quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Jezus wat zijn jullie zuur..
Toch mooi dat hij nu weer reist na een week niksen.. En ik vind het wel knap dat ze hem vond zonder foto's
Nee dat is het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk dat de stok in uitermate vaag gehucht terecht komten dat is WEL leuk
Jammer dat het nooit iets zal worden, Fien heeft maar 1 grote liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het wel op... nog 22kmquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk dat de stok in uitermate vaag gehucht terecht komten dat is WEL leuk
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op... nog 22km
Zit wel een beetje krap bij brandstof... nog 7 liter of zo
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ontvolg, ik zie het topic over een week wel weer voorbijkomen
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ben je mad?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
En wij acteren niet eensquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:04 schreef Lizaatje het volgende:
Echt, dit topic kent meer drama dan GTST hoor.
Rij je alleen maar op brandstofbonnen of zo ..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:49 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
gelukkig heb je vrij reizen B) dus als ze je schnappen is het nog geen dramaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb blijkbaar een stuk zwart gereisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even nog naar huis rijden... 51km te gaan... en nog ongeveer 5 liter brandstof beschikbaarNee. Ik tank wel, maar heb er nu niet heel veel zin in als het niet hoeft, als ik naar de regen buiten kijk...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Rij je alleen maar op brandstofbonnen of zo ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |