopt er echt niets van. Lezen ze bij GvE de pitches zelfs niet meer door _O-

In de tekst 5k nodig waarvan 15k voor training en dan 25k vragen.....
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_157185664
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:27 schreef komrad het volgende:

[..]

lees net de pitch, cijfermatig klopt er echt niets van. Lezen ze bij GvE de pitches zelfs niet meer door _O-

In de tekst 5k nodig waarvan 15k voor training en dan 25k vragen.....
2 van 25 is weggevallen, haha voor een accountant wel erg ironisch.
pi_157185825
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:34 schreef brulaap112 het volgende:

[..]

2 van 25 is weggevallen, haha voor een accountant wel erg ironisch.
ik vind het jammer dat er zo veel fouten gemaakt worden en dat er niet iemand is die dit soort pitches goed doorleest. Ik kijk er vluchtig naar en dan valt mij al meteen op dat er iets niet klopt. Niet alle fouten kunnen voorkomen worden maar dit is niet nodig, en het is nogal hardnekkig bij een deel van de platforms.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_157185859
Misschien kunnen ze ook gelijk de spelfouten eruit halen :)

...maar als dit zicht voordoet ga...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')