Dus als Maldonado uitvalt rijdt Max podium?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef nils7 het volgende:
Als iemand nu uitvalt is het Max op het podium
Het zijn de kleine dingen die het doen...dat lijkt hij toch wat te missen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
Sainzecht de tiende keer dat hij te hard in de pits heeft gereden
voor hem, vergat dat in mn enthousiasmequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als Maldonado uitvalt rijdt Max podium?
Tv kunnen kijken vanaf je wcquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik durf niet naar de wc te gaan. Straks mis ik iets.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef franklop het volgende:
max niemand achter zich die sneller is meer.
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclamequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Nee, wat een tyfusmoment voor reclame. Ongelofelijk. Hier creëer je toch geen goodwill mee?
Gewoon Veronica live, en RTL of sky tijdens de reclamequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik een Sky stream, ok ik lig 30 seconden achter op live, maar dat vind ik niet erg en gewoon 0 reclame
dit, zo graag ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
hopelijk vlieger er nu 2 mercedessen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |