Precies, dit is de instelling!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag les 14 al wat een god ben ik ook.
Nice! Hoe vaak loop je per week?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Tjacka het volgende:
De 10 is leuker, gaat door meer duinen en een rondje over de baan bij Haag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Ik begin zin te krijgen in een lastminute LVML actie: 5 of 10 km
Die had ik helaas al geloof ik, van een dip vorig jaar ergens.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:35 schreef Guard het volgende:
Das natuurlijk niet lang genoeg stil gezeten voor een smashrun badge?
Dat is wel eenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het was voor een goed doel, want ik heb afgelopen week wel m'n scriptie ingeleverd.
Drie en soms 4x. Ik merk wel als ik iets boven mijn tempo ga lopen ik het heel erg moeilijk krijg.quote:
Maar dat klopt ook! Je kunt zelfs eigenlijk veel beter onder je tempo lopen....het gaat er nu om dat je de tijd vol kan maken. Snelheid volgt later welquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Drie en soms 4x. Ik merk wel als ik iets boven mijn tempo ga lopen ik het heel erg moeilijk krijg.
Ja, niets meer aan doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is wel eenen een
waard (minstens)!
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het was voor een goed doel, want ik heb afgelopen week wel m'n scriptie ingeleverd.
Vast welquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
Bij max 15 km wil ik wel mee
(Of kun je nergens afsnijden daar?)
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik was even bang na het programma gezien te hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen de trainster min in sec veranderd had was het wel een feestje
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het lopen met Murmeli ook wel uit te houden hoorVooral omdat we dezelfde verdwaal-kunsten hadden en het elkaar dus niet kwalijk namen dat we in een volstrekt open polder af en toe ons richtingsgevoel kwijt waren
Weet ik hoor. Ben jij dat op je pf?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook! Je kunt zelfs eigenlijk veel beter onder je tempo lopen....het gaat er nu om dat je de tijd vol kan maken. Snelheid volgt later wel
Op de 5 heb je nog een PR aan te scherpenquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Ik begin zin te krijgen in een lastminute LVML actie: 5 of 10 km
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Tjacka het volgende:
hoezoquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]heerlijke post!
@deebee: hoppa, ook weer klaar!
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je een god bent. Dat vind ik leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |