Dus als Maldonado uitvalt rijdt Max podium?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef nils7 het volgende:
Als iemand nu uitvalt is het Max op het podium
Het zijn de kleine dingen die het doen...dat lijkt hij toch wat te missen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
Sainzecht de tiende keer dat hij te hard in de pits heeft gereden
voor hem, vergat dat in mn enthousiasmequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als Maldonado uitvalt rijdt Max podium?
Tv kunnen kijken vanaf je wcquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik durf niet naar de wc te gaan. Straks mis ik iets.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef franklop het volgende:
max niemand achter zich die sneller is meer.
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclamequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Nee, wat een tyfusmoment voor reclame. Ongelofelijk. Hier creëer je toch geen goodwill mee?
Gewoon Veronica live, en RTL of sky tijdens de reclamequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclame
dit, zo graag ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
hopelijk vlieger er nu 2 mercedessen uit
HHB kijk ik morgen wel terugquote:
Is.quote:
Niet echt....quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En die sainz krijgt p10 weer in de schoot geworpennadat hij ingehaald werd door de Honda's veel geluk deze race met de crash en uitvallers, had Max maar eens de helft van het geluk van sainz. Die heeft toch alle punten gepakt op geluk zonder inhaalacties
Punten voor Rossi pleasequote:
Het zou wel gaaf zijn voor die yankeesquote:
zou voor promotie van de F1 goed zijnquote:
Niet mee eens. Was gewoon erg sterk van Sainz.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En die sainz krijgt p10 weer in de schoot geworpennadat hij ingehaald werd door de Honda's veel geluk deze race met de crash en uitvallers, had Max maar eens de helft van het geluk van sainz. Die heeft toch alle punten gepakt op geluk zonder inhaalacties
Daarom. Ik gun ze niet veel, maar dat wel na zo'n kut weekend mede dankzij het weer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Het zou wel gaaf zijn voor die yankees
Mag hem ook wel eens meezitten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Maldonado is er daar één van. Ongelooflijk eigenlijk.
zit minutenlang naar de sc te kijken en als het allemaal losbarst gaan ze naar reclame. Waardeloos.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclame
Dat is regelrechte wonder, dat die nog niet van de baan is afgevlogenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Maldonado is er daar één van. Ongelooflijk eigenlijk.
Wat niet is, kan nog komen hè.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is regelrechte wonder, dat die nog niet van de baan is afgevlogen
denk het net nietquote:
GP van GB was de laatste keer dat er 7 DNF waren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |