abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157161097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:35 schreef Baszh het volgende:
Vond het trouwens best wel wreed dat ze die gebeten kerel die niet over het hek kwam geen mercy gaven. Gewoon staan kijken hoe die wordt kapotgebeten.
Ja, en dit inderdaad. Ook gewoon weglopen nadat hij al een minuut wordt opengehaald. Aan de haast heeft het dan niet gelegen want ze hebben eerst nog een tijdje de menselijke anatomie bestudeerd.
pi_157161529
Ik zocht net even iets op en kwam dit tegen over Glen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157161584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Dot. het volgende:
Ik zocht net even iets op en kwam dit tegen over Glen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw zeg, daar was nog niemand opgekomen :P
pi_157161649
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

wauw zeg, daar was nog niemand opgekomen :P
Oh, spuit elf dus :+ Sorry, volg niet alles perfect :)
pi_157161691
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:35 schreef NoXia het volgende:
Glenn is niet dood (helaas). Hij heeft nog een flare gun. Die zal hij vast gaan gebruiken en zal op magische wijzen ontsnappen.

[ afbeelding ]

Daarbij:

[..]

Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/

Dus waarschijnlijk gaan we Glenn een paar afleveringen niet zien om vervolgens hem aan te zien komen lopen, uit het niets terwijl iedereen denkt dat hij dood is. Zo hebben ze weer een leuk WTF momentje gecreëerd.
Of ze schieten scenes voor flashbacks met Glenn?
pi_157162003
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:42 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Of ze schieten scenes voor flashbacks met Glenn?
SPOILER
  woensdag 28 oktober 2015 @ 18:18:16 #257
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_157163468
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.

Ben je serieus? Kom op zeg...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_157168562
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:50 schreef tralalala het volgende:
En sowieso sterft Glenn in de armen van recht voor een huilende Maggie.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
3. Morgan deed er ongeveer 5 minuten over om bij die hoorn te komen en hem uit te zetten. Het lijkt wel alsof die groep van Glenn en Michonne een hele wereldreis moeten ondernemen om weer bij Alexandria te komen? Normaal gesproken let ik hier niet zo op maar dit vond ik wel storend.
Morgan was al voor die hoorn terug gestuurd om door te gaan geven wat er aan de hand was.

quote:
6s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Rick is aan het einde van zijn harde leerschool, hij was eerst ook een 'gutmensch' en nu een verbitterd eenkennig stukje mens. Tijd om Morgan dezelfde leerweg te geven en voor Rick om het tijdelijke te verruilen voor het eeuwige.
Als ze de strip Rick een beetje volgen is hij nog lang niet aan het einde van zijn harde leerschool.
pi_157169046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:06 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Jawel, maar dan droeg Nicholas nog steeds geen grijze kleding en Glenn wel. En aangezien die grijze trui van Glenn wordt verscheurd mag je er toch wel vanuit gaan dat het klaar is.
We zullen zien ;)
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157170122
Echt, als het blijkt dat Glenn toch niet dood... dan vind ik dat echt super onrealistisch, zeker in een serie waar iedereen zo gemakkelijk doodgaat.
pi_157171751
Valt me mee dat hier nog niet gesproken is over de bloedspatten die Glenn in z'n gezicht krijgt als Nicholas zich door z'n hoofd schiet.

Ze kijken elkaar aan als Nicholas schiet, misschien draait Nicholas zijn hoofd weg, maar dan nog moet Glenn 't vol in z'n gezicht krijgen en niet vooral rechts.

Of zie ik iets over 't hoofd?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157172109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Valt me mee dat hier nog niet gesproken is over de bloedspatten die Glenn in z'n gezicht krijgt als Nicholas zich door z'n hoofd schiet.

Ze kijken elkaar aan als Nicholas schiet, misschien draait Nicholas zijn hoofd weg, maar dan nog moet Glenn 't vol in z'n gezicht krijgen en niet vooral rechts.

Om een beetje dramatisch effect toe te voegen denk ik.
Flesje bier
pi_157172289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:

Die kogel kwam er toch vooral aan de andere kant uit, precies ook de kant waar Glenn's gezicht het meeste bloed ving. 't was geen shotgun waardoor Nicholas' hoofd compleet ontplofte.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157173793
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:35 schreef NoXia het volgende:
Glenn is niet dood (helaas). Hij heeft nog een flare gun. Die zal hij vast gaan gebruiken en zal op magische wijzen ontsnappen.

[ afbeelding ]

Daarbij:

[..]

Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/

Dus waarschijnlijk gaan we Glenn een paar afleveringen niet zien om vervolgens hem aan te zien komen lopen, uit het niets terwijl iedereen denkt dat hij dood is. Zo hebben ze weer een leuk WTF momentje gecreëerd.
Spoiler
pi_157173814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:04 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als ze de strip Rick een beetje volgen is hij nog lang niet aan het einde van zijn harde leerschool.
Spoiler
pi_157173891
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:22 schreef Awsom het volgende:

[..]

Spoiler
Nou ja, spoiler..

:P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157177029
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:22 schreef Awsom het volgende:

[..]

Spoiler
:')
pi_157177058
Post anders meteen even een samenvatting van de laatst verschenen strip.
pi_157177517
Het is dat ik er persoonlijk bij deze serie niet zo mee zit als ik een beetje weet wat er gebeurt, maar kap eens met die al dan niet semi spoilers... Genoeg mensen die wel verrast willen worden.
Ja doei.
pi_157182584
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat ik er persoonlijk bij deze serie niet zo mee zit als ik een beetje weet wat er gebeurt, maar kap eens met die al dan niet semi spoilers... Genoeg mensen die wel verrast willen worden.
inderdaad. Dit is het topic over de tv-show dus alles wat te maken heeft met de strips is spoiler in mijn ogen. Maak maar een nieuw topic over de strips, dan kom ik daar niet en kan iedereen die het over strips wil hebben daar naartoe
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:31:22 #271
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_157182766
Stel jullie zaten nu in de situatie van de Alexandria. Wat zouden jullie doen op de lange termijn? Waarom is er nog niemand op het idee gekomen om naar een boot/eiland te gaan?
pi_157182818
Ik zie power struggles op een boot / eiland niet zo zitten. Als het je in een Alexandria / gevangenis / waar dan ook op het vaste land niet bevalt, dan kun je altijd nog weg. Plus dat je eigenlijk niks ontvlucht, want mensen veranderen nog steeds in walkers, ook op een boot of eiland.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157182996
Daarbij raken je spullen op 'n gegeven moment op, dan zit je fijn op 'n eiland/boot. Qua gevaar voor walkers zal 't wel wat beter zijn ja, minder kans op onverwachte hordes.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:24:29 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157183480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daarbij raken je spullen op 'n gegeven moment op, dan zit je fijn op 'n eiland/boot. Qua gevaar voor walkers zal 't wel wat beter zijn ja, minder kans op onverwachte hordes.
Hebben we geen zeemeerminzombies dan? :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_157183778
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Die A viel me zelf ook op ja. Geen idee verder...

Tenzij ze een PLL cross over doen.. (See you later bitches, -A-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:55 schreef Wolken het volgende:
En wat met de rode, omcirkelde A op het eind wat op de leuning van de woning was getekend waar Carol zat? Zou er iemand in tekens hebben opgeschreven voor de Wolves zodat ze wisten wat ze waar konden halen? Of is het Carol's geheugensteuntje van treinwagon A waarin ze vast hebben gezeten? Of zie ik tekens in dingen die er niet zijn?
Ik denk de A van armory, door Enid er op gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')