Dus als Maldonado uitvalt rijdt Max podium?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef nils7 het volgende:
Als iemand nu uitvalt is het Max op het podium
Het zijn de kleine dingen die het doen...dat lijkt hij toch wat te missen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
Sainzecht de tiende keer dat hij te hard in de pits heeft gereden
voor hem, vergat dat in mn enthousiasmequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als Maldonado uitvalt rijdt Max podium?
Tv kunnen kijken vanaf je wcquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik durf niet naar de wc te gaan. Straks mis ik iets.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef franklop het volgende:
max niemand achter zich die sneller is meer.
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclamequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Nee, wat een tyfusmoment voor reclame. Ongelofelijk. Hier creëer je toch geen goodwill mee?
Gewoon Veronica live, en RTL of sky tijdens de reclamequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclame
dit, zo graag ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
hopelijk vlieger er nu 2 mercedessen uit
HHB kijk ik morgen wel terugquote:
Is.quote:
Niet echt....quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En die sainz krijgt p10 weer in de schoot geworpennadat hij ingehaald werd door de Honda's veel geluk deze race met de crash en uitvallers, had Max maar eens de helft van het geluk van sainz. Die heeft toch alle punten gepakt op geluk zonder inhaalacties
Punten voor Rossi pleasequote:
Het zou wel gaaf zijn voor die yankeesquote:
zou voor promotie van de F1 goed zijnquote:
Niet mee eens. Was gewoon erg sterk van Sainz.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En die sainz krijgt p10 weer in de schoot geworpennadat hij ingehaald werd door de Honda's veel geluk deze race met de crash en uitvallers, had Max maar eens de helft van het geluk van sainz. Die heeft toch alle punten gepakt op geluk zonder inhaalacties
Daarom. Ik gun ze niet veel, maar dat wel na zo'n kut weekend mede dankzij het weer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Het zou wel gaaf zijn voor die yankees
Mag hem ook wel eens meezitten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Maldonado is er daar één van. Ongelooflijk eigenlijk.
zit minutenlang naar de sc te kijken en als het allemaal losbarst gaan ze naar reclame. Waardeloos.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclame
Dat is regelrechte wonder, dat die nog niet van de baan is afgevlogenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Maldonado is er daar één van. Ongelooflijk eigenlijk.
Wat niet is, kan nog komen hè.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is regelrechte wonder, dat die nog niet van de baan is afgevlogen
denk het net nietquote:
GP van GB was de laatste keer dat er 7 DNF waren.quote:
Die moet 100% nog een keerquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:21 schreef marcodej het volgende:
Moet Max nog een keer stoppen of kan hij het hiermee redden?
jip en janneke champagnequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:21 schreef zoem het volgende:
Max zou niet eens mogen drinken op het podium want <21
Dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:21 schreef marcodej het volgende:
Moet Max nog een keer stoppen of kan hij het hiermee redden?
red bullquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:21 schreef zoem het volgende:
Kan welquote:
Die mag straks met Fristi gaan spuiten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:21 schreef zoem het volgende:
Klopt, misgun het hem ook niet. Gun het Lotus ook wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mag hem ook wel eens meezitten.
Denk het ook. Laten we hopenquote:
ditquote:
bijna iedereen erachter zal denk ik nog moeten. Behalve Red Bull danquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:21 schreef Fokkingvet het volgende:
max moet nog keertje stoppen volgens mij, gaat nog terugvallen
En wapen vanaf 18 toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef zoem het volgende:
Land of the free, maar wel rijbewijs vanaf 16e en pas drinken vanaf 21e
Als ze Max mediums hadden gegeven i.p.v. softs zoals ze bij Sainz hadden gedaan was dat wel gelukt ja..quote:
dood gaan voor je land v.a 18quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef zoem het volgende:
En schieten vanaf je 4e of zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef zoem het volgende:
Kunnen ze in China nog veel van lerenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Harde werkers bij Red BullBinnen 20 seconden 2 wagens onderhouden
oh ja dat is waar. Vettel heeft ook mediumsquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als ze Max mediums hadden gegeven i.p.v. softs zoals ze bij Sainz hadden gedaan was dat wel gelukt ja..
Kan misschien wel beter zijn. Als je hier soms hoort dat mensen met net hun rijbewijs gehaald te hebben met drank gepakt worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef zoem het volgende:
Helaas is dat 2 vingers in de neus in een Mercedes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Beach het volgende:
Als jullie denken dat Max Rosberg achter zich houdt...
lol, die worden idd ingenomen bij de douanequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
En geen Kinder Suprise want dat is te gevaarlijk.
Idd zegquote:
Dat moet je niet willenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:24 schreef potjecreme het volgende:
Max had niet eens de kans om Ros naar buiten te duwen.
Omdat niet iedereen even hard rijdt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan Vettel nu op 6 sec zitten en voor de vsc op 12 sec
19quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Justevo het volgende:
Hoeveel seconde moet je hebben om een pit te overleven zonder je plek te verliezen?
Zolang hamilton nog rijdt met veel oudere banden......quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef caspervc het volgende:
Ik hoop zo dat max geen pit meer hoeft...
Voldoende :-) http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:
Piquetjequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Szura het volgende:
Sainz moet zich anders maar gewoon opofferen, zodat er SC komt laatste 5 ronden
Had niet anders verwacht. Nieuwere banden en een betere auto.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rosberg al 5 seconden weggereden bij Max.
Niet normaal joh..
Dat lijkt me enige vereiste als je ervoor wilt blijvenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef franklop het volgende:
Max iets sneller dan de rest achter zich
dan ben ik dronken straks!quote:
prima toch...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat lijkt me enige vereiste als je ervoor wilt blijven
Maar moet hij nog naar binnen? Net als de McLarens trouwens?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zal nog stuk moeten uitlopen indien hij moet pittenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja belachelijk dat verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rosberg al 5 seconden weggereden bij Max.
Niet normaal joh..
krijgt tom coronel toch gelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef merino het volgende:
Max pakt Vettel en staat straks naast de Merc boys op het podium!
Hij kan nu ook in een window komen dat hij het kan gaan redden op z'n softs!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef franklop het volgende:
ho, daar gaan we weer, max moet nu pitten denk ik ofzo?
Weet niet of dat verstandig is.
Dan gaan Rosberg en Vettel hem wel voorbij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ja hoor, Kan Hamilton weer pitten met de SC. Het zit hem ook niet tegen he.
Maar nu verliest hij nauwelijks tijd. Naar binnen moest hij toch.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan gaan Rosberg en Vettel hem wel voorbij.
Als die anderen met verse banden rijden is hij het haasjequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij kan nu ook in een window komen dat hij het kan gaan redden op z'n softs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |