Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/quote:Here's a couple pics of Abe on set and the alley where a few characters were filming today. Eugene, Abe, and Daryl were all spotted filming in the alley. Other characters sighted today were Rick, Carol, Aaron, and GLENN. They tried hiding Glenn with an entourage that acted like a human shield. It didn't work...
De enige geschiedenis die hij heeft met de Wolves is met die lui die hij bij dat kampvuur is tegengekomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Zelle het volgende:
Je kan zeker wel anderhalf uur vullen met slechts Morgan. Hij heeft een geschiedenis met de W's. Dat zag je zowel bij zijn terugkeer in het vorige seizoen als in de ene laatste aflevering. Mijn gok zou zijn dat hij daar is terecht is gekomen, het toch maar niks vond en toen is gebroken met die groep.
Begin ook steeds meer te geloven in een goede afloop voor Glenn. Rick gaat natuurlijk nooit dood.
Ik zou het wel leuk vinden, wat een kutgast is dat geworden zeg. Geef de leiding maar aan Daryll of Michonne. Of beter nog, aan Morganquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die denken dat Rick dood gaat.
Dit... Glenn schreeuwde nauwelijks toen 'hij' aan stukken werd getrokken. Ik denk dat het lichaam van Nicholas op hem lag en dat dat verorberd werd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:35 schreef NoXia het volgende:
Glenn is niet dood (helaas). Hij heeft nog een flare gun. Die zal hij vast gaan gebruiken en zal op magische wijzen ontsnappen.
[ afbeelding ]
Daarbij:
[..]
Bron: https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/
Dus waarschijnlijk gaan we Glenn een paar afleveringen niet zien om vervolgens hem aan te zien komen lopen, uit het niets terwijl iedereen denkt dat hij dood is. Zo hebben ze weer een leuk WTF momentje gecreëerd.
Viel Nicholas niet bovenop hem?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Ik geef Glenn weinig kans helaas. In die scene dat hij (of Nicholas) wordt opengehaald, zie je duidelijk dat er een grijs kledingstuk geript wordt en het lichaam wat daaronder zit wordt leeggetrokken, plat gezegd. Glenn heeft een grijs truitje aan, Nicholas groen. 1+1= RIP Glenn [ afbeelding ]
Maarja there can only be 1quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef 16meter het volgende:
Hoop juist dat die Morgan snel de pijp uit is. Irritant cliché figuur met z'n ninjastok en zuivere moraal.Totaal ongeloofwaardig dat je het met zijn kinderlijke naïviteit langer dan een week overleeft in zo'n omgeving.
Er zijn al genoeg foto's opgedoken dat er ruimte is om onder die container te kruipen. En dan zal die wel miraculeus gered wordenquote:
Dat is toch Glenn's buikholte niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Die wond aan die hand werd idd een paar keer erg duidelijk in beeld gebracht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zou Rick trouwens ook niet besmet zijn?
Vlak voor dat hij bij de camper kwam, trok hij een mes uit een zombie. Volgens mij snijdt hij zichzelf vervolgens een beetje met dat mes; je ziet hem vervolgens ook een paar keer zorgelijk naar die hand kijken.
Het zal mij, als het waar is, niks verbazen als Rick dit seizoen het met een hand minder gaat doen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best overtuigend.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die wond aan die hand werd idd een paar keer erg duidelijk in beeld gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
En die gozert dan geen mercy kill gunnen door dat zwaard in zijn hoofd te planten, wat een trut.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:06 schreef VMSDKR het volgende:
Erger me wel kapot erg aan die momenten dat ze zouden moeten rennen en nog rustig een halve minuut ergens naar gaan staan kijken, zoals die Michonne etc. bij dat hek bijvoorbeeld, tering.
Dat riep m'n vrouw ook. Zowel daar als bij dat vrouwtje met d'r gare enkel die na die dierenwinkel door de horde werd opgeslokt. Jaag dan op z'n minst een kogel door iemands hoofd, in plaats van toe te kijken hoe ze levend aan stukken worden gescheurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die gozert dan geen mercy kill gunnen door dat zwaard in zijn hoofd te planten, wat een trut.
Jawel, maar dan droeg Nicholas nog steeds geen grijze kleding en Glenn wel. En aangezien die grijze trui van Glenn wordt verscheurd mag je er toch wel vanuit gaan dat het klaar is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Viel Nicholas niet bovenop hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |