abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:35:41 #226
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157154125
Glenn is niet dood (helaas). Hij heeft nog een flare gun. Die zal hij vast gaan gebruiken en zal op magische wijzen ontsnappen.

Daarbij:

quote:
Here's a couple pics of Abe on set and the alley where a few characters were filming today. Eugene, Abe, and Daryl were all spotted filming in the alley. Other characters sighted today were Rick, Carol, Aaron, and GLENN. They tried hiding Glenn with an entourage that acted like a human shield. It didn't work...
Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/

Dus waarschijnlijk gaan we Glenn een paar afleveringen niet zien om vervolgens hem aan te zien komen lopen, uit het niets terwijl iedereen denkt dat hij dood is. Zo hebben ze weer een leuk WTF momentje gecreëerd.

[ Bericht 17% gewijzigd door NoXia op 28-10-2015 08:46:45 ]
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:38:13 #227
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157154147
Toen Morgan eind vorig seizoen met die wolves bij het kampvuur zat was het toch maar al te duidelijk dat hij geen deel van hen uitmaakte.

We zullen inderdaad wel zien hoe Morgan de aanwijzingen van Rick heeft gevolgd t/m Alexandria. Wat we tot nu toe alleen maar in kleine cameo's na de credits zagen.

Waarom hij weg moest uit zijn dorpje waar hij Rick het laatste zag, waarom hij besluit toch rick te volgen. Waarom hij juist het goede in mensen blijft inzien etc.

Even een uurtje karakterontwikkeling voor Morgan zodat we hem straks toffer vinden en hij de rol van Rick over kan gaan nemen die dit seizoen mijns inziens keihard dood gaat :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_157154166
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.

Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
De enige geschiedenis die hij heeft met de Wolves is met die lui die hij bij dat kampvuur is tegengekomen.
  Redactie Frontpage woensdag 28 oktober 2015 @ 08:50:02 #229
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_157154251
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die denken dat Rick dood gaat. :')
Ik zou het wel leuk vinden, wat een kutgast is dat geworden zeg. Geef de leiding maar aan Daryll of Michonne. Of beter nog, aan Morgan :)
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:35 schreef NoXia het volgende:
Glenn is niet dood (helaas). Hij heeft nog een flare gun. Die zal hij vast gaan gebruiken en zal op magische wijzen ontsnappen.

[ afbeelding ]

Daarbij:

[..]

Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/

Dus waarschijnlijk gaan we Glenn een paar afleveringen niet zien om vervolgens hem aan te zien komen lopen, uit het niets terwijl iedereen denkt dat hij dood is. Zo hebben ze weer een leuk WTF momentje gecreëerd.
Dit... Glenn schreeuwde nauwelijks toen 'hij' aan stukken werd getrokken. Ik denk dat het lichaam van Nicholas op hem lag en dat dat verorberd werd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_157154371
Hoop juist dat die Morgan snel de pijp uit is. Irritant cliché figuur met z'n ninjastok en zuivere moraal. :') Totaal ongeloofwaardig dat je het met zijn kinderlijke naïviteit langer dan een week overleeft in zo'n omgeving.

[ Bericht 16% gewijzigd door 16meter op 28-10-2015 09:37:53 ]
pi_157154617
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Ik geef Glenn weinig kans helaas. In die scene dat hij (of Nicholas) wordt opengehaald, zie je duidelijk dat er een grijs kledingstuk geript wordt en het lichaam wat daaronder zit wordt leeggetrokken, plat gezegd. Glenn heeft een grijs truitje aan, Nicholas groen. 1+1= RIP Glenn [ afbeelding ]
Viel Nicholas niet bovenop hem?
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157154735
Rick gaat sowieso nog niet dood. Waarom zou anders zijn hand-verwonding zo duidelijk in beeld zijn gebracht? Dat had totaal geen toegevoegde waarde als hij nu snel dood zou gaan. Ik denk dat daar nog wat mee gaat gebeuren.

Over Glenn twijfel ik, ik hoop dat hij nog leeft :)
pi_157154876
Rickheld _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157155009
Glenn is toch helemaal leeg gehaald, wat een onzin verhalen hier :P
  woensdag 28 oktober 2015 @ 09:54:21 #235
202546 Baszh
The Dude abides
pi_157155051

Veel succes Glenn
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_157155557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef 16meter het volgende:
Hoop juist dat die Morgan snel de pijp uit is. Irritant cliché figuur met z'n ninjastok en zuivere moraal. :') Totaal ongeloofwaardig dat je het met zijn kinderlijke naïviteit langer dan een week overleeft in zo'n omgeving.
Maarja there can only be 1

Morgan gaat dood of the priest.....
pi_157155602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:54 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Veel succes Glenn
Er zijn al genoeg foto's opgedoken dat er ruimte is om onder die container te kruipen. En dan zal die wel miraculeus gered worden _O-
pi_157155840
Tot nu toe al die afleveringen van dit seizoen gebeuren in een dag toch?

Kan zijn dat het verder gaat met die dag, dat Glenn wel overleeft maar niet zonder een bijt en hij wil ten koste naar Alexandria gaan om nog een keer Maggie te zien om. Dus alsnog ten dode geschreven alleen wat uitgestrekt
Ala die ene man (David geloof ik) die na gebeten te zijn, nog terug wilde gaan om afscheid te kunnen nemen van zijn vrouw en ook een afscheidsbrief schreef en aan Michonne wilde geven.

Walking Dead doen vaak van die dubbelzinnige dingen, Glenn met die dumb-ass line tegen rick via walky-talkie, Michonne tegen Heath over de bloed op je hebben en niet weten of het van vriend of zombie is etc.
pi_157156175
Zou Rick trouwens ook niet besmet zijn?

Vlak voor dat hij bij de camper kwam, trok hij een mes uit een zombie. Volgens mij snijdt hij zichzelf vervolgens een beetje met dat mes; je ziet hem vervolgens ook een paar keer zorgelijk naar die hand kijken.

Het zal mij, als het waar is, niks verbazen als Rick dit seizoen het met een hand minder gaat doen....
  woensdag 28 oktober 2015 @ 11:35:44 #240
202546 Baszh
The Dude abides
pi_157156354
Vond het trouwens best wel wreed dat ze die gebeten kerel die niet over het hek kwam geen mercy gaven. Gewoon staan kijken hoe die wordt kapotgebeten.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  woensdag 28 oktober 2015 @ 12:36:59 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157157348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:54 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Veel succes Glenn
Dat is toch Glenn's buikholte niet?

Dat zie je meteen al. Wat ook opvalt in dit shot is dat alle voorste zombies bezig zijn met Nicholas en ze wel heel erg goed staan gepositioneerd om andere zombies bij Glenn weg te houden. Hij zou in theorie zo onder die container kunnen kruipen (en er schijnt ook een brandtrap aan de rechterzijde te zijn)

Overigens over de vraag of Rick is geïnfecteerd, let op het zou een SERIEUZE spoiler kunnen zijn. Als je het niet wilt weten lees het dan niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157157737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zou Rick trouwens ook niet besmet zijn?

Vlak voor dat hij bij de camper kwam, trok hij een mes uit een zombie. Volgens mij snijdt hij zichzelf vervolgens een beetje met dat mes; je ziet hem vervolgens ook een paar keer zorgelijk naar die hand kijken.

Het zal mij, als het waar is, niks verbazen als Rick dit seizoen het met een hand minder gaat doen....
Die wond aan die hand werd idd een paar keer erg duidelijk in beeld gebracht.
Flesje bier
pi_157157778
Eigenlijk hadden ze net zo makkelijk een vuurtje kunnen stoken in die steengroeve en de tent veranderen in 1 groot crematorium. Zoveel lijken branden wel een tijdje en het vuur en de rook trekt nog meer walkers die kant op. Twee vliegen in 1 klap. Was een stuk makkelijker geweest dan een paar duizend walkers weglokken :')_!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157157948
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best overtuigend.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:26:04 #245
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_157158262
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:56 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Die wond aan die hand werd idd een paar keer erg duidelijk in beeld gebracht.
SPOILER
opgezegd@fok.nl
pi_157158370
Lijkt me sterk dat Glenn dood is. Het leek niet eens of hij pijn had. Volgensmij zoals eerder al gezegd werd, is het gewoon vanuit een bepaalde positie gefilmd.

En Rick, die verliest sowieso zijn hand. Dood zal hij niet gaan.
pi_157159095
Ik denk dat Glenn dood is, maar het zou me ook niet verbazen als ze hem laten leven. Zo van; Nicholas lag bovenop hem, daardoor rook hij daarna ook naar zombie dus lieten ze Glenn liggen ofzo. Ik hoop het niet tho.

Erger me wel kapot erg aan die momenten dat ze zouden moeten rennen en nog rustig een halve minuut ergens naar gaan staan kijken, zoals die Michonne etc. bij dat hek bijvoorbeeld, tering. :')
  woensdag 28 oktober 2015 @ 14:48:33 #248
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157159713
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:06 schreef VMSDKR het volgende:

Erger me wel kapot erg aan die momenten dat ze zouden moeten rennen en nog rustig een halve minuut ergens naar gaan staan kijken, zoals die Michonne etc. bij dat hek bijvoorbeeld, tering. :')
En die gozert dan geen mercy kill gunnen door dat zwaard in zijn hoofd te planten, wat een trut. _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157159992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En die gozert dan geen mercy kill gunnen door dat zwaard in zijn hoofd te planten, wat een trut. _O-
Dat riep m'n vrouw ook. Zowel daar als bij dat vrouwtje met d'r gare enkel die na die dierenwinkel door de horde werd opgeslokt. Jaag dan op z'n minst een kogel door iemands hoofd, in plaats van toe te kijken hoe ze levend aan stukken worden gescheurd. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157161041
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:21 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Viel Nicholas niet bovenop hem?
Jawel, maar dan droeg Nicholas nog steeds geen grijze kleding en Glenn wel. En aangezien die grijze trui van Glenn wordt verscheurd mag je er toch wel vanuit gaan dat het klaar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')