Kijk het eind even terug. Glenn valt met zijn hoofd bij de container met Nicholas overdwars over zijn onderlichaam heen, bovennatuurlijk fortuinlijk, maar onrealistisch mwah.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog steeds compleet onrealistisch is dat het lichaam van Nicholas Glenn helemaal bedekt, en geen enkele van die tientallen walkers in een uitstekend been of lichaamsdeel bijt.
Ja, dat glenns bovenlichaam grotendeels bedekt wordt, OK, prima, ill buy that. Maar wat bedekt dan zijn eigen onderlichaam?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kijk het eind even terug. Glenn valt met zijn hoofd bij de container met Nicholas overdwars over zijn onderlichaam heen, bovennatuurlijk fortuinlijk, maar onrealistisch mwah.
De container zorgt ervoor dat hij niet van "boven/achter" kan worden aangevallen en de etende zombies bij Nicholas zijn lichaam zorgen ervoor dat de walkers erachter en op de flanken worden tegengehouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, dat glenns bovenlichaam grotendeels bedekt wordt, OK, prima, ill buy that. Maar wat bedekt dan zijn eigen bovenlichaam?
Niet dat ik dit ooit geprobeerd heb, maar je kan jezelf echt nooit volledig bedekken met andermans lichaam op zodanige manier dat tientallen grijpende handen en bijtende monden je niet meer kunnen bereiken.
Snap ik, er kunnen wellicht door de drukte, het hek en de container maar een paar walkers echt bij hem, maar dan nog steeds .. door wat wordt zijn onderlichaam bedekt? Zeker wanneer Nicholas buikholte dus blijkbaar op glenns borstkast ligt (waardoor het ook lijkt alsof die darmen uit zijn ribbenkast komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De container zorgt ervoor dat hij niet van "boven/achter" kan worden aangevallen en de etende zombies bij Nicholas zijn lichaam zorgen ervoor dat de walkers erachter en op de flanken worden tegengehouden.
Ja precies!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met elk van je punten eens. Plus, nummer 5:
[..]
Nouja een warme, gapend opliggende buikholte met verse darmen en al zal meer aanspreken dan een been.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Snap ik, er kunnen wellicht door de drukte, het hek en de container maar een paar walkers echt bij hem, maar dan nog steeds .. door wat wordt zijn onderlichaam bedekt? Zeker wanneer Nicholas buikholte dus blijkbaar op glenns borstkast ligt (waardoor het ook lijkt alsof die darmen uit zijn ribbenkast komen.
Zelfs al zou Nicholas precies, en dan ook echt precies, op glenn liggen (wat hij dus niet doet, want die darmen) dan kan er toch makkelijk iemand bij zijn benen?
Wel voor de paar walkers die dichtbij genoeg zijn om die darmen daadwerkelijk te eten. Walkers die daar niet bij kunnen zullen dan toch eerder voor andere ledematen binnen hun bereik gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja een warme, gapend opliggende buikholte met verse darmen en al zal meer aanspreken dan een been.
Vergelijk het met een feeding frenzy bij haaien
Naar Alexandria volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:32 schreef Biancavia het volgende:
Even iets anders, wat was Daryl nou van plan?
Goed punt, dat heb ik ook niet echt mee gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:32 schreef Biancavia het volgende:
Ja zo kun je alles doodredeneren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Wel voor de paar walkers die dichtbij genoeg zijn om die darmen daadwerkelijk te eten. Walkers die daar niet bij kunnen zullen dan toch eerder voor andere ledematen binnen hun bereik gaan.
Hoe je het ook wendt of keert, het slaat gewoon werkelijk nergens op.
Bovendien mag hij dan toch wel heel snel en zonder beten onder dat lichaam vandaan komen en onder die container kruipen, voordat de darmen 'op' zijn.
Nou, ik zou dus zeggen dat die grens ongeveer ligt bij 'tussen een groep zombies op de grond vallen en er levend en zonder beten vanaf komen'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles doodredeneren.
Soms heb je geluk, soms niet. De een wordt ook in real life door bliksem ingeslagen en overleeft, de ander niet.
Waar eindigt de grens dat het 'ergens op slaat' dan?
Volgens mij om duidelijk te maken dat Morgan/Daryl/Michonne het niet eens zijn met hoe Rick bezig is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:32 schreef Biancavia het volgende:
Als die kapot wordt gevreten dan is dat volkomen logisch, helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus zeggen dat die grens ongeveer ligt bij 'tussen een groep zombies op de grond vallen en er levend en zonder beten vanaf komen'.
Hij sloeg toch af bij dat bord van Alexandria?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij om duidelijk te maken dat Morgan/Daryl/Michonne het niet eens zijn met hoe Rick bezig is.
Hahaha echt niet johquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:40 schreef probeer het volgende:
Net ff gecheckt, die container is iig hoog genoeg om er onder te kunnen kruipen.
Ja, maar het is Glenn! Die is al zo veel keer op miraculeuze wijze ontsnapt. Dat klopt gewoon met de wetten in dat universum. Dat Glenn dood zou gaan, dat zou juist nergens op slaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus zeggen dat die grens ongeveer ligt bij 'tussen een groep zombies op de grond vallen en er levend en zonder beten vanaf komen'.
Ware het niet dat hij schreeuwt als een speenvarken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als die kapot wordt gevreten dan is dat volkomen logisch, helemaal met je eens.
Maar totaal, zonder enige twijfel onmogelijk dat hij zou overleven? Dat vind ik niet. Nicholas zijn bloed en ingewanden worden compleet over hem heen gemorst, als hij zich dood houdt dan zou het kunnen dat de walkers hem met rust laten.
1% kans, maar goed kans is kans, al helemaal op TV
Hij schreeuwt als een speenvarken weet je niet want we hoorden geen geluidquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij schreeuwt als een speenvarken.
Bovendien bijzonder handig dat zombies opeens ophouden met eten als het slachtoffer 'dood speelt', terwijl er al letterlijk honderden (tussen)scenes zijn geweest van een zombie die een of ander dood iemand aan het aanvreten is.
Mooi tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
De schrijvers hebben in ieder geval hun doel bereikt, iedereen praat over de Glenn situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |