abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157161801
Mee eens, Ravigotte...
Mens is wel uit het goede hout gesneden.
pi_157161832
Maar op Wiebke d'r FB pagina wordt met geen woord gerept over de thee en koffie van onze vrienden :)
pi_157161848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef bleyenburg het volgende:
Maar op Wiebke d'r FB pagina wordt met geen woord gerept over de thee en koffie van onze vrienden :)
"Een Senseo, het is niet handig om elke dag die van thuis mee te nemen"
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157161858
Ravigotte :) :)
pi_157161908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:50 schreef bleyenburg het volgende:
Ravigotte :) :)
Dat zijn de woorden van ons Wiebke hoor!

Ik heb wel niets geinvesteerd maar ga haar zeker een keer de hand schudden als ik in de buurt ben..
(ik woon in Den Haag dus die kans is best reeel.)
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157161910
Wat een doorzetster!! Dit lijkt me een veilige investering. Zij komt er wel
pi_157161957
In het geval van Wiebke lijkt het mij passender om van "Ausdauer" te spreken ;)
pi_157161967
70 euro voor een senseo.... mijn gunst

Hier voor 5 euro....
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

Kost waarschijnlijk meer aan benzine om dat ding op te halen.
pi_157161969
Ravigotte ook Hagenees?
(ik ook)
pi_157161976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef bleyenburg het volgende:
In het geval van Wiebke lijkt het mij passender om van "Ausdauer" te spreken ;)
Ik weet niet wat het betekend, maar het klinkt een beetje ransig.
pi_157161992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef bleyenburg het volgende:
Ravigotte ook Hagenees?
(ik ook)
Dat wisten we al van elkaar, we zaten bijna samen in het strijkijzer aan de koffie.
pi_157162002
da's Duits voor "doorzettingsvermogen".
Niks ranzigs aan hoor
pi_157162020
O, was jij dat...
sorry.

maar er zitten behoorlijk wat Hagenezen hier m.i.
pi_157162064
Nicky Barber is ondertussen druk bezig met haar kledingzaakje in Shanghai.
De enige koffie waar ze zich druk om maakt is volgens mij het bakkie bij d'r ontbijt
pi_157162072
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef bleyenburg het volgende:
da's Duits voor "doorzettingsvermogen".
Niks ranzigs aan hoor
Ben je niet in de war met "von Siedlungs Leistung"?
pi_157162087
nein, nein...
pi_157162101
Ausdauer:

uithoudingsvermogen
; taaiheid
; vasthoudendheid
; volharding
; aanhouden
; uithouding
; volhardendheid
doorzettingsvermogen
; volharding
; vasthoudendheid
pi_157162109
nieuwe versie:

Ausdauer = Wiebke
pi_157162111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:57 schreef bleyenburg het volgende:
O, was jij dat...
sorry.

maar er zitten behoorlijk wat Hagenezen hier m.i.
Klopt alleen een paar uur later hadden we knallende ruzie over een derdegeldrekening en heb ik van mijn kant in elk geval de koffie even niet doorgezet. Wilde een gezellig bakkie doen.
pi_157162124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:00 schreef bleyenburg het volgende:
nieuwe versie:

Ausdauer = Wiebke
Alle woorden slaan inderdaad op ons Wiebke.
pi_157162133
huh?
knallende ruzie?
wij???
pi_157162153
Een stevige discussie, maar wel goed. Soms is dat nodig toch?
Ik had toen geen zin om je op de koffie te vragen omdat het dan maar over 1 onderwerp zou gaan.
En de etiketten verbieden gevoelige onderwerpen aan tafel.

Mogelijk lunch ik vrijdag in het strijkijzer.
pi_157162190
A. ik blijf nooit lang boos
B: ik kan zaken en privé érg goed scheiden
C: mijn taalgebruik doet soms erger vermoeden dan noodzakelijk is :)
D: uw inbreng waardeer ik over het algemeen zeer.
E: verschil van mening moet kunnen
:)

zo....en nu koffie :)
pi_157162243
Wiebke is goed bezig ja, ook als je die FB pagina ziet heeft ze stiekem toch een hoop voor elkaar gekregen. Doet ze goed.
Schip ahoy!
pi_157162306
De punten A-F gelden voor mij en voor wat betreft C: We zijn hagenees toch? die hebben wel vaker een afwijkend taalgebruik.

Maar even onder voorbehoud (mijn agenda kan op vrijdag per uur veranderen) wil ik vrijdag om 13u wel een hapje doen in het strijkijzer.
En als we elkaar dan nog mogen kunnen we even langs CS lopen. Even het werk van ons Wiebke bewonderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')