SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.My friends all drive horses
Dan kan ik stoppen met kijken. Kutseriequote:Op maandag 26 oktober 2015 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is toch overduidelijk dat Glenn gewoon dood is? Jammer overigens...
Nee ik denk dat hij onder de container nu ligtquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is toch overduidelijk dat Glenn gewoon dood is? Jammer overigens...
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij onder de container nu ligt
Ja, precies...quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij onder de container nu ligt
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien houden walkers niet van Chinees?
komt ook nog bij dat Glenn niet bij de Talking Dead was, terwijl ze elk dood main character altijd een mooi afscheid geven daar.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:54 schreef tralalala het volgende:
De walkers waren bij het hoofd van Glenn darmen aan het opeten dus ze zijn nog met Nicholas bezig of hij moet darmen achter zijn borstkas hebben zitten.
Hij is Koreaansquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien houden walkers niet van Chinees?
Anders schrijf ik me in voor de audities.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt ook nog bij dat Glenn niet bij de Talking Dead was, terwijl ze elk dood main character altijd een mooi afscheid geven daar.
Ik heb nog mijn twijfels in ieder geval.
je kan zijn rol toch 1 op 1 overnemen dus niemand zal het doorhebbenquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Anders schrijf ik me in voor de audities.
Omdat die accu's verrot gaan na jaren niet gebruiken. Eigenlijk zouden ze een fabriek of materialenhandel moeten vinden met ongebruikt zuur, om zo accu's opnieuw te vullen oid. Kan ook die kogels zijn, die Rick erin geschoten heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Wtf is dat altijd met die niet startende auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjaaa...
[ Bericht 17% gewijzigd door PippenScottie op 26-10-2015 23:18:28 ]My friends all drive horses
Mogelijk spoilers.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
En internet is al los gegaan:
http://sirchristopherlee.(...)here-are-pictures-of
Glenn Rhee (Character) - Filmography by TV series
Tsjaaa...
Hoezo?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Wel weer een goede ep. En Rick is nu echt helemaal door gedraaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je dan doen als die je dood willen hebben?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoe hij die groep die langs zijn bus liepen neer maaide met zijn automatisch wapen.
Same here, geen zichtbare beten gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Toch krijg ik de indruk dat de walkers van Nicolas liggen te kanen.
Overigens prachtige episode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:20 schreef tralalala het volgende:
Het zou goed kunnen dat we pas tegen het einde van dit seizoen, of volgend seizoen meer weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Precies dit. Het zou kunnen dat hij dood is. Maar dan moet dat eerst nadrukkelijk worden bevestigd :pquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here, geen zichtbare beten gezien.
i refuse to believe he's dead.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies dit. Het zou kunnen dat hij dood is. Maar dan moet dat eerst nadrukkelijk worden bevestigd :p
Ja maar hoe? Hoe word je niet gebeten/ontkom je/overleef je duizenden walkers in een nauwe steeg?quote:
Onder de container rollen, insmeren met darmen, bloed en andere guts en off you go...quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar hoe? Hoe word je niet gebeten/ontkom je/overleef je duizenden walkers in een nauwe steeg?
Als de producers Glenn laten leven na deze ep. moeten ze wel een erg sterke escape hebben geschreven. Dikke pluim als ze dat geloofwaardig lukt.
gewoon chuck norris effe voor een dagje hurenquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar hoe? Hoe word je niet gebeten/ontkom je/overleef je duizenden walkers in een nauwe steeg?
Als de producers Glenn laten leven na deze ep. moeten ze wel een erg sterke escape hebben geschreven. Dikke pluim als ze dat geloofwaardig lukt.
Dagquote:Op maandag 26 oktober 2015 23:03 schreef Gupje het volgende:
En mensen die denken dat Glenn nog leeftals dat waar is stop ik er wel mee....
Omdat iemand gewond was?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat precies de logica is om 30 minuten in een dierenwinkel te gaan chillen zonder dat daar echt een reden voor is en waardoor vervolgens iedereen dood is? [ afbeelding ]
De grote negert had een gunshot in zijn been en moest worden behandeld, de staat stond vol met walkers en ze moesten wachten op het plan om de diervoeder fabriek in de fik te zetten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat precies de logica is om 30 minuten in een dierenwinkel te gaan chillen zonder dat daar echt een reden voor is en waardoor vervolgens iedereen dood is? [ afbeelding ]
Ze gingen die benen verbinden en spalken enzo, en toen ze wegrenden strijkelde eerst die chick met der gebroken poot en daarna kwam die kerel niet het hek over, maar die was toch al een walking dead aan het worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Merkie het volgende:
Ja prima plan maar dat ding was al afgefikt dus gewoon ff doorlopen en niet zeiken. Ze hadden een halfuur voorsprong, slaat echt nergens op.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De grote negert had een gunshot in zijn been en moest worden behandeld, de staat stond vol met walkers en ze moesten wachten op het plan om de diervoeder fabriek in de fik te zetten.
Dat de fabriek was afgefikt wisten ze nog niet en was een heel acceptabel plan vond ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja prima plan maar dat ding was al afgefikt dus gewoon ff doorlopen en niet zeiken. Ze hadden een halfuur voorsprong, slaat echt nergens op.
Dit dus. Maar helaas zijn er toch een aantal dingen die er op wijzen dat hij niet dood is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:49 schreef FredVleespet het volgende:
Ook al lag Nicolas op hem, met 100en walkers om zich heen niet 1keer gebeten worden terwijl hij op de grond ligt is zo goed als onmogelijk.
Maar als dat al een goede manier is om tussen de walkers te lopen ... Waarom doen ze dat dan niet veel vaker? Bv als ze (veel te lang) wachten in die winkel terwijl ze die lui verbinden. Of Rick wanneer hij nu ingesloten in die camper zit. Of zo'n beetje elke situatie waarin je omringd en/of ingesloten wordt door walkers.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onder de container rollen, insmeren met darmen, bloed en andere guts en off you go...
Mwah als Nicholas wel bovenop hem ligt en wordt opgegeten zit Glenn finaal onder de darmen. Daarnaast zie je in het filmpje dat de walkers die Glenn wel willen eten door de container worden tegengehouden en door de Walkers die van Nicholas lopen te eten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. Maar helaas zijn er toch een aantal dingen die er op wijzen dat hij niet dood is.
Het is geen goede manier, het is een tijdelijke manier die absoluut geen garanties geeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar als dat al een goede manier is om tussen de walkers te lopen ... Waarom doen ze dat dan niet veel vaker? Bv als ze (veel te lang) wachten in die winkel terwijl ze die lui verbinden. Of Rick wanneer hij nu ingesloten in die camper zit. Of zo'n beetje elke situatie waarin je omringd en/of ingesloten wordt door walkers.
En waarom dan niet al gewoon wat walker-troep op jezelf smeren zodat je er tussen kan lopen, aangezien dat blijkbaar zo'n geweldige camouflage is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De grote negert had een gunshot in zijn been en moest worden behandeld, de staat stond vol met walkers en ze moesten wachten op het plan om de diervoeder fabriek in de fik te zetten.
Nog steeds compleet onrealistisch is dat het lichaam van Nicholas Glenn helemaal bedekt, en geen enkele van die tientallen walkers in een uitstekend been of lichaamsdeel bijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah als Nicholas wel bovenop hem ligt en wordt opgegeten zit Glenn finaal onder de darmen. Daarnaast zie je in het filmpje dat de walkers die Glenn wel willen eten door de container worden tegengehouden en door de Walkers die van Nicholas lopen te eten.
[..]
Het is geen goede manier, het is een tijdelijke manier die absoluut geen garanties geeft
Ik ben het helemaal met elk van je punten eens. Plus, nummer 5:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind TWD echt een geweldige serie en zal het ook blijven kijken. Toch zijn er wel een aantal punten waar ik mijn vraagtekens bij zet...
1. Dit is al eerder genoemd maar ik vind het nigal ergerlijk dat het ene moment een walker op ninjamodus kan staan en het andere moment weer geluid maakt als hij/zij een slachtoffer ziet. Dat is echt een kwestie van gemakzucht bij de schrijvers.
2. Is de truc met zombiebloed uitgewerkt? Toen ze met de groep in de dierenwinkel zaten kwam er niemand (Michonne zou dat toch moeten weten?' op het idee om zichzelf in te smeren met bloed van die twee walkers?
3. Morgan deed er ongeveer 5 minuten over om bij die hoorn te komen en hem uit te zetten. Het lijkt wel alsof die groep van Glenn en Michonne een hele wereldreis moeten ondernemen om weer bij Alexandria te komen? Normaal gesproken let ik hier niet zo op maar dit vond ik wel storend.
4. De schrijvers moeten wel met een heel goed verhaal komen om Glenn dit te laten overleven...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog steeds compleet onrealistisch is dat het lichaam van Nicholas Glenn helemaal bedekt, en geen enkele van die tientallen walkers in een onbedekt been of lichaamsdeel bijt.
Kijk het eind even terug. Glenn valt met zijn hoofd bij de container met Nicholas overdwars over zijn onderlichaam heen, bovennatuurlijk fortuinlijk, maar onrealistisch mwah.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog steeds compleet onrealistisch is dat het lichaam van Nicholas Glenn helemaal bedekt, en geen enkele van die tientallen walkers in een uitstekend been of lichaamsdeel bijt.
Ja, dat glenns bovenlichaam grotendeels bedekt wordt, OK, prima, ill buy that. Maar wat bedekt dan zijn eigen onderlichaam?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kijk het eind even terug. Glenn valt met zijn hoofd bij de container met Nicholas overdwars over zijn onderlichaam heen, bovennatuurlijk fortuinlijk, maar onrealistisch mwah.
De container zorgt ervoor dat hij niet van "boven/achter" kan worden aangevallen en de etende zombies bij Nicholas zijn lichaam zorgen ervoor dat de walkers erachter en op de flanken worden tegengehouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, dat glenns bovenlichaam grotendeels bedekt wordt, OK, prima, ill buy that. Maar wat bedekt dan zijn eigen bovenlichaam?
Niet dat ik dit ooit geprobeerd heb, maar je kan jezelf echt nooit volledig bedekken met andermans lichaam op zodanige manier dat tientallen grijpende handen en bijtende monden je niet meer kunnen bereiken.
Snap ik, er kunnen wellicht door de drukte, het hek en de container maar een paar walkers echt bij hem, maar dan nog steeds .. door wat wordt zijn onderlichaam bedekt? Zeker wanneer Nicholas buikholte dus blijkbaar op glenns borstkast ligt (waardoor het ook lijkt alsof die darmen uit zijn ribbenkast komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De container zorgt ervoor dat hij niet van "boven/achter" kan worden aangevallen en de etende zombies bij Nicholas zijn lichaam zorgen ervoor dat de walkers erachter en op de flanken worden tegengehouden.
Ja precies!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met elk van je punten eens. Plus, nummer 5:
[..]
Nouja een warme, gapend opliggende buikholte met verse darmen en al zal meer aanspreken dan een been.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Snap ik, er kunnen wellicht door de drukte, het hek en de container maar een paar walkers echt bij hem, maar dan nog steeds .. door wat wordt zijn onderlichaam bedekt? Zeker wanneer Nicholas buikholte dus blijkbaar op glenns borstkast ligt (waardoor het ook lijkt alsof die darmen uit zijn ribbenkast komen.
Zelfs al zou Nicholas precies, en dan ook echt precies, op glenn liggen (wat hij dus niet doet, want die darmen) dan kan er toch makkelijk iemand bij zijn benen?
Wel voor de paar walkers die dichtbij genoeg zijn om die darmen daadwerkelijk te eten. Walkers die daar niet bij kunnen zullen dan toch eerder voor andere ledematen binnen hun bereik gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja een warme, gapend opliggende buikholte met verse darmen en al zal meer aanspreken dan een been.
Vergelijk het met een feeding frenzy bij haaien
Naar Alexandria volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:32 schreef Biancavia het volgende:
Even iets anders, wat was Daryl nou van plan?
Goed punt, dat heb ik ook niet echt mee gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:32 schreef Biancavia het volgende:
Ja zo kun je alles doodredeneren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Wel voor de paar walkers die dichtbij genoeg zijn om die darmen daadwerkelijk te eten. Walkers die daar niet bij kunnen zullen dan toch eerder voor andere ledematen binnen hun bereik gaan.
Hoe je het ook wendt of keert, het slaat gewoon werkelijk nergens op.
Bovendien mag hij dan toch wel heel snel en zonder beten onder dat lichaam vandaan komen en onder die container kruipen, voordat de darmen 'op' zijn.
Nou, ik zou dus zeggen dat die grens ongeveer ligt bij 'tussen een groep zombies op de grond vallen en er levend en zonder beten vanaf komen'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles doodredeneren.
Soms heb je geluk, soms niet. De een wordt ook in real life door bliksem ingeslagen en overleeft, de ander niet.
Waar eindigt de grens dat het 'ergens op slaat' dan?
Volgens mij om duidelijk te maken dat Morgan/Daryl/Michonne het niet eens zijn met hoe Rick bezig is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:32 schreef Biancavia het volgende:
Als die kapot wordt gevreten dan is dat volkomen logisch, helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus zeggen dat die grens ongeveer ligt bij 'tussen een groep zombies op de grond vallen en er levend en zonder beten vanaf komen'.
Hij sloeg toch af bij dat bord van Alexandria?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij om duidelijk te maken dat Morgan/Daryl/Michonne het niet eens zijn met hoe Rick bezig is.
Hahaha echt niet johquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:40 schreef probeer het volgende:
Net ff gecheckt, die container is iig hoog genoeg om er onder te kunnen kruipen.
Ja, maar het is Glenn! Die is al zo veel keer op miraculeuze wijze ontsnapt. Dat klopt gewoon met de wetten in dat universum. Dat Glenn dood zou gaan, dat zou juist nergens op slaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus zeggen dat die grens ongeveer ligt bij 'tussen een groep zombies op de grond vallen en er levend en zonder beten vanaf komen'.
Ware het niet dat hij schreeuwt als een speenvarken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als die kapot wordt gevreten dan is dat volkomen logisch, helemaal met je eens.
Maar totaal, zonder enige twijfel onmogelijk dat hij zou overleven? Dat vind ik niet. Nicholas zijn bloed en ingewanden worden compleet over hem heen gemorst, als hij zich dood houdt dan zou het kunnen dat de walkers hem met rust laten.
1% kans, maar goed kans is kans, al helemaal op TV
Hij schreeuwt als een speenvarken weet je niet want we hoorden geen geluidquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij schreeuwt als een speenvarken.
Bovendien bijzonder handig dat zombies opeens ophouden met eten als het slachtoffer 'dood speelt', terwijl er al letterlijk honderden (tussen)scenes zijn geweest van een zombie die een of ander dood iemand aan het aanvreten is.
Mooi tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
De schrijvers hebben in ieder geval hun doel bereikt, iedereen praat over de Glenn situatie
En hij hoorde schoten toch ook, bij Rick? Waarom ging hij dan niet naar hem toe, maar weer terug naar die kudde? Nou ja, hij zal alsnog wel naar Rick racen en die springt dan bij Daryl achterop en dan is hij ook weer gered.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij sloeg toch af bij dat bord van Alexandria?![]()
Volgens mij gewoon om daar de boel te 'bekijken' na die vrachtwagen toeter. Hij kwam terug na Rick zijn "We do it for them" praatje en teruggaan voor jezelf etc. En toen de 10 seconden radiostilte van Rick
Als ik het zo zie wel inderdaad.quote:
Nouja je ziet wel dat sommigen voor Glenn willen gaan maar die worden gebloktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:50 schreef probeer het volgende:
Ok, als je die shot van boven ziet, lijken alle zombies zich iig wel op die ingewanden te storten en is er niet echt eentje bij die denkt, 'goh ik ga wel voor een ander lichaamsdeel'.
Maar ik vind het nog steeds erg onrealistisch (zelfs voor een zombie serie).
Als glenn er met zijn hoofd naast ligt lijkt het idd veel lager.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik het zo zie wel inderdaad.
Maar bij daadwerkelijke scene lijkt de ruimte onder de container veel kleiner?
Ja daarom keerde hij weer om. De bedoeling van Rick was om het afgedwaalde gedeelte van de horde weer richting de walkergroep die achter Daryl, Sasha en Abraham aanlopen te leiden. Glenn zou dit door een brand gebouw proberen zodat ze richting Redding road (waar Rick in de camper zat te wachten) liepen. En hij ze wederom kon wegleiden uit het gebied.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En hij hoorde schoten toch ook, bij Rick? Waarom ging hij dan niet naar hem toe, maar weer terug naar die kudde? Nou ja, hij zal alsnog wel naar Rick racen en die springt dan bij Daryl achterop en dan is hij ook weer gered.
Maar wat wilde Daryl bij Alexandria gaan doen? Gewoon effe kijken?
Daryl kwam ook bij een andere groepquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Glenn niet dood is en tijdelijk bij een andere groep komt volgt hij Beth en die andere blonde die gingen later uiteindelijk toch dood.
Hij komt terug als zombie, fixt de camper voor Rick, en gaat dan gezinnetje spelen met Maggy en baby Beth (ik ga er van uit dat ze de baby zo noemen als het een zij is).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Glenn niet dood is en tijdelijk bij een andere groep komt volgt hij Beth en die andere blonde die gingen later uiteindelijk toch dood.
Ze deed iig iets, itt al die andere Alexandria pussy's die niet durven handelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:09 schreef Confetti het volgende:
En ik maar hier komen om mijn condoleances over te brengen![]()
Die dikke pseudo-arts gaat ook nog gedoe krijgen met dat dode wijf dat ze niet kon redden.
volgende week komt er anders wel een 'mystery guest'quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt ook nog bij dat Glenn niet bij de Talking Dead was, terwijl ze elk dood main character altijd een mooi afscheid geven daar.
Ik heb nog mijn twijfels in ieder geval.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
En internet is al los gegaan:dat is dan wel erg ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjaaa...
hoe heb jij deze aflevering bekeken ?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Merkie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat is dan wel erg ongeloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Dat zou inderdaad grote onzin zijn. Het is ook niet dat hij onder het walker bloed zit waardoor ze hem niet herkennen als levend.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:49 schreef FredVleespet het volgende:
Ook al lag Nicolas op hem, met 100en walkers om zich heen niet 1keer gebeten worden terwijl hij op de grond ligt is zo goed als onmogelijk.
je zag hem wel huilschreeuwen terwijl er ingewanden over zijn hoofd vlogen, maar die lagen te hoog en waren m.i. van Nicholas.quote:
De rest ging niet terug maar moest de missie afmaken..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:12 schreef Mr.J het volgende:
Hmmmm, Morgan was vroeger olympisch sprinter?
Binnen een paar minuutjes bij Alexandria terwijl de rest daar 2 afleveringen voor nodig hebben...
Enne; Wat trekt precies walkers aan? Geluid? Geur? Jezelf insmeren met dode walker restjes zou dan genoeg moeten zijn om rustig langs een groep te komen? Zo deed Michonne het toch ook al eens?
Er gaat vast weer ergens een sirene af, of een flare of misschien wel een brandje waardoor de walkers massaal de andere kant op lopen Glenn verbijsterend achterlatend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:27 schreef johnson555 het volgende:
Ach ja, hij zal vast onder die container kruipen of wonderbaarlijk ontsnappen![]()
Of hij sterft gewoon net als iedereen in die situatie
inderdaad, zou ik erg matig vinden als men dat nu opeens gaat gebruiken als uitweg. Zie het eerder gebeuren dat er ergens iets ontploft en daardoor iemand hem redt, zoiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef Robar het volgende:
Overigens, de theorie dat glenn niet opgegeten wordt vanwege de ingewanden die over hem heen glijden lijkt mij helemaal niet realistisch. Dit is vers vlees/bloed. Toen met dat trucje in Atlanta gebruikten ze rottend vlees/bloed van walkers. Dit zou Glenn alleen nog maar een smakelijker hapje moeten maken.
Ja, dit idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:20 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Er gaat vast weer ergens een sirene af, of een flare of misschien wel een brandje waardoor de walkers massaal de andere kant op lopen Glenn verbijsterend achterlatend.
Hij heeft het wel even benauwd, maar kruipt onder die vuilniscontainer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:20 schreef Thunder0x het volgende:
Hij leeft gewoon nog, dat zie en merk je aan alles.
Hij sluit zichzelf op in het chemisch toilet en ontsnapt via het dakraampje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel even benauwd, maar kruipt onder die vuilniscontainer.
Tegelijkertijd wordt de horde afgeleid wrs. Daarna klimt-ie op die trap een stukje terug in de steeg.
Maar hoe zal het aflopen met Rick? Wrs ook dat-ie de camper net op tijd aan de praat krijgt. Staat een stukje links van hem wel een huis, waar hij misschien naartoe kan vluchten...
Volgens mij brak het lemmet af toen hij bij dat laatste groepje zombie's kwam en de eerste wilde doodsteken in zijn hoofd en heeft-ie zich zo verwond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zijn ook reviews die van mening zijn dat Rick in zijn hand is gebeten. Maar dat is toch gewoon die wond in zijn linkerhand die iedere keer weer openbarst?
5. Het is een serie waar regelmatig plotgaten in zitten en waar eigen regels overtreden worden, zoals glenn met het bloed. Dat werkte in S1 omdat het bedorven zombie bloed was, niet vers mensenbloedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:52 schreef Ryan3 het volgende:
Okee: waarom Glenn het overleeft?
1. Nicholas valt bovenop hem en wordt verslonden.
2. Hierbij komt zoveel bloed e.d. vrij dat dit ervoor zorgt dat Glenn als het ware gecamoufleerd wordt.
3. Zo kan hij wrs onder de vuilniscontainer kruipen.
4. Zombies zullen hem niet opmerken daardoor en nadat Nicholas verslonden is, vertrekken ze weer.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:47 schreef Max23 het volgende:
Overigens is de volgende aflevering eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is wel een punt natuurlijk, toch denk ik dat het zo ongeveer gaat verlopen. Er is nog een andere reden, die ik tegenkwam bij een Amerikaans commentaar. Het is zo dat strip en serie niet geheel parallel lopen, maar het schijnt zo te zijn dat Glenn nog de hoofdrol speelt in een enorm grote 'jawdropper' scene in de strip en die is nog niet aan bod gekomen in de serie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
5. Het is een serie waar regelmatig plotgaten in zitten en waar eigen regels overtreden worden, zoals glenn met het bloed. Dat werkte in S1 omdat het bedorven zombie bloed was, niet vers mensenbloed
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:09 schreef Robar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]Plot van IMDB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit nu een leuke serie? Mij lijkt het niet veel als ik de omschrijvingen lees. En de ratings zijn ook niet best. Maar kennelijk kijken best veel mensen het...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit idd.
Of de Murphy uit Z-nation komt langs...
Het neemt zichzelf niet zo serieus en is zo slecht dat het hilarisch is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:24 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is dit nu een leuke serie? Mij lijkt het niet veel als ik de omschrijvingen lees. En de ratings zijn ook niet best. Maar kennelijk kijken best veel mensen het...
Maar het is toch expres slecht? Dat is nog leuk, maar als het per ongeluk slecht is dan zouden weinig mensen het kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het neemt zichzelf niet zo serieus en is zo slecht dat het hilarisch is.
Ik vond het een welkome afwisseling.
Hmm, ok. Misschien toch maar eens proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het neemt zichzelf niet zo serieus en is zo slecht dat het hilarisch is.
Ik vond het een welkome afwisseling.
Denk dat Glenn dood is en Rick gewoon tijd heeft om weg te rennen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat rick dood gaat in de volgende episode?
yepquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
Scheelt dan dat het maar 60 minuten daadwerkelijk serie is en 90 incl. reclame en allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik hoop btw dat het volgende week niet 90 minuten lang alleen maar over Morgan zal gaan en dat het plot over Glenn pas de week erop volgt :/
Klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
Daar moeten we nog zeven seizoenen op wachten. Tegen die tijd kijken we bijna hologram-tv...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik vroeg me laatst trouwens of en in dat geval hoe TWD ooit zal eindigen. Een happy end zal er niet in zitten denk ik.
Dat zou wel een gedurfde actie zijn. Misschien was hij toch uiteindelijk enkel een placeholder voor die Morganquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
De zombies zullen uiteindelijk wel uit elkaar vallen denk ik. Zie het verschil tussen seizoen 1 en nu. Nu zijn ze half verrot en blijft er weinig van over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik vroeg me laatst trouwens of en in dat geval hoe TWD ooit zal eindigen. Een happy end zal er niet in zitten denk ik.
Morgan laat die overvallers lopen, die vervolgens Rick aanvallen, gelukkig weet Rick ze te doden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou wel een gedurfde actie zijn. Misschien was hij toch uiteindelijk enkel een placeholder voor die Morgan.
Rick is aan het einde van zijn harde leerschool, hij was eerst ook een 'gutmensch' en nu een verbitterd eenkennig stukje mens. Tijd om Morgan dezelfde leerweg te geven en voor Rick om het tijdelijke te verruilen voor het eeuwige.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Morgan laat die overvallers lopen, die vervolgens Rick aanvallen, gelukkig weet Rick ze te doden.
Ik zie Morgan toch vooral als een Gutmensch type, laat alle vluchtelingen maar komen.
Daar waar Rick echt een bezorgde burger type is en liever helemaal geen vluchtelingen meer heeft.
Nee, ik denk niet dat-ie een placeholder van Morgan is, in de wereld van TWD ga je het als Gutmensch alleen redden op je eentje.
Gaat niet gebeuren, Morgan kan die club niet bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Rick is aan het einde van zijn harde leerschool, hij was eerst ook een 'gutmensch' en nu een verbitterd eenkennig stukje mens. Tijd om Morgan dezelfde leerweg te geven en voor Rick om het tijdelijke te verruilen voor het eeuwige.
Jep dat huisje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Morgan kan die club niet bij elkaar houden.
Daarbij Rick heeft Carl en Judith nog. Nee, dat loopt wel goed af. Ik denk dat-ie vlucht naar dat huis links van hem.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar het is toch expres slecht? Dat is nog leuk, maar als het per ongeluk slecht is dan zouden weinig mensen het kijken
Haha wees gerust, min de reclame blijft er iets meer dan 60 minuten overquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:34 schreef Droathoah het volgende:
[..]
90 minuten Morgan![]()
Ik hoop dat hij uiteindelijk toch nog een badass gaat worden.
Dit idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef Robar het volgende:
Overigens, de theorie dat glenn niet opgegeten wordt vanwege de ingewanden die over hem heen glijden lijkt mij helemaal niet realistisch. Dit is vers vlees/bloed. Toen met dat trucje in Atlanta gebruikten ze rottend vlees/bloed van walkers. Dit zou Glenn alleen nog maar een smakelijker hapje moeten maken.
Hoezo? Nicholas kan toch ook zo veranderen en dan heeft hij wel walker ingewanden op zich.quote:
Kut is dat altijd hè, Americano's met hun 90 minuten afleveringen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha wees gerust, min de reclame blijft er iets meer dan 60 minuten over. Scheelt weer.
Hij schoot zichzelf door z'n kop, dan verandert hij niet meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo? Nicholas kan toch ook zo veranderen en dan heeft hij wel walker ingewanden op zich.
Overigens is dood gewoon dood?
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij schoot zichzelf door z'n kop, dan verandert hij niet meer.
Feit is dat je het niet weet, we zullen zien.... Ik denk dat Glenn niet doodgaat iig. Ook Rick niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dan nog. Waarom zouden "dode ingewanden" anders zijn dan walkers?
Ik denk ook dat zowel Rick als Glenn niet doodgaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Feit is dat je het niet weet, we zullen zien.... Ik denk dat Glenn niet doodgaat iig. Ook Rick niet.
Klopt zijn ook argumenten voor. Gaan het allebei redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zowel Rick als Glenn niet doodgaan.
Geen idee waarom. Maar die scène met Glenn en de walkers was voor mij gewoon niet genoeg om uitsluitsel te geven.
Zijn ingewanden zijn nog versquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dan nog. Waarom zouden "dode ingewanden" anders zijn dan walkers?
En Rick sowieso natuurlijk niet. De camper zou nog kunnen starten, hij zou op het dak kunnen klimmen of ontsnappen via een raam ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt zijn ook argumenten voor. Gaan het allebei redden.
Hij kan snel naar dat huis links kunnen vluchten... als die camper alsnog niet start, wat zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En Rick sowieso natuurlijk niet. De camper zou nog kunnen starten, hij zou op het dak kunnen klimmen of ontsnappen via een raam ofzo.
Ja wat is "vers"??quote:
Klopt idd, kan makkelijk zijn dat Glenn ook door vers bloed een camouflage heeft, dat is proefondervindelijkheid, die we nog niet weten. Ik ga er van uit dat-ie nog niet verloren is iig, en Rick zeker niet btw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja wat is "vers"??
We weten niet precies wanneer Walkers wel of niet aanvallen. Dus aannemen dat ze hem negeren/ hem wel opeten is allebei verkeerd. Met andere woorden, we zien wel welke kant de show opgaat.
Zou een optie kunnen zijn, maar hij schoot zichzelf door z'n hoofd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo? Nicholas kan toch ook zo veranderen en dan heeft hij wel walker ingewanden op zich.
Overigens is dood gewoon dood?
Nee, die gast met die hoed op werd ook gewoon opgegeten zonder dat-ie bij kwam... dat wordt het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:56 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Zou een optie kunnen zijn, maar hij schoot zichzelf door z'n hoofd.
Waardoor je toch geen walker wordt?
Weet niet exact over welke man/aflevering je het hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die gast met die hoed op werd ook gewoon opgegeten zonder dat-ie bij kwam... dat wordt het niet.
Laatste aflevering, die gast met die hoed die die neger in zijn been schoot, werd gevonden even later in dat dorp, althans eerst zijn hoed en later hij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:05 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Weet niet exact over welke man/aflevering je het hebt.
Oh die, maar die waren ze toch nog aan het eten toen ze hem vonden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste aflevering, die gast met die hoed die die neger in zijn been schoot, werd gevonden even later in dat dorp, althans eerst zijn hoed en later hij.
Ja, maar die wordt net als Nicholas nooit meer een rondlopende zombie. En daar begon je mee. Nicholas wordt gewoon uitgebeend als het ware. Dat gaat wel snel met zoveel zombies, maar wrs dat Glenn dat snel merkt en zich onder die dumpster kan trekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Oh die, maar die waren ze toch nog aan het eten toen ze hem vonden?
Ach we merken het van zelf welquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar die wordt net als Nicholas nooit meer een rondlopende zombie. En daar begon je mee. Nicholas wordt gewoon uitgebeend als het ware. Dat gaat wel snel met zoveel zombies, maar wrs dat Glenn dat snel merkt en zich onder die dumpster kan trekken.
Nah, komt een stukje van deze verhaallijn in, denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:20 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Ach we merken het van zelf wel![]()
Het zal wel een cliffhanger worden.
Met volgende week de aflevering over Morgan en de week daarna pas meer over Glenn weten.
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, komt een stukje van deze verhaallijn in, denk ik.
Niet? Je kunt tussen z'n ontmoeting met Rick in seizoen 1, de tweede ontmoeting, en Morgan in Alexandria wel een paar seizoenen vullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk het wel, je kunt ook niet een uur vullen met Morgan wrs...
Je kunt alles uitrekken, maar wat voor interessante verhaallijn denk jij dat zich nu met Morgan ontspint?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:34 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet? Je kunt tussen z'n ontmoeting met Rick in seizoen 1, de tweede ontmoeting, en Morgan in Alexandria wel een paar seizoenen vullen.
Het gat tussen gekke Morgan en ninja Morgan. Da's een behoorlijke tijd in de serie, dus een uur is daar makkelijk mee te vullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt alles uitrekken, maar wat voor interessante verhaallijn denk jij dat zich nu met Morgan ontspint?
Dat is dan terug in het verleden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Het gat tussen gekke Morgan en ninja Morgan. Da's een behoorlijke tijd in de serie, dus een uur is daar makkelijk mee te vullen.
Denk inderdaad wel dat er genoeg te vullen valt, van die periodes dat Morgan alleen op pad was.quote:
Ja? Net zoals de eerste aflevering een halve flashback was. Het enige qua het "heden" in TWD is gok ik op iets na de aanval op Alexandria wat Morgan betreft, maar ik gok niet heel veel meer.quote:
Kan idd, maar mensen worden dan wel snibbig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Denk inderdaad wel dat er genoeg te vullen valt, van die periodes dat Morgan alleen op pad was.
Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja? Net zoals de eerste aflevering een halve flashback was. Het enige qua het "heden" in TWD is gok ik op iets na de aanval op Alexandria wat Morgan betreft, maar ik gok niet heel veel meer.
Zo best kunnen dat ze dat bewust doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.
Dan moeten ze iig volgende week een klein antwoordje geven, denk ik, en vind ik. Is toch wel erg sadistisch anders. Mensen houden van Glenn hè. Zijn echt mensen aan het huilen in de VS, wat ik las.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:56 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Zo best kunnen dat ze dat bewust doen.
Zij weten denk ik ook wel wat het teweeg brengt als het onzeker is of een main character nog leeft of niet.
Haha ja dat zijn de die hard fans!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moeten ze iig volgende week een klein antwoordje geven, denk ik, en vind ik. Is toch wel erg sadistisch anders. Mensen houden van Glenn hè. Zijn echt mensen aan het huilen in de VS, wat ik las.
Dat hebben ze eerder ook gedaan met een hachelijke situatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.
Dan nog, elke minuut die aan hem besteed wordt is teveel. Of hij moet zich ontwikkelen tot een eindbaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha wees gerust, min de reclame blijft er iets meer dan 60 minuten over. Scheelt weer.
Morgan heeft zich nooit aangesloten bij The Wolves.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.
Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
Huh, welke afleveringen heb jij gezien?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.
Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/quote:Here's a couple pics of Abe on set and the alley where a few characters were filming today. Eugene, Abe, and Daryl were all spotted filming in the alley. Other characters sighted today were Rick, Carol, Aaron, and GLENN. They tried hiding Glenn with an entourage that acted like a human shield. It didn't work...
De enige geschiedenis die hij heeft met de Wolves is met die lui die hij bij dat kampvuur is tegengekomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden, wat een kutgast is dat geworden zeg. Geef de leiding maar aan Daryll of Michonne. Of beter nog, aan Morganquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die denken dat Rick dood gaat.
Dit... Glenn schreeuwde nauwelijks toen 'hij' aan stukken werd getrokken. Ik denk dat het lichaam van Nicholas op hem lag en dat dat verorberd werd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:35 schreef NoXia het volgende:
Glenn is niet dood (helaas). Hij heeft nog een flare gun. Die zal hij vast gaan gebruiken en zal op magische wijzen ontsnappen.
[ afbeelding ]
Daarbij:
[..]
Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/
Dus waarschijnlijk gaan we Glenn een paar afleveringen niet zien om vervolgens hem aan te zien komen lopen, uit het niets terwijl iedereen denkt dat hij dood is. Zo hebben ze weer een leuk WTF momentje gecreëerd.
Viel Nicholas niet bovenop hem?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Ik geef Glenn weinig kans helaas. In die scene dat hij (of Nicholas) wordt opengehaald, zie je duidelijk dat er een grijs kledingstuk geript wordt en het lichaam wat daaronder zit wordt leeggetrokken, plat gezegd. Glenn heeft een grijs truitje aan, Nicholas groen. 1+1= RIP Glenn [ afbeelding ]
Maarja there can only be 1quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef 16meter het volgende:
Hoop juist dat die Morgan snel de pijp uit is. Irritant cliché figuur met z'n ninjastok en zuivere moraal.Totaal ongeloofwaardig dat je het met zijn kinderlijke naïviteit langer dan een week overleeft in zo'n omgeving.
Er zijn al genoeg foto's opgedoken dat er ruimte is om onder die container te kruipen. En dan zal die wel miraculeus gered wordenquote:
Dat is toch Glenn's buikholte niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Die wond aan die hand werd idd een paar keer erg duidelijk in beeld gebracht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zou Rick trouwens ook niet besmet zijn?
Vlak voor dat hij bij de camper kwam, trok hij een mes uit een zombie. Volgens mij snijdt hij zichzelf vervolgens een beetje met dat mes; je ziet hem vervolgens ook een paar keer zorgelijk naar die hand kijken.
Het zal mij, als het waar is, niks verbazen als Rick dit seizoen het met een hand minder gaat doen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best overtuigend.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die wond aan die hand werd idd een paar keer erg duidelijk in beeld gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
En die gozert dan geen mercy kill gunnen door dat zwaard in zijn hoofd te planten, wat een trut.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:06 schreef VMSDKR het volgende:
Erger me wel kapot erg aan die momenten dat ze zouden moeten rennen en nog rustig een halve minuut ergens naar gaan staan kijken, zoals die Michonne etc. bij dat hek bijvoorbeeld, tering.
Dat riep m'n vrouw ook. Zowel daar als bij dat vrouwtje met d'r gare enkel die na die dierenwinkel door de horde werd opgeslokt. Jaag dan op z'n minst een kogel door iemands hoofd, in plaats van toe te kijken hoe ze levend aan stukken worden gescheurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die gozert dan geen mercy kill gunnen door dat zwaard in zijn hoofd te planten, wat een trut.
Jawel, maar dan droeg Nicholas nog steeds geen grijze kleding en Glenn wel. En aangezien die grijze trui van Glenn wordt verscheurd mag je er toch wel vanuit gaan dat het klaar is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Viel Nicholas niet bovenop hem?
Ja, en dit inderdaad. Ook gewoon weglopen nadat hij al een minuut wordt opengehaald. Aan de haast heeft het dan niet gelegen want ze hebben eerst nog een tijdje de menselijke anatomie bestudeerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:35 schreef Baszh het volgende:
Vond het trouwens best wel wreed dat ze die gebeten kerel die niet over het hek kwam geen mercy gaven. Gewoon staan kijken hoe die wordt kapotgebeten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Dot. het volgende:
Ik zocht net even iets op en kwam dit tegen over Glen:wauw zeg, daar was nog niemand opgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, spuit elf dusquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
wauw zeg, daar was nog niemand opgekomen
Of ze schieten scenes voor flashbacks met Glenn?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:35 schreef NoXia het volgende:
Glenn is niet dood (helaas). Hij heeft nog een flare gun. Die zal hij vast gaan gebruiken en zal op magische wijzen ontsnappen.
[ afbeelding ]
Daarbij:
[..]
Dus waarschijnlijk gaan we Glenn een paar afleveringen niet zien om vervolgens hem aan te zien komen lopen, uit het niets terwijl iedereen denkt dat hij dood is. Zo hebben ze weer een leuk WTF momentje gecreëerd.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Of ze schieten scenes voor flashbacks met Glenn?
Ben je serieus? Kom op zeg...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:50 schreef tralalala het volgende:
En sowieso sterft Glenn in de armen van recht voor een huilende Maggie.
Morgan was al voor die hoorn terug gestuurd om door te gaan geven wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
3. Morgan deed er ongeveer 5 minuten over om bij die hoorn te komen en hem uit te zetten. Het lijkt wel alsof die groep van Glenn en Michonne een hele wereldreis moeten ondernemen om weer bij Alexandria te komen? Normaal gesproken let ik hier niet zo op maar dit vond ik wel storend.
Als ze de strip Rick een beetje volgen is hij nog lang niet aan het einde van zijn harde leerschool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Rick is aan het einde van zijn harde leerschool, hij was eerst ook een 'gutmensch' en nu een verbitterd eenkennig stukje mens. Tijd om Morgan dezelfde leerweg te geven en voor Rick om het tijdelijke te verruilen voor het eeuwige.
We zullen zienquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jawel, maar dan droeg Nicholas nog steeds geen grijze kleding en Glenn wel. En aangezien die grijze trui van Glenn wordt verscheurd mag je er toch wel vanuit gaan dat het klaar is.
Om een beetje dramatisch effect toe te voegen denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Valt me mee dat hier nog niet gesproken is over de bloedspatten die Glenn in z'n gezicht krijgt als Nicholas zich door z'n hoofd schiet.
Ze kijken elkaar aan als Nicholas schiet, misschien draait Nicholas zijn hoofd weg, maar dan nog moet Glenn 't vol in z'n gezicht krijgen en niet vooral rechts.
Of zie ik iets over 't hoofd?
Die kogel kwam er toch vooral aan de andere kant uit, precies ook de kant waar Glenn's gezicht het meeste bloed ving. 't was geen shotgun waardoor Nicholas' hoofd compleet ontplofte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Valt me mee dat hier nog niet gesproken is over de bloedspatten die Glenn in z'n gezicht krijgt als Nicholas zich door z'n hoofd schiet.
Ze kijken elkaar aan als Nicholas schiet, misschien draait Nicholas zijn hoofd weg, maar dan nog moet Glenn 't vol in z'n gezicht krijgen en niet vooral rechts.
Of zie ik iets over 't hoofd?
Spoilerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:35 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Daarbij:
[..]
Spoilerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:04 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ze de strip Rick een beetje volgen is hij nog lang niet aan het einde van zijn harde leerschool.
inderdaad. Dit is het topic over de tv-show dus alles wat te maken heeft met de strips is spoiler in mijn ogen. Maak maar een nieuw topic over de strips, dan kom ik daar niet en kan iedereen die het over strips wil hebben daar naartoequote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat ik er persoonlijk bij deze serie niet zo mee zit als ik een beetje weet wat er gebeurt, maar kap eens met die al dan niet semi spoilers... Genoeg mensen die wel verrast willen worden.
Hebben we geen zeemeerminzombies dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daarbij raken je spullen op 'n gegeven moment op, dan zit je fijn op 'n eiland/boot. Qua gevaar voor walkers zal 't wel wat beter zijn ja, minder kans op onverwachte hordes.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Die A viel me zelf ook op ja. Geen idee verder...
Tenzij ze een PLL cross over doen.. (See you later bitches, -A-)
Ik denk de A van armory, door Enid er op gezet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:55 schreef Wolken het volgende:
En wat met de rode, omcirkelde A op het eind wat op de leuning van de woning was getekend waar Carol zat? Zou er iemand in tekens hebben opgeschreven voor de Wolves zodat ze wisten wat ze waar konden halen? Of is het Carol's geheugensteuntje van treinwagon A waarin ze vast hebben gezeten? Of zie ik tekens in dingen die er niet zijn?
A van Alexandria, W van Wolves. De Wolves zijn toch ook ex-alexandria bewoners die er uit getrapt zijn omdat ze te geweldadig waren of zoiets dergelijks? Is vorig seizoen ergens aan bod gekomen in een gesprek tussen Rick en Deannaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Ik denk de A van armory, door Enid er op gezet.
The Wolves zijn een rondplunderd groepje die communities aanvallen en zetten vallen uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
A van Alexandria, W van Wolves. De Wolves zijn toch ook ex-alexandria bewoners die er uit getrapt zijn omdat ze te geweldadig waren of zoiets dergelijks? Is vorig seizoen ergens aan bod gekomen in een gesprek tussen Rick en Deanna
De A was toch van de stempel die dat zoontje van Jessie vast had toen hij op de trap kwam zitten om Carol te zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Ik denk de A van armory, door Enid er op gezet.
Dan raak je in de war, daar zijn nog mensen in leven die in de serie al lang dood zijn en andersom.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:05 schreef Awsom het volgende:
Post anders meteen even een samenvatting van de laatst verschenen strip.
Mijn vorige post was niet eens een spoiler aangezien ik niets vertel over wat er gebeurt en omdat de strip behoorlijk anders verloopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:18 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
inderdaad. Dit is het topic over de tv-show dus alles wat te maken heeft met de strips is spoiler in mijn ogen. Maak maar een nieuw topic over de strips, dan kom ik daar niet en kan iedereen die het over strips wil hebben daar naartoe
Dit ja, toen ik de aflevering terugzag met m'n vrouw viel me dat ook op. De eerste keer had ik 't niet in de gaten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:21 schreef Dot. het volgende:
[..]
De A was toch van de stempel die dat zoontje van Jessie vast had toen hij op de trap kwam zitten om Carol te zien.
Dan nog is het irritant, want veel mensen willen letterlijk niks weten. De rode draad van de comics wordt ook grotendeels gevolgd in de serie. Elk detail van de strip is al teveel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef 1shot1kill het volgende:
Mijn vorige post was niet eens een spoiler aangezien ik niets vertel over wat er gebeurt en omdat de strip behoorlijk anders verloopt.
Die rode draad van de comics is tot nu toe in dit seizoen anders niet te vinden, nog niets uit de eerste 3 afleveringen is in de comics gebeurt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan nog is het irritant, want veel mensen willen letterlijk niks weten. De rode draad van de comics wordt ook grotendeels gevolgd in de serie. Elk detail van de strip is al teveel.
Net zoiets als sommigen gaan vertellen dat bijvoorbeeld nog een contract heeft voor de komende twee seizoenen (eigen verzinsel, wees gerust). Dat Carl zijn haar heeft afgeknipt. Dat Carol met een prothese rondloopt.
Ik wil dat allemaal niet weten. Ik wil helemaal niks weten. Nada. Noppes.
Kap gewoon met vertellen met alles wat nog niet op tv is uitgezonden.
Da's toch dat meisje?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:40 schreef Amnistia het volgende:
Vind coral wel een emo hoofd hebben met dat haar zo![]()
Boeiend. Als je de rode draad van mijn reactie maar doorhebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:52 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Die rode draad van de comics is tot nu toe in dit seizoen anders niet te vinden, nog niets uit de eerste 3 afleveringen is in de comics gebeurt.
Ik denk dat je de makers van de serie iets te veel krediet geeft qua detailsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jawel, maar dan droeg Nicholas nog steeds geen grijze kleding en Glenn wel. En aangezien die grijze trui van Glenn wordt verscheurd mag je er toch wel vanuit gaan dat het klaar is.
Ja zoveelste keerquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Wtf is dat altijd met die niet startende auto's.
Ja dat jij nog niets wilt weten, dat je iets leest en denkt dat je iets weet maar eigenlijk is er niets gezegd waardoor je iets kan weten wat er gaat gebeuren, dus je maakt je druk om niets want je weet niets nieuws.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Boeiend. Als je de rode draad van mijn reactie maar doorhebt.
Of jij onthoudt je gewoon volledig van commentaar die niks te maken heeft met wat er gebeurd is in de tv-serie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:58 schreef 1shot1kill het volgende:
Ja dat jij nog niets wilt weten, dat je iets leest en denkt dat je iets weet maar eigenlijk is er niets gezegd waardoor je iets kan weten wat er gaat gebeuren, dus je maakt je druk om niets want je weet niets nieuws.
Zou toch saai worden als we het alleen mogen hebben over wat er is gebeurt en de serie en niet wat er mogelijk zou kunnen gebeuren in de komende afleveringen. (waarbij je aan de comic dus niets hebt want alles wat er dit seizoen is gebeurt in de serie is helemaal niet gebeurt in de comic) Nogmaals er is niets gespoilerd hier aangezien dat niet mogelijk is met de huidige verhaallijn die nog niemand kent, comic lezer of niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Of jij onthoudt je gewoon volledig van commentaar die niks te maken heeft met wat er gebeurd is in de tv-serie.
Verder gaan we teveel offtopic. Veel plezier verder in je nieuw aan te maken TWD comics topic.
Dit was toch allang bekend?quote:The Walking Dead krijgt zevende seizoen
Foto: Hollandse Hoogte
Gepubliceerd: 30 oktober 2015 18:44
Laatste update: 30 oktober 2015 18:47
Er komt een zevende seizoen van de hitserie The Walking Dead.
Dat meldt The Hollywood Reporter vrijdag.
De populaire serie van de Amerikaanse zender AMC heeft op dit moment 99 afleveringen en gaat met het nieuwe seizoen dus over de grens van honderd afleveringen.
Het nieuws komt niet als een verrassing, aangezien The Walking Dead als een van de meest populaire series op dit moment wordt gezien.
Hoeveel afleveringen het zevende seizoen gaat tellen is nog niet bekend. De serie over een zombie-apocalypse boekt grote successen. Naar seizoen vijf hebben gemiddeld 14,4 miljoen mensen per aflevering gekeken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:14 schreef Tamabralski het volgende:
Ik zou het wel vreemd vinden als Glenn dit toch zou overleven. Een headcracker.
Vrouwenstrugglesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:15 schreef Amnistia het volgende:
Hoeveel tijd is er nu verstreken in de serie van begin tot waar we nu zijn?
3 jaar?
Lori heeft kind uitgepoetst dus sowieso 9 maanden en dat kind is nu iets van 1 ofzo?
Wat mij ook opvalt.. niemand van de vrouwen heeft maandverband of tampons nodig blijkbaar
Of het eten... dat raakt ook maar niet op.
Of luiers voor die baby..
het water was wel op vorig seizoen vandaar dat ze nu in alexandrie zitten, en in tijden van stress dan stoppen bepaalde processen of zo, of ze zitten allemaal aan de spiraalquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:15 schreef Amnistia het volgende:
3 jaar?
Lori heeft kind uitgepoetst dus sowieso 9 maanden en dat kind is nu iets van 1 ofzo?
Wat mij ook opvalt.. niemand van de vrouwen heeft maandverband of tampons nodig blijkbaar
Waar je je wel niet druk om kan makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:15 schreef Amnistia het volgende:
3 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |