Op basis van wat? Die worden nooit kampioenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In het begin zei ik vitesse kampioen, maar ik geloof daar niet meer in.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hou nog toch eens op. Om moe van te worden dit.
Lijkt me sterk, hand in hand kameraden he !quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat moet een fantastisch feest zijn, maar ik hoop dat het niet uit de hand loopt.
Heracles ook niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van wat? Die worden nooit kampioen
Aboutaleb zou eens verboden moeten worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie Aboutalebgod het feest nog wel verbieden.
Dan gaat het letterlijk ontploffen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen hand in hand!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hand in hand kameraden he !
Feest wordt dan gehouden op de tweede Maasvlakte.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
en Bertquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen hand in hand!
Aboutalebgod gaat denk ik ook gezellig naar de coolsingelquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog wat vragen openquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit je wel op te letten? Ze wijzen net beide een andere kampioen aan.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En na die openbaring is je moeder nooit meer aan een baan gekomen?
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe is het om Ruud als vader te hebben?
Doe eens normaal.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg wanhopig om prijzen te winnen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
1. Feyenoord
2. Feyenoord.
Je verwacht het niet.
Trouwe aanhang héquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
1. Feyenoord
2. Feyenoord.
Je verwacht het niet.
Nee, de dame in kwestie is ongeveer van jouw leeftijd. Misschien is het wel wat voor je.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog wat vragen open
[..]
[..]
[..]
En je moeder had dat niet kunnen zijn omdat...?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, de dame in kwestie is ongeveer van jouw leeftijd. Misschien is het wel wat voor je.
vindtquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef Zinedinho het volgende:
Johan vind Bazoer de winnaar, maar geeft aan het begin aan voor Vermeer te hebben gekozen.. mkay
Deze uitzending van VI haalt meer topics dan Feyenoord aan landstitels gewonnen heeft man.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef Typisch het volgende:
de tering, dit topic is niet bij te houden
Je zit bijzonder vervelend te doen, dus helaas geen pics voor jou.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En je moeder had dat niet kunnen zijn omdat...?
Anyway, pics?
missschien moet je opletten, hij gaf aan dat René al voor hem had gekozen voor bazoerquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef Zinedinho het volgende:
Johan vind Bazoer de winnaar, maar geeft aan het begin aan voor Vermeer te hebben gekozen.. mkay
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat WK rugby is ook al anderhalf jaar bezig voor mijn gevoel...
Dit dus. Ik moest zelf opzoeken wie er in de finale staan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Leuk, die finale rugby, maar in die trailer hoor je nieteens wie er in de finale staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |