quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:09 schreef Robar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]Plot van IMDB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit nu een leuke serie? Mij lijkt het niet veel als ik de omschrijvingen lees. En de ratings zijn ook niet best. Maar kennelijk kijken best veel mensen het...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit idd.
Of de Murphy uit Z-nation komt langs...
Het neemt zichzelf niet zo serieus en is zo slecht dat het hilarisch is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:24 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is dit nu een leuke serie? Mij lijkt het niet veel als ik de omschrijvingen lees. En de ratings zijn ook niet best. Maar kennelijk kijken best veel mensen het...
Maar het is toch expres slecht? Dat is nog leuk, maar als het per ongeluk slecht is dan zouden weinig mensen het kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het neemt zichzelf niet zo serieus en is zo slecht dat het hilarisch is.
Ik vond het een welkome afwisseling.
Hmm, ok. Misschien toch maar eens proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het neemt zichzelf niet zo serieus en is zo slecht dat het hilarisch is.
Ik vond het een welkome afwisseling.
Denk dat Glenn dood is en Rick gewoon tijd heeft om weg te rennen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat rick dood gaat in de volgende episode?
yepquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
Scheelt dan dat het maar 60 minuten daadwerkelijk serie is en 90 incl. reclame en allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik hoop btw dat het volgende week niet 90 minuten lang alleen maar over Morgan zal gaan en dat het plot over Glenn pas de week erop volgt :/
Klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
Daar moeten we nog zeven seizoenen op wachten. Tegen die tijd kijken we bijna hologram-tv...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik vroeg me laatst trouwens of en in dat geval hoe TWD ooit zal eindigen. Een happy end zal er niet in zitten denk ik.
Dat zou wel een gedurfde actie zijn. Misschien was hij toch uiteindelijk enkel een placeholder voor die Morganquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
De zombies zullen uiteindelijk wel uit elkaar vallen denk ik. Zie het verschil tussen seizoen 1 en nu. Nu zijn ze half verrot en blijft er weinig van over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik vroeg me laatst trouwens of en in dat geval hoe TWD ooit zal eindigen. Een happy end zal er niet in zitten denk ik.
Morgan laat die overvallers lopen, die vervolgens Rick aanvallen, gelukkig weet Rick ze te doden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou wel een gedurfde actie zijn. Misschien was hij toch uiteindelijk enkel een placeholder voor die Morgan.
Rick is aan het einde van zijn harde leerschool, hij was eerst ook een 'gutmensch' en nu een verbitterd eenkennig stukje mens. Tijd om Morgan dezelfde leerweg te geven en voor Rick om het tijdelijke te verruilen voor het eeuwige.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Morgan laat die overvallers lopen, die vervolgens Rick aanvallen, gelukkig weet Rick ze te doden.
Ik zie Morgan toch vooral als een Gutmensch type, laat alle vluchtelingen maar komen.
Daar waar Rick echt een bezorgde burger type is en liever helemaal geen vluchtelingen meer heeft.
Nee, ik denk niet dat-ie een placeholder van Morgan is, in de wereld van TWD ga je het als Gutmensch alleen redden op je eentje.
Gaat niet gebeuren, Morgan kan die club niet bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Rick is aan het einde van zijn harde leerschool, hij was eerst ook een 'gutmensch' en nu een verbitterd eenkennig stukje mens. Tijd om Morgan dezelfde leerweg te geven en voor Rick om het tijdelijke te verruilen voor het eeuwige.
Jep dat huisje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Morgan kan die club niet bij elkaar houden.
Daarbij Rick heeft Carl en Judith nog. Nee, dat loopt wel goed af. Ik denk dat-ie vlucht naar dat huis links van hem.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar het is toch expres slecht? Dat is nog leuk, maar als het per ongeluk slecht is dan zouden weinig mensen het kijken
Haha wees gerust, min de reclame blijft er iets meer dan 60 minuten overquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:34 schreef Droathoah het volgende:
[..]
90 minuten Morgan![]()
Ik hoop dat hij uiteindelijk toch nog een badass gaat worden.
Dit idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef Robar het volgende:
Overigens, de theorie dat glenn niet opgegeten wordt vanwege de ingewanden die over hem heen glijden lijkt mij helemaal niet realistisch. Dit is vers vlees/bloed. Toen met dat trucje in Atlanta gebruikten ze rottend vlees/bloed van walkers. Dit zou Glenn alleen nog maar een smakelijker hapje moeten maken.
Hoezo? Nicholas kan toch ook zo veranderen en dan heeft hij wel walker ingewanden op zich.quote:
Kut is dat altijd hè, Americano's met hun 90 minuten afleveringen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha wees gerust, min de reclame blijft er iets meer dan 60 minuten over. Scheelt weer.
Hij schoot zichzelf door z'n kop, dan verandert hij niet meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo? Nicholas kan toch ook zo veranderen en dan heeft hij wel walker ingewanden op zich.
Overigens is dood gewoon dood?
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij schoot zichzelf door z'n kop, dan verandert hij niet meer.
Feit is dat je het niet weet, we zullen zien.... Ik denk dat Glenn niet doodgaat iig. Ook Rick niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dan nog. Waarom zouden "dode ingewanden" anders zijn dan walkers?
Ik denk ook dat zowel Rick als Glenn niet doodgaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Feit is dat je het niet weet, we zullen zien.... Ik denk dat Glenn niet doodgaat iig. Ook Rick niet.
Klopt zijn ook argumenten voor. Gaan het allebei redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zowel Rick als Glenn niet doodgaan.
Geen idee waarom. Maar die scène met Glenn en de walkers was voor mij gewoon niet genoeg om uitsluitsel te geven.
Zijn ingewanden zijn nog versquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dan nog. Waarom zouden "dode ingewanden" anders zijn dan walkers?
En Rick sowieso natuurlijk niet. De camper zou nog kunnen starten, hij zou op het dak kunnen klimmen of ontsnappen via een raam ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt zijn ook argumenten voor. Gaan het allebei redden.
Hij kan snel naar dat huis links kunnen vluchten... als die camper alsnog niet start, wat zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En Rick sowieso natuurlijk niet. De camper zou nog kunnen starten, hij zou op het dak kunnen klimmen of ontsnappen via een raam ofzo.
Ja wat is "vers"??quote:
Klopt idd, kan makkelijk zijn dat Glenn ook door vers bloed een camouflage heeft, dat is proefondervindelijkheid, die we nog niet weten. Ik ga er van uit dat-ie nog niet verloren is iig, en Rick zeker niet btw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja wat is "vers"??
We weten niet precies wanneer Walkers wel of niet aanvallen. Dus aannemen dat ze hem negeren/ hem wel opeten is allebei verkeerd. Met andere woorden, we zien wel welke kant de show opgaat.
Zou een optie kunnen zijn, maar hij schoot zichzelf door z'n hoofd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo? Nicholas kan toch ook zo veranderen en dan heeft hij wel walker ingewanden op zich.
Overigens is dood gewoon dood?
Nee, die gast met die hoed op werd ook gewoon opgegeten zonder dat-ie bij kwam... dat wordt het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:56 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Zou een optie kunnen zijn, maar hij schoot zichzelf door z'n hoofd.
Waardoor je toch geen walker wordt?
Weet niet exact over welke man/aflevering je het hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die gast met die hoed op werd ook gewoon opgegeten zonder dat-ie bij kwam... dat wordt het niet.
Laatste aflevering, die gast met die hoed die die neger in zijn been schoot, werd gevonden even later in dat dorp, althans eerst zijn hoed en later hij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:05 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Weet niet exact over welke man/aflevering je het hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |