abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157147886
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laatste aflevering, die gast met die hoed die die neger in zijn been schoot, werd gevonden even later in dat dorp, althans eerst zijn hoed en later hij.
Oh die, maar die waren ze toch nog aan het eten toen ze hem vonden?
pi_157148010
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Oh die, maar die waren ze toch nog aan het eten toen ze hem vonden?
Ja, maar die wordt net als Nicholas nooit meer een rondlopende zombie. En daar begon je mee. Nicholas wordt gewoon uitgebeend als het ware. Dat gaat wel snel met zoveel zombies, maar wrs dat Glenn dat snel merkt en zich onder die dumpster kan trekken.
I´m back.
pi_157148129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar die wordt net als Nicholas nooit meer een rondlopende zombie. En daar begon je mee. Nicholas wordt gewoon uitgebeend als het ware. Dat gaat wel snel met zoveel zombies, maar wrs dat Glenn dat snel merkt en zich onder die dumpster kan trekken.
Ach we merken het van zelf wel ;)
Het zal wel een cliffhanger worden.
Met volgende week de aflevering over Morgan en de week daarna pas meer over Glenn weten. -O-
pi_157148236
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:20 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Ach we merken het van zelf wel ;)
Het zal wel een cliffhanger worden.
Met volgende week de aflevering over Morgan en de week daarna pas meer over Glenn weten. -O-
Nah, komt een stukje van deze verhaallijn in, denk ik.
I´m back.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:23:35 #205
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157148281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, komt een stukje van deze verhaallijn in, denk ik.
Reken er maar niet op
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_157148393
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Reken er maar niet op
Denk het wel, je kunt ook niet een uur vullen met Morgan wrs...
I´m back.
pi_157148814
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk het wel, je kunt ook niet een uur vullen met Morgan wrs...
Niet? Je kunt tussen z'n ontmoeting met Rick in seizoen 1, de tweede ontmoeting, en Morgan in Alexandria wel een paar seizoenen vullen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157148940
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:34 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet? Je kunt tussen z'n ontmoeting met Rick in seizoen 1, de tweede ontmoeting, en Morgan in Alexandria wel een paar seizoenen vullen.
Je kunt alles uitrekken, maar wat voor interessante verhaallijn denk jij dat zich nu met Morgan ontspint?
I´m back.
pi_157149144
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt alles uitrekken, maar wat voor interessante verhaallijn denk jij dat zich nu met Morgan ontspint?
Het gat tussen gekke Morgan en ninja Morgan. Da's een behoorlijke tijd in de serie, dus een uur is daar makkelijk mee te vullen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157149185
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:43 schreef OMG het volgende:

[..]

Het gat tussen gekke Morgan en ninja Morgan. Da's een behoorlijke tijd in de serie, dus een uur is daar makkelijk mee te vullen.
Dat is dan terug in het verleden?
I´m back.
pi_157149296
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk inderdaad wel dat er genoeg te vullen valt, van die periodes dat Morgan alleen op pad was.
pi_157149331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja? Net zoals de eerste aflevering een halve flashback was. Het enige qua het "heden" in TWD is gok ik op iets na de aanval op Alexandria wat Morgan betreft, maar ik gok niet heel veel meer.
pi_157149393
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Denk inderdaad wel dat er genoeg te vullen valt, van die periodes dat Morgan alleen op pad was.
Kan idd, maar mensen worden dan wel snibbig.
I´m back.
pi_157149432
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:47 schreef OMG het volgende:

[..]

Ja? Net zoals de eerste aflevering een halve flashback was. Het enige qua het "heden" in TWD is gok ik op iets na de aanval op Alexandria wat Morgan betreft, maar ik gok niet heel veel meer.
Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.
I´m back.
pi_157149654
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.
Zo best kunnen dat ze dat bewust doen.
Zij weten denk ik ook wel wat het teweeg brengt als het onzeker is of een main character nog leeft of niet.
pi_157149811
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:56 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Zo best kunnen dat ze dat bewust doen.
Zij weten denk ik ook wel wat het teweeg brengt als het onzeker is of een main character nog leeft of niet.
Dan moeten ze iig volgende week een klein antwoordje geven, denk ik, en vind ik. Is toch wel erg sadistisch anders. Mensen houden van Glenn hè. Zijn echt mensen aan het huilen in de VS, wat ik las.
I´m back.
pi_157149940
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan moeten ze iig volgende week een klein antwoordje geven, denk ik, en vind ik. Is toch wel erg sadistisch anders. Mensen houden van Glenn hè. Zijn echt mensen aan het huilen in de VS, wat ik las.
Haha ja dat zijn de die hard fans!
Moet zeggen dat ik zelf ook wel een beetje schrok van die scene en m'n hart even stil stond.
En daarna m'n haat voor Nicholas alleen erger werd. }:|
pi_157150578
Waarom zouden ze in een aflevering waar een compleet ander personage centraal staat in gaan op een "cliffhanger" van een totaal ander personage uit de vorige aflevering? Alleen als Morgan degene is die als een ninja tornado door die horde walkers heen zoeft om Glenn te redden zou Glenn's laatste moment van de vorige aflevering ergens op slaan in een Morgan aflevering. Ik denk dat we pas op z'n vroegst na volgende aflevering iets over Glenn te weten komen.
pi_157150723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat hebben ze eerder ook gedaan met een hachelijke situatie
pi_157151049
Godver, die cliffhanger.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157151139
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha wees gerust, min de reclame blijft er iets meer dan 60 minuten over ;). Scheelt weer.
Dan nog, elke minuut die aan hem besteed wordt is teveel. Of hij moet zich ontwikkelen tot een eindbaas.
pi_157152201
Ik geef Glenn weinig kans helaas. In die scene dat hij (of Nicholas) wordt opengehaald, zie je duidelijk dat er een grijs kledingstuk geript wordt en het lichaam wat daaronder zit wordt leeggetrokken, plat gezegd. Glenn heeft een grijs truitje aan, Nicholas groen. 1+1= RIP Glenn 9.gif
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:04:37 #223
402311 Zelle
Boys Vak W
pi_157152399
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.

Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
pi_157152679
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.

Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
Morgan heeft zich nooit aangesloten bij The Wolves.
pi_157154016
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:

Huh, welke afleveringen heb jij gezien?

Uit niets blijkt dat hij deel heeft uitgemaakt van die Wolves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')