Oh die, maar die waren ze toch nog aan het eten toen ze hem vonden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste aflevering, die gast met die hoed die die neger in zijn been schoot, werd gevonden even later in dat dorp, althans eerst zijn hoed en later hij.
Ja, maar die wordt net als Nicholas nooit meer een rondlopende zombie. En daar begon je mee. Nicholas wordt gewoon uitgebeend als het ware. Dat gaat wel snel met zoveel zombies, maar wrs dat Glenn dat snel merkt en zich onder die dumpster kan trekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:14 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Oh die, maar die waren ze toch nog aan het eten toen ze hem vonden?
Ach we merken het van zelf welquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar die wordt net als Nicholas nooit meer een rondlopende zombie. En daar begon je mee. Nicholas wordt gewoon uitgebeend als het ware. Dat gaat wel snel met zoveel zombies, maar wrs dat Glenn dat snel merkt en zich onder die dumpster kan trekken.
Nah, komt een stukje van deze verhaallijn in, denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:20 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Ach we merken het van zelf wel![]()
Het zal wel een cliffhanger worden.
Met volgende week de aflevering over Morgan en de week daarna pas meer over Glenn weten.
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, komt een stukje van deze verhaallijn in, denk ik.
Niet? Je kunt tussen z'n ontmoeting met Rick in seizoen 1, de tweede ontmoeting, en Morgan in Alexandria wel een paar seizoenen vullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk het wel, je kunt ook niet een uur vullen met Morgan wrs...
Je kunt alles uitrekken, maar wat voor interessante verhaallijn denk jij dat zich nu met Morgan ontspint?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:34 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet? Je kunt tussen z'n ontmoeting met Rick in seizoen 1, de tweede ontmoeting, en Morgan in Alexandria wel een paar seizoenen vullen.
Het gat tussen gekke Morgan en ninja Morgan. Da's een behoorlijke tijd in de serie, dus een uur is daar makkelijk mee te vullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt alles uitrekken, maar wat voor interessante verhaallijn denk jij dat zich nu met Morgan ontspint?
Dat is dan terug in het verleden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Het gat tussen gekke Morgan en ninja Morgan. Da's een behoorlijke tijd in de serie, dus een uur is daar makkelijk mee te vullen.
Denk inderdaad wel dat er genoeg te vullen valt, van die periodes dat Morgan alleen op pad was.quote:
Ja? Net zoals de eerste aflevering een halve flashback was. Het enige qua het "heden" in TWD is gok ik op iets na de aanval op Alexandria wat Morgan betreft, maar ik gok niet heel veel meer.quote:
Kan idd, maar mensen worden dan wel snibbig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Denk inderdaad wel dat er genoeg te vullen valt, van die periodes dat Morgan alleen op pad was.
Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja? Net zoals de eerste aflevering een halve flashback was. Het enige qua het "heden" in TWD is gok ik op iets na de aanval op Alexandria wat Morgan betreft, maar ik gok niet heel veel meer.
Zo best kunnen dat ze dat bewust doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.
Dan moeten ze iig volgende week een klein antwoordje geven, denk ik, en vind ik. Is toch wel erg sadistisch anders. Mensen houden van Glenn hè. Zijn echt mensen aan het huilen in de VS, wat ik las.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:56 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Zo best kunnen dat ze dat bewust doen.
Zij weten denk ik ook wel wat het teweeg brengt als het onzeker is of een main character nog leeft of niet.
Haha ja dat zijn de die hard fans!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moeten ze iig volgende week een klein antwoordje geven, denk ik, en vind ik. Is toch wel erg sadistisch anders. Mensen houden van Glenn hè. Zijn echt mensen aan het huilen in de VS, wat ik las.
Dat hebben ze eerder ook gedaan met een hachelijke situatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sws iets laten zien van verhaallijn Glenn, je kunt mensen niet zo maar laten hangen veertien dagen.
Dan nog, elke minuut die aan hem besteed wordt is teveel. Of hij moet zich ontwikkelen tot een eindbaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha wees gerust, min de reclame blijft er iets meer dan 60 minuten over. Scheelt weer.
Morgan heeft zich nooit aangesloten bij The Wolves.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.
Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
Huh, welke afleveringen heb jij gezien?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.
Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |