Komen alle betalingen van een project bij GvE iedere maand op dezelfde dag binnen? Ik hou dat niet bij, zou veel te veel tijd kosten voor mij. Als het maandelijks klopt ben ik tevreden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef bleyenburg het volgende:
Hier ook een reeks betalingen van GvE die ik nog niet verwacht had
Gaat langzaam, voor GvE en OAMKB begrippen....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:07 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Heb ik er al 3 van, laat deze maar even gaan
lees net de pitch, cijfermatig klopt er echt niets van. Lezen ze bij GvE de pitches zelfs niet meer doorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:17 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
Gaat langzaam, voor GvE en OAMKB begrippen....
Heb er 2, laat deze ook even gaaaan
2 van 25 is weggevallen, haha voor een accountant wel erg ironisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:27 schreef komrad het volgende:
[..]
lees net de pitch, cijfermatig klopt er echt niets van. Lezen ze bij GvE de pitches zelfs niet meer door
In de tekst 5k nodig waarvan 15k voor training en dan 25k vragen.....
ik vind het jammer dat er zo veel fouten gemaakt worden en dat er niet iemand is die dit soort pitches goed doorleest. Ik kijk er vluchtig naar en dan valt mij al meteen op dat er iets niet klopt. Niet alle fouten kunnen voorkomen worden maar dit is niet nodig, en het is nogal hardnekkig bij een deel van de platforms.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:34 schreef brulaap112 het volgende:
[..]
2 van 25 is weggevallen, haha voor een accountant wel erg ironisch.
De steigerbouwer is ook twee dagen eerder dan aangekondigd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef bleyenburg het volgende:
Hier ook een reeks betalingen van GvE die ik nog niet verwacht had
Bij mij is dat niet zo. Ik heb projecten waarbij de betalingen schommelen tussen de 15e en de 19e, en tussen de 24e en 29e.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:52 schreef Scooper het volgende:
Ja, exact op de dag nauwkeurig, 100% van de tijd.
Zie ik het nu goed, dat Investormatch de betalingen doet op de rekening, waarvan de kapitaalinleg destijds is gedaan? Ik zag op twee verschillende rekeningen geld binnen komen van IVM, en kan dat niet anders verklaren?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:03 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
De steigerbouwer is ook twee dagen eerder dan aangekondigd.
Door het weekend verschuiven betalingen soms wat. Betalingen die op zaterdag uit zouden komen staan er over het algemeen vrijdags op mijn rekening. Betalingen van de zondag op de maandag.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:53 schreef didi80 het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet zo. Ik heb projecten waarbij de betalingen schommelen tussen de 15e en de 19e, en tussen de 24e en 29e.
Ik heb al mijn projecten nagekeken, en er is er niet 1 waarvan alle betalingen exact op dezelfde dag op mijn rekening bijgeschreven is.
Bij mij wel inderdaad, IDEAaL toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:24 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zie ik het nu goed, dat Investormatch de betalingen doet op de rekening, waarvan de kapitaalinleg destijds is gedaan? Ik zag op twee verschillende rekeningen geld binnen komen van IVM, en kan dat niet anders verklaren?
Klinkt goed! Dat is zeker nog uit de tijd dat er voornamelijk 2 en 3 jarige leningen waren? Of doe je al veel langer mee? En in al die tijd veel defaults gehad?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef M.anoniem het volgende:
Vandaag laatste bedrag ontvangen van 8e project dat tot volledige uitbetaling is gekomen. Vanaf volgende maand loopt er vervolgens iedere maand minimaal een project tot zijn eind. Tenzij er een default optreedt.
Niet al te veel voordeel denk ik, want het is maar een C-plusje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:09 schreef djh77 het volgende:
Of de crowd hier nu gelijk voordeel aan heeft weet ik eigenlijk niet. De lening wordt verstrekt aan de ondernemer, niet aan Sjenkels.
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook de komende 14 maanden. Toch een fijn gevoel dat er al zoveel projecten zo dicht bij de laatste betaling zitten. De kans dat het dan nog mis gaat is klein.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:06 schreef M.anoniem het volgende:
Vandaag laatste bedrag ontvangen van 8e project dat tot volledige uitbetaling is gekomen. Vanaf volgende maand loopt er vervolgens iedere maand minimaal een project tot zijn eind. Tenzij er een default optreedt.
Dan zou er minder verschil in zitten dan 5 dagen. Wellicht heeft het met de bank te maken, want bij mij wisselt het echt per maand. Verder geen probleem, zolang alles maar binnen komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:49 schreef Scooper het volgende:
[..]
Door het weekend verschuiven betalingen soms wat. Betalingen die op zaterdag uit zouden komen staan er over het algemeen vrijdags op mijn rekening. Betalingen van de zondag op de maandag.
Ik heb een overzicht van alle betalingen die ik binnen moet krijgen. Die wordt echt strak op de dag nageleefd door GvE.
bij KOM hebben ze regelmatig last van cijferblindheid lijkt hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:36 schreef obligataire het volgende:
Niet al te
[..]
Niet al te veel voordeel denk ik, want het is maar een C-plusje.
En ik blijf er over doorzeuren, maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat het werkkapitaal positief kan zijn (vlottende activa minus kortlopende schulden) en dat tegelijk de current ratio minder dan 1 kan zijn (vlottende activa gedeeld door de kortlopende schulden)
Ik snap trouwens niet dat die jongen niet even wacht met de overname tot hij zijn balans wat op orde heeft, het oogt nu tamelijk dramatisch als ik eerlijk moet zijn.
Of misschien is daardoor de overnameprijs lekker laag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |