quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:17 schreef Pascalus het volgende:
Leogod![]()
Lumb, Ignjatovic, van de Beukering
Samen met Geert-Arend Roordaquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman gaat ons naar de Europese titel leiden volgend jaar.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik las Johan kanker kanker.
Jij hebt zondag toch niet stiekem op de thuistribune van Vitesse plaatsgenomen, Stijn?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman gaat ons naar de Europese titel leiden volgend jaar.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
En weer terug naar Heerenveen Inside.
straks lopen er nog mods wegquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Doe eens even geen club bash hier anders krijgen we weer een relletje hier. Moeten we niet willen boys.
nou meid, tis watquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, op Twente na de meest debiele club van Nederland.
Zegt iemand van de grijze muizen club.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn allebei buitengewoon neppe clubs geworden. Met de van Geels en Guddes van deze wereld.
Uitstraling van een makreel.
Ik ken een stewardess die claimt dat Gullit wel eens bij haar langs is gekomen na een vluchtje met de KLM.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef Evertjan het volgende:
Ruud Gullit is een notoire vreemdganger volgens Wilfred Genee
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand van de grijze muizen club.
Mijn god
je moeder?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken een stewardess die claimt dat Gullit wel eens bij haar langs is gekomen na een vluchtje met de KLM.
De kampioen. Toen eens wat respect en spreek mij aan met u.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand van de grijze muizen club.
Mijn god
Geelgod.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn allebei buitengewoon neppe clubs geworden. Met de van Geels en Guddes van deze wereld.
Uitstraling van een makreel.
En na die openbaring is je moeder nooit meer aan een baan gekomen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken een stewardess die claimt dat Gullit wel eens bij haar langs is gekomen na een vluchtje met de KLM.
Hoe is het om Ruud als vader te hebben?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guardado is sinds z'n blessure niet best
Die is dan ook niet rustig gebrachtquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die werd ook pijnlijk geklopt door Bazoerquote:
Nog steeds beter dan alles op het middenveld bij Feyenoord.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hij heeft ROUTINEquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is natuurlijk ook moeilijk zoniet onmogelijk om over vrijdag heen te komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Brammess het volgende:
Deze uitzending is zo zaaddodend dat ik nu een interview van De Boer kijk.
Toen ie in de as ging staan? Dikke prima.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
even de tijd gevenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij bent niet erg objectief.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan alles op het middenveld bij Feyenoord.
Ik heb zaterdag niet gekekenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit baseer je alleen op zaterdag.
Petrovicquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Babbelzieke Joegoslaaf zat in de studio.
Het gaat ontploffen daar.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
Zou Rotterdam dat wel overleven, een kampioenschap.
Als je tegen Excelsior thuis niet kan winnen word jij geen kampioen.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten.
Zit je wel op te letten? Ze wijzen net beide een andere kampioen aan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef Zinedinho het volgende:
Zijn vd Gijp en Johan het ooit wel eens oneens met elkaar?
Hou nog toch eens op. Om moe van te worden dit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je tegen Excelsior thuis niet kan winnen word jij geen kampioen.
Na 1940 zijn ze er ook weer bovenop gekomen.....quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
Zou Rotterdam dat wel overleven, een kampioenschap.
Excelsior kampioen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je tegen Excelsior thuis niet kan winnen word jij geen kampioen.
Dat moet een fantastisch feest zijn, maar ik hoop dat het niet uit de hand looptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |