Vette shit, toen ik hem nog zelfs voor jou in Maassluis had gelegd!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet je nog in 2012 dat was pas lachen !
Ja dat vond ik toen echt super cool van jouquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vette shit, toen ik hem nog zelfs voor jou in Maassluis had gelegd!
Nog geen idee, maar i.i.g. binnen een straal van 1 uur vanaf mijn woonplaats.quote:
Volgens mij ligt ie in Leiderdorp!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nog geen idee, maar i.i.g. binnen een straal van 1 uur vanaf mijn woonplaats.
Maar goed, eerst maar eens zorgen dat ik die stok vind. Ik vermoed dat hij niet op Kaag ligt, want ik ben nu op Kaag en bij het enige bord die ik kan vinden, ligt hij niet
Kan je hem niet in de randstad houden?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar goed, eerst maar eens zorgen dat ik die stok vind. Ik vermoed dat hij niet op Kaag ligt, want ik ben nu op Kaag en bij het enige bord die ik kan vinden, ligt hij niet
Dat vermoed ik ook. Nattekat was immers al te laat voor werk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie in Leiderdorp!
Latekatquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Nattekat was immers al te laat voor werk.
Hij ligt nu toch een uur van je woonplaats af?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik het niet te proberen morgen of overmorgen denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, Nattekat was al te laat op het werk. Waarschijnlijk volgen de foto's vanavond.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb t hele topic al drie keer doorgeploegd, maar ik zie geen plaatsingsfoto's van de huidige verblijfsplaats van de stok. Mis ik iets?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, Nattekat was al te laat op het werk. Waarschijnlijk volgen de foto's vanavond.
Maar sommige users rijden op de gok ergens heen om te kijken of daar toevallig de stok ligt.
Ik noem geen namen
Waar zijn de foto's dan?quote:
Net daarbuiten, maar vanaf Rotterdam vast met bussen te bereikenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan je hem niet in de randstad houden?
Dat zou ik weer heel cool vinden
Sommige plaatsnaambordje worden realtime met camera's in de gaten gehouden.quote:
Ik ga niet met de bus, veelste duur.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:29 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Net daarbuiten, maar vanaf Rotterdam vast met bussen te bereiken
Rij je nu rondjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's dan?
Dus je zegt dat hij wèl op Kaag ligt, maar niet bij het bord bij de auto-pont?
Ik heb al meerdere rondjes gereden en ook een bewoner gevraagd, zij wist niks van een 2e bordquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Er was een tweede bord, kostte me een heel rondje voor ik die vond
Foto's om 18u
Toch niet met de auto hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere rondjes gereden en ook een bewoner gevraagd, zij wist niks van een 2e bord
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere rondjes gereden en ook een bewoner gevraagd, zij wist niks van een 2e bord
Ik ga niet zo snel naar huis. Maar er is kans nu dat ik de stok vanavond niet meer kan uitzetten, omdat het zo lang heeft geduurd met die locatiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme
Ik dacht dat je allang richting huis was.
Geen foto's, verslagje of wat dan ook van mijn kant dus
Er is om de hoek ook een bord waar je hem aan kan hangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga niet zo snel naar huis. Maar er is kans nu dat ik de stok vanavond niet meer kan uitzetten, omdat het zo lang heeft geduurd met die locatie
Dan moet je niet vertellen waar je hem gaat leggen..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme
Had je 'm op een andere locatie moeten leggenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme
Als ik de locatie niet van te voren kreeg, had ik'm alsnog gehaald op het moment dat deze bekend werdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen waar je hem gaat leggen..
Genoeg plaatsen in de gemeente Kaag en Brassem die nog moeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga niet zo snel naar huis. Maar er is kans nu dat ik de stok vanavond niet meer kan uitzetten, omdat het zo lang heeft geduurd met die locatie
Er was een reden dat ik goed op zoek was naar een tweede bordquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen waar je hem gaat leggen..
Dat is toewijdingquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was een reden dat ik goed op zoek was naar een tweede bord
Dat Fien zo gek is om tig rondjes te rijden had ik ook niet verwacht
Ik reed niet constant, maar stond ook lang stil, gewoon wat internetten en zo. Wat dat betreft is het prima uit te houden in de auto. Het enige wat ik miste was een toilet en een werkende autolader voor min laptopquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, daarom moest ik dus 45 minuten door de regen fietsenquote:Tussen Schiphol en Amsterdam Zuid/Hoofddorp/Lelylaan rijden geen treinen door een versperring.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
woensdag 28 oktober 14:59
Dit inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Lekker motiverend dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:03 schreef 44rdbei het volgende:
Maar de stok is dus alweer weg uit het westen
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Jezus wat zijn jullie zuur..
Toch mooi dat hij nu weer reist na een week niksen.. En ik vind het wel knap dat ze hem vond zonder foto's
Nee dat is het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk dat de stok in uitermate vaag gehucht terecht komten dat is WEL leuk
Jammer dat het nooit iets zal worden, Fien heeft maar 1 grote liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het wel op... nog 22kmquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk dat de stok in uitermate vaag gehucht terecht komten dat is WEL leuk
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op... nog 22km
Zit wel een beetje krap bij brandstof... nog 7 liter of zo
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ontvolg, ik zie het topic over een week wel weer voorbijkomen
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ben je mad?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
En wij acteren niet eensquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:04 schreef Lizaatje het volgende:
Echt, dit topic kent meer drama dan GTST hoor.
Rij je alleen maar op brandstofbonnen of zo ..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
gelukkig heb je vrij reizen B) dus als ze je schnappen is het nog geen dramaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb blijkbaar een stuk zwart gereisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even nog naar huis rijden... 51km te gaan... en nog ongeveer 5 liter brandstof beschikbaarNee. Ik tank wel, maar heb er nu niet heel veel zin in als het niet hoeft, als ik naar de regen buiten kijk...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Rij je alleen maar op brandstofbonnen of zo ..![]()
Ik kom er zo mee, een ogenblik geduldquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft iemand een pinpoint voor Kaag? Nu er geen foto's zijn geplaatst wil ik toch graag weten waar hij precies lag, voor de statistieken.
https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B013'06.6%22N+4%C2%B033'35.5%22E/@52.2184778,4.5597269,21z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x0quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft iemand een pinpoint voor Kaag? Nu er geen foto's zijn geplaatst wil ik toch graag weten waar hij precies lag, voor de statistieken.
Je bedoeld waar hij in Kaag lag?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:43 schreef Thijz het volgende:
Heeft Fien nog een pinpoint voor de statistieken?
Is dat niet gewoon een straatnaambordje en daarom een ongeldige plaatsing op de Kaag en staat Kaag dan ook nog steeds open?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:37 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B013'06.6%22N+4%C2%B033'35.5%22E/@52.2184778,4.5597269,21z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Het was bij dat kleine blauwe bord rechtsHet grotere bord links, dat is hetgeen je op Google Maps kan zien "aan de overkant v/h water"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel raar dat daar een bord staat, want je bent de bebouwde kom in principe al binnen via dat bord bij de pont
Nog raarder is dat ik het bord telkens over het hoofd heb weten te zien, terwijl ik ontzettend lang in de auto had gezeten op de plek waar ik deze foto's had gemaaktEn ik ben dat straatje waar dat bord zit ook helemaal uitgereden tot het uiteinde en weer terug
Maar goed, toen ik die straat in reed, kwam ik van rechts en kon ik het bord ook moeilijk zien vanuit de auto.
Echt geluk dat ik op het laatste moment toch nog besloot iemand te vragen die op de pont zat te wachten. Terwijl ik met hem sprak (hij wist mij ook niet te vertellen dat daar nog een bord was), zag ik achter hem het bewuste bord
[..]
Je bedoeld waar hij in Kaag lag?
Bij deze
Alles telt waar de plaatsnaam op staat... Anders waren eerdere verplaatsingen ook ongeldig. Zoals Valom door Tara.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een straatnaambordje en daarom een ongeldige plaatsing op de Kaag en staat Kaag dan ook nog steeds open?![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een straatnaambordje en daarom een ongeldige plaatsing op de Kaag en staat Kaag dan ook nog steeds open?![]()
Ik heb gekeken, maar betekent nog een uur omrijden voor mij.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar betekent nog een uur omrijden voor mij.
Vanavond gaat 'm niet worden, wedstrijd. Misschien morgen, maar verwacht ook dan van niet.
Alstie er volgende week dinsdag nog ligt, grote kans
Dan is dit een hele goede reden om er wèl een keer te komen!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:51 schreef Maringo het volgende:
Weer zo'n uithoek waar geen hond komt.
Heeft ie nooit gelegen, hoax, Fien heeft hem van Doetinchem naar niemandsland gebrachtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
De kaag![]()
Helaas geen tijd om langs te gaan...
volgens mij daar bij de langendijk-boutlaanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:57 schreef Buurpoes het volgende:
Hmm, weinig streetview in Scharendijke.
Vanuit Rotterdam ja; niet iedereen woont daar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:50 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dan is dit een hele goede reden om er wèl een keer te komen!
Verder valt het wel mee met "een uithoek": het ligt binnen een uur van Rotterdam vandaan en wel erg dichtbij de provinciale weg N57
Ik vind dat nog best een eind. Een uur heen en een uur terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:50 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dan is dit een hele goede reden om er wèl een keer te komen!
Verder valt het wel mee met "een uithoek": het ligt binnen een uur van Rotterdam vandaan en wel erg dichtbij de provinciale weg N57
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeeland is geen populaire provincie als het om de FOK!stok gaat
Daarom ligt ie er ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de stok anders ook maar zelden kunnen pakken in minder dan een uur enkele reisquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind dat nog best een eind. Een uur heen en een uur terug.
Maar elke bestemming heeft dat "probleem" in principe... er is geen enkele bestemming die dichtbij is voor iedereenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam ja; niet iedereen woont daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |