Hij zal er vanuit zijn holding wel geld in gestoken hebben. De vrijeverkoop waarde zou 715 k moeten bedragen, wat ik mij overigens afvraag aangezien de executiewaarde 270k is. Ik pas, maar dat was denk ik wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Justme7005 het volgende:
M.b.t Ri-Jo project: iemand suggesties waarom de ondernemer in privé als hypotheekgever een tweede hyotheekrecht op het pand heeft ?
Ja, en dit is al de zoveelste keer. Ik ga het ze ook niet meer vragen aangezien ik de reactie al weet, KoM ziet dit heel anders/deelt mijn mening niet. Ik heb ze al meerdere keren op dergelijke zaken gewezen en ze doen er weinig tot niets mee (behalve regelmatig sorry zeggen dan). Het is gewoon zo jammer. Als het allemaal eens zou kloppen zou ik zoveel meer met ze doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:22 schreef bleyenburg het volgende:
Gevalletje vertrouwenskwestie die hier in het geding lijkt te komen.
Man, man, man, ik mag het niet zeggen maar wat een suk....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef crowdiefunder het volgende:
Update (heb ik ook via email ontvangen omdat ik er een vraag over had gesteld, heb verder niet geïnvesteerd en ga ik ook niet doen):
Beste investeerders, graag geven duidelijkheid omtrent de zekerheden. Allereerst is de omschrijving van de executiewaarde van het vastgoed bij zekerheden niet juist. De Holding van John van Santvoort, met een Eigen Vermogen van ¤ 1,2 miljoen, staat borg voor de lening. Hierin zit het onroerend goed zoals door John van Santvoort is omschreven. Het vastgoed is nu nog hypothecair belast (¤ 325k ING en 300k privé) de taxatiewaarde is ¤715k (taxatierapport is in ons bezit) er is dus een overwaarde van ¤ 90k. Al met al zijn er meer dan voldoende zekerheden. Wij hebben de tekst bij de tab 'zekerheden' aangepast. Als investeerders op basis van deze (aangepaste) informatie en uitleg hun investering willen annuleren dan is dat uiteraard mogelijk.
Komen alle betalingen van een project bij GvE iedere maand op dezelfde dag binnen? Ik hou dat niet bij, zou veel te veel tijd kosten voor mij. Als het maandelijks klopt ben ik tevreden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef bleyenburg het volgende:
Hier ook een reeks betalingen van GvE die ik nog niet verwacht had
Gaat langzaam, voor GvE en OAMKB begrippen....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:07 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Heb ik er al 3 van, laat deze maar even gaan
lees net de pitch, cijfermatig klopt er echt niets van. Lezen ze bij GvE de pitches zelfs niet meer doorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:17 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
Gaat langzaam, voor GvE en OAMKB begrippen....
Heb er 2, laat deze ook even gaaaan
2 van 25 is weggevallen, haha voor een accountant wel erg ironisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:27 schreef komrad het volgende:
[..]
lees net de pitch, cijfermatig klopt er echt niets van. Lezen ze bij GvE de pitches zelfs niet meer door
In de tekst 5k nodig waarvan 15k voor training en dan 25k vragen.....
ik vind het jammer dat er zo veel fouten gemaakt worden en dat er niet iemand is die dit soort pitches goed doorleest. Ik kijk er vluchtig naar en dan valt mij al meteen op dat er iets niet klopt. Niet alle fouten kunnen voorkomen worden maar dit is niet nodig, en het is nogal hardnekkig bij een deel van de platforms.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:34 schreef brulaap112 het volgende:
[..]
2 van 25 is weggevallen, haha voor een accountant wel erg ironisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |