Ik heb al meerdere rondjes gereden en ook een bewoner gevraagd, zij wist niks van een 2e bordquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Er was een tweede bord, kostte me een heel rondje voor ik die vond
Foto's om 18u
Toch niet met de auto hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere rondjes gereden en ook een bewoner gevraagd, zij wist niks van een 2e bord
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere rondjes gereden en ook een bewoner gevraagd, zij wist niks van een 2e bord
Ik ga niet zo snel naar huis. Maar er is kans nu dat ik de stok vanavond niet meer kan uitzetten, omdat het zo lang heeft geduurd met die locatiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme
Ik dacht dat je allang richting huis was.
Geen foto's, verslagje of wat dan ook van mijn kant dus
Er is om de hoek ook een bord waar je hem aan kan hangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga niet zo snel naar huis. Maar er is kans nu dat ik de stok vanavond niet meer kan uitzetten, omdat het zo lang heeft geduurd met die locatie
Dan moet je niet vertellen waar je hem gaat leggen..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme
Had je 'm op een andere locatie moeten leggenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme
Als ik de locatie niet van te voren kreeg, had ik'm alsnog gehaald op het moment dat deze bekend werdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen waar je hem gaat leggen..
Genoeg plaatsen in de gemeente Kaag en Brassem die nog moeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga niet zo snel naar huis. Maar er is kans nu dat ik de stok vanavond niet meer kan uitzetten, omdat het zo lang heeft geduurd met die locatie
Er was een reden dat ik goed op zoek was naar een tweede bordquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen waar je hem gaat leggen..
Dat is toewijdingquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was een reden dat ik goed op zoek was naar een tweede bord
Dat Fien zo gek is om tig rondjes te rijden had ik ook niet verwacht
Ik reed niet constant, maar stond ook lang stil, gewoon wat internetten en zo. Wat dat betreft is het prima uit te houden in de auto. Het enige wat ik miste was een toilet en een werkende autolader voor min laptopquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, daarom moest ik dus 45 minuten door de regen fietsenquote:Tussen Schiphol en Amsterdam Zuid/Hoofddorp/Lelylaan rijden geen treinen door een versperring.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
woensdag 28 oktober 14:59
Dit inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Lekker motiverend dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:03 schreef 44rdbei het volgende:
Maar de stok is dus alweer weg uit het westen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |