Daar al ziek van wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Hoe wordt je ziek les 1.
Hier denkt men ook nog dat je van koude ziek wordt. Daarom overal airco op 30 graden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan de 12,5 hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Qunix het volgende:
Watjes![]()
Prima fiets weer in een T-shirt, 19°C, geen wind en zonnetje!
Van warm koud warm koud weer en dan als het even een keer 18 graden is gelijk op de fiets zitten alsof het hoog zomer is.quote:
Daar is nog nooit iemand ziek van geworden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:52 schreef WEST het volgende:
[..]
18 graden haal je soms in de zomer niet eens. Helemaal geen gekke temperatuur voor een t-shirt. Zeker iet als het voordien koud was. Waarom denk je dat ze in het hoge noorden na een ijskoude winter zelfs met lichte vorst in een t-shirtje rond kunnen lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Van warm koud warm koud weer en dan als het even een keer 18 graden is gelijk op de fiets zitten alsof het hoog zomer is.
Hoe en wat?quote:
Ja, gister volop zon en nu beetje sluier bewolking, maar schijnt er wel gewoon doorquote:
En daar waar het wegtrekt trekken er wolken ter vervanging overheenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:50 schreef aloa het volgende:
Hardnekkig mistveld. Blijft ook liggen waar het ligt...
http://wolken.buienradar.nl/nl
Oost meld ook zonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Het zuiden al weer knalblauw. Mooi met al die gekleurde herfstbladeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |